-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Завершена
2 828 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 288.00 UAH
мін. крок: 1% або 28 288.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2025 10:04 - 21.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга в АМКУ
Номер:
7e958cb6ca3e47579b9266a61082ceb2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-16-000594-a.b1
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження АМКУ (переможець).docx 08.07.2025 15:21
- Проткол.jpg 08.07.2025 15:21
- sign.p7s 08.07.2025 15:26
- Рішення від 10.07.2025 №10834.pdf 10.07.2025 14:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2025 №11283.pdf 21.07.2025 16:06
- рішення від 18.07.2025 №11283.pdf 23.07.2025 15:51
- Пояснення Замовника.docx 14.07.2025 15:06
- Сфера акредитації ISO 17025.pdf 14.07.2025 15:06
- лист до РДАП Роменський агролісгосп №01-21-467 від 30.06.2025.pdf 14.07.2025 15:06
- Довідка №1 від 23.06.25 про виконання аналогічного договору.pdf 14.07.2025 15:06
- Лист від РДАП Роменський агролісгосп №198 від 30.06.2025.PDF 14.07.2025 15:06
- Протокол радіаційної якості.jpg 14.07.2025 15:06
- Пояснення Замовника.pdf 14.07.2025 15:06
- Лист відгук про співпрацю.pdf 14.07.2025 15:06
- Договір з постійнимлісокористувачем 58.1; дод угода.pdf 14.07.2025 15:06
- Атестат акредитації ISO 17025.pdf 14.07.2025 15:06
- Договір походження 5.1; дод угода.pdf 14.07.2025 15:06
- Гарантійний лист.PDF 14.07.2025 15:06
- Договір купівлі продажу 09 23; накладна.pdf 14.07.2025 15:06
- Протокол.pdf 24.07.2025 09:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2025 22:37
Дата розгляду скарги:
18.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.07.2025 14:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.07.2025 15:51
Дата виконання рішення Замовником:
24.07.2025 09:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.07.2025 №11283-р/пк-пз уповноваженою особою прийнято рішення про скасування рішення про визначення фізичної особи - підприємця Ткачука Олега Миколайовича переможцем за процедурою закупівлі: Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи, код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-16-000594-a) (протокол від 24.07.2025 №137 додається). Враховуючи технічних регламент роботи електронних майданчиків, зазначене рішення реалізовано шляхом виконання функції «повернути на кваліфікацію».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
20f7699fad3c4961849c5bdba2376ab7
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА
1. Додаток № 2
Замовник встановив вимогу, що на пропонуєму деревину має бути наданий Протокол/сертифікат радіаційного випробування, з обов’язковим висновком, в якому зазначається, що реалізація по радіаційному фактору дозволяється.
Переможець надає файл «IMG_0004» в якому відсутні висновки, що реалізація по радіаційному фактору дозволяється.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
2. Пункт 8 Додатку № 2 З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору укладеного між постійним лісокористувачем та Учасником на обсяг закупівлі не менше 1 664 м3
Переможець надає два договори проте жоден не підтверджує обсяг закупівлі не менше 1664 м3
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
3. Пункт 8 Додатку № 2 З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору укладеного між постійним лісокористувачем та Учасником на обсяг закупівлі не менше 1 664 м3
Переможець надає два договори проте жоден з них не містить в собі специфікацію які є невідємними частинами догворів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
4. Кваліфікаційний критерій досвід наявності аналогічного договору Повідомляємо, що Договір купівлі-продажу № 09/2023 укладено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1178 (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 30.12.2021 № 1433), а саме – без проведення електронних аукціонів через електронну торгову систему «Прозорро.Продажі». Таким чином, зазначений Договір купівлі-продажу № 09/2023 від є нікчемним, не породжує жодних правових наслідків для сторін, а зобов'язання за цим договором не можуть вважатися дійсними.
Крім того, у зв'язку із зазначеними порушеннями, відсутня інформація щодо належного виконання зобов'язань за договором, зокрема щодо факту передачі товару. В складі пропозиції Переможця відсутні документи, які б підтверджували законність придбання товару у лісокористувача або іншого законного джерела (зокрема, видаткові накладні, ТТН тощо).
1. Додаток № 2
Замовник встановив вимогу, що на пропонуєму деревину має бути наданий Протокол/сертифікат радіаційного випробування, з обов’язковим висновком, в якому зазначається, що реалізація по радіаційному фактору дозволяється.
Переможець надає файл «IMG_0004» в якому відсутні висновки, що реалізація по радіаційному фактору дозволяється.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
2. Пункт 8 Додатку № 2 З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору укладеного між постійним лісокористувачем та Учасником на обсяг закупівлі не менше 1 664 м3
Переможець надає два договори проте жоден не підтверджує обсяг закупівлі не менше 1664 м3
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
3. Пункт 8 Додатку № 2 З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію чинного договору укладеного між постійним лісокористувачем та Учасником на обсяг закупівлі не менше 1 664 м3
Переможець надає два договори проте жоден з них не містить в собі специфікацію які є невідємними частинами догворів.
Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливості № 1178.
4. Кваліфікаційний критерій досвід наявності аналогічного договору Повідомляємо, що Договір купівлі-продажу № 09/2023 укладено з порушенням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1178 (зі змінами, внесеними постановою КМУ від 30.12.2021 № 1433), а саме – без проведення електронних аукціонів через електронну торгову систему «Прозорро.Продажі». Таким чином, зазначений Договір купівлі-продажу № 09/2023 від є нікчемним, не породжує жодних правових наслідків для сторін, а зобов'язання за цим договором не можуть вважатися дійсними.
Крім того, у зв'язку із зазначеними порушеннями, відсутня інформація щодо належного виконання зобов'язань за договором, зокрема щодо факту передачі товару. В складі пропозиції Переможця відсутні документи, які б підтверджували законність придбання товару у лісокористувача або іншого законного джерела (зокрема, видаткові накладні, ТТН тощо).
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про попереднє бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, остаточне рішення про нашу присутність буде прийняте після отримання та аналізу пояснень від Замовника у даній справі. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.