-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
більш детально викладено в тендерній документації
Завершена
3 760 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 3 700.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 3 700.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2018 16:50 - 06.10.2018 00:00
Вимога
Вирішена
ВИМОГА на зміни умов процедури закупівлі
Номер:
b3694b7a0d1e490a83ea7263f1fb75d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-01-001273-a.c1
Назва:
ВИМОГА на зміни умов процедури закупівлі
Вимога:
ВИМОГА на зміни умов процедури закупівлі
Замовником торгів 12 вересня 2018 року згідно протоколу №4 засідання тендерного комітету КП «Одесміськелектротранс» були внесені зміни до тендерної документації на закупівлю Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44830000-7 (Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники), а саме:
Додаток 2 до тендерної документації, розділ 3. УМОВИ ПОСТАЧАННЯ І ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ, п. 3.1.
Змінено з «3.1. Строк поставки Товару – 5 (п’ять) календарних днів з дня отримання письмової заявки Замовника на поставку партії Товару.» на «Строк поставки Товару – у день подання Замовником заявки на електронну адресу Учасника, яка зазначена в тендерній пропозиції.»
Данні дії замовника безпідставно обмежують коло учасників процедури закупівлі, що призведе до значного завищення цін та витрати бюджетних коштів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3, 4, 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо скасувати вимогу замовника що до вимоги постачання товару «Строк поставки Товару – у день подання Замовником заявки на електронну адресу Учасника, яка зазначена в тендерній пропозиції.», та внести відповідні зміни в умови процедури закупівлі Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 44830000-7 (Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники)
В разі відмови залишаємо за собою законне право оскарження дій тендерного комітету замовника в постійно діючій адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол ЗТД з власної ініціативи та за результатом звернення 18.09.2018 13:01
Дата подачі:
14.09.2018 11:02
Вирішення:
Шановний Учаснику!
По результату звернення внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено