• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фарби

більш детально викладено в тендерній документації

Завершена

2 063 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 01.08.2018 16:12 - 06.10.2018 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА на зміни умов процедури закупівлі

Номер: 951687a572c24a0495d0ea0bffb8db0a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-01-001151-a.a1
Назва: ВИМОГА на зміни умов процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА на зміни умов процедури закупівлі Замовником торгів 12 вересня 2018 року згідно протоколу №4 засідання тендерного комітету КП «Одесміськелектротранс» були внесені зміни до тендерної документації на закупівлю Фарби – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44810000-1 (Фарби), а саме: Додаток 2 до тендерної документації, розділ 3. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ І ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ, п. 3.1. Змінено з «3.1. Строк поставки Товару – 5 (п’ять) календарних днів з дня отримання письмової заявки Замовника на поставку партії Товару.» на «Строк поставки Товару – у день подання Замовником заявки на електронну адресу Учасника, яка зазначена в тендерній пропозиції.» Данні дії замовника безпідставно обмежують коло учасників процедури закупівлі, що призведе до значного завищення цін та витрати бюджетних коштів. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3, 4, 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати вимогу замовника що до вимоги постачання товару «Строк поставки Товару – у день подання Замовником заявки на електронну адресу Учасника, яка зазначена в тендерній пропозиції.», та внести відповідні зміни в умови процедури закупівлі Фарби – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44810000-1 (Фарби) В разі відмови залишаємо за собою законне право оскарження дій тендерного комітету замовника в постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вирішення: Шановний Учаснику! По результату звернення внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено