-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Посуд столовий та кухонний інвентар
Завершена
343 106.09
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 431.06 UAH
мін. крок: 1% або 3 431.06 UAH
Період оскарження:
17.06.2025 14:12 - 22.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірно визнано переможця
Номер:
b0278363418748dfb515c1e3e02b69fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-17-008235-a.b1
Назва:
Неправомірно визнано переможця
Вимога:
Електронна закупівля за кодом ДК 021:2015 – 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування»,
UA-2025-06-17-008235-a, оголошена 17.06.2025 року
Замовник Кінологічний навчальний центр (військова частина 2418) Державної прикордонної служби України, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 14321498.
Опрацювавши цінову пропозицію Учасника ФОП "СКЛЯРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА", ми виявили ряд невідповідностей, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати таблицю, де відображені характеристики запропонованого товару. (зразок таблиця 1до тендерної документації).
ФОП "СКЛЯРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" в док. “Технічна специфікація Кінологічний центр ВЧ 2418 (343 106).pdf” пропонує:
п. 22 Дошка для розбирання продуктів 300x250 мм, але в технічних характеристиках зазначено - довжина 325 мм, ширина 265 мм;
п.25 Тарілка мілка фарфорова або склокерамічна 200 мм - не зрозуміло, який саме пропонується товар до постачання. Також в назві пропонується 200 мм, а в технічних характеристиках зазначено — 190 мм., який літраж пропонується;
п. 26 Тарілка десертна фарфорова або склокерамічна 180 мм - не зрозуміло, який саме пропонується товар до постачання;
п.27 Тарілка глибока фарфорова або склокерамічна 240 мм - не зрозуміло, який саме пропонується товар до постачання;
п.28 Салатник однопорційний фарфоровий або склокерамічний - не зрозуміло, який саме пропонується товар до постачання;
п.29 Кухоль фарфоровий або склокерамічний, який пропонується товар до постачання;
п.30 Каструля з кришкою з н/ст 2,5 л, але в технічних характеристиках зазначено — 2,8л;
п.37 Каструля (бачок) з кришкою н/ст 60 л. В технічних характеристиках зазначається один раз - каструля (бачок) з кришкою н/ст 60 л, інший раз -каструля (бачок) з кришкою н/ст 40 л;
п. 46 Деко — в технічних характеристиках висота — 70 мм, вимоги Замовника: від 40 мм до 60 мм., товщина металу — 0,8 мм, вимога Замовника: не менше 2 мм.
Просимо скасувати Протокольне рішення 381-25 від 30.06.2025р Уповноваженої особи з публічних закупівель Кінологічний навчальний центр (військова частина 2418) Державної прикордонної служби України (Іванна КОВАЛЬСЬКА) та відхилити пропозицію ФОП "СКЛЯРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА", як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 1.pdf 03.07.2025 17:32
Дата подачі:
03.07.2025 17:32
Вирішення:
Замовником розглянуто вимогу учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШПАНОВСЬКИЙ ІМПОРТ-ЕКСПОРТ (далі — Скаржник), за результатами розгляду якої, повідомляємо наступне. Відповідно до п.46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (від 25.12.2015 № 922-VIII), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) визначено: «У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.».
Тендерна пропозиція Скаржника Замовником не відхилялася, а отже Замовник не зобов’язаний надати йому відповідь у порядку та терміни визначені п.46 Особливостей. Проте з огляду на те, що Замовник неухильно дотримується статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон), повідомляємо наступне.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовника «Технічні вимоги до предмету закупівлі (Технічна специфікація)» Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмету закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати таблицю, де відображені характеристики запропонованого товару. (зразок таблиця 1 до тендерної документації).
ФОП "СКЛЯРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" в док. “Технічна специфікація Кінологічний центр ВЧ 2418 (343 106).pdf” пропонує:
п. 22 Додатку 2 до тендерної документації Замовника «Технічні вимоги до предмету закупівлі (Технічна специфікація)» зазначено – «Дошка для розбирання продуктів 300х250 мм - матеріал виготовлення – полімерні матеріали, дозволені до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України для контакту з харчовими продуктами, прямокутної форми, довжина не менше 300 мм, ширина не менше 250 мм, товщина не менше 10 мм.». Переможець ФОП "СКЛЯРОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА" в док. “Технічна специфікація Кінологічний центр ВЧ 2418 (343 106).pdf” пропонує: «- довжина 325 мм, ширина 265 мм», що з урахуванням технічних вимог Замовника «довжина не менше 300 мм, ширина не менше 250 мм» відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, оскільки 325 та 265 очевидно НЕ МЕНШЕ 300 та 250 відповідно;
Аналогічна ситуація і по п.25, де Замовником визначено «Тарілка мілка фарфорова або склокерамічна 200 мм», «діаметр: 200 мм (+/- 10 мм)»; п. 26, п.27, п.28, п.29, п.30, п. 46 та детального опису не потребує.
Що стосується п.37, то відповідно до п.1 розділу 3 Тендерної документації: «Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та на виконання пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, у такій редакції: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Опис формальних помилок: … 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.». Принагідно повідомляємо Вам, що відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Статус вимоги:
Відхилено