-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Настінний кондиціонер повітря
Завершена
195 619.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 978.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 978.10 UAH
Період оскарження:
13.06.2025 12:05 - 20.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
ddeb886281e24a6088a10f843349e375
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-13-005245-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
13.06.2025 Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення
оголосила процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор
процедури закупівлі: UA-2025-06-13-005245-a.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" подало тендерну пропозицію та взяло участь у
вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта
оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим,
користуючись своїми правами, ПП "СПЕЦСЕРВІС" подає цю скаргу на
наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси
суб’єкта оскарження, є рішення Замовника про визначення переможця по
закупівлі UA-2025-06-13-005245-a та прийняття рішення про намір укласти
договір, а саме: Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою
№59 від 24.06.2025.
Відповідно до абзацу 3 пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються
прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки
тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли
суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх
прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення
договору про закупівлю.
ПП "СПЕЦСЕРВІС" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині
відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та
неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна пропозиція.pdf 29.06.2025 23:49
- Тендерна документація.docx 29.06.2025 23:49
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-06-13-005245-a.pdf 29.06.2025 23:49
- Порівняльна таблиця.pdf 29.06.2025 23:49
- Скарга_Спецсервіс_UA-2025-06-13-005245-a.docx 29.06.2025 23:49
- Додаток 2.docx 29.06.2025 23:49
- Погоджений Додаток 2.pdf 29.06.2025 23:49
- 59.docx 29.06.2025 23:49
- Додаток 1.docx 29.06.2025 23:49
- sign.p7s 29.06.2025 23:50
- рішення від 01.07.2025 № 10349.pdf 01.07.2025 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2025 № 10795.pdf 10.07.2025 12:17
- рішення від 09.07.2025 № 10795.pdf 11.07.2025 15:28
- протокол 69 від 14.07.2025 14.07.2025 10:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.06.2025 23:51
Дата розгляду скарги:
09.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.07.2025 17:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2025 15:29
Дата виконання рішення Замовником:
14.07.2025 10:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення АМКУ Національна рада з питань телебачення і радіомовлення скасувала рішення про визнання ТОВ "НЕКСОРА ТЕХ" переможцем закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ae478507b3bb44ff8a6cc5b8d3678e01
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» та прийняття рішення про намір укласти договір
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №59 від 24.06.2025:
«Порядок денний:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕКСОРА ТЕХ» (ЄДРПОУ 45851285) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Настінний кондиціонер повітря» за кодом ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42512200-0 Настінні кондиціонери повітря) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей.
2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі.
3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю…
…Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника…
…Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
ВИРІШИЛА:
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель».
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям у разі їх встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності товару Технічній специфікації (згідно Додатку № 2 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 4.1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно додатку 5 до Тендерної документації.
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Настінний кондиціонер повітря
Код ДК 021:2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря,
холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
(42512200-0 Настінні кондиціонери повітря)
у кількості, в асортименті та за наступними технічними характеристиками:
Перелік обладнання одиниця виміру кількість, шт.
