-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання шин
Торги не відбулися
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2025 11:07 - 21.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
eaa4770c454145958e7ad6c8ac743ed9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-16-002290-a.a1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 18 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf 05.07.2025 23:33
- 23 Довідка згода тех.pdf 05.07.2025 23:33
- 27 Довідка досвід шини(1).pdf 05.07.2025 23:33
- 26 Лист-роз'яснення еквівалент.pdf 05.07.2025 23:33
- 25 Порівняльна таблиця.pdf 05.07.2025 23:33
- 20 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 05.07.2025 23:33
- Додаток до ТД №1.doc 05.07.2025 23:33
- Протокол №46.pdf 05.07.2025 23:33
- 27 Довідка досвід шини.pdf 05.07.2025 23:33
- Сертифікат відповідності.zip 05.07.2025 23:33
- Аналогічний Чернігівводоконал.rar 05.07.2025 23:33
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 05.07.2025 23:33
- Акредитація органу сертифікації_2024р_1..pdf 05.07.2025 23:33
- sign.p7s 05.07.2025 23:34
- рішення від 08.07.2025 № 10663.pdf 08.07.2025 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 17.07.2025 16:39
- рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 21.07.2025 17:13
- Щодо надання пояснень на виконання рішення №10663-р-пк від 08.07.2025 року.pdf 10.07.2025 15:08
- Щодо надання пояснень на виконання рішення №793-р-пк-пз від 05.06.2023 р..doc 10.07.2025 15:09
- Щодо надання пояснень на виконання рішення №793-р-пк-пз від 05.06.2023 р..doc 10.07.2025 15:11
- Протокол №49 від 22.07.2025 року щодо виконання рішення.pdf 22.07.2025 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2025 23:40
Дата розгляду скарги:
16.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2025 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2025 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c2eaed7c9524448e92475b4c65b67aa4
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Скаржник наголошує, що підстава відхилення є надуманна Замовником, Учасник надав всі необхідні документи які вимогав Замовник надати, а саме:
Документ - 27 Довідка досвід шини
Договір.pdf
Видаткова 364 492,00.pdf
Податкова накладна №9 від 18.10.2024.pdf
J1490902 Квитанція.pdf
І вдруге Замовник зазначає надуману інформацію та спотворює протокол відхилення, учасник надав на підтвердження якості товару сертифікат відповідності від акредитового органу сртифікації в Україні на товар який запропонований до постачання:
Учасником було надано чинний сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність продукції вимогам нормативних документів. Зокрема:
✅ Сертифікат відповідності UA.PN.191-2350-25, виданий ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», зареєстрований у реєстрі органу з оцінки відповідності, строк дії якого з 23.06.2025 по 23.06.2026 р.
У сертифікаті чітко вказано:
• Номенклатуру продукції: шини пневматичні торгової марки LongMarch (асортимент згідно додатку – 50 штук).
• Виробника продукції: Chaoyang Long March Tyre Co., Ltd (КНР).
• Підстави для видачі: протокол випробувань, виданий ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», акредитованою лабораторією (код ЄДРПОУ 37188899).
• Наявність додатку до сертифіката, в якому деталізовані конкретні моделі шин, їхні технічні характеристики, індекси навантаження, швидкості, рівень шуму, клас економічності тощо.
✅ Додаток до сертифіката відповідності від 23.06.2025 р. містить перелік шин із зазначенням їх специфікацій, кількості та призначення у відповідності з предметом закупівлі.
Учасник додатково підтвердив акредитацію органу сертифікації ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», що внесений до відповідного реєстру органів з оцінки відповідності, що мають право здійснювати добровільну сертифікацію шин на території України.
Таким чином, твердження про «відсутність належних сертифікатів якості» є безпідставним та надуманим.
І втретє Замовник зазначає надуману інформацію та спотворює протокол відхилення, учасник зазначає, що Замовник саме в його тендерній пропозиції встановим технічні вимоги до товару, та передбачив надання еквіваленту товару, з кращими технічними характеристиками з наданням порівняльної таблиці та листа роз'яснення, а саме:
УЧАСНИКОМ ЗАПРОПОНОВАНО шини з кращими технічними характеристиками, а саме ІНДЕКС ШВИДКОСТІ зазначено Замовником – 100 км/год, учасником запропоновано - 130 км/год, що є кращім показником для шини та надано лист роз'яснення в довільній формі, чим цілком виконано вимогу Замовника:
Індекс швидкості 130 км/год (індекс L) є кращим показником порівняно з індексом швидкості 100 км/год (індекс J), оскільки забезпечує більший запас безпечної експлуатації та розширює діапазон допустимих умов використання.
Це не погіршує, а навпаки – покращує експлуатаційні властивості продукції.
Щодо посилання замовника на окреме письмове пояснення, що потрібен саме індекс 100 км/год:
Відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», будь-яке листування із замовником або його пояснення, направлене окремим учасникам, не є частиною тендерної документації, не вважається офіційною зміною умов закупівлі та не є обов’язковим до виконання учасниками, якщо таке уточнення не було внесено як зміни до тендерної документації та оприлюднене у встановленому порядку.
Оскільки жодних офіційних змін до тендерної документації у частині обмеження індексу швидкості до 100 км/год не було, замовник був зобов’язаний оцінювати подану пропозицію виключно на відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації та оприлюдненим у електронній системі закупівель, а не окремим листам чи роз’ясненням, які не мають юридичної сили зміни умов тендера.
Таким чином, учасником було запропоновано товар із технічно покращеними характеристиками, що за показниками швидкості перевищують мінімальні очікування замовника. Пропозиція супроводжувалася документами, які чітко підтверджують ці характеристики.
Відповідно, підстава для відхилення у вигляді невідповідності індексу швидкості не відповідає фактичним умовам тендерної документації, а також порушує принцип недискримінації учасників та об’єктивного розгляду пропозицій.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Скаржник наголошує, що підстава відхилення є надуманна Замовником, Учасник надав всі необхідні документи які вимогав Замовник надати, а саме:
Документ - 27 Довідка досвід шини
Договір.pdf
Видаткова 364 492,00.pdf
Податкова накладна №9 від 18.10.2024.pdf
J1490902 Квитанція.pdf
І вдруге Замовник зазначає надуману інформацію та спотворює протокол відхилення, учасник надав на підтвердження якості товару сертифікат відповідності від акредитового органу сртифікації в Україні на товар який запропонований до постачання:
Учасником було надано чинний сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність продукції вимогам нормативних документів. Зокрема:
✅ Сертифікат відповідності UA.PN.191-2350-25, виданий ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», зареєстрований у реєстрі органу з оцінки відповідності, строк дії якого з 23.06.2025 по 23.06.2026 р.
У сертифікаті чітко вказано:
• Номенклатуру продукції: шини пневматичні торгової марки LongMarch (асортимент згідно додатку – 50 штук).
• Виробника продукції: Chaoyang Long March Tyre Co., Ltd (КНР).
• Підстави для видачі: протокол випробувань, виданий ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», акредитованою лабораторією (код ЄДРПОУ 37188899).
• Наявність додатку до сертифіката, в якому деталізовані конкретні моделі шин, їхні технічні характеристики, індекси навантаження, швидкості, рівень шуму, клас економічності тощо.
✅ Додаток до сертифіката відповідності від 23.06.2025 р. містить перелік шин із зазначенням їх специфікацій, кількості та призначення у відповідності з предметом закупівлі.
Учасник додатково підтвердив акредитацію органу сертифікації ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», що внесений до відповідного реєстру органів з оцінки відповідності, що мають право здійснювати добровільну сертифікацію шин на території України.
Таким чином, твердження про «відсутність належних сертифікатів якості» є безпідставним та надуманим.
І втретє Замовник зазначає надуману інформацію та спотворює протокол відхилення, учасник зазначає, що Замовник саме в його тендерній пропозиції встановим технічні вимоги до товару, та передбачив надання еквіваленту товару, з кращими технічними характеристиками з наданням порівняльної таблиці та листа роз'яснення, а саме:
УЧАСНИКОМ ЗАПРОПОНОВАНО шини з кращими технічними характеристиками, а саме ІНДЕКС ШВИДКОСТІ зазначено Замовником – 100 км/год, учасником запропоновано - 130 км/год, що є кращім показником для шини та надано лист роз'яснення в довільній формі, чим цілком виконано вимогу Замовника:
Індекс швидкості 130 км/год (індекс L) є кращим показником порівняно з індексом швидкості 100 км/год (індекс J), оскільки забезпечує більший запас безпечної експлуатації та розширює діапазон допустимих умов використання.
Це не погіршує, а навпаки – покращує експлуатаційні властивості продукції.
Щодо посилання замовника на окреме письмове пояснення, що потрібен саме індекс 100 км/год:
Відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», будь-яке листування із замовником або його пояснення, направлене окремим учасникам, не є частиною тендерної документації, не вважається офіційною зміною умов закупівлі та не є обов’язковим до виконання учасниками, якщо таке уточнення не було внесено як зміни до тендерної документації та оприлюднене у встановленому порядку.
Оскільки жодних офіційних змін до тендерної документації у частині обмеження індексу швидкості до 100 км/год не було, замовник був зобов’язаний оцінювати подану пропозицію виключно на відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації та оприлюдненим у електронній системі закупівель, а не окремим листам чи роз’ясненням, які не мають юридичної сили зміни умов тендера.
Таким чином, учасником було запропоновано товар із технічно покращеними характеристиками, що за показниками швидкості перевищують мінімальні очікування замовника. Пропозиція супроводжувалася документами, які чітко підтверджують ці характеристики.
Відповідно, підстава для відхилення у вигляді невідповідності індексу швидкості не відповідає фактичним умовам тендерної документації, а також порушує принцип недискримінації учасників та об’єктивного розгляду пропозицій.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №46 від 30.06.2025 року.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо рішення Замоника
Номер:
c8fb9ff5f00a4b3488b929afef218e72
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-16-002290-a.c4
Назва:
Скарга щодо рішення Замоника
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України.pdf 01.12.2025 16:25
- Пояснення на Рішення №16727-р-пк-пз від 10.11.2025.pdf 12.11.2025 14:13
- Пояснення на Рішення №16727-р-пк-пз від 10.11.2025.docx 12.11.2025 13:46
- Лист на виконання рішення №17417-р-пк від 24.11.2025 р..pdf 01.12.2025 16:24
- Додаткові документи.xlsx 18.11.2025 15:59
- Додаток до пояснення №16727-р-пк-пз від 10.11.2025.pdf 12.11.2025 13:39
- Додаткові документи.pdf 18.11.2025 15:58
- Рішення від 10.11.2025 №16727.pdf 10.11.2025 16:36
- Інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації Замовнику від 17.11.2025 №2233.pdf 17.11.2025 17:00
- Рішення від 24.11.2025 №17417.pdf 27.11.2025 14:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.11.2025 №17417.pdf 25.11.2025 15:01
- sign.p7s 06.11.2025 23:44
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 06.11.2025 23:43
- рішення від 23.09.2025 № 14513.pdf 06.11.2025 23:43
- Протокол №50 про відміну відкритих торгів.pdf 06.11.2025 23:43
- рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 06.11.2025 23:43
- Протокол №57 уповноваженої особи щодо відміни торгів з особливостями.pdf 06.11.2025 23:43
- рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf 06.11.2025 23:43
- Протокол №84.doc 06.11.2025 23:43
- Документи до протоколу №84 від 27.10. 2025 р..pdf 06.11.2025 23:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.11.2025 23:50
Дата розгляду скарги:
24.11.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.11.2025 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.11.2025 14:05
Дата виконання рішення Замовником:
01.12.2025 16:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 17417-р/пк-пз від 24.11.2025 Комісії Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
закупівель, уповноваженою особою скасовано рішення № 84 від 27 жовтня 2025 р. про
відміну процедури закупівлі - «Придбання шин» оголошення про проведення якої
оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
51a57ec392ae4896af3a46a4fd36325d
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замоника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (далі – Скаржник), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
30.06.2025р. Замовником прийнято рішення №46 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги - 26.07.2025, 21:19. ID: UA-2025-06-16-002290-a.b2 скаржником подана скарга щодо незаконної відміни торгів, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник вдруге намагається незаконно відмінити ці торги - 14.09.2025, 23:21. ID: UA-2025-06-16-002290-a.c3 скаржником подана скарга щодо незаконної відміни торгів, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати Комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
27.10.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 84 від 27.10.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
ПРОТОКОЛ № 84
уповноваженої особи щодо відміни відкритих торгів з особливостями
м. Полтава 27 жовтня 2025 р.
НА ЗАСІДАННІ ПРИСУТНЯ:
Уповноважена особа замовника Юрченко Таміла Миколаївна.
Порядок денний:
1.Про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , № UA-2025-06-16-002290-а відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності,№ UA-2025-06-16-002290-а.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Об'єктивні технічні підстави для скасування:
На підставі службової записки від 22.07.2025 р.(додається), акту огляду від 17.07.2025р. (додається) потреба в закупівлі 6 нових шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 відсутня, наявний комплект цілком придатний до подальшої експлуатації.
В наслідок існуючої нагальної потреби на закупівлю палива, кошти передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 у розмірі 184 000,00 грн. були спрямовані для вирішення цієї потреби та було оголошено закупівлю за номером UA-2025-09-02-010198-а. В результаті чого, 16 вересня 2025 року згідно з абзацом 1 частиною 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначив переможця процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
22.09.2025 р. було укладено Договір №151 з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» на придбання бензину А-95, дизельного палива на суму 185 869,00 грн. (з ПДВ).
Згідно Договору №151 від 22.09.2025 р. та рахунка №5178 від 14.10.2025р. було сплачено платіж у сумі 185 869,00 грн. (з ПДВ) за товар.
Висновок:
Враховуючи зазначені обставини та той факт, що кошти передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 було залучено для закупівлі палива: бензину А-95 та дизельного палива , та проведено закупівлю за номером UA-2025-09-02-010198-а , що підтверджене відповідними фінансовими документами, керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей, необхідно прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2025-06-16-002290-а .
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , № UA-2025-06-16-002290-а згідно з підпунктом 3 пункту 50 Особливостей.
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності,№ UA-2025-06-16-002290-а відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, № UA-2025-06-16-002290-а згідно з підпунктом 3пункту 50 Особливостей.
Уповноважена особа, фахівець з
публічних закупівель Комунальної
установи Полтавської обласної ради
з експлуатації адміністративних будівель Таміла ЮРЧЕНКО
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Згідно змісту зазначеного у (Протокол № 84 від 27.10.2025р ) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі товару - Назва предмету закупівлі – ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , які є предметом цієї закупівлі.
Скаржник зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі.
Зазначене Замовником в Протоколі № 84 від 27.10.2025р про відміну цих торгів, жодним чином не доказує відсутність потреби в товарі, який є предметом закупівлі.
Скаржник на підставі наведеного у Протоколі № 84 від 27.10.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно ( Протокол № 84 від 27.10.2025р) .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
30.06.2025р. Замовником прийнято рішення №46 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги - 26.07.2025, 21:19. ID: UA-2025-06-16-002290-a.b2 скаржником подана скарга щодо незаконної відміни торгів, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник вдруге намагається незаконно відмінити ці торги - 14.09.2025, 23:21. ID: UA-2025-06-16-002290-a.c3 скаржником подана скарга щодо незаконної відміни торгів, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати Комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
27.10.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 84 від 27.10.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
ПРОТОКОЛ № 84
уповноваженої особи щодо відміни відкритих торгів з особливостями
м. Полтава 27 жовтня 2025 р.
НА ЗАСІДАННІ ПРИСУТНЯ:
Уповноважена особа замовника Юрченко Таміла Миколаївна.
Порядок денний:
1.Про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , № UA-2025-06-16-002290-а відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості).
2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності,№ UA-2025-06-16-002290-а.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Об'єктивні технічні підстави для скасування:
На підставі службової записки від 22.07.2025 р.(додається), акту огляду від 17.07.2025р. (додається) потреба в закупівлі 6 нових шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 відсутня, наявний комплект цілком придатний до подальшої експлуатації.
В наслідок існуючої нагальної потреби на закупівлю палива, кошти передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 у розмірі 184 000,00 грн. були спрямовані для вирішення цієї потреби та було оголошено закупівлю за номером UA-2025-09-02-010198-а. В результаті чого, 16 вересня 2025 року згідно з абзацом 1 частиною 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначив переможця процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
22.09.2025 р. було укладено Договір №151 з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» на придбання бензину А-95, дизельного палива на суму 185 869,00 грн. (з ПДВ).
Згідно Договору №151 від 22.09.2025 р. та рахунка №5178 від 14.10.2025р. було сплачено платіж у сумі 185 869,00 грн. (з ПДВ) за товар.
Висновок:
Враховуючи зазначені обставини та той факт, що кошти передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 було залучено для закупівлі палива: бензину А-95 та дизельного палива , та проведено закупівлю за номером UA-2025-09-02-010198-а , що підтверджене відповідними фінансовими документами, керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей, необхідно прийняти рішення про відміну відкритих торгів № UA-2025-06-16-002290-а .
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , № UA-2025-06-16-002290-а згідно з підпунктом 3 пункту 50 Особливостей.
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності,№ UA-2025-06-16-002290-а відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, № UA-2025-06-16-002290-а згідно з підпунктом 3пункту 50 Особливостей.
Уповноважена особа, фахівець з
публічних закупівель Комунальної
установи Полтавської обласної ради
з експлуатації адміністративних будівель Таміла ЮРЧЕНКО
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Згідно змісту зазначеного у (Протокол № 84 від 27.10.2025р ) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі товару - Назва предмету закупівлі – ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , які є предметом цієї закупівлі.
Скаржник зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі.
Зазначене Замовником в Протоколі № 84 від 27.10.2025р про відміну цих торгів, жодним чином не доказує відсутність потреби в товарі, який є предметом закупівлі.
Скаржник на підставі наведеного у Протоколі № 84 від 27.10.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно ( Протокол № 84 від 27.10.2025р) .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 84 від 27.10.2025р). про відміни торгів.
Запити Органу оскарження
Номер:
a9ad67141aa54359ac6a819243bd7d6d
Тема запиту:
Пояснення на Рішення №16727-р-пк/пз від 10.11.2025
Текст запиту:
Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія), розглянуто та прийнято скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) від 06 листопада 2025 №UA-2025-06-16-002290-a.c4 (надалі – Скарга) щодо порушення Комунальною установою Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (далі-Замовник) порядку проведення процедури закупівлі. Замовнику надано два робочі дні надіслати в електронному вигляді органу оскарження відповідні пояснення, інформацію, документи та матеріали щодо проведення Процедури закупівлі шляхом розміщення їх у вигляді файлу в "pdf" форматі (а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту) на веб-портал Уповноваженого органу, зокрема, надати інформацію з підтверджуючими документами щодо відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
На виконання рішення №16727-р/пк-пз від 10.11.2025 Замовник повідомляє наступне.
Зі Скаргою ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" не погоджуємося, а саме:
Уповноважена особа Юрченко Таміла Миколаївна зазначила, що Комунальною установою Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель було ініційовано процедуру відкритих торгів щодо закупівлі шин для службових транспортних засобів відповідно до затвердженого річного плану закупівель.
Комунальною установою Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель 16 червня 2025 року було оприлюднено оголошення про проведення закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Придбання шин ).
Закупівля передбачала придбання 6 шин розміру 295/80 R22.5 для автобуса міжміських маршрутів MAN LIONS COACH R07, що мають наступні характеристики:
• Тип шини: вантажна, радіальної конструкції
• Посадковий діаметр: 22,5"
• Сезонність: всесезонна M+S
• Тип герметизації: безкамерна
• Індекс швидкості: до 100 км/год
• Призначення: шини для міжміських автобусів з посиленим бортом
• Малюнок протектора: дорожній, не шипований Місце встановлення: 2 шт — передня керована вісь, 4 шт — ведуча.
03 вересня 2025 року уповноваженою особою Замовника Протоколом № 57 було відмінено відкриті торги на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, № UA-2025-06-16-002290-a. відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
На підтвердження того, що в Замовника відпала подальша потреба в здійсненні закупівель товарів, надана службова записка начальника відділу транспортного забезпечення від 22 липня 2025 року(далі - службова записка).
При додатковому огляді технічного стану автотранспорту Установи у ході підготовки до осінньо-зимового періоду 2025-2026 років, у тому числі огляді шин автобуса MAN LIONS COACH RO7 (Акт огляду від 17.07.2025р.), виявлено, що шини перебувають у задовільному стані, термін експлуатації не вичерпано, потенційний ресурс дозволяє продовжити їхню експлуатацію не менше ніж на 1 повний сезон (осінь-зима 2025/2026), придбання нових комплектів на поточному етапі є економічно недоцільним.
Водночас у службовій записці було зазначено про те – «що існує нагальна потреба закупівлі палива (бензин, дизпаливо) у зв’язку із збільшенням кількості виїздів транспортними засобами КУПОР посадовими особами обласної ради для належного виконання своїх обов’язків.
На підставі вищенаведеного прошу кошти, передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH RO7, використати на закупівлю палива: бензин А-95 - 1000 літрів, дизпаливо - 2100 літрі».
Підпунктом 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель не встановлено особливостей його застосування. Наприклад, не передбачено стадії, під час якої замовник може відмінити закупівлі та не вказано, що означає відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів (потреба відпала повністю чи частково). Наведена норма наділяє Замовника повноваженнями відмінити закупівлю також на стадії кваліфікації переможця за наявності підтверджень того, що в нього відпала потреба в закупівлі, у тому числі частково.
Змовник має свободу розсуду, як господарюючого суб’єкта, самостійно визначати обсяги закупівель товарів, робіт чи послуг.
Замовник проводить процедуру закупівлі товарів, робіт і послуг по принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, як передбачено Законом.
На підставі службової записки, Акту огляду від 17.07.2025р.( додається)
потреба в закупівлі 6 нових шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 відсутня , у зв’язку з чим 03.09.2025 року було відмінено відкриті торги № UA-2025-06-16-002290-a
Наявний комплект цілком придатний до подальшої експлуатації.
В наслідок існуючої нагальної потреби на закупівлю палива, кошти передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 у розмірі 184 000,00 грн. були спрямовані для вирішення цієї потреби та було оголошено закупівлю за номером UA-2025-09-02-010198-а. В результаті чого, 16 вересня 2025 року згідно з абзацом 1 частиною 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначив переможця процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
22.09.2025 р. було укладено Договір №151 з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» на придбання бензину А-95, дизельного палива на суму 185 869,00 грн. (з ПДВ).
Згідно Договору №151 від 22.09.2025 р. та рахунка №5178 від 14.10.2025р. було сплачено платіж у сумі 185 869,00 грн. (з ПДВ) за товар.
Враховуючи зазначені обставини та той факт, що кошти передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 було залучено для закупівлі палива: бензину А-95 та дизельного палива , та проведено закупівлю за номером UA-2025-09-02-010198-а,що підтверджене відповідними фінансовими документами.
При оприлюдненні в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , № UA-2025-06-16-002290-а було допущено технічну помилку, відміну було оприлюднено згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей, а згідно протоколу №84 уповноваженої особи щодо відміни відкритих торгів з особливостями від 27 жовтня 2025 року замовник відміняє торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг згідно з підпунктом 3 пункту 50 Особливостей.
Таким чином, відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відмінив відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг Протокол № 84 від 27 жовтня 2025 року.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону, пп. 55-67 Особливостей,
Просимо:
відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» у задоволенні скарги в повному обсязі.
