-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень)
HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 63 робочих дні
601 236.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 006.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 006.18 UAH
Період оскарження:
11.06.2025 11:39 - 16.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
7529b3fa67b04f2d9fe9b5555f16f547
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-11-004199-a.a2
Назва:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ СЕЛТОН.pdf 02.07.2025 17:31
- Додаток 1. Протокол 3-726.pdf 02.07.2025 17:32
- Додаток 2. Сертифікат відповідності ТОВ ДЕРІС ГРУП.pdf 02.07.2025 17:32
- Додаток 3. Лист № 250 ТОВ ВСЦ ПІВДЕНТЕСТ.pdf 02.07.2025 17:32
- sign.p7s 02.07.2025 17:33
- Selton_Супровідний лист.docx 08.07.2025 14:26
- ТОВ ВСЦ ПІВДЕНТЕСТ_Лист ТОВ СЕЛТОН.PDF 08.07.2025 14:26
- рішення від 04.07.2025 № 10553.pdf 04.07.2025 14:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2025 № 10925.pdf 14.07.2025 14:33
- рішення від 11.07.2025 № 10925.pdf 14.07.2025 17:14
- Відповідь на скаргу.docx 14.07.2025 14:21
- Технічна Додаток 2.pdf 14.07.2025 14:21
- Протокол 3-738.pdf 14.07.2025 14:21
- Протокол 3-741.pdf 22.07.2025 13:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2025 17:58
Дата розгляду скарги:
11.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2025 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.07.2025 17:15
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2025 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник вирішив відмінити закупівлю «№28191070, UA-2025-06-11-004199-a» (ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень)) з підстав, що передбачені п.50 пп.1 Особливостей, а саме: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
894b04328e374868a365cd9762cf33b5
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «СЕЛТОН» (надалі – Скаржник) звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів КП «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ у закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) за ідентифікатором UA-2025-06-11-004199-a.
27.06.2025 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол № 3/726 Уповноваженої особи Замовника (далі - Протокол), яким вирішено визначити переможцем закупівлі (UA-2025-06-11-004199-a), згідно з предметом закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) – код ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, учасника торгів ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», ЄДРПОУ 39025310 (далі – переможець; вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Скаржник не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виходячи з наступного.
1. Згідно п. 7. Розділу 3 Додатка № 1 до тендерної документації Учасниками в складі тендерної пропозиції надаються: «Технічна специфікація наведена у додатку №2 до тендерної документації. На підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації учасником надаються документи, передбачені відповідним додатком для учасника».
В п. 1.16 Додатка № 2 до тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо виконання монтажних робіт по заміні фільтроелементів, на підтвердження виконання яких Учасник закупівлі має надати відповідний гарантійний лист.
В складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» відсутній гарантійний лист, який підтверджує дотримання вимог Замовника щодо виконання монтажних робіт, отже пропозиція Учасника мала бути відхилена.
2. В п. 1.1 Додатка № 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ EN 1822-1:2019.
Наданий ТОВ «ДЕРІС ГРУП» в складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності №UA0.YT.062503-24, виданий ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» (файл: Сертифікат відповідності Деріс.pdf) не відповідає вимогам ДСТУ EN 1822:2019, оскільки в ньому вказано продукцію з неіснуючими класами очищення E10-E11, H10-H14. Діючий з 01.01.2020 стандарт ДСТУ EN 1822:2019 встановлює класи очищення Е10-Е12 та Н13-Н14.
ТОВ «СЕЛТОН» був надісланий лист № 250 від 20.06.2025 на адресу ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ», у якому запитувалась інформація на підставі яких державних та/або міжнародних стандартів у сертифікаті відповідності № UA0.YT.062503-24 були вказані класи очищення фільтрів E10-E11, H10-H14 та інформація щодо чинності сертифікату відповідності № UA0.YT.062503-24 виданого ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», оскільки є підстави вважати, що вищевказаний сертифікат відповідності був анульований ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ».
Станом на дату подання даної скарги відповідь на вищевказаний лист не надійшла.
Відповідно до п.7 Регламенту роботи Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель затвердженого Розпорядження Антимонопольного комітету України 04 травня 2023 року № 8-рп (далі – Регламент) участь у засіданні Комісії відповідно до статті 18 Закону можуть брати суб'єкт оскарження, замовник, інший учасник процедури закупівлі (якщо оскаржується рішення замовника, прийняте щодо його тендерної пропозиції), їх уповноважені представники, а також особи, залучені до розгляду питання (експерти, спеціалісти тощо).
Розгляд питання 2. щодо відповідності наданого ТОВ «ДЕРІС ГРУП» в складі тендерної пропозиції Сертифікату відповідності №UA0.YT.062503-24, виданого ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» потребує надання достовірної інформації, яка знаходиться в розпорядженні ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» (код ЄДРПОУ 13429259, адреса: 9000, м Дніпро, вул. Європейська, 7а, оф. 14, office@yugtest.com, тел.: +38050-486-22-92, +38056-744-30-14) як акредитованого органу відповідності. Дане питання можливо вирішити лише через направлення інформаційного запиту Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» або залучення експертів та/або спеціалістів.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладені Скаржником обставини тендерна пропозиція ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню.
27.06.2025 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол № 3/726 Уповноваженої особи Замовника (далі - Протокол), яким вирішено визначити переможцем закупівлі (UA-2025-06-11-004199-a), згідно з предметом закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) – код ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, учасника торгів ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», ЄДРПОУ 39025310 (далі – переможець; вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Скаржник не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виходячи з наступного.
1. Згідно п. 7. Розділу 3 Додатка № 1 до тендерної документації Учасниками в складі тендерної пропозиції надаються: «Технічна специфікація наведена у додатку №2 до тендерної документації. На підтвердження відповідності вимогам технічної специфікації учасником надаються документи, передбачені відповідним додатком для учасника».
В п. 1.16 Додатка № 2 до тендерної документації Замовником встановлені вимоги щодо виконання монтажних робіт по заміні фільтроелементів, на підтвердження виконання яких Учасник закупівлі має надати відповідний гарантійний лист.
В складі документів тендерної пропозиції ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» відсутній гарантійний лист, який підтверджує дотримання вимог Замовника щодо виконання монтажних робіт, отже пропозиція Учасника мала бути відхилена.
2. В п. 1.1 Додатка № 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо відповідності запропонованого товару вимогам ДСТУ EN 1822-1:2019.
Наданий ТОВ «ДЕРІС ГРУП» в складі тендерної пропозиції Сертифікат відповідності №UA0.YT.062503-24, виданий ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» (файл: Сертифікат відповідності Деріс.pdf) не відповідає вимогам ДСТУ EN 1822:2019, оскільки в ньому вказано продукцію з неіснуючими класами очищення E10-E11, H10-H14. Діючий з 01.01.2020 стандарт ДСТУ EN 1822:2019 встановлює класи очищення Е10-Е12 та Н13-Н14.
ТОВ «СЕЛТОН» був надісланий лист № 250 від 20.06.2025 на адресу ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ», у якому запитувалась інформація на підставі яких державних та/або міжнародних стандартів у сертифікаті відповідності № UA0.YT.062503-24 були вказані класи очищення фільтрів E10-E11, H10-H14 та інформація щодо чинності сертифікату відповідності № UA0.YT.062503-24 виданого ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», оскільки є підстави вважати, що вищевказаний сертифікат відповідності був анульований ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ».
Станом на дату подання даної скарги відповідь на вищевказаний лист не надійшла.