кондиціонер настінний (інверторного типу 07) шт. 1,0
кондиціонер настінний (інверторного типу 09) шт. 4,0
кондиціонер настінний (інверторного типу 12) шт. 4,0
№ Параметри/Тип кондиціонера* 07 09 12
1. Кількість, шт. 1 4 4
2. Площа приміщення не менше 15 м² 25 м² 35 м²
3. Тип інвертор інвертор інвертор
4. Температурний режим охолодження -15 ~ +43 -15 ~ +53 -15 ~ +53
5. Температурний режим обігріву -25 ~ +24 -20 ~ +30 -20 ~ +30
6. Холодопродуктивність, BTU/год не менше 7000 9000 12000
7. Теплопродуктивність, BTU/год не менше 7000 9000 12000
8. Холодопродуктивність, Вт/год не менше 2 100
(300~2850) 2 600 (940~3 300) 3 400 (1000~3 770)
9. Теплопродуктивність, Вт/год не менше 2 200
(600~2900) 2 610
(940~3 360) 3 400 (1000~3 810)
10. Абонентська потужність (охолодження), Вт не менше 590 800 1130
11. Абонентська потужність (обігріву), Вт не менше 590 699 922
12. SEER не менше 4,0 3,25 3,01
13. SCOP не менше 4,0 3,73 3,73
14. Робочий струм (обігрів) мах, А 3.3 (0.4~4.69) 4,1 (1,2~9,0) 4,7 (1,5~10,0)
15. Робочий струм (обігрів) мах, А 3.4 (0.6~3.91) 4,6 (1,2~8,0) 5,8 (1,5~9,0)
16. Видалення вологи, л/год 0,6 1,0 1,2
17. Кількість повітря, яке циркулює (охолодження/обігрів), м3/год 250 420 / 420 550 / 550
18. Фреон R32 R32 R32
19. Рівень шуму внутрішнього блока, дБ не більше 36 40 40
20. Рівень шуму внутрішнього блока, дБ не більше 50 50 50
21. Максимальна довжина магістралі, м 25 25 25
22. Максимальний перепад висот, м 10 10 10
23. Гарантійний термін не менше, роки 2 2 2
*у разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип та найменування предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торгової марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації, У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» надано файл «Тендерна пропозиція.pdf», в якому міститься тендерна пропозиція та зазначено такі найменування товару як: Кондиціонер настінний Wild Wind WWT-AC-07H4/KC R32 (інверторного типу 07) – 1 шт., Кондиціонер настінний NEXORA KFR 12/BW (інверторного типу 12) – 4 шт., Кондиціонер настінний NEXORA KFR 12/B (інверторного типу 12) – 4 шт. Таким чином, учасник ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» надав замість пропозиції щодо товару кондиціонер настінний (інверторного типу 09) - Кондиціонер настінний NEXORA KFR 12/BW (інверторного типу 12).
Відповідно, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» також міститься файл «Порівняльна таблиця.pdf», в якому учасник детально відобразив усі наявні у його тендерній пропозиції невідповідності технічним вимогам Замовника (ілюстрації додано):
При цьому, у наданому учасником файлі «Погоджений Додаток 2.pdf» вже відображено ідентичні вимогам Замовника характеристики, що не узгоджується з файлами «Тендерна пропозиція.pdf» та «Порівняльна таблиця.pdf» (ілюстрація додається):
При цьому, Замовник при визначенні конкретних технічних вимог (4. Температурний режим охолодження, 5. Температурний режим обігріву, 14. Робочий струм (обігрів) мах, А, 15. Робочий струм (обігрів) мах, А, 16. Видалення вологи, л/год, 17. Кількість повітря, яке циркулює (охолодження/обігрів), м3/год) визначив чіткі технічні характеристики без діапазонів, люфтів та можливих показників «від…до», «не менше/не більше», в межах яких учасники мали право надавати свої тендерні пропозиції – Замовник вказав чіткі технічні характеристики, з якими учасники могли або погодитися і подати тендерну пропозицію щодо пропонованого предмета закупівлі, що повністю і беззаперечно відповідає цим характеристикам (вимогам), або не відповідає, що, фактично, є невідповідністю технічних характеристик.
Припустимо, що Учасник ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» мав на меті запропонувати еквівалент товару, тобто відмінний від того, що описано Замовником у Додатку №2 до тендерної документації. Проте, звертаємо увагу Комісії на той факт, що Замовником при оприлюдненні тендерної документації не було вжито зазначень конкретних марок, фірм, виробників, патентів тощо – Замовник встановив вимоги, що кондиціонери мають бути інверторними, відповідно типів 07, 09, 12, мати конкретні характеристики (в межах, дозволених Замовником по більшості технічних параметрів, при цьому технічні параметри:
4. Температурний режим охолодження,
5. Температурний режим обігріву,
14. Робочий струм (обігрів) мах, А,
15. Робочий струм (обігрів) мах, А,
16. Видалення вологи, л/год,
17. Кількість повітря, яке циркулює (охолодження/обігрів), м3/год -
не були Замовником встановлені як вільні до вибору, а були чітко визначеними в указаних межах). При цьому Учасник ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ», ігноруючи вимоги тендерної документації, відсутність посилань на конкретні виробники, все ж надає еквівалент та пропонує товар, відмінний від вимог Замовника.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №59 від 24.06.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №59 від 24.06.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель та Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №59 від 24.06.2025:
«Порядок денний:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕКСОРА ТЕХ» (ЄДРПОУ 45851285) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі «Настінний кондиціонер повітря» за кодом ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (42512200-0 Настінні кондиціонери повітря) (далі — Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (далі — Особливості), у т. ч. перевірку інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей.
2. Про визнання Учасника переможцем Закупівлі.
3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю…
…Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника…
…Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
ВИРІШИЛА:
1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником.
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель».
1. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям у разі їх встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме документів на підтвердження відповідності товару Технічній специфікації (згідно Додатку № 2 до тендерної документації).
Згідно з пунктом 4.1 Переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що міститься в Додатку 1 до тендерної документації, Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно додатку 5 до Тендерної документації.
ДОДАТОК 2
до тендерної документації
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Настінний кондиціонер повітря
Код ДК 021:2015 – 42510000-4 - Теплообмінники, кондиціонери повітря,
холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
(42512200-0 Настінні кондиціонери повітря)
у кількості, в асортименті та за наступними технічними характеристиками:
Перелік обладнання одиниця виміру кількість, шт.
кондиціонер настінний (інверторного типу 07) шт. 1,0
кондиціонер настінний (інверторного типу 09) шт. 4,0
кондиціонер настінний (інверторного типу 12) шт. 4,0
№ Параметри/Тип кондиціонера* 07 09 12
1. Кількість, шт. 1 4 4
2. Площа приміщення не менше 15 м² 25 м² 35 м²
3. Тип інвертор інвертор інвертор
4. Температурний режим охолодження -15 ~ +43 -15 ~ +53 -15 ~ +53
5. Температурний режим обігріву -25 ~ +24 -20 ~ +30 -20 ~ +30
6. Холодопродуктивність, BTU/год не менше 7000 9000 12000
7. Теплопродуктивність, BTU/год не менше 7000 9000 12000
8. Холодопродуктивність, Вт/год не менше 2 100
(300~2850) 2 600 (940~3 300) 3 400 (1000~3 770)
9. Теплопродуктивність, Вт/год не менше 2 200
(600~2900) 2 610
(940~3 360) 3 400 (1000~3 810)
10. Абонентська потужність (охолодження), Вт не менше 590 800 1130
11. Абонентська потужність (обігріву), Вт не менше 590 699 922
12. SEER не менше 4,0 3,25 3,01
13. SCOP не менше 4,0 3,73 3,73
14. Робочий струм (обігрів) мах, А 3.3 (0.4~4.69) 4,1 (1,2~9,0) 4,7 (1,5~10,0)
15. Робочий струм (обігрів) мах, А 3.4 (0.6~3.91) 4,6 (1,2~8,0) 5,8 (1,5~9,0)
16. Видалення вологи, л/год 0,6 1,0 1,2
17. Кількість повітря, яке циркулює (охолодження/обігрів), м3/год 250 420 / 420 550 / 550
18. Фреон R32 R32 R32
19. Рівень шуму внутрішнього блока, дБ не більше 36 40 40
20. Рівень шуму внутрішнього блока, дБ не більше 50 50 50
21. Максимальна довжина магістралі, м 25 25 25
22. Максимальний перепад висот, м 10 10 10
23. Гарантійний термін не менше, роки 2 2 2
*у разі, якщо технічна, якісна та кількісна характеристика предмета закупівлі містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип та найменування предмета закупівлі, джерело його походження або виробника учасник має право, під час надання тендерної пропозиції, надавати еквівалент відповідної торгової марки чи фірми, патента, конструкції або типу предмета закупівлі, джерела його походження або виробника.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 Тендерної документації, У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» надано файл «Тендерна пропозиція.pdf», в якому міститься тендерна пропозиція та зазначено такі найменування товару як: Кондиціонер настінний Wild Wind WWT-AC-07H4/KC R32 (інверторного типу 07) – 1 шт., Кондиціонер настінний NEXORA KFR 12/BW (інверторного типу 12) – 4 шт., Кондиціонер настінний NEXORA KFR 12/B (інверторного типу 12) – 4 шт. Таким чином, учасник ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» надав замість пропозиції щодо товару кондиціонер настінний (інверторного типу 09) - Кондиціонер настінний NEXORA KFR 12/BW (інверторного типу 12).
Відповідно, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» також міститься файл «Порівняльна таблиця.pdf», в якому учасник детально відобразив усі наявні у його тендерній пропозиції невідповідності технічним вимогам Замовника (ілюстрації додано):
При цьому, у наданому учасником файлі «Погоджений Додаток 2.pdf» вже відображено ідентичні вимогам Замовника характеристики, що не узгоджується з файлами «Тендерна пропозиція.pdf» та «Порівняльна таблиця.pdf» (ілюстрація додається):
При цьому, Замовник при визначенні конкретних технічних вимог (4. Температурний режим охолодження, 5. Температурний режим обігріву, 14. Робочий струм (обігрів) мах, А, 15. Робочий струм (обігрів) мах, А, 16. Видалення вологи, л/год, 17. Кількість повітря, яке циркулює (охолодження/обігрів), м3/год) визначив чіткі технічні характеристики без діапазонів, люфтів та можливих показників «від…до», «не менше/не більше», в межах яких учасники мали право надавати свої тендерні пропозиції – Замовник вказав чіткі технічні характеристики, з якими учасники могли або погодитися і подати тендерну пропозицію щодо пропонованого предмета закупівлі, що повністю і беззаперечно відповідає цим характеристикам (вимогам), або не відповідає, що, фактично, є невідповідністю технічних характеристик.
Припустимо, що Учасник ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» мав на меті запропонувати еквівалент товару, тобто відмінний від того, що описано Замовником у Додатку №2 до тендерної документації. Проте, звертаємо увагу Комісії на той факт, що Замовником при оприлюдненні тендерної документації не було вжито зазначень конкретних марок, фірм, виробників, патентів тощо – Замовник встановив вимоги, що кондиціонери мають бути інверторними, відповідно типів 07, 09, 12, мати конкретні характеристики (в межах, дозволених Замовником по більшості технічних параметрів, при цьому технічні параметри:
4. Температурний режим охолодження,
5. Температурний режим обігріву,
14. Робочий струм (обігрів) мах, А,
15. Робочий струм (обігрів) мах, А,
16. Видалення вологи, л/год,
17. Кількість повітря, яке циркулює (охолодження/обігрів), м3/год -
не були Замовником встановлені як вільні до вибору, а були чітко визначеними в указаних межах). При цьому Учасник ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ», ігноруючи вимоги тендерної документації, відсутність посилань на конкретні виробники, все ж надає еквівалент та пропонує товар, відмінний від вимог Замовника.
Таким чином, наявна невідповідність у тендерній пропозиції учасника ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ».
Відповідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи пункт 43 Особливостей, у Учасника відсутня можливість виправити таку невідповідність, а у Замовник не має права надавати учаснику вимогу про усунення такої невідповідності. Тендерна пропозиція ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та такі невідповідності в інформації та/або документах, не можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» на підставі абзацу 2 підункту 2 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовник не мав права визнавати ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» переможцем і приймати рішення про намір укласти договір з ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ», а мав обов’язок відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ». Натомість, Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №59 від 24.06.2025 було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ».
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Таким чином, з огляду на все викладене, ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» було неправомірно визначено переможцем процедури відкритих торгів, а рішення уповноваженої особи Замовника, викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою №59 від 24.06.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ» є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню.
Для виконання вимог пункту 56 Особливостей та частини 5 статті 18 Закону, для підтвердження зазначеного в Скарзі надаємо всі необхідні документальні підтвердження/докази.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
×
-
Назва доказу:
Порівняльня таблиця
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПП "СПЕЦСЕРВІС" просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження наявність порушень законодавства у сфері публічних закупівель з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом: Настінний кондиціонер повітря (за ДК 021:2015: 42512200-0 Настінні кондиціонери повітря), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-06-13-005245-a. 3) Зобов’язати Замовника – Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення – скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №59 від 24.06.2025, яким було визначено переможцем процедури відкритих торгів учасника торгів - ТОВ «НЕКСОРА ТЕХ».