• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані

відповідно до технічних вимог

Завершена

105 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 25.09.2018 20:04 - 08.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

не відповідає офіційним документам

Номер: d78d86a9bd1643eba83e07be11dbe906
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-25-000829-a.c2
Назва: не відповідає офіційним документам
Вимога:
Згідно пунктів 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації в наданій інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасником ТОВ "Ювітек", вказано , що виробником по позиції 2 «мотокоса Solo 142SB» у стовпчику «Назва виробника (торгівельна марка), країна виробник**», який заповнюється Учасником , зазначено що виробник Німеччина , а на справді (про це свідчить офіційний документ) Китай .
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-09-25-000829-a.c2) повідомляємо наступне. Згідно пунктів 1, 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до Тендерної документації в наданій інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Учасником самостійно заповнюється інформація у стовпчику «Назва виробника (торгівельна марка), країна виробник**». Згідно доступної інформації у мережі інтернет та наданого Вами до вимоги сертифікату відповідності (реєстраційний номер UA.TR.066.00047-17) виробником мотокоси Solo 142SB є саме Німеччина, а місце виробництва – Китай. Оскільки, згідно вимог Тендерної документації будь-який учасник повинен надати інформацію про виробника, а не про місце виробництва, Ваше зауваження є безпідставним. Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

пахне не добре

Номер: 706cfd58154742679570672bd5eddbab
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-25-000829-a.b1
Назва: пахне не добре
Вимога:
1. ....чи використовує або не використовує Учасник у своїй діяльності печатку.- Ви не пожартували ? Усі документи в печатках ! Краще бі вимагали підтвердження досвіду роботи, а то якось дивно перемагає продавець не має ні найменшого поняття, що оригінальний STIHL MS260 ні коли не випускали в Китаї!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На Вашу Вимогу про усунення порушення (номер вимоги: UA-2018-09-25-000829-a.b1) повідомляємо наступне. Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з інформації та документів, наведених у пункті 1 Розділу III «Інструкції з підготовки Тендерної документації», в тому числі: з довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про Учасника: а) реквізити (місцезнаходження, телефон(и), e-mail); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові) – для юридичних осіб; в) інформація про банківські реквізити Учасника; г) інформацію про те, чи використовує або не використовує Учасник у своїй діяльності печатку. Згідно ч.1 ст.23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Отже, у Вас була можливість звернутися до Замовника щодо недоречності вимоги у Тендерній документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 42650000-7 «Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані» (Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані) про надання довідки в довільній формі, яка містить відомості про учасника, у тому числі, інформацію про те, чи використовує або не використовує Учасник у своїй діяльності печатку. Оскільки, ніяких звернень не було та зміни до Тендерної документації не вносилися, Замовник, керуючись основними принципами здійснення закупівель та чинним законодавством у сфері публічних закупівель на виконання ч.4 ст.28 Закону, розглянув Вашу тендерну пропозицію на відповідність вимогам Тендерної документації. Зазначена вище вимога Вами не була виконана, тому тендерна пропозиція підлягала відхиленню. Стосовно Вашого зауваження, що «STIHL MS260 ніколи не випускали в Китаї», повідомляємо, що згідно доступної інформації у мережі інтернет бензопила STIHL MS 260 виробляється у Німеччини, Бразилії та Китаї. Вимога у Тендерній документації стосовно конкретного виробника відсутня, тому зазначене зауваження є безпідставним. Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Статус вимоги: Відхилено