Відповідно до п.7 Регламенту роботи Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель затвердженого Розпорядження Антимонопольного комітету України 04 травня 2023 року № 8-рп (далі – Регламент) участь у засіданні Комісії відповідно до статті 18 Закону можуть брати суб'єкт оскарження, замовник, інший учасник процедури закупівлі (якщо оскаржується рішення замовника, прийняте щодо його тендерної пропозиції), їх уповноважені представники, а також особи, залучені до розгляду питання (експерти, спеціалісти тощо).
Розгляд питання 2. щодо відповідності наданого ТОВ «ДЕРІС ГРУП» в складі тендерної пропозиції Сертифікату відповідності №UA0.YT.062503-24, виданого ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» потребує надання достовірної інформації, яка знаходиться в розпорядженні ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» (код ЄДРПОУ 13429259, адреса: 9000, м Дніпро, вул. Європейська, 7а, оф. 14, office@yugtest.com, тел.: +38050-486-22-92, +38056-744-30-14) як акредитованого органу відповідності. Дане питання можливо вирішити лише через направлення інформаційного запиту Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» або залучення експертів та/або спеціалістів.
Відповідно до ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи вищевикладені Скаржником обставини тендерна пропозиція ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 16, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Розглянути питання щодо направлення Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель запиту про надання інформації щодо чинності сертифікату відповідності № UA0.YT.062503-24 виданого ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» до ТОВ «ВСЦ «ПІВДЕНТЕСТ» (код ЄДРПОУ 13429259, адреса: 9000, м Дніпро, вул. Європейська, 7а, оф. 14, office@yugtest.com, тел.: +38050-486-22-92, +38056-744-30-14) як акредитованого органу відповідності. 3. Визнати рішення Замовника у закупівлі UA-2025-06-11-004199-a неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» переможцем закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) за ідентифікатором UA-2025-06-11-004199-a.
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
82511efae5f84be9a6fa861d9028e5e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-11-004199-a.a1
Назва:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт НЕРА H13 305х305х78.pdf 02.07.2025 11:53
- Паспорт НЕРА Е11 457х457х78.pdf 02.07.2025 11:53
- Скарга ФОП Носач.pdf 02.07.2025 11:53
- Паспорт НЕРА H14 610х305х78.pdf 02.07.2025 11:53
- Паспорт НЕРА H14 1220х610х78.pdf 02.07.2025 11:53
- Паспорт НЕРА H13 457х457х78.pdf 02.07.2025 11:53
- Скарга ФОП Носач.docx 02.07.2025 11:53
- Проект договору.pdf 02.07.2025 11:53
- Протокол 3-726.pdf 02.07.2025 11:53
- Паспорт НЕРА H14 610х610х78.pdf 02.07.2025 11:53
- Паспорт НЕРА Е11 305х305х78.pdf 02.07.2025 11:53
- Паспорт НЕРА H14 500х500х50.pdf 02.07.2025 11:53
- sign.p7s 02.07.2025 11:57
- рішення від 04.07.2025 № 10563.pdf 04.07.2025 14:43
- інформація про перенесення розгляду скарги від 11.07.2025 № 1552.pdf 11.07.2025 15:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.07.2025 № 11182.pdf 17.07.2025 15:37
- рішення від 16.07.2025 № 11182.pdf 21.07.2025 17:39
- Відповідь на скаргу.docx 14.07.2025 11:58
- Сертифікат відповідності Деріс.pdf 14.07.2025 11:58
- Порівняльна характеристика запропонованого товару.pdf 14.07.2025 11:58
- Проект договору.pdf 14.07.2025 11:58
- Сертифікат якості.pdf 14.07.2025 11:58
- Цінова Додаток 4.pdf 14.07.2025 11:58
- Протокол 3-738.pdf 14.07.2025 11:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.07.2025 11:59
Дата розгляду скарги:
11.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.07.2025 14:44
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.07.2025 17:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
64a6b99543674013b4235aeb495f8c76
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
11 червня 2025 року Комунальне підприємство «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) Код ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (UA-2025-06-11-004199-a) (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20 червня 2025 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли учасники:
Товариство з обмеженою відповідальністю «CЕЛТОН»
ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" (скаржник)
ТОВ ДЕРІС-ГРУП
Скаржником ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ"оскаржується рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВ ДЕРІС-ГРУП та прийняття рішення про намір укласти договір (Протокол №3/726 від 27.06.2025 року) (далі - рішення).
Згідно цього рішення
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника встановленим вимогам в закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) Код ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-11-004199-a), та прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ ДЕРІС-ГРУП (Код ЄДРПОУ 39025310) – на загальну суму 519 900,00 грн. з ПДВ.
Скаржник ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
1. Відповідно до п.4 розділу 3 Додатку 1 тенедерної документації (далі – ТД) Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Учасник процедури закупівлі надає Підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5, подається учасником як згода з його умовами.
У складі Пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП міститься, зокрема:
Проект договору (Файл Проект договору.pdf) який містить специфікацію, котра не містить повного переліку запропонованого товару, згідно Технічної специфікації Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, у складі Пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП відсутні інформація та документи, які підтверджують відповідність запропонованого Переможцем товару кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, визначених у Додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до п.1.14 Додатку 2 тендерної документації (далі – ТД) Учасник має право подати еквівалент товару. При подачі еквіваленту в графі "Найменування товару (торгівельна назва, товаровиробник)" вказується назва еквіваленту, слово "еквівалент" та назва товару згідно медико-технічних вимог, на який подається еквівалент. Технічні та якісні характеристики, повинні відповідати таким, що вказані в оголошені. У разі надання еквіваленту товару, Учасник подає детальну порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в специфікації із зазначенням детальних відомостей щодо відповідності вимогам Замовника, а також обов’язково надає в складі своєї тендерної пропозиції копію сертифікату (паспорту) якості, що зазначений в специфікації та запропонованого ним товару. Еквівалентність визначається замовником.
У складі Пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП містяться, зокрема:
- Файл «Паспорт НЕРА Н13 305х305х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н13 457х457х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н14 500х500х50.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н14 610х305х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н14 610х610х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н14 1220х610х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА E11 305х305х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА E11 457х457х78.pdf»
2.1. Надані паспорта не містять інформацію, яка б підтверджувала можливість використання фільтрів для запитуваних класів очищення повітря та забезпечувала відповідність вимогам ДСТУ ISO 14644-1:2009 "Чисті приміщення та пов`язані з ними контрольовані середовища." та ДБН В.2.2-10:2022 "Заклади охорони здоров`я". Таким чином, Технічні та якісні характеристики, не відповідають таким, що вказані в оголошені. Як того вимагав п.1.14 Додатку 2 тендерної документації.
2.2. У наданих паспортах у технічних вимогах та характеристиках зазначено «Вологість повітря. що фільтрується, не більше % 95», що не відповідає Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 Тендерної документації, в якому визначено «Вологість повітря, що фільтрується, % <95».
Таким чином, у складі Пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП відсутні інформація та документи, які підтверджують відповідність запропонованого Переможцем товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, установлених замовником та визначених у Додатку 2 та Додаток 1 до тендерної документації.
Окремо зазначаємо, що в складі пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП містяться підписані Технічні вимоги щодо предмета закупівлі (файл Технічна Додаток 2.pdf )
Разом з цим, цей документ не може вважатися підтвердженням технічних та якісних характеристик, оскільки не є інструкцією з використання, або паспортом на виріб, або витягом з інструкції з використання товару до якого призначений запропонований виріб, або сертифікатом якості, або витягом з технічного опису запропонованого виробу, що свідчить про відповідність запропонованого товару Учасника технічним вимогам Замовника (вимога п.7 додатку 2, п.2.7 Додатку 5) та за своїм змістом не підтверджує технічні та якісні характеристики (аналогічного висновку дійшла Колегія АМКУ за рішенням №19426 від 06.12.2024 (UA-2024-11-06-008994-a.b2)
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 20 червня 2025 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли учасники:
Товариство з обмеженою відповідальністю «CЕЛТОН»
ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" (скаржник)
ТОВ ДЕРІС-ГРУП
Скаржником ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ"оскаржується рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВ ДЕРІС-ГРУП та прийняття рішення про намір укласти договір (Протокол №3/726 від 27.06.2025 року) (далі - рішення).
Згідно цього рішення
За результатами розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції прийняти рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника встановленим вимогам в закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) Код ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-11-004199-a), та прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ ДЕРІС-ГРУП (Код ЄДРПОУ 39025310) – на загальну суму 519 900,00 грн. з ПДВ.
Скаржник ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
1. Відповідно до п.4 розділу 3 Додатку 1 тенедерної документації (далі – ТД) Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Учасник процедури закупівлі надає Підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5, подається учасником як згода з його умовами.
У складі Пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП міститься, зокрема:
Проект договору (Файл Проект договору.pdf) який містить специфікацію, котра не містить повного переліку запропонованого товару, згідно Технічної специфікації Додатку 2 тендерної документації.
Таким чином, у складі Пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП відсутні інформація та документи, які підтверджують відповідність запропонованого Переможцем товару кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, визначених у Додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до п.1.14 Додатку 2 тендерної документації (далі – ТД) Учасник має право подати еквівалент товару. При подачі еквіваленту в графі "Найменування товару (торгівельна назва, товаровиробник)" вказується назва еквіваленту, слово "еквівалент" та назва товару згідно медико-технічних вимог, на який подається еквівалент. Технічні та якісні характеристики, повинні відповідати таким, що вказані в оголошені. У разі надання еквіваленту товару, Учасник подає детальну порівняльну характеристику запропонованого ним товару та товару, що визначений в специфікації із зазначенням детальних відомостей щодо відповідності вимогам Замовника, а також обов’язково надає в складі своєї тендерної пропозиції копію сертифікату (паспорту) якості, що зазначений в специфікації та запропонованого ним товару. Еквівалентність визначається замовником.
У складі Пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП містяться, зокрема:
- Файл «Паспорт НЕРА Н13 305х305х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н13 457х457х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н14 500х500х50.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н14 610х305х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н14 610х610х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА Н14 1220х610х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА E11 305х305х78.pdf»
- Файл «Паспорт НЕРА E11 457х457х78.pdf»
2.1. Надані паспорта не містять інформацію, яка б підтверджувала можливість використання фільтрів для запитуваних класів очищення повітря та забезпечувала відповідність вимогам ДСТУ ISO 14644-1:2009 "Чисті приміщення та пов`язані з ними контрольовані середовища." та ДБН В.2.2-10:2022 "Заклади охорони здоров`я". Таким чином, Технічні та якісні характеристики, не відповідають таким, що вказані в оголошені. Як того вимагав п.1.14 Додатку 2 тендерної документації.
2.2. У наданих паспортах у технічних вимогах та характеристиках зазначено «Вологість повітря. що фільтрується, не більше % 95», що не відповідає Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 2 Тендерної документації, в якому визначено «Вологість повітря, що фільтрується, % <95».
Таким чином, у складі Пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП відсутні інформація та документи, які підтверджують відповідність запропонованого Переможцем товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, установлених замовником та визначених у Додатку 2 та Додаток 1 до тендерної документації.
