• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реабілітаційне обладнання, за ДК 021:2015: 33150000-6- Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (код НК 024:2023: 33015 – Доріжка бігова стандартна з електроживленням; 10383 – Велоергометр)

Закупівля реабілітаційного обладнання здійснюється з метою розширення медичних послуг та укладання договору з Національною службою здоров'я України за пакетом "Реабілітаційна допомога дорослим та дітям у амбулаторних умовах" за програмою державних гарантій медичного обслуговування населення. Строк (термін) поставки (передачі) Товару: до 31.08.2025р.

Торги не відбулися

790 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 950.00 UAH
Період оскарження: 17.06.2025 10:34 - 22.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 70584e15c06a4626b968ab03f800ce48
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-17-002625-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.07.2025 15:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.07.2025 18:10
Автор: ТОВ "РАД ФАРМ", Роман Радчишин +380675394022 radfarm-tender@ukr.net http://radfarm.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5d9e59d936984e6c8ba53b37ed88a760
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 17.06.2025 року Комунальне підприємство "Марганецька центральна міська лікарня" Марганецької міської ради" (далі-Замовник) опубліковало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Реабілітаційне обладнання, за ДК 021:2015: 33150000-6- Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (код НК 024:2023: 33015 – Доріжка бігова стандартна з електроживленням; 10383 – Велоергометр)» з очікуваною вартістю 790 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступним учасником:
• ТОВ «РАД ФАРМ» (Скаржник).
26.06.2025 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №54/1/25 від 26.06.2025 року, відповідно до якого тендерна пропозиція ТОВ «РАД ФАРМ» була відхилена.
Скаржник не погоджується із відхиленням його тендерної пропозиції у процедурі закупівлі UA-2025-06-17-002625-a.

1. Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника в якості підстави для відхилення Замовник зазначає:

«В складі тендерної пропозиції учасника надано документ «9. Довідка про необхідні хар-ки.pdf в якому виявлено наступні невідповідності у Медико-технічні вимоги до Велотренажера для реабілітації:
1. пункт 7 - на с. 18, Посібник користувача Реабілітаційний велосипед 7.00 не знайдено відповідність вимозі «CSEFE-інтерфейс»;
2. пункт 10 - на с. 58, Посібник користувача Реабілітаційний велосипед 7.00 не знайдено відповідність вимозі «дистанцію».


1. Відповідно до пункту 7 Додатку 2 вимагалась така характеристика як «Система контролю» і вимоги до неї «Автоматичне гальмо, CSAFE-інтерфейс».

На сторінці 18 посібника користувача Реабілітаційний велосипед 7.0U, який Скаржник надав у тендерній пропозиції зазначено інформацію про CSAFE-інтерфейс, а саме про те що:
«На консолі є пронумерована шкала та програма у функції Set Up (Налаштування), яка може допомогти у налаштуванні положення педалі для різних кутів нахилу колінного суглоба пацієнта». Також вказано: «7.0U має вбудовану сенсорну технологію та ПЗ, яке автоматично зупиняє маховик, коли відчуває, що користувач намагається припинити обертати педалі. Це ПЗ можна вимкнути під час налаштування програми перед початком тренування. Автоматичне гальмування вимкнене для програм “Симетрія” та “VO2” і може бути вимкнене під час налаштування програми».

Слід зазначити, що CSAFE-інтерфейс це — це стандартний протокол зв’язку, розроблений для забезпечення сумісності між фітнес-обладнанням та зовнішніми пристроями. Це фактично маркетингова назва характеристики, а не технічна характеристика.
З огляду на це, сторінка 18 посібника користувача Реабілітаційний велосипед 7.0U містить опис системи контролю, включає опис роботи автоматичного гальма, а також опис роботи CSAFE-інтерфейсу, а саме: «7.0U має вбудовану сенсорну технологію та ПЗ, яке автоматично зупиняє маховик, коли відчуває, що користувач намагається припинити обертати педалі».

Інформація в інструкції можливо не містить такої маркетингової назви як CSAFE-інтерфейс, але містить інформацію про вбудовану сенсорну технологію та ПЗ, містить інформацію про підтвердження такої характеристики як Система контролю, і відтак містить інформацію про протокол зв’язку для забезпечення сумісності між фітнес-обладнанням та зовнішніми пристроями. Тобто фактично зазначена інформація підтверджує повну відповідність технічній суті маркетингової назви CSAFE-інтерфейс.

Крім цього, можна вважати дискримінаційним підходом, якщо Замовник вимагає підтвердити наявність у посібнику користувача саме маркетингового поняття CSAFE-інтерфейс, виключаючи можливість підтвердження суті цього поняття і не визначючи таке підтвердження у якості відповідності технічним вимогам.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає технічним вимогам.

2. Відповідно до пункту 10 Додатку 2 вимагалась така характеристика як «Дисплей» і вимоги до неї «Великий LED або матричний, показує: час, RPM, потужність (W), METs, калорії, пульс, дистанцію, симетрію тощо».

У технічних характеристиках, наведених у посібнику користувача Реабілітаційний велосипед 7.0U, окремо не вказано показник “дистанція” (Distance). Водночас звертаємо увагу, що на ст.58 посібника в пункті «Дані» серед параметрів зазначені оберти (лівий і правий), METs, індекс симетрії, пульс, калорії та рівень навантаження.
У цьому випадку оберти фактично виконують і означають функцію показника пройденої дистанції, оскільки є безпосереднім відображенням механічної активності користувача. Саме оберти, залежно від довжини руху (наприклад, стрічки або педалей), дозволяють визначити, яку відстань пройдено, і є основою для розрахунку дистанції. Таким чином, оберти є синонімом до поняття «дистанція».


Додаткове підтвердження наявності відображення на дисплеї дистанції можна знайти:
на сторінці 19 вказана можливість показання одометра показують, скільки годин було використано 7.0U і скільки віртуальних миль було пройдено 7.0U.

на сторінці 24 вказана можливість перемикатися між дисплеями профілю або потужності та треком чверті милі, натискаючи кнопку Display поруч з матричним дисплеєм.

Слід зазначити, що одометр це пристрій або програмна функція, яка підраховує кількість обертів педалей або маховика і на їх основі обчислює еквівалентну відстань, зазвичай у кілометрах або милях.
Тобто оберти (лівий і правий), за рахунок роботи одометра фіксують пройдену дистанцію. І вона відображається на дисплеї.
Таким чином, в конструкції цієї моделі бігової доріжки показник обертів виконує функцію відображення дистанції в узагальненому вигляді. А також ця модель реабілітаційного велосипеда містить можливість переключення між дисплеями профілю і відображення кількості віртуальних миль що було пройдено.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника повністю відповідає технічним вимогам.

Скаржником були повністю виконані вимоги тендерної документації, зокрема технічної специфікації.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника