-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання шин
Кваліфікація
від початку періоду пройшов 61 робочий день
184 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2025 11:07 - 21.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
eaa4770c454145958e7ad6c8ac743ed9
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-16-002290-a.a1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 18 Гарантійний лист відповідність тех вимогам.pdf 05.07.2025 23:33
- 23 Довідка згода тех.pdf 05.07.2025 23:33
- 27 Довідка досвід шини(1).pdf 05.07.2025 23:33
- 26 Лист-роз'яснення еквівалент.pdf 05.07.2025 23:33
- 25 Порівняльна таблиця.pdf 05.07.2025 23:33
- 20 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf 05.07.2025 23:33
- Додаток до ТД №1.doc 05.07.2025 23:33
- Протокол №46.pdf 05.07.2025 23:33
- 27 Довідка досвід шини.pdf 05.07.2025 23:33
- Сертифікат відповідності.zip 05.07.2025 23:33
- Аналогічний Чернігівводоконал.rar 05.07.2025 23:33
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 05.07.2025 23:33
- Акредитація органу сертифікації_2024р_1..pdf 05.07.2025 23:33
- sign.p7s 05.07.2025 23:34
- рішення від 08.07.2025 № 10663.pdf 08.07.2025 16:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 17.07.2025 16:39
- рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 21.07.2025 17:13
- Щодо надання пояснень на виконання рішення №10663-р-пк від 08.07.2025 року.pdf 10.07.2025 15:08
- Щодо надання пояснень на виконання рішення №793-р-пк-пз від 05.06.2023 р..doc 10.07.2025 15:09
- Щодо надання пояснень на виконання рішення №793-р-пк-пз від 05.06.2023 р..doc 10.07.2025 15:11
- Протокол №49 від 22.07.2025 року щодо виконання рішення.pdf 22.07.2025 14:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2025 23:40
Дата розгляду скарги:
16.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 16:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2025 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2025 14:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c2eaed7c9524448e92475b4c65b67aa4
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Скаржник наголошує, що підстава відхилення є надуманна Замовником, Учасник надав всі необхідні документи які вимогав Замовник надати, а саме:
Документ - 27 Довідка досвід шини
Договір.pdf
Видаткова 364 492,00.pdf
Податкова накладна №9 від 18.10.2024.pdf
J1490902 Квитанція.pdf
І вдруге Замовник зазначає надуману інформацію та спотворює протокол відхилення, учасник надав на підтвердження якості товару сертифікат відповідності від акредитового органу сртифікації в Україні на товар який запропонований до постачання:
Учасником було надано чинний сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність продукції вимогам нормативних документів. Зокрема:
✅ Сертифікат відповідності UA.PN.191-2350-25, виданий ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», зареєстрований у реєстрі органу з оцінки відповідності, строк дії якого з 23.06.2025 по 23.06.2026 р.
У сертифікаті чітко вказано:
• Номенклатуру продукції: шини пневматичні торгової марки LongMarch (асортимент згідно додатку – 50 штук).
• Виробника продукції: Chaoyang Long March Tyre Co., Ltd (КНР).
• Підстави для видачі: протокол випробувань, виданий ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», акредитованою лабораторією (код ЄДРПОУ 37188899).
• Наявність додатку до сертифіката, в якому деталізовані конкретні моделі шин, їхні технічні характеристики, індекси навантаження, швидкості, рівень шуму, клас економічності тощо.
✅ Додаток до сертифіката відповідності від 23.06.2025 р. містить перелік шин із зазначенням їх специфікацій, кількості та призначення у відповідності з предметом закупівлі.
Учасник додатково підтвердив акредитацію органу сертифікації ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», що внесений до відповідного реєстру органів з оцінки відповідності, що мають право здійснювати добровільну сертифікацію шин на території України.
Таким чином, твердження про «відсутність належних сертифікатів якості» є безпідставним та надуманим.
І втретє Замовник зазначає надуману інформацію та спотворює протокол відхилення, учасник зазначає, що Замовник саме в його тендерній пропозиції встановим технічні вимоги до товару, та передбачив надання еквіваленту товару, з кращими технічними характеристиками з наданням порівняльної таблиці та листа роз'яснення, а саме:
УЧАСНИКОМ ЗАПРОПОНОВАНО шини з кращими технічними характеристиками, а саме ІНДЕКС ШВИДКОСТІ зазначено Замовником – 100 км/год, учасником запропоновано - 130 км/год, що є кращім показником для шини та надано лист роз'яснення в довільній формі, чим цілком виконано вимогу Замовника:
Індекс швидкості 130 км/год (індекс L) є кращим показником порівняно з індексом швидкості 100 км/год (індекс J), оскільки забезпечує більший запас безпечної експлуатації та розширює діапазон допустимих умов використання.
