-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій (Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмету «Захист України») Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 35740000-3 — Симулятори бойових дій
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження:
17.06.2025 14:32 - 22.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга: на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
121e89af660c421980cd1e6891d791f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-17-008866-a.c1
Назва:
Скарга: на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 МТВ.pdf 01.07.2025 22:24
- 0374Д_Сертифікат_відп_іграшки_правки_1 ФОП Середа.pdf 01.07.2025 22:24
- Протокол відхилення (2).pdf 01.07.2025 22:24
- Декларація відповідності ФОП Середа.pdf 01.07.2025 22:24
- Лист від ФОП Середа.pdf 01.07.2025 22:24
- Антимонопольний комітет України.docx 01.07.2025 22:24
- Антимонопольний комітет України.pdf 01.07.2025 22:24
- sign.p7s 01.07.2025 22:26
- рішення від 04.07.2025 № 10560.pdf 04.07.2025 15:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.07.2025 № 11000.pdf 15.07.2025 12:58
- рішення від 14.07.2025 № 11000.pdf 16.07.2025 17:24
- Пояснення АМКУ Герасименко.pdf 08.07.2025 14:59
- Пояснення АМКУ Герасименко.docx 08.07.2025 14:59
- Протокол 149 (1).pdf 17.07.2025 10:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2025 16:32
Дата розгляду скарги:
14.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2025 15:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.07.2025 17:27
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2025 10:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1.На виконання рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 11000-р/пк-пз від 14.07.2025 Замовник скасовує рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Герасенка Дмитра Олександровича (код ЄДРПОУ: 3244605475)
2.Замовник скасовує рішення про про визначення фізичної особи-підприємця Золотухіна Сергія Петровича (код ЄДРПОУ: 2747417796) переможцем процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5f81f2d3a035435fa0d40e6369c0ba7f
Заголовок пункту скарги:
Скарга: на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
17.06.2025 року Комунальним закладом «Розсошенська гімназія Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області» (далі - Замовник) була оголошена закупівля за ідентифікатором UA-2025-06-17-008866-a, за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій (Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмету «Захист України») Деталізований CPV код та його назва ДК 021:2015 - 35740000-3 — Симулятори бойових дій (далі – Процедура закупівлі). Разом з оголошенням про проведення Процедури закупівлі в електронній системі закупівель було оприлюднено тендерну документацію.
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника, Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон 922), а також Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) та інших нормативно правових актів, передбачених Тендерною документацією.
ФОП Герасенко Дмитро Олександрович (далі – СКАРЖНИК), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 39 Особливостей розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону 922 (положення абзацу 3 частини 1 та абзацу 2 частини 2 статті 28 Закону 922 не застосовуються).
Згідно абзацу 2 частини 1 статті 28 Закону 922 розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в закупівлі взяли участь учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ГЕРАСЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 219 000,00
UAH з ПДВ 194 990,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
ФОП Кутенков Іван Максимович 229 111,10
UAH з ПДВ 195 000,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
ФОП "ЗОЛОТУХІН СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" 229 800,00
UAH з ПДВ 228 650,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
За пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону 922 (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону 922 не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону 922 визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Електронною системою закупівель моя пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною.
Однак, 27.06.2025 року Замовником, було ухвалено рішення (Протокол №133) про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Герасенка Дмитра Олександровича, згідно абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей.
Вважаємо це рішення незаконним, необґрунтованим та таким, що порушує наші права та законні інтереси, з огляду на наступне.
Підстава для відхилення, зазначена Замовником: Замовник стверджує, що пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації, оскільки «немає визначення марки кожної позиції, а також відсутня інформація про модель комплекту програмного забезпечення з пакетом функцій».
Обґрунтування неправомірності рішення Замовника: Зазначена підстава для відхилення є хибною та повністю спростовується документами, наданими у складі нашої тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій (Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмету «Захист України») Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівліта та пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій (Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмету «Захист України»)), учасники повинні були надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції.
На виконання цієї вимоги Скаржником було надано документ «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» від 20.06.2025 р. № 20/06-2 (файл Додаток 1 МТВ.pdf). У цьому документі:
1. Для кожної з 10 позицій обладнання чітко зазначено і модель, і виробника (наприклад, "Модель: Планшет Lenovo Tab M11... Виробник: Lenovo PC HK Limited"; "Модель: Тагер для гри в лазертаг Eclipse. Виробник: ФОП Середа С. О., Україна" і т.д.). Таким чином, вимога щодо ідентифікації товару була виконана в повному обсязі.
2. Для позиції «Комплект програмного забезпечення» було чітко визначено його назву та розробника: «Назва: G4B Base. Розробник: ФОП Середа С.О., Україна». Ця інформація є достатньою для ідентифікації програмного продукту, що відповідає суті вимоги.
Отже, твердження замовника про відсутність марок та моделей не відповідає змісту поданих документів. Учасник повністю виконав вимогу тендерної документації щодо чіткого визначення кожної позиції.
