-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 - Фарбування та скління)
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 999.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2025 16:15 - 22.06.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Номер:
5a134633a9674498ba94c3947249fa37
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-11-011290-a.b1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника_для коппіювання АМКУ.doc.asice.zip 14.06.2025 16:29
- 4. Закон України «Про публічні закупівлі».pdf 14.06.2025 16:29
- 1. Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.pdf.asice.zip 14.06.2025 16:29
- 3. Постанова КМУ від 12.10.2022р. № 1178_Особливості.pdf 14.06.2025 16:29
- sign.p7s 14.06.2025 16:31
- рішення від 17.06.2025 № 9604.pdf 17.06.2025 18:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2025 № 9918.pdf 24.06.2025 11:59
- рішення від 23.06.2025 № 9918.pdf 26.06.2025 11:33
- Відповідь на скаргу АМКУ.PDF 19.06.2025 15:30
- Відповідь на скаргу АМКУ.docx 19.06.2025 15:30
- ПЕРЕЛIК ЗМIН 1.docx 19.06.2025 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2025 16:35
Дата розгляду скарги:
23.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2025 18:22
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.06.2025 11:33
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.06.2025 11:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2376e7ba764743efa2e56017f4f069a4
Заголовок пункту скарги:
Пункт 7 Додатку 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1.1 розділу 3 тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування учасником відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічне завдання щодо предмету закупівлі (з інформацією відповідно до додатку 2 тендерної документації);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- листом - згодою на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації особи що підписала тендерну пропозицію;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про технічне завдання щодо предмету закупівлі до послуг з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 – Фарбування та скління).
Зокрема, відповідно до вимог пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації,
Учаснику пропонується здійснити попереднє обстеження об’єкта Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та надати у складі пропозиції акт попереднього обстеження підписаний сторонами.
Зазначена вище вимога тендерної документації щодо здійснення попереднього обстеження об’єкта Замовника та надання у складі пропозиції акту попереднього обстеження підписаного сторонами, дискримінує останнього, порушує право Скаржника на конфіденційність інформації до моменту розкриття тендерних пропозицій в порядку, передбаченому Законом № 922-VIII з урахуванням Особливостей, обмежує його право на участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Скаржнику необхідно відвідати об’єкт Замовника для обстеження деревини горищних приміщень та надати в складі тендерної пропозиції Скаржника акт підписаний Замовником та Скаржником. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, у тому числі Скаржника, та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо попереднього обстеження об’єкта Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та надання у складі пропозиції акту попереднього обстеження підписаного сторонами є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, у тому числі Скаржника, Замовник може маніпулювати ситуацією та не надати можливість попередньо обстежити об’єкт Замовника, де будуть виконуватися роботи та не підписати акт попереднього обстеження між Замовником та Скаржником, що в подальшому може стати з не залежних від Скаржника підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
За таких умов участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки ті суб’єкти господарювання, які зможуть попередньо обстежити об’єкт Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та нададуть у складі пропозиції акт попереднього обстеження підписаний сторонами, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і по відношенню до Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме зобов’язати Замовника видалити пункт 7 Додатку 2 до тендерної документації
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- Закон України «Про публічні закупівлі».
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, шляхом самостійного декларування учасником відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічне завдання щодо предмету закупівлі (з інформацією відповідно до додатку 2 тендерної документації);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- листом - згодою на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації особи що підписала тендерну пропозицію;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу 3 тендерної документації зазначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить інформацію про технічне завдання щодо предмету закупівлі до послуг з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев'яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Шевченка, 105-Б (ДК 021:2015: 45440000-3 – Фарбування та скління).
Зокрема, відповідно до вимог пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації,
Учаснику пропонується здійснити попереднє обстеження об’єкта Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та надати у складі пропозиції акт попереднього обстеження підписаний сторонами.
Зазначена вище вимога тендерної документації щодо здійснення попереднього обстеження об’єкта Замовника та надання у складі пропозиції акту попереднього обстеження підписаного сторонами, дискримінує останнього, порушує право Скаржника на конфіденційність інформації до моменту розкриття тендерних пропозицій в порядку, передбаченому Законом № 922-VIII з урахуванням Особливостей, обмежує його право на участь у даній процедурі закупівлі.
Відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Скаржнику необхідно відвідати об’єкт Замовника для обстеження деревини горищних приміщень та надати в складі тендерної пропозиції Скаржника акт підписаний Замовником та Скаржником. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників, у тому числі Скаржника, та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо попереднього обстеження об’єкта Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та надання у складі пропозиції акту попереднього обстеження підписаного сторонами є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, у тому числі Скаржника, Замовник може маніпулювати ситуацією та не надати можливість попередньо обстежити об’єкт Замовника, де будуть виконуватися роботи та не підписати акт попереднього обстеження між Замовником та Скаржником, що в подальшому може стати з не залежних від Скаржника підстав причиною відхилення його тендерної пропозиції.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України, умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
За таких умов участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки ті суб’єкти господарювання, які зможуть попередньо обстежити об’єкт Замовника, де будуть виконуватися роботи, для ознайомлення з проєктною документацією та нададуть у складі пропозиції акт попереднього обстеження підписаний сторонами, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і по відношенню до Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII та частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме зобов’язати Замовника видалити пункт 7 Додатку 2 до тендерної документації
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Постанову Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- Закон України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
Закон України «Про публічні закупівлі»
-
Повʼязаний документ:
4. Закон України «Про публічні закупівлі».pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ від 12.10.2022р. № 1178_Особливості
-
Повʼязаний документ:
3. Постанова КМУ від 12.10.2022р. № 1178_Особливості.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Ліцей № 24 міста Житомира внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - Послуги з проведення вогнезахисної обробки (просочування) дерев’яних конструкцій покрівлі Ліцею № 24 міста Житомира за адресою: Житомирська область, м.Житомир, вул. Шевченка, 105-Б, за ДК 021:2015: 45440000-3 Фарбування та скління, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-11-011290-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.