Дата опублікування:
12.11.2025 13:39
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо відміни торгів
Номер:
0b8352b39e284976b150078aa6844657
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-16-002290-a.c3
Назва:
Скарга щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету.pdf 21.10.2025 16:33
- Протокол №73.pdf 21.10.2025 16:32
- Пояснення на рішення №14121-р пк-пз.docx 18.09.2025 15:48
- Акт огляду автогуми.pdf 18.09.2025 15:46
- Службова записка.pdf 18.09.2025 15:24
- Пояснення на Рішення №14121-р-пк-пз від 16.09.2025.pdf 18.09.2025 15:53
- Акт огляду автогуми.pdf 18.09.2025 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2025 № 14513.pdf 24.09.2025 13:34
- рішення від 23.09.2025 № 14513.pdf 25.09.2025 15:44
- рішення від 16.09.2025 № 14121.pdf 16.09.2025 17:21
- Протокол №57 уповноваженої особи щодо відміни торгів з особливостями.pdf 14.09.2025 23:11
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 14.09.2025 23:12
- рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 14.09.2025 23:12
- Протокол №50 про відміну відкритих торгів.pdf 14.09.2025 23:11
- рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf 14.09.2025 23:11
- sign.p7s 14.09.2025 23:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2025 23:21
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2025 15:45
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2025 16:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення № 14513-р/пк-пз від 23.09.2025 Комісії Антимонопольного
комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
закупівель, уповноваженою особою скасовано рішення № 57 від 03 вересня 2025 р. про
відміну процедури закупівлі - «Придбання шин» оголошення про проведення якої
оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d9cb62c51dff4c5493c02050433bc5af
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо відміни торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», щодо відміни торгів
16 червня 2025 року Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (надалі - Замовник) було оприлюднено оголошення Номер закупівлі у ЦБД - UA-2025-06-16-002290-a про проведення закупівлі відкритих торгів з особливостями, очікуваною вартістю – 184 000,00 грн.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (далі – Скаржник), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
30.06.2025р. Замовником прийнято рішення №46 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги - 26.07.2025, 21:19. ID: UA-2025-06-16-002290-a.b2 скаржником подана скарга щодо незаконної відміни торгів, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
03.09.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 57 від 03.09.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
Скаржник зазначає:
Згідно змісту зазначеного у (Протокол № 57 від 03.09.2025р ) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі товару - Назва предмету закупівлі – ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , які є предметом цієї закупівлі.
Скаржник зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі.
Зазначене Замовником в Протоколі № 57 від 03.09.2025р про відміну цих торгів, жодним чином не доказує відсутність потреби в товарі, який є предметом закупівлі.
Скаржник на підставі наведеного у Протоколі № 57 від 03.09.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно ( Протокол № 57 від 03.09.2025р) .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», щодо відміни торгів
16 червня 2025 року Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (надалі - Замовник) було оприлюднено оголошення Номер закупівлі у ЦБД - UA-2025-06-16-002290-a про проведення закупівлі відкритих торгів з особливостями, очікуваною вартістю – 184 000,00 грн.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (далі – Скаржник), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
30.06.2025р. Замовником прийнято рішення №46 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги - 26.07.2025, 21:19. ID: UA-2025-06-16-002290-a.b2 скаржником подана скарга щодо незаконної відміни торгів, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
03.09.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 57 від 03.09.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
Скаржник зазначає:
Згідно змісту зазначеного у (Протокол № 57 від 03.09.2025р ) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі товару - Назва предмету закупівлі – ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , які є предметом цієї закупівлі.
Скаржник зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі.
Зазначене Замовником в Протоколі № 57 від 03.09.2025р про відміну цих торгів, жодним чином не доказує відсутність потреби в товарі, який є предметом закупівлі.
Скаржник на підставі наведеного у Протоколі № 57 від 03.09.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно ( Протокол № 57 від 03.09.2025р) .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 57 від 03.09.2025р). про відміни торгів.
Запити Органу оскарження
Номер:
e28f90d9341647e1b9751e1878cfc288
Тема запиту:
Пояснення на Рішення №14121-р-пк-пз від 16.09.2025
Текст запиту:
03 вересня 2025 року уповноваженою особою Замовника Протоколом № 57 було відмінено відкриті торги на закупівлю «Придбання шин» ДК 021:2015 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, № UA-2025-06-16-002290-a. відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
На підтвердження того, що в Замовника відпала подальша потреба в здійсненні закупівель товарів, надана службова записка начальника відділу транспортного забезпечення від 22 липня 2025 року(далі - службова записка).
При додатковому огляді технічного стану автотранспорту Установи у ході підготовки до осінньо-зимового періоду 2025-2026 років, у тому числі огляді шин автобуса MAN LIONS COACH RO7 (Акт огляду від 17.07.2025р.), виявлено, що шини перебувають у задовільному стані, термін експлуатації не вичерпано, потенційний ресурс дозволяє продовжити їхню експлуатацію не менше ніж на 1 повний сезон (осінь-зима 2025/2026), придбання нових комплектів на поточному етапі є економічно недоцільним.
Водночас у службовій записці було зазначено про те – «що існує нагальна потреба закупівлі палива (бензин, дизпаливо) у зв’язку із збільшенням кількості виїздів транспортними засобами КУПОР посадовими особами обласної ради для належного виконання своїх обов’язків.
На підставі вищенаведеного прошу кошти, передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH RO7, використати на закупівлю палива: бензин А-95 - 1000 літрів, дизпаливо - 2100 літрі».
Підпунктом 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель не встановлено особливостей його застосування. Наприклад, не передбачено стадії, під час якої замовник може відмінити закупівлі та не вказано, що означає відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів (потреба відпала повністю чи частково). Наведена норма наділяє Замовника повноваженнями відмінити закупівлю також на стадії кваліфікації переможця за наявності підтверджень того, що в нього відпала потреба в закупівлі, у тому числі частково.
Змовник має свободу розсуду, як господарюючого суб’єкта, самостійно визначати обсяги закупівель товарів, робіт чи послуг.
Замовник проводить процедуру закупівлі товарів, робіт і послуг по принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, як передбачено Законом.
На підставі службової записки, Акту огляду від 17.07.2025р.( додається)
потреба в закупівлі 6 нових шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 відсутня , у зв’язку з чим 03.09.2025 року було відмінено відкриті торги № UA-2025-06-16-002290-a
Наявний комплект цілком придатний до подальшої експлуатації.
В наслідок існуючої нагальної потреби на закупівлю палива, кошти передбачені на закупівлю шин для автобуса MAN LIONS COACH R07 у розмірі 184 000,00 грн. спрямовані для вирішення цієї потреби та було оголошено закупівлю за номером UA-2025-09-02-010198-а. В результаті чого, 16 вересня 2025 року згідно з абзацом 1 частиною 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначив переможця процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
З 22 вересня планується заключити договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» на придбання бензину А-95, дизельного палива на суму 185 869,00 грн. (з ПДВ).
Таким чином, відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відмінив відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг Протокол №57 від 03 вересня 2025 року.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону, пп. 55-67 Особливостей,
Просимо:
відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» у задоволенні скарги в повному обсязі.
Дата опублікування:
18.09.2025 15:24
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо відміни торгів
Номер:
9e76102e92394b48a62eb6c66751bf06
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-16-002290-a.b2
Назва:
Скарга щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf 07.08.2025 17:37
- рішення від 29.07.2025 № 11681.pdf 29.07.2025 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf 06.08.2025 11:27
- Додаток до ТД №3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc 31.07.2025 11:47
- Додаток №3 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf 31.07.2025 11:46
- Щодо надання пояснень на виконання рішення.doc 31.07.2025 11:46
- Щодо надання пояснень на виконання рішення №11681-р-пк-пз від 29.07.2025 р.pdf 31.07.2025 11:45
- Протокол щодо скасування рішення №50 від 23 липня 2025 року.pdf 02.09.2025 14:33
- sign.p7s 26.07.2025 21:07
- рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 26.07.2025 21:06
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 26.07.2025 21:06
- Протокол №50 про відміну відкритих торгів.pdf 26.07.2025 21:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2025 21:19
Дата розгляду скарги:
05.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2025 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2025 17:38
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2025 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 12086-р/пк-пз від 05.08.2025 року Комісії Антимонопольного комітетуУукраїни з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Уповноваженою особою скасовапно рішення №50 від 23 липня 2025 року про відміну процедури закупівлі - "Придбання шин" ,оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-06-16-002290-а.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ef142a99fa8a4714acfec7b5861c90dd
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо відміни торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
30.06.2025р. Замовником прийнято рішення №46 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги -
23.07.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 50 від 23.07.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол 50 від 23.07.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 50 від 23.07.2025р. про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 50 від 23.07.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 50 від 23.07.2025р ).
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги -
23.07.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 50 від 23.07.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол 50 від 23.07.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 50 від 23.07.2025р. про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 50 від 23.07.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 50 від 23.07.2025р ).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 50 від 23.07.2025р ). про відміни торгів.