Це не погіршує, а навпаки – покращує експлуатаційні властивості продукції.
Щодо посилання замовника на окреме письмове пояснення, що потрібен саме індекс 100 км/год:
Відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», будь-яке листування із замовником або його пояснення, направлене окремим учасникам, не є частиною тендерної документації, не вважається офіційною зміною умов закупівлі та не є обов’язковим до виконання учасниками, якщо таке уточнення не було внесено як зміни до тендерної документації та оприлюднене у встановленому порядку.
Оскільки жодних офіційних змін до тендерної документації у частині обмеження індексу швидкості до 100 км/год не було, замовник був зобов’язаний оцінювати подану пропозицію виключно на відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації та оприлюдненим у електронній системі закупівель, а не окремим листам чи роз’ясненням, які не мають юридичної сили зміни умов тендера.
Таким чином, учасником було запропоновано товар із технічно покращеними характеристиками, що за показниками швидкості перевищують мінімальні очікування замовника. Пропозиція супроводжувалася документами, які чітко підтверджують ці характеристики.
Відповідно, підстава для відхилення у вигляді невідповідності індексу швидкості не відповідає фактичним умовам тендерної документації, а також порушує принцип недискримінації учасників та об’єктивного розгляду пропозицій.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Скаржник наголошує, що підстава відхилення є надуманна Замовником, Учасник надав всі необхідні документи які вимогав Замовник надати, а саме:
Документ - 27 Довідка досвід шини
Договір.pdf
Видаткова 364 492,00.pdf
Податкова накладна №9 від 18.10.2024.pdf
J1490902 Квитанція.pdf
І вдруге Замовник зазначає надуману інформацію та спотворює протокол відхилення, учасник надав на підтвердження якості товару сертифікат відповідності від акредитового органу сртифікації в Україні на товар який запропонований до постачання:
Учасником було надано чинний сертифікат відповідності, який підтверджує відповідність продукції вимогам нормативних документів. Зокрема:
✅ Сертифікат відповідності UA.PN.191-2350-25, виданий ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», зареєстрований у реєстрі органу з оцінки відповідності, строк дії якого з 23.06.2025 по 23.06.2026 р.
У сертифікаті чітко вказано:
• Номенклатуру продукції: шини пневматичні торгової марки LongMarch (асортимент згідно додатку – 50 штук).
• Виробника продукції: Chaoyang Long March Tyre Co., Ltd (КНР).
• Підстави для видачі: протокол випробувань, виданий ТОВ «АКАДЕМТЕСТ», акредитованою лабораторією (код ЄДРПОУ 37188899).
• Наявність додатку до сертифіката, в якому деталізовані конкретні моделі шин, їхні технічні характеристики, індекси навантаження, швидкості, рівень шуму, клас економічності тощо.
✅ Додаток до сертифіката відповідності від 23.06.2025 р. містить перелік шин із зазначенням їх специфікацій, кількості та призначення у відповідності з предметом закупівлі.
Учасник додатково підтвердив акредитацію органу сертифікації ТОВ «ОС «ЄВРОСТАНДАРТ», що внесений до відповідного реєстру органів з оцінки відповідності, що мають право здійснювати добровільну сертифікацію шин на території України.
Таким чином, твердження про «відсутність належних сертифікатів якості» є безпідставним та надуманим.
І втретє Замовник зазначає надуману інформацію та спотворює протокол відхилення, учасник зазначає, що Замовник саме в його тендерній пропозиції встановим технічні вимоги до товару, та передбачив надання еквіваленту товару, з кращими технічними характеристиками з наданням порівняльної таблиці та листа роз'яснення, а саме:
УЧАСНИКОМ ЗАПРОПОНОВАНО шини з кращими технічними характеристиками, а саме ІНДЕКС ШВИДКОСТІ зазначено Замовником – 100 км/год, учасником запропоновано - 130 км/год, що є кращім показником для шини та надано лист роз'яснення в довільній формі, чим цілком виконано вимогу Замовника:
Індекс швидкості 130 км/год (індекс L) є кращим показником порівняно з індексом швидкості 100 км/год (індекс J), оскільки забезпечує більший запас безпечної експлуатації та розширює діапазон допустимих умов використання.
Це не погіршує, а навпаки – покращує експлуатаційні властивості продукції.
Щодо посилання замовника на окреме письмове пояснення, що потрібен саме індекс 100 км/год:
Відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», будь-яке листування із замовником або його пояснення, направлене окремим учасникам, не є частиною тендерної документації, не вважається офіційною зміною умов закупівлі та не є обов’язковим до виконання учасниками, якщо таке уточнення не було внесено як зміни до тендерної документації та оприлюднене у встановленому порядку.
Оскільки жодних офіційних змін до тендерної документації у частині обмеження індексу швидкості до 100 км/год не було, замовник був зобов’язаний оцінювати подану пропозицію виключно на відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації та оприлюдненим у електронній системі закупівель, а не окремим листам чи роз’ясненням, які не мають юридичної сили зміни умов тендера.
Таким чином, учасником було запропоновано товар із технічно покращеними характеристиками, що за показниками швидкості перевищують мінімальні очікування замовника. Пропозиція супроводжувалася документами, які чітко підтверджують ці характеристики.
Відповідно, підстава для відхилення у вигляді невідповідності індексу швидкості не відповідає фактичним умовам тендерної документації, а також порушує принцип недискримінації учасників та об’єктивного розгляду пропозицій.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи №46 від 30.06.2025 року.
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП
Скарга щодо відміни торгів
Номер:
0b8352b39e284976b150078aa6844657
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-16-002290-a.c3
Назва:
Скарга щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 16.09.2025 № 14121.pdf 16.09.2025 17:21
- sign.p7s 14.09.2025 23:13
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 14.09.2025 23:12
- рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 14.09.2025 23:12
- Протокол №50 про відміну відкритих торгів.pdf 14.09.2025 23:11
- рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf 14.09.2025 23:11
- Протокол №57 уповноваженої особи щодо відміни торгів з особливостями.pdf 14.09.2025 23:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2025 23:21
Дата розгляду скарги:
23.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2025 17:22
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d9cb62c51dff4c5493c02050433bc5af
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо відміни торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скарга
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», щодо відміни торгів
16 червня 2025 року Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (надалі - Замовник) було оприлюднено оголошення Номер закупівлі у ЦБД - UA-2025-06-16-002290-a про проведення закупівлі відкритих торгів з особливостями, очікуваною вартістю – 184 000,00 грн.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (далі – Скаржник), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
30.06.2025р. Замовником прийнято рішення №46 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги - 26.07.2025, 21:19. ID: UA-2025-06-16-002290-a.b2 скаржником подана скарга щодо незаконної відміни торгів, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
03.09.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 57 від 03.09.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
Скаржник зазначає:
Згідно змісту зазначеного у (Протокол № 57 від 03.09.2025р ) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі товару - Назва предмету закупівлі – ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , які є предметом цієї закупівлі.
Скаржник зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі.
Зазначене Замовником в Протоколі № 57 від 03.09.2025р про відміну цих торгів, жодним чином не доказує відсутність потреби в товарі, який є предметом закупівлі.
Скаржник на підставі наведеного у Протоколі № 57 від 03.09.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно ( Протокол № 57 від 03.09.2025р) .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», щодо відміни торгів
16 червня 2025 року Комунальна установа Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (надалі - Замовник) було оприлюднено оголошення Номер закупівлі у ЦБД - UA-2025-06-16-002290-a про проведення закупівлі відкритих торгів з особливостями, очікуваною вартістю – 184 000,00 грн.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (далі – Скаржник), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
30.06.2025р. Замовником прийнято рішення №46 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги - 26.07.2025, 21:19. ID: UA-2025-06-16-002290-a.b2 скаржником подана скарга щодо незаконної відміни торгів, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
03.09.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 57 від 03.09.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
Скаржник зазначає:
Згідно змісту зазначеного у (Протокол № 57 від 03.09.2025р ) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі товару - Назва предмету закупівлі – ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності , які є предметом цієї закупівлі.
Скаржник зазначає, що зазначені доводи не можуть бути підставою для відміни цієї Закупівлі.
Зазначене Замовником в Протоколі № 57 від 03.09.2025р про відміну цих торгів, жодним чином не доказує відсутність потреби в товарі, який є предметом закупівлі.
Скаржник на підставі наведеного у Протоколі № 57 від 03.09.2025р про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно ( Протокол № 57 від 03.09.2025р) .
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 57 від 03.09.2025р). про відміни торгів.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо відміни торгів
Номер:
9e76102e92394b48a62eb6c66751bf06
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-16-002290-a.b2
Назва:
Скарга щодо відміни торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf 07.08.2025 17:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.08.2025 № 12086.pdf 06.08.2025 11:27
- рішення від 29.07.2025 № 11681.pdf 29.07.2025 16:53
- Додаток до ТД №3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc 31.07.2025 11:47
- Щодо надання пояснень на виконання рішення.doc 31.07.2025 11:46
- Щодо надання пояснень на виконання рішення №11681-р-пк-пз від 29.07.2025 р.pdf 31.07.2025 11:45
- Додаток №3 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf 31.07.2025 11:46
- Протокол щодо скасування рішення №50 від 23 липня 2025 року.pdf 02.09.2025 14:33
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 26.07.2025 21:06
- sign.p7s 26.07.2025 21:07
- рішення від 16.07.2025 № 11150.pdf 26.07.2025 21:06
- Протокол №50 про відміну відкритих торгів.pdf 26.07.2025 21:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2025 21:19
Дата розгляду скарги:
05.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.07.2025 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.08.2025 17:38
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2025 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 12086-р/пк-пз від 05.08.2025 року Комісії Антимонопольного комітетуУукраїни з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконано.
Уповноваженою особою скасовапно рішення №50 від 23 липня 2025 року про відміну процедури закупівлі - "Придбання шин" ,оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2025-06-16-002290-а.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ef142a99fa8a4714acfec7b5861c90dd
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо відміни торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
30.06.2025р. Замовником прийнято рішення №46 відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності.
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги -
23.07.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 50 від 23.07.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол 50 від 23.07.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 50 від 23.07.2025р. про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 50 від 23.07.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 50 від 23.07.2025р ).
05.07.2025, 23:40. ID: UA-2025-06-16-002290-a.a1 Скаржником подана скарга до органу оскарження, за результатами розгляду скарги зазначено: Зобов'язати комунальну установу Полтавської обласної ради з експлуатації адміністративних будівель (Код ЄДРПОУ: 38610131) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (код ЄДРПОУ: 45504596) за процедурою закупівлі — "Придбання шин", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-16-002290-a.
Після програної скарги, Замовник намагається незаконно відмінити ці торги -
23.07.2025р. Замовником прийнято рішення (Протокол № 50 від 23.07.2025р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:
На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:
Замовник порушив пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону, Замовник в протоколі Протокол 50 від 23.07.2025р) про (відміну відкритих торгів) НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ які порушують законодавства у сфері публічних закупівель, ЯКІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ, ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону ( цитую Закон - 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, детальніше нижче:
Скаржник на підставі наведеного у протоколі Протокол № 50 від 23.07.2025р. про (відміну відкритих торгів) зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі, Замовник навіть логічно не зміг пояснити, зазначити, ЯКІ САМЕ вимоги Закону потрібно виправляти, та яким чином зазначене Замовником у протоколі Протокол № 50 від 23.07.2025р порушує законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема цієї закупівлі, НЕ ЗАЗНАЧИВ ОПИС ПОРУШЕНЬ, ЯНІ НЕМОЖЛИВО УСУНУТИ - ЦЕ ВИМАГАЄ пункт 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Органи контролю визначені ч. 3 ст.7 Закону. Зокрема, визначено, що Рахункова палата, АМКУ, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України. Скаржник наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 3 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаних торгів.
Скаржник зазначає, що уповноважена особа Замовника – безпідставно відмінив процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель».
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, замовник неправомірно відмінив тендер на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей Закону.
Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив наявність порушення законодавства у сфері публічних закупівель!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
________________________________________________________________________
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, Скаржник - не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відміни торгів згідно (пункту 50 підпункту 2 Особливостей - Протокол № 50 від 23.07.2025р ).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати документ (Протокол № 50 від 23.07.2025р ). про відміни торгів.