Вказана позиція Скаржника підтверджується і наданими до тендерної пропозиції деклараціями та сертифікатними на предмет закупівлі.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення Замовника ґрунтується на неправильному та упередженому вивченні нашої пропозиції і є формальним. Відхилення з підстав, які не відповідають дійсності, є порушенням принципів недискримінації учасників та об'єктивної оцінки тендерних пропозицій, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі»
Вчинені Замовником порушення свідчать про недотримання ним основних принципів закупівель та Законодавства в цілому.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати Протокол № 133 від 27 червня 2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої Скаржником.
На підставі викладеного, керуючись ст.-ст.: 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника, Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон 922), а також Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) та інших нормативно правових актів, передбачених Тендерною документацією.
ФОП Герасенко Дмитро Олександрович (далі – СКАРЖНИК), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 39 Особливостей розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону 922 (положення абзацу 3 частини 1 та абзацу 2 частини 2 статті 28 Закону 922 не застосовуються).
Згідно абзацу 2 частини 1 статті 28 Закону 922 розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в закупівлі взяли участь учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "ГЕРАСЕНКО ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 219 000,00
UAH з ПДВ 194 990,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
ФОП Кутенков Іван Максимович 229 111,10
UAH з ПДВ 195 000,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
ФОП "ЗОЛОТУХІН СЕРГІЙ ПЕТРОВИЧ" 229 800,00
UAH з ПДВ 228 650,00
UAH з ПДВ Відповіді учасника
Документи
За пунктом 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону 922 (положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону 922 не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону 922 визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Електронною системою закупівель моя пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною.
Однак, 27.06.2025 року Замовником, було ухвалено рішення (Протокол №133) про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Герасенка Дмитра Олександровича, згідно абз.2 пп.2 п. 44 Особливостей.
Вважаємо це рішення незаконним, необґрунтованим та таким, що порушує наші права та законні інтереси, з огляду на наступне.
Підстава для відхилення, зазначена Замовником: Замовник стверджує, що пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації, оскільки «немає визначення марки кожної позиції, а також відсутня інформація про модель комплекту програмного забезпечення з пакетом функцій».
Обґрунтування неправомірності рішення Замовника: Зазначена підстава для відхилення є хибною та повністю спростовується документами, наданими у складі нашої тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 1 до тендерної документації ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій (Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмету «Захист України») Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівліта та пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції ДК 021:2015: 35740000-3 — Симулятори бойових дій (Комплект лазертаг для забезпечення викладання предмету «Захист України»)), учасники повинні були надати інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі з чітким визначенням марки та моделі кожної позиції.
На виконання цієї вимоги Скаржником було надано документ «Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника» від 20.06.2025 р. № 20/06-2 (файл Додаток 1 МТВ.pdf). У цьому документі:
1. Для кожної з 10 позицій обладнання чітко зазначено і модель, і виробника (наприклад, "Модель: Планшет Lenovo Tab M11... Виробник: Lenovo PC HK Limited"; "Модель: Тагер для гри в лазертаг Eclipse. Виробник: ФОП Середа С. О., Україна" і т.д.). Таким чином, вимога щодо ідентифікації товару була виконана в повному обсязі.
2. Для позиції «Комплект програмного забезпечення» було чітко визначено його назву та розробника: «Назва: G4B Base. Розробник: ФОП Середа С.О., Україна». Ця інформація є достатньою для ідентифікації програмного продукту, що відповідає суті вимоги.
Отже, твердження замовника про відсутність марок та моделей не відповідає змісту поданих документів. Учасник повністю виконав вимогу тендерної документації щодо чіткого визначення кожної позиції.
Вказана позиція Скаржника підтверджується і наданими до тендерної пропозиції деклараціями та сертифікатними на предмет закупівлі.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення Замовника ґрунтується на неправильному та упередженому вивченні нашої пропозиції і є формальним. Відхилення з підстав, які не відповідають дійсності, є порушенням принципів недискримінації учасників та об'єктивної оцінки тендерних пропозицій, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі»
Вчинені Замовником порушення свідчать про недотримання ним основних принципів закупівель та Законодавства в цілому.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати Протокол № 133 від 27 червня 2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника, про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, наданої Скаржником.
На підставі викладеного, керуючись ст.-ст.: 5, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
0374Д_Сертифікат_відп_іграшки_правки_1 ФОП Середа
-
Повʼязаний документ:
0374Д_Сертифікат_відп_іграшки_правки_1 ФОП Середа.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація відповідності ФОП Середа.
-
Повʼязаний документ:
Декларація відповідності ФОП Середа.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від ФОП Середа
-
Повʼязаний документ:
Лист від ФОП Середа.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 МТВ
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 МТВ.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Антимонопольний комітет України.
-
Повʼязаний документ:
Антимонопольний комітет України.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Визнати рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Герасенко Дмитра Олександровича (Протокол №133 від 27.06.2025 р.) незаконним. 2. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції та повернути її на етап розгляду.