• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Шиномонтаж під ключ (комплект економ Bright) 10`- 21`1 модель LC810 + CB910GBS

Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»

Завершена

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2025 15:18 - 17.06.2025 00:00
Вимога
Вирішена

ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015: 31720000-9 Електромеханічне обладнання- ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності

Номер: 656d0b9141814417ae0e6db8ab8f481e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-11-009786-a.b1
Назва: ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015: 31720000-9 Електромеханічне обладнання- ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності
Вимога:
Адресати: Військова частина А0989 Україна Донецька областьМаріуполь A0989_nfs@post.mil.gov.ua Міністерство оборони України Повітрофлотський просп., 6, м. Київ, 03168, admou@post.mil.gov.ua Офіс Генерального прокурора вул. Різницька, 13/15, м. Київ, 01011, office@gp.gov.ua Державне бюро розслідувань вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ, 01032 info@dbr.gov.ua Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ» код ЄДРПОУ: 425045025 вул. Юлії Здановської, 27, м. Київ, 03127 номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) та назва предмету закупівлі: UA-2025-06-11-009786-a електро-механічне обладнання ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015: 31720000-9 Електромеханічне обладнання- ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ», код ЄДРПОУ: 425045025 (далі за текстом - Товариство) стало учасником тендеру з пропозицією закупівлі електро-механічного обладнання (шиномонтаж під ключ), очікувана вартість закупівлі 130 000,00 грн з ПДВ, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua - UA-2025-06-11-009786-a, замовником якого є Військова частина А0989 (далі за текстом - Замовник). В ході проведення вказаної закупівлі протоколом № 151 від 20.06.2025 пропозицію Товариства було відхилено на підставі того, що Учасником в складі пропозиції було виявлено їх невідповідність вимогам Замовника, зазначеним в оголошенні щодо проведення спрощеної закупівлі, а саме: в складі пропозиції Учасником наведено еквівалент, в складі оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначена певна модель обладнання Шиномонтаж під ключ (комплект економ Bright) 10-211 модель LC810 + CB910GBS та відсутнє наведення аналогів та/або еквівалентів. Ініціатором закупівлі перевірено документи тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі та надано письмовий документ щодо її невідповідності вимогам замовника, а саме в оголошенні до тендерної документації вимагалось: Позиція 1: шиномонтаж під ключ (комплект економ Bright) 10`-21`1 модель LC810 + CB910GBS Діапазон затискача диска зсередини: 12 "-21" Діапазон затискача диска зовні: 10"-18"; Швидкість обертання столу: 7-10 об/хв; Зусилля віджиму борту: 2500-3000 кг ; Напруга живлення: 220/380 В ; Робочий тиск: 8-10 бар Позиція 2: Балансувальний верстат 220V ; Ширина дисків: 1,5 "-20" ; Діаметр дисків: 10"-24" ; Макс. діаметр колеса: 1000 мм Точність виміру: ± 1 г ; Дисплей світлодіодний: LED Позиція 3: Компресор не менше 100 л, 3 -3,5 кВт, 220 В, 10 атм, 500 л/хв., 2 циліндри; Продуктивність: не меньше 500 л/хв Місткість резервуару: не менше 100 л ; Макс. тиск: 10 бар Потужність: 3 -3,5 кВт Електроживлення: 220. Товариством у складі пропозиції у файлі «тех. специфікація.pdf» та «порівняльна таблиця.pdf» надано технічну специфікацію предмета закупівлі: Позиція 1: Шиномонтажний верстат напівавтомат Safe 8210, Діапазон затискача диска зсередини: 12 "-24" Діапазон затискача диска зовні: 10"-22"; Макс. діаметр колеса: 1000 мм; Ширина колеса: 4"-12" ; Швидкість обертання столу: 7 об/хв; Зусилля віджиму борту: 2700 кг ; Напруга живлення: 220/380 В ; Робочий тиск: 8-10 бар Позиція 2: Балансувальний верстат Safe 9010, 220V, Ширина дисків: 1,5 "-20"; Діаметр дисків: 10"-24"; Макс. діаметр колеса: 1000 мм Точність виміру: ± 1 г; Дисплей світлодіодний: LED Позиція 3: Компресор поршневий Well Kraft WB-0.36/8 , 135 л, 3 кВт, 220 В, 10 атм, 500 л/хв., 2 циліндри, Продуктивність: 500 л/хв, Місткість резервуару: 135 л ; Макс. тиск: 10 бар Потужність: 3 кВт Електроживлення: 220 Порівняльна таблиця технічних вимог для товарів замовника та технічних вимог товарів запропонованих Товариством № з/п Предмет закупівлі Технічні вимоги предмета закупівлі Предмет закупівлі, що подає учасник Технічні вимоги, що подає учасник 1 Шиномонтажний верстат напівавтомат Bright LC810 Діапазон затискача диска зсередини: 12 "-21" Діапазон затискача диска зовні: 10"-18"; Макс. діаметр колеса: 1000 мм; Ширина колеса: 4"-12" ; Швидкість обертання столу: 7-10 об/хв; Зусилля віджиму борту: 2500-3000 кг ; Напруга живлення: 220/380 В ; Робочий тиск: 8-10 бар Шиномонтажний верстат напівавтомат Safe 8210 Діапазон затискача диска зсередини: 12 "-24" Діапазон затискача диска зовні: 10"-22"; Макс. діаметр колеса: 1000 мм; Ширина колеса: 4"-12" ; Швидкість обертання столу: 7 об/хв; Зусилля віджиму борту: 2700 кг ; Напруга живлення: 220/380 В ; Робочий тиск: 8-10 бар 2 Балансувальний верстат Bright CB910GBS 220V Ширина дисків: 1,5 "-20"; Діаметр дисків: 10"-24"; Макс. діаметр колеса: 1000 мм Точність виміру: ± 1 г ; Дисплей світлодіодний: LED Балансувальний верстат Safe 9010, 220V Ширина дисків: 1,5 "-20"; Діаметр дисків: 10"-24"; Макс. діаметр колеса: 1000 мм Точність виміру: ± 1 г; Дисплей світлодіодний: LED 3 Компресор не менше 100 л, 3 -3,5 кВт, 220 В, 10 атм, 500 л/хв., 2 циліндри Продуктивність: не меньше 500 л/хв Місткість резервуару: не менше 100 л ; Макс. тиск: 10 бар Потужність: 3 -3,5 кВт Електроживлення: 220 Компресор поршневий Well Kraft WB-0.36/8 , 135 л, 3 кВт, 220 В, 10 атм, 500 л/хв., 2 циліндри Продуктивність: 500 л/хв Місткість резервуару: 135 л ; Макс. тиск: 10 бар Потужність: 3 кВт Електроживлення: 220 Навіть не володіючи спеціальними знаннями в технічній сфері, чітко видно, що технічні вимоги до товарів, які запропоновані Товариством явно кращі за технічні вимоги, які вимагаються Замовником. Незважаючи на це, Замовником відхилено пропозицію ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" з остаточною пропозицією 84 900,00 грн з ПДВ. Наголошуємо, що на даний час Товариство вживатиме вичерпних і достатніх заходів щоб вимоги закону і конкурентна політика були дотримані і в майбутньому не мали місця. Відомості, які зазначені у даній скарзі, а також інші фактичні обставини, наводять на думку про можливі антиконкурентні і узгоджені дії організатора закупівлі і окремих учасників. Натомість, інші військові частини, а також і багато інших державних органів і установ при закупівлі обладнання організовують конкурентні, чесні закупівлі і навіть якщо надають перевагу тому чи іншому виробнику або конкретним технічним вимогам, то відображають інформацію про можливість постачання відповідних аналогів. Як наслідок пропагується не тільки чесна, конкурентна гра, а й суттєво виграє державний бюджет, конкретні організатори і загалом держава, при цьому не отримується товар гіршої якості. За таких належних умов організації тендерних закупівель ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» неодноразово ставало переможцем тендерних закупівель, в тому числі і в період воєнного стану, і на цьому вигравали всі сторони. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація Військової частини А0989 є дискримінаційною та такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Окрім цього, переможцем відкритих торгів визнано ТОВ «ЛАУНЧ Україна», код ЄДРПОУ 39803574 з ціновою пропозицією 84 999,6 грн з ПДВ. Таким чином, держава в особі Військової частини А0989, в період воєнного стану, за умови крайнього дефіциту грошових коштів, необхідності міжнародних запозичень державою, і інших багатьох негативних факторів сьогодення, за рахунок неправильної організації тендерної закупівлі або внаслідок особистої зацікавленості окремих суб’єктів, після проведення тендерної закупівлі може закупити гірший товар по технічним характеристикам за вищу ціну. Вказаними протиправними діями посадових осіб Військової частини А0989 може бути завдано шкоди державному бюджету України в особі Військової частини А0989. У вказаних діях вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами Військової частини А0989 шляхом зловживання своїм службовим становищем. Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: Військову частину А0989: - відхилити пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574 та відмінити вказану закупівлю; Міністерство оборони України: - провести службову перевірку за фактом можливих неправомірних дій службових осіб Військової частини А0989 щодо підготовки та проведення закупівлі; Офіс Генерального прокурора Державне бюро розслідувань: внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо вчинення кримінального правопорушення - розтрати майна службовими особами Військової частини А0989 шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану. Директор ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» І.М. Чубко 24.06.2025
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно протоколу уповноваженої особи від 20.06.2025 №151 було відхилено пропозицію ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" ЕДРПОУ 42504525 (далі Учасник) відповідно до п. 8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. Під час розгляду документів, наданих Учасником в складі пропозиції було виявлено їх невідповідність вимогам Замовника, зазначеним в оголошенні щодо проведення спрощеної закупівлі, а саме: в складі пропозиції Учасником наведено еквівалент, в складі оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначена певна модель обладнання Шиномонтаж під ключ (комплект економ Bright) 10`-21`1 модель LC810 + CB910GBS та відсутнє наведення аналогів та/або еквівалентів. Згідно з частиною 4 статті 14 Закону учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Так 24.06.2025 о 19:38 Учасником надана вимога «Щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015: 31720000-9 Електромеханічне обладнання- ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності». У своїй вимозі Учасник посилається на засади проведення відкритих торгів та відкритих торгів з особливостями. Замовник уповноважен на проведення закупівель відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі Постанова), а саме згідно п.8 Постанови проведено спрощену процедуру закупівлі. Згідно з ч.4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто наведення аналогів та/або еквівалентів є правом, а не обов’язком замовника. Проведення закупівлі щодо певної моделі обладнання зумовлено наявною потребою та заявкою внутрішнього замовника (структурного підрозділу), досвідом роботи з певним обладнанням, та його уніфікацією, так як в користуванні ремонтно-відновлювального батальйону військової частини А0989 вже експлуатується саме таке обладнання, що дозволяє спростити обслуговування, ремонт та заміну обладнання, знизити витрати на зберігання запчастин та підвищити ефективність роботи. Наявність широкого кола постачальників даного обладнання на ринку України та відсутність будь-яких додаткових обмежуючих умов до постачальників (досвіду роботи за аналогічними договорами з комунальними або державними підприємствами, надання довідки виробника щодо технічних характеристик, надання авторизаційних листів тощо) не обмежує конкуренцію та не приводить до дискримінації учасників. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до ч.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь Таким чином необхідно оприлюднити інформацію про відхилення вимоги Учасника відповідно до вимог статті 14 Закону. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити вимогу Учасника щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення вимоги Учасника (у вигляді цього протоколу) в електронній системі закупівель відповідно до вимог статті 14 Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні