• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи (цибуля ріпчаста, морква, капуста, буряк, часник, кабачок, полуниця, виноград, абрикос)

Торги не відбулися

906 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 52.50 UAH
Період оскарження: 12.06.2025 19:54 - 18.06.2025 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: e144a667185a4a5f8a21b4c1b6973b54
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.a9
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: 4f3b4e840eda40ea819b78a6a4b75f56
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.b8
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: 7ef593f8ff4a43bdad5910f139168fda
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.c7
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: 62a3512ec39947b780809c95cf8116c8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.b6
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: 1b1377c90de04e3f9076b620bf1e0063
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.b5
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: 603c9e52cdf54fcf87faef42fcb007df
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.a4
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: 02b3e25f62674722967e9e24ce9b8e82
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.b3
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: e218dcda39174ede983309c73c04d685
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.c2
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: e2694e0d8109489380288a682cc45ed5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-12-013233-a.c1
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 25.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по всім лотам закупівлі товару ID UA-2025-06-12-013233-a у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 136 уповноваженої особи зазначено, що ТОВ «Чоу» не виправив в повному обсязі виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей. Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника з наступних підстав: - 23.06.2025 р. об 11:00 Замовником було розміщено повідомлення зі змістом «Учасником не надано в складі пропозиції наступні документи: Сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді (або нотаріально завірену копію) сертифікату (сертифікатів) на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), виданий(і) органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсний(і) на момент подання тендерних пропозицій. Зазначений сертифікат(и) повинен(і) бути діючим(и) до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. У разі, якщо строк його(їх) дії менше терміну постачання харчових продуктів, учасник надає сканований оригінал гарантійного листа щодо отримання нового сертифікату(-ів) з терміном його дії до кінцевого терміну постачання харчових продуктів – відповідно підпункту 2 пункту 2 додатку №3. Учасник надає інформаційну довідку (в довільній формі) з зазначенням виробника та країну походження товару - відповідно підпункту 4 пункту 2 додатку №3. Оригінал або завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку). *У разі якщо Учасник не є платником податку на додану вартість або єдиного податку, то у складі пропозиції Учасник повинен надати лист з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу) - відповідно пункту 10 додатку №2.» - 23.06.2025 р. о 16:41 ТОВ «Чоу» було завантажено на тендерний майданчик 4 файли («Довідка ПДВ», «Товар укр. походження», «Гарант. Лист товар укр. походження», «ISO 22000:2019»), які у повній мірі відповідають вимогам тендерної документації. Щодо ненадання оригіналу або завіреної копії Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Витягу з реєстру платників податків на додану вартість) або Свідоцтва про сплату єдиного податку (Витягу з реєстру платників єдиного податку) нашим підприємством було надано лист-роз’яснення з посиланням на положення діючого законодавства України щодо відсутності відповідного свідоцтва (витягу). Відповідно до ч. 11 ст. 27 Закону «Про публічні закупівлі», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто ТОВ «Чоу» виконано вимоги Замовника у повній мірі. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовник грубо порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Також законодавством передбачена персональна відповідальність для уповноважених та керівних осіб державних замовників у разі порушення та невиконання засад Закону у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник