-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасаду головного корпусу Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38».
«Капітальний ремонт фасаду головного корпусу Дружківського дитячого будинку-інтернату, Донецька область, м. Дружківка, вул. Рози Люксембург, буд. 38». згідно технічного завдання
Завершена
4 375 407.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 754.07 UAH
мін. крок: 1% або 43 754.07 UAH
Період оскарження:
27.09.2018 21:30 - 11.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Незгода з результатами розгляду пропозицій
Номер:
bacef3694e2141628c734a59c9268895
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-27-002192-a.b2
Назва:
Незгода з результатами розгляду пропозицій
Вимога:
Незгода з результатами розгляду пропозицій
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 30.10.2018 15:34
Дата подачі:
30.10.2018 15:34
Вирішення:
Щодо результатів розгляду
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
04.11.2018 15:17
Підтвердження вирішення:
На Вашу вимогу пояснюємо наступне:
1. Щодо невідповідності переможця вимогам тендерної документації:
- щодо відсутності працівників робочих професій у складі тендерної пропозиції є довідка «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід» від 10.10.2018 № 62/10, у якій зазначено, що у Учасника наявні працівники робочих професій - електрик , монтажник, муляр, також, в цій довідці вказано про можливість залучення додаткових працівників відповідної кваліфікації, тобто, у разі визначення його переможцем Учасник має можливість збільшити трудовий ресурс шляхом залучення додаткових працівників на період виконання робіт за конкретним проектом. Відомості про наявність кваліфікованих фахівців, які вимагалися у п.4 р.3 ТД в інформаційній довідці надані.
2. У складі пропозиції Учасника ТОВ «БУДІНВЕСТ-СЕРВІС 15» присутнє посвідчення з охорони праці. За умови наявності чинного посвідчення з попереднього місця праці у працівника, жодний нормативно-правовий акт чи інший документ не передбачає обов'язковості проходження повторного навчання з охорони праці на підприємстві, в якому станом на сьогодні працевлаштований працівник. Зміна місця працевлаштування не є безумовною підставою для скасування попереднього посвідчення з охорони праці, а відтак і обов'язкового його повторного проходження за новим місцем працевлаштування. Подане у складі пропозиції даного учасника посвідчення є чинним, відповідно відсутні підстави для відхилення пропозиції даного Учасника з цього приводу.
3. У «Довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази» учасник зазначив що має матеріально-технічну базу в Донецькій області, в ТД надати підтверджуючі право власності документи не вимагалося.
4. Згідно п.п.106,107,108,109,110 «Підсумкової відомості ресурсів»» кошторисної документації Учасника, учасник використовує готові розчини, тому бетонозмішувачі електричні або механічні для організації штукатурних робіт Учасником можуть не використовуватись.
Щодо відсутності інформації в тендерній пропозиції Учасника зовнішніх металевих риштувань: Учасник надав дозвіл №2035.15.32 від 06.08.2015 на виконання робіт підвищеної безпеки у тому числі роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 м і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу. Зазначений дозвіл при відсутності наявності необхідної для виконання робіт матеріально-технічної бази не видається (постанова КМУ №1107 від 26.10.2011 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки».
В локальному кошторисі на будівельні роботи №2-1-2 на фарбування фасаду, заміна водозливної системи Дружківського дитячого будинку-інтернату у п.1 зазначені роботи з установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м., тобто Учасник передбачає їх використання.
Отже, вважаємо рішення про визначення переможцем ТОВ «Будінвест- сервіс-15» виваженим та об’єктивним.
Вимога
Є відповідь
Порушення процедури розгляду пропозицій
Номер:
6eddf54632cf4fd9b965a3975c9391db
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-27-002192-a.a1
Назва:
Порушення процедури розгляду пропозицій
Вимога:
Порушення процедури розгляду пропозицій
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 25.10.2018 15:18
Дата подачі:
25.10.2018 15:18
Вирішення:
Щодо прохання відмінити закупівлю
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
30.10.2018 08:29
Підтвердження вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу пояснюємо наступне:
1. Щодо невідповідності переможця вимогам тендерної документації:
- щодо відсутності працівників робочих професій у складі тендерної пропозиції є довідка «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, що є об’єктом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід» від 10.10.2018 № 62/10, у якій зазначено, що у Учасника наявні працівники робочих професій - електрик , монтажник, муляр, також, в цій довідці вказано про можливість залучення додаткових працівників відповідної кваліфікації.
- Щодо відсутності посвідчень з охорони праці: Учасником ТОВ "БУДІНВЕСТ-СЕРВІС 15" наданий наказ №7к від 09.10.2018 р. «Про відповідального за безпечне проведення робіт» на Кошового Ю.В., надане посвідчення з охорони праці на: Кошового Ю.В. видане 10.04.2017 р. (свідоцтво з охорони праці дійсне протягом трьох років з дати видачі). Також, згідно з додатком 1 табл.1 п.2 ТД, надані копії посвідчень про допуск до роботи в електроустановках на Мирошниченка І.П. (I гр. електробезпеки)дійсне до 25.01.2021 р., Кошового Ю.В. (IV гр. електробезпеки) дійсне до 25.06.2021 р.
- У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» №63/10 від 10.10.2018 р. в якій надається інформація з приводу наявності приміщень, а саме: майстерень, боксів для транспорту, складських приміщень.
- Щодо кількості обладнання, що необхідне для виконання робіт, зазначене в довідці №63/10 від 10.10.2018 «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» обладнання повністю співпадає з обладнанням, вказаним у підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації.
2. Щодо порушення Замовником строків розгляду пропозицій:
- строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Датою проведення аукціону є 16 жовтня 2018 року, відповідно, пропозиція, що була визнана найбільш економічно вигідною за результатами проведення аукціону, могла розглядатись до 23 жовтня 2018 року. Рішення про визначення переможця процедури закупівлі (Протокол №07/442) було прийнято 23 жовтня, що підтверджується протоколом, оприлюдненим 24.10.2018р. у електронній системі протягом одного дня з дня його затвердження (згідно з п.1 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі»),
Отже, жодних порушень зі сторони тендерного комітету Замовника немає.
Незрозуміло, чому у своїй вимозі Ви просите відмінити закупівлю по тендеру, а не відмінити рішення по попередньому учаснику та перейти до розгляду Вашої пропозиції???