Окремо зазначаємо, що в складі пропозиції Переможця ТОВ ДЕРІС-ГРУП містяться підписані Технічні вимоги щодо предмета закупівлі (файл Технічна Додаток 2.pdf )
Разом з цим, цей документ не може вважатися підтвердженням технічних та якісних характеристик, оскільки не є інструкцією з використання, або паспортом на виріб, або витягом з інструкції з використання товару до якого призначений запропонований виріб, або сертифікатом якості, або витягом з технічного опису запропонованого виробу, що свідчить про відповідність запропонованого товару Учасника технічним вимогам Замовника (вимога п.7 додатку 2, п.2.7 Додатку 5) та за своїм змістом не підтверджує технічні та якісні характеристики (аналогічного висновку дійшла Колегія АМКУ за рішенням №19426 від 06.12.2024 (UA-2024-11-06-008994-a.b2)
Враховуючи викладене, прийняте рішення Замовника порушує права ФОП "НОСАЧ РОМАН МИКОЛАЙОВИЧ" на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. Це порушує право скаржника на справедливу та рівну участь у процедурі закупівлі, а також право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що є захищеними правами відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
×
-
Назва доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт НЕРА Е11 457х457х78.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт НЕРА Е11 305х305х78.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт НЕРА H14 1220х610х78.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт НЕРА H14 610х610х78.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт НЕРА H14 610х305х78.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт НЕРА H14 500х500х50.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт НЕРА H13 457х457х78.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт
-
Повʼязаний документ:
Паспорт НЕРА H13 305х305х78.pdf
-
-
Назва доказу:
проект договору
-
Повʼязаний документ:
Проект договору.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Керуючись статтями 5, 6, 18, 23 Закону з урахуванням п. 44 Особливостей, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВ ДЕРІС-ГРУП та прийняття рішення про намір укласти договір (Протокол №3/726 від 27.06.2025 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВ ДЕРІС-ГРУП та прийняття рішення про намір укласти договір (Протокол №3/726 від 27.06.2025 року)
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДМІНУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
cdb6d049147f46db93b982b0128cc3dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-11-004199-a.c3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДМІНУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 11.08.2025 №12332.pdf 13.08.2025 17:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.08.2025 №12332.pdf 12.08.2025 15:56
- рішення від 01.08.2025 №11922.pdf 01.08.2025 15:06
- Протокол 3-740-1.pdf 05.08.2025 11:13
- Пояснення по суті.docx 05.08.2025 11:13
- Додаток 2. Протокол UA-P-2025-06-11-005329-a.pdf 30.07.2025 11:27
- Додаток 3. Протокол відміни UA-2025-06-11-004199-a.pdf 30.07.2025 11:28
- Додаток 1. Протокол 3-741.pdf 30.07.2025 11:27
- Скарга ТОВ СЕЛТОН.pdf 30.07.2025 11:27
- sign.p7s 30.07.2025 11:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.07.2025 14:56
Дата розгляду скарги:
11.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2025 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.08.2025 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2025 08:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4219e20f472f4af681518d8f4a8f3122
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВІДМІНУ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «СЕЛТОН» (надалі – Скаржник) звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів КП «ВОЛИНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ’ЄДНАНННЯ ЗАХИСТУ МАТЕРИНСТВА І ДИТИНСТВА» ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ у закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) за ідентифікатором UA-2025-06-11-004199-a.
22.07.2025 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол № 3/741 Уповноваженої особи Замовника (далі - Протокол), яким вирішено відмінити закупівлю «№28191070, UA-2025-06-11-004199-a» (ДК 021:2015:42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) НЕРА фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) з підстав, що передбачені п.50 п.п.1 Особливостей, а саме: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Скаржник не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виходячи з наступного.
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-06-11-005329-a, який підписаний 11.06.2025 Біруком О.М.
Тендерна закупівля HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) з ідентифікатором UA-2025-06-11-004199-a була оголошена 11.06.2025. 20.06.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників.
27.06.2025 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол № 3/726 Уповноваженої особи Замовника, яким вирішено визначити переможцем закупівлі (UA-2025-06-11-004199-a), згідно з предметом закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) – код ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, учасника торгів ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», ЄДРПОУ 39025310 (далі – переможець; вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «СЕЛТОН» була подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). Рішенням Комісії №10925-р/пк-пз від 11.07.2025 постановлено зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» переможцем закупівлі UA-2025-06-11-004199-a.
На дату подання скарги Замовником не були внесені відповідні зміни до річного плану, як це передбачено ч.1 ст. 4 Закону.
Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до п. 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження у річному плані закупівель, якщо поширення такої інформації несе ризики для їх безпеки.
Відповідно до п. 14 Особливостей закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або планової потреби наступного року (у разі планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовником документально не підтверджено обставини, які стали причиною неможливості проведення закупівлі. Відміну торгів здійснено без фактичного обґрунтування. Відміна торгів за п.п. 1 п. 50 Особливостей без належного підтвердження порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників, закріпленій у ст. 5 Закону. Суб’єктивне припущення Замовника не є об’єктивною обставиною, як того вимагає п.п. 1 п. 50 Особливостей. Отже, відміну закупівлі без належного на те документального обґрунтування не можна вважати правомірною.
Такі дії Замовника порушують право ТОВ «СЕЛТОН» на участь у процедурі закупівлі та право бути обраним переможцем. Порушені права ТОВ «СЕЛТОН» можливо поновити шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі. Обґрунтування вищевказаних вимог є все, що зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження. Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «СЕЛТОН», зокрема, на його право належної участі у процедурі закупівлі.
22.07.2025 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол № 3/741 Уповноваженої особи Замовника (далі - Протокол), яким вирішено відмінити закупівлю «№28191070, UA-2025-06-11-004199-a» (ДК 021:2015:42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) НЕРА фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) з підстав, що передбачені п.50 п.п.1 Особливостей, а саме: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Скаржник не погоджується з вищевказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виходячи з наступного.
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2025-06-11-005329-a, який підписаний 11.06.2025 Біруком О.М.
Тендерна закупівля HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) з ідентифікатором UA-2025-06-11-004199-a була оголошена 11.06.2025. 20.06.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій учасників.
27.06.2025 Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол № 3/726 Уповноваженої особи Замовника, яким вирішено визначити переможцем закупівлі (UA-2025-06-11-004199-a), згідно з предметом закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) – код ДК 021:2015: 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, учасника торгів ТОВ «ДЕРІС-ГРУП», ЄДРПОУ 39025310 (далі – переможець; вирішено прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та надіслати на адресу переможця повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «СЕЛТОН» була подана скарга до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). Рішенням Комісії №10925-р/пк-пз від 11.07.2025 постановлено зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання ТОВ «ДЕРІС-ГРУП» переможцем закупівлі UA-2025-06-11-004199-a.
На дату подання скарги Замовником не були внесені відповідні зміни до річного плану, як це передбачено ч.1 ст. 4 Закону.
Відповідно до ч.1 ст. 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Відповідно до п. 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження у річному плані закупівель, якщо поширення такої інформації несе ризики для їх безпеки.
Відповідно до п. 14 Особливостей закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або планової потреби наступного року (у разі планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Замовником документально не підтверджено обставини, які стали причиною неможливості проведення закупівлі. Відміну торгів здійснено без фактичного обґрунтування. Відміна торгів за п.п. 1 п. 50 Особливостей без належного підтвердження порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників, закріпленій у ст. 5 Закону. Суб’єктивне припущення Замовника не є об’єктивною обставиною, як того вимагає п.п. 1 п. 50 Особливостей. Отже, відміну закупівлі без належного на те документального обґрунтування не можна вважати правомірною.
Такі дії Замовника порушують право ТОВ «СЕЛТОН» на участь у процедурі закупівлі та право бути обраним переможцем. Порушені права ТОВ «СЕЛТОН» можливо поновити шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі. Обґрунтування вищевказаних вимог є все, що зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб’єкта оскарження. Задоволення зазначених вимог створить підстави для відновлення порушених прав та законних інтересів ТОВ «СЕЛТОН», зокрема, на його право належної участі у процедурі закупівлі.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 3, 4, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у закупівлі UA-2025-06-11-004199-a неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі HEPA фільтра для заміни у діючій системі вентиляції (для чистих приміщень) з ідентифікатором UA-2025-06-11-004199-a.