-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуга комплексного страхування спецтехніки -колісного екскаватора Caterpillar модель М 315 GC 2024 року (КАСКО) ДК 021:2015 66510000-8 Страхові послуги "Єдиний закупівельний словник"
Завершена
104 556.95
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 522.78 UAH
мін. крок: 0.5% або 522.78 UAH
Період оскарження:
13.06.2025 15:48 - 09.07.2025 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД 2
Номер:
bd2d07a5bc7c4688812763e228d3a6c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-13-010316-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД 2
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - ВМКП Водоканал 2.pdf.p7s 04.07.2025 09:13
- 01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf 04.07.2025 09:13
- Скарга до АМКУ - ВМКП Водоканал 2.docx 04.07.2025 09:13
- Скарга до АМКУ - ВМКП Водоканал 2.pdf 04.07.2025 09:13
- sign.p7s 04.07.2025 09:16
- рішення від 07.07.2025 № 10604.pdf 07.07.2025 15:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2025 12:34
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.07.2025 15:38
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
690b4bf7e808467583fa0d662c0447b0
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 2.1. пункту 3 додатку № 1 до Тендерної документації встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 2.1. пункту 3 додатку № 1 до Тендерної документації встановлені обов’язкові вимоги, які повинен виконати Учасник, а саме, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку (складена в довільній формі) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - офіційне представництво в Київському регіоні (з зазначенням адреси, номеру телефону та режимом роботи).
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має офіційне представництво в Київському регіоні.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають офіційного представництва в Київському регіоні, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій) із залученням субпідрядних організацій, у відповідності до чинного законодавства України.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати відокремлені підрозділи, філії, відділення, управління, представництва, тощо в тих чи інших адміністративно-територіальних одиницях України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не має офіційного представництва в Київському регіоні (а лише в м.Києві та в ряді інших областей), тому не може надати про це відповідну довідку, а відтак,- і не може прийняти участь в даній закупівлі. Також, слід зазначити, що поняття «Київський регіон» - не визначено на законодавчому рівні (є місто Київ та Київська область).
Враховуючи те, що Скаржник не має офіційного представництва в Київському регіоні, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Скаржник має відповідний договір-доручення, згідно якого ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду, оперативний виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й у Київському регіоні (копія договору № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має офіційне представництво в Київському регіоні.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають офіційного представництва в Київському регіоні, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій) із залученням субпідрядних організацій, у відповідності до чинного законодавства України.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати відокремлені підрозділи, філії, відділення, управління, представництва, тощо в тих чи інших адміністративно-територіальних одиницях України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Скаржник не має офіційного представництва в Київському регіоні (а лише в м.Києві та в ряді інших областей), тому не може надати про це відповідну довідку, а відтак,- і не може прийняти участь в даній закупівлі. Також, слід зазначити, що поняття «Київський регіон» - не визначено на законодавчому рівні (є місто Київ та Київська область).
Враховуючи те, що Скаржник не має офіційного представництва в Київському регіоні, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Скаржник має відповідний договір-доручення, згідно якого ТОВ «УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду, оперативний виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й у Київському регіоні (копія договору № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
1) копія договору № 01/ТА-202401/UAas від 18.01.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
01_ТА-202401_UAas УЛЬТРА АЛЬЯНС АСІСТ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ВИШГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДОКАНАЛ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
123e1125b3a949ad9f89233f4b70c4b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-13-010316-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 17.06.2025 16:56
- Скарга до АМКУ - ВМКП ВОДОКАНАЛ.pdf.p7s 17.06.2025 16:56
- Скарга до АМКУ - ВМКП ВОДОКАНАЛ.docx 17.06.2025 16:56
- Скарга до АМКУ - ВМКП ВОДОКАНАЛ.pdf 17.06.2025 16:56
- sign.p7s 17.06.2025 16:57
- рішення від 19.06.2025 №9781.pdf 19.06.2025 15:22
- інформація про резоюлитивну частину рішення від 26.06.2025 №10178.pdf 27.06.2025 12:48
- рішеннявід 26.06.2025 №10178.pdf 01.07.2025 16:31
- Пояснення по суті скарги.docx 23.06.2025 16:51
- Пояснення по суті скарги.pdf 23.06.2025 16:51
- Перелік страхових компаній членів МТСБУ.pdf 23.06.2025 16:51
- Протокольне рішення.docx 02.07.2025 15:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.06.2025 17:10
Дата розгляду скарги:
26.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.06.2025 15:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.07.2025 16:31
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2025 15:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни внесено до тендерної документації на підставі рішення №10178-р/пк-пз від 26.06.2025 р.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0c02bd4095864428bca96bc29c155801
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 3.6. пункту 3 додатку № 1 та підпунктом 2.6. розд. ІІ додатку № 2 до Тендерної документації встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 3.6. пункту 3 додатку № 1 та підпунктом 2.6. розд. ІІ додатку № 2 до Тендерної документації встановлені обов’язкові вимоги, які повинен виконати Учасник, а саме, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копію ліцензії на право провадження страхової діяльності у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів або довідку в довільній формі, яка містить інформацію з посиланням на відкриті джерела, які підтверджують отримання учасником такої ліцензії, або лист від уповноваженого органу, зміст якого підтверджує видачу цієї ж ліцензії та копію свідоцтва про членство в Моторному (транспортному) страховому бюро України – МТСБУ на підтвердження наявності у Учасника досвіду роботи з ОСЦПВВНТЗ – не менше 10 років.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може виключно той Учасник, який має ліцензію на право провадження страхової діяльності у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, є членом МТСБУ та здійснює страхову діяльність у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів не менше 10 років.
