-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Овочі, фрукти та горіхи (цибуля ріпчаста, морква, капуста, буряк, часник, кабачок, полуниця, виноград, абрикос)
Торги не відбулися
906 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 52.50 UAH
мін. крок: 0% або 52.50 UAH
Період оскарження:
12.06.2025 19:54 - 18.06.2025 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
e144a667185a4a5f8a21b4c1b6973b54
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.a9
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2025 18:18
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
4f3b4e840eda40ea819b78a6a4b75f56
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.b8
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2025 18:17
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
7ef593f8ff4a43bdad5910f139168fda
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.c7
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2025 18:16
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
62a3512ec39947b780809c95cf8116c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.b6
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2025 18:15
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
1b1377c90de04e3f9076b620bf1e0063
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.b5
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2025 18:15
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
603c9e52cdf54fcf87faef42fcb007df
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.a4
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- витяг з дпі.pdf 27.06.2025 18:15
- file (36).pdf 27.06.2025 18:15
- 1 Довідка ПДВ.pdf 27.06.2025 18:15
- Протокол №136.PDF 27.06.2025 18:15
- Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf 27.06.2025 18:15
Дата подачі:
27.06.2025 18:15
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
02b3e25f62674722967e9e24ce9b8e82
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.b3
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- file (36).pdf 27.06.2025 18:14
- витяг з дпі.pdf 27.06.2025 18:14
- Протокол №136.PDF 27.06.2025 18:14
- Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf 27.06.2025 18:14
- 1 Довідка ПДВ.pdf 27.06.2025 18:14
Дата подачі:
27.06.2025 18:14
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
e218dcda39174ede983309c73c04d685
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.c2
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- file (36).pdf 27.06.2025 18:13
- Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf 27.06.2025 18:13
- 1 Довідка ПДВ.pdf 27.06.2025 18:13
- витяг з дпі.pdf 27.06.2025 18:13
- Протокол №136.PDF 27.06.2025 18:13
Дата подачі:
27.06.2025 18:13
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Номер:
e2694e0d8109489380288a682cc45ed5
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-12-013233-a.c1
Назва:
Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику!
25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні.
У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей.
Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав:
- 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи:
Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3.
Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3.
Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.»
- 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації.
Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу).
Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі.
Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону:
- максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції.
У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону.
Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол №136.PDF 27.06.2025 18:12
- витяг з дпі.pdf 27.06.2025 18:12
- Електронний протокол відхилення пропозиції.pdf 27.06.2025 18:12
- file (36).pdf 27.06.2025 18:12
- 1 Довідка ПДВ.pdf 27.06.2025 18:12
Дата подачі:
27.06.2025 18:12