• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Принтер Xerox

Виникла потреба в закупівлі принтеру, тому посилання на конкретного виробника є обхідним, оскільки за основними характеристиками товар цієї марки є таким, що оптимально відповідає потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, замовник прийняв рішення провести закупівлю саме даного товару.

Завершена

36 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 180.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2025 16:26 - 20.06.2025 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про повернення пропозиції до розгляду

Номер: 9d3ebf3529a64a9c9cbbaa4058c16267
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-16-011545-a.b1
Назва: Вимога про повернення пропозиції до розгляду
Вимога:
Замовник дискваліфікував пропозицію ФОП Андросович С.А. (Учасника) на підставі того, що Учасник не надав документи для підтвердження досвіду аналогічного договору та копії документів, що підтверджують якість предмету закупівлі (копії сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі), згідно Додатку №2 до Оголошення. Вважаю, що Учасник був дискваліфікований безпідставно. При проведення відкритих торгів з особливостями, (спрощені закупівлі також проводяться з врахуванням Постанови № 1178 від 12.10.2022 р) п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. А Учасник має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції. Якщо до кінця розгляду тендерної пропозиції залишилось менше ніж 2 р.д., замовник може продовжити термін розгляду і надати 24 години. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, замовник не може дати учаснику 24 години на виправлення коли: -відсутнє забезпечення тендерної пропозиції; - відсутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались; - якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Але підстави для дискваліфікації, які наведені Замовником, не відповідають підставам, при яких Замовник не може дати Учаснику 24 години для виправлення. Тобто, забезпечення тендерної пропозиції не вимагалось, в наданих документах присутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, не потрібно робити виправлення в технічній специфікації, зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо не відбувається. Виправлення Учасником невідповідностей, які зазначив Замовник, а саме – надання документів для підтвердження досвіду аналогічного договору та копії документів, що підтверджують якість предмету закупівлі (копії сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі, - не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На підставі вищесказаного прошу скасувати дискваліфікацію та повернути пропозицію ФОП Андросович С.А. до розгляду.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник. Відповідно до п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може дати Учаснику 24 години на виправлення коли: - відсутнє забезпечення тендерної пропозиції; - відсутні документи в розділі технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались; - якщо виправлення в технічній специфікації призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до Додатку №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена у складі пропозиції: - Копіями сертифікатів та/або декларації виробника та/або посвідчення про якість та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі. На виконнаня цієї обов'язкової вимоги Учасник ФОП Андросович С.А. не надав жодного документа, що підтверджує якість предмета закупівлі. Тобто не були надані документи, що підтверджують якісні характеристики. Відповідно до вищезазначеного, підстав у Замовника надати 24 години на виправлення невідповідностей Учаснику – немає. Учасник ФОП Андросович С.А. порушив вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тому його пропозиція була відхилена Замовником згідно Протоколу №158 від 26.06.2025 (відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.07.2025 08:54