Скаржник не може надати вищевказані ліцензію і свідоцтво та, відповідно,- прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно абз. 1 ч. 1 ст. 53 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик після отримання ліцензії на здійснення діяльності із страхування за відповідними ризиками в межах класу страхування 10 відповідно до Закону України «Про страхування» для отримання права на здійснення діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності звертається до МТСБУ із заявою про набуття статусу асоційованого члена МТСБУ.
Згідно абз. 1 ч. 2 ст. 53 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», Страховик - асоційований член МТСБУ має право звернутися до МТСБУ із заявою про надання йому статусу повного члена МТСБУ.
Відповідно абз. 1 ч. 1 ст. 40 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним обов’язковим об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності. Наявність у страховика ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
Отже, наявність у страховика ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, зокрема,- на здійснення страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3), що є предметом даної закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, не має ліцензію з ОСЦПВВНТЗ та не є членом МТСБУ, відповідно про що і не може надати копію свідоцтва.
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3), відповідно і має безумовне ліцензоване право та можливість укласти із Замовником договір страхування наземних транспортних засобів з подальшим його належним виконанням.
Отже, встановлені Замовником обов’язкові вимоги щодо надання копії ліцензії на право провадження страхової діяльності у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та копії свідоцтва про членство в МТСБУ є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО виду страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого класу страхування як страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія!
Для здійснення страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3) чинним законодавством не передбачено наявність ліцензії на право провадження страхової діяльності у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та членство в МТСБУ, в тому числі й більше 10 років. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі та мають бути видалені Замовником.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може виключно той Учасник, який має ліцензію на право провадження страхової діяльності у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, є членом МТСБУ та здійснює страхову діяльність у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів не менше 10 років.
Скаржник не може надати вищевказані ліцензію і свідоцтво та, відповідно,- прийняти участь у даній закупівлі.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно абз. 1 ч. 1 ст. 53 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик після отримання ліцензії на здійснення діяльності із страхування за відповідними ризиками в межах класу страхування 10 відповідно до Закону України «Про страхування» для отримання права на здійснення діяльності з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності звертається до МТСБУ із заявою про набуття статусу асоційованого члена МТСБУ.
Згідно абз. 1 ч. 2 ст. 53 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», Страховик - асоційований член МТСБУ має право звернутися до МТСБУ із заявою про надання йому статусу повного члена МТСБУ.
Відповідно абз. 1 ч. 1 ст. 40 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним обов’язковим об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності. Наявність у страховика ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності.
Отже, наявність у страховика ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, зокрема,- на здійснення страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3), що є предметом даної закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, не має ліцензію з ОСЦПВВНТЗ та не є членом МТСБУ, відповідно про що і не може надати копію свідоцтва.
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3), відповідно і має безумовне ліцензоване право та можливість укласти із Замовником договір страхування наземних транспортних засобів з подальшим його належним виконанням.
Отже, встановлені Замовником обов’язкові вимоги щодо надання копії ліцензії на право провадження страхової діяльності у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та копії свідоцтва про членство в МТСБУ є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО виду страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого класу страхування як страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія!
Для здійснення страхування наземних транспортних засобів (Клас страхування № 3) чинним законодавством не передбачено наявність ліцензії на право провадження страхової діяльності у формі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та членство в МТСБУ, в тому числі й більше 10 років. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ.
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати ВИШГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВОДОКАНАЛ» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.