-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Двері автоматичні розсувні
Завершена
175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження:
13.06.2025 14:54 - 18.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
6dd865a43544413ca3d64f38ed32f8ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-13-008671-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протокольним рішенням (протоколом) №313 комунального некомерційного підприємства "Дрогобицька міська лікарня №1" Дрогобицької міської ради від 01.07.2025 відхилено тендерну пропозицію закупівлі за № UA-2025-06-13-008671-a учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАНУФАКТУРА 3Д".
Причина відхилення: ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д" у складі тендерної пропозиції учасника відсутній сертифікат відповідності на двері автоматичні розсувні щодо відповідності до ДСТУ EN 16005:2019; ДСТУ EN 60335-1:2017; ДСТУ EN 60335-2-103:2018; ДСТУ EN 60730-1:2018.
Згідно п. 2 «Інша інформація» Розділу 5. “Оцінка тендерної пропозиції” ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ з особливостями на закупівлю Товару Двері автоматичні розсувні (ДК 021-2015 (CPV) 44220000-8 - Столярні вироби) ЗАТВЕРДЖЕНОЇ рішенням уповноваженої особи від 13.06.2025 р. № 287 :
“...
Інші умови тендерної документації:
1. Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
2.У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз’яснення/нь державних органів або ненакладення електронного підпису.
3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...”
Перелiк товару, який пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї визначений в Перелiку продукцiї, що пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї в Українi (далi - Перелiк), який затверджено наказом Державного комiтету України з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики вiд 01.02.2005 №28. Наказ втратив чиннiсть (пiдстава — Наказ Мiнiстерства економiчного розвитку i торгівлi України вiд 26.01.2018 №93, зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 16 лютого 2018р. За № 194/31646). В результатi аналiзу Перелiку встановлено, що продукцiя за предметом закупівлі, не входить в Перелiк та не пiдлягає обов'язковiй сертифiкацiї вiдповiдно до законодавства України. Тому сертифiкати вiдповiдностi вiд органу сертифiкацiї не надаютъся.
Крім цього, з 16.03.2018 р. набрав чинності наказ Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 р. №93, яким з метою приведення нормативно — правових актів у відповідність із законодавством визнано такими, що втратили чинність
зокрема наказ № 28. У зв’язку з втратою чинності з 01.01.18 Декрету Кабінетів Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 “Про стандартизацію і сертифікацію”, державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.18
відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів в державній системі сертифікації.
Лист-роз’яснення , у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів, наданий ТОВ “Мануфактура 3Д” у складі тендерної пропозиції
Враховуючи наведене вище, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ( протокольне рішення (протокол) №313 від 01.07.2025 р. ) закупівлі за № UA-2025-06-13-008671-a учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю "МАНУФАКТУРА 3Д" та признати ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д" переможцем тендеру.
В іншому випадку змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення наших прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
02.07.2025 14:56
Вирішення:
Доброго дня, відповідно до пункту 1.1. розділу 2. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі — звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати сертифікат відповідності на двері автоматичні розсувні щодо відповідності до ДСТУ EN 16005:2019; ДСТУ EN 60335-1:2017; ДСТУ EN 60335-2-103:2018; ДСТУ EN 60730-1:2018.
На електронному майданчику замовником було надано роз’яснення, що замовник буде брати до уваги декларацію офіційного імпортера про відповідність вимогам Технічного регламенту безпеки машин у разі якщо даний документ буде відповідати вимогам ДСТУ EN 16005:2019; ДСТУ EN 60335-1:2017; ДСТУ EN 60335-2-103:2018; ДСТУ EN 60730-1:2018.
Жодних вимог щодо внесення змін та/або виправлення порушень у тендерній документації не поступало, учасник не скористався своїм правом щодо звернення до замовника, не оскаржив тендерну документацію в АКМУ, а тому погодився із вимогами, які є у тендерній документації та роз’ясненнях, які були надані на майданчику, відтак вимоги замовника є законними.
Оскільки тендерна документація не містить альтернатив або аналогів щодо вимог до сертифікату і містить чіткі вимоги щодо надання сертифікату відповідності на двері автоматичні розсувні щодо відповідності до ДСТУ EN 16005:2019; ДСТУ EN 60335-1:2017; ДСТУ EN 60335-2-103:2018; ДСТУ EN 60730-1:2018, альтернативою можлива тільки за обставин які будуть надані у роз’ясненнях.
Учасником не було долучено сертифікат згідно вимог тендерної документації і згідно роз’яснень замовника на автоматизованому майданчику, а тому дискваліфікація учасника є правомірною.
Практика АКМУ показує що, якщо учасник не оскаржив умови, то автоматично визнається, що він із ними погодився – й відповідна невідповідність дає підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено