-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво водоводу від Новогродівського водоводу Д=400 мм до ВВ м. Мирноград
Строк виконання - 30 календарних днів. Клас наслідків - СС2. Середньомісячна заробітна плата по об'єкту складає 7523,57 грн, що відповідає середньому розряду робіт у будівництві при виконанні робіт у звичайних умовах.
Торги не відбулися
5 355 278.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 160 658.35 UAH
мін. крок: 3% або 160 658.35 UAH
Період оскарження:
04.10.2018 12:35 - 17.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень.
Номер:
78d1edb31b1f4b11ae5bb38981991442
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-04-001188-c.c1
Назва:
Вимога про усунення порушень.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно рішення тендерного комітету (Протокол №83 (352)-Р2 від 29.10.2018р.) вами відхилено нашу тендерну пропозицію.
Щодо причин відхилення повідомляємо наступне:
Згідно п.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. У п.2 додатку 1 вашої тендерної документації щодо закупівлі по об’єкту:"Будівництво водоводу від Новогродівського водоводу Д=400 мм до ВВ м. Мирноград"обрано кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Цей пункт тендерної документації роз’яснює, що аналогічний договір – це договір будівельного підряду на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель, споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. Також цим пунктом передбачено, що вартість виконаних робіт за цим договором має становити:
- не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), якщо вартість предмета закупівлі не перевищує 10 млн. грн.;
- не менш ніж 30% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 10 млн. грн.
Тобто передбачено 2 варіанти вартості виконаних робіт за аналогічним договором.
Трактуючи п.2 додатку 1 тендерної документації Замовником в розумінні цього пункту є організація з якою укладено аналогічний договір. У разі якщо цей аналогічний договір на суму, що є меншою за 10млн.грн. вартість виконаних робіт за договором має становити не менше 50% вартості предмета закупівлі цього договору. У довідці про досвід виконання аналогічного договору вказано, що вартість виконаних робіт становить 100 % вартості предмета закупівлі встановленої Замовником аналогічного договору. Тобто учасником згідно умов та вимог тендерної документації надано усі необхідні документи, що вимагалися.
Також наголошуємо, що у разі якщо у п.2 додатку 1 тендерної документації ви мали на увазі себе, як Замовника торгів і аналогічний договір мав бути не менше ніж 50% від очікуваної вартості цієї закупівлі, про що не уточнюється та не конкретизується у даному пункті тендерної документації, то ви навмисне обмежили кількість потенційних учасників, що є дискримінаційною вимогою і порушує п.4 ст.22 та ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене вважаємо неправомірним рішення тендерного комітету, що викладене у протоколі №83 (352)-Р2 від 29.10.2018р., оскільки наша тендерна пропозиція вцілому відповідає усім вимогам та умовам вашої тендерної документації. Таким чином вами порушено п.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій.
Звертаємося до вас щодо усунення порушень при проведені розгляду та оцінки процедури закупівлі та вимагаємо відмінити протокол №83 (352)-Р2 від 29.10.2018р згідно з яким Вами було безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «ЕЛІТ БУД ЦЕНТР».
З повагою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення 29.10.2018 23:45
- Відповідь на вимогу учасника UA-2018-10-04-001188-c.c1.pdf 31.10.2018 15:05
Дата подачі:
29.10.2018 23:45
Вирішення:
Учасник торгів ТОВ "ЕЛІТ БУД ЦЕНТР" через помилкове тлумачення термінів, що використані у тендерній документації, дійшов до помилкового висновку щодо неупередженого ставлення до нього збоку Департаменту при здійсненні оцінки його тендерної пропозиції.
Так, учасник торгів ТОВ "ЕЛІТ БУД ЦЕНТР" стверджує, що згідно п.2 додатку 1 тендерної документації Замовником в розумінні цього пункту є організація з якою укладено аналогічний договір.
Проте, відповідно до інформації наведеної у п. 2 розділу І тендерної документації Замовником торгів є Департамент, також, у п. 1 цього розділу зазначено, що керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник оголошує тендер (торги) на вибір підрядника, виконуючого роботи по об'єкту, вказаному у п.4.1 цього розділу, згідно з процедурами та умовами, визначеними у цій тендерній документації. Терміни, які використовуються в цій тендерній документації, вживаються в значеннях, визначених Законом.
Тендерна документація на закупівлю робіт по об`єкту: "Будівництво водоводу від Новогродівського водоводу Д=400 мм до ВВ м. Мирноград" затверджена рішенням тендерного комітету Департаменту протокол № 83 (352)ТД від 04.10.2018р. Слово "замовник" у зазначеній тендерній документації застосовується 49 разів. Таким чином, звинувачення учасника торгів ТОВ "ЕЛІТ БУД ЦЕНТР" у неупередженій оцінці його тендерній пропозиції є безпідставними.
Також учасник торгів ТОВ "ЕЛІТ БУД ЦЕНТР" вимагає від Департаменту відмінити протокол №83 (352)-Р2 від 29.10.2018р. щодо відхилення тендерної пропозиції учасника.
З тексту вимоги вбачається, що остання стосується лише перегляду прийнятого Департаментом рішення. Згідно вимог ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги щодо незгоди з прийнятим Департаментом рішенням та про перегляд такого рішення розглядаються органом оскарження.
Враховуючи вищевикладене, вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено