• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сорокотязька, у м. Жашків Черкаської області. Коригування

Завершена

6 746 581.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 33 732.91 UAH
Період оскарження: 10.06.2025 16:23 - 10.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скрарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 12f6344c097043ab91069be152ea4cf6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-10-011272-a.a1
Назва: Скрарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.06.2025 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.07.2025 10:59
Дата виконання рішення Замовником: 08.07.2025 19:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: порушення усунено,зміни до ТД та додатку 1 внесено 08 липня 2025 року
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48", МЕЛЬНИК Руслан 0474433302 shrbu48_pvv@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 20b887cea48b4f20ae8b6dad0abe1f8d
Заголовок пункту скарги: Електронна страхово гарантія
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пункту 2 розділу 3 до тендерної документації передбачено - Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії.
Таким чином, Замовник встановив вимогу про можливість надання забезпечення тендерної пропозиції виключно у формі страхової гарантії.
Така вимога є дискримінаційною, зокрема, щодо нашого підприємства, адже ми плануємо отримати забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії.
Відповідно до пункту 10 частини 1 статті 1 Закону забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
Відповідно до частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції".
Відповідно до частини 1 статті 560 Цивільного Кодексу України "Поняття гарантії" за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
Відповідно до пункту 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції\пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 (далі – Наказ) ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі", банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (гарант).
Таким чином, згідно з Наказом, забезпечення тендерної пропозиції може бути надано не лише страховими організаціями а і банками та іншими фінансовими установами, а тому обмеження встановлене у тендерної документації щодо надання забезпечення виключно у формі страхової гарантії суперечить чинному законодавству України.
Таким чином, нормами чинного законодавства обмежується тільки вид забезпечення Пропозиції, який може встановлюватись Замовником, - тільки у формі гарантії, але не обмежується вид такої гарантії, а також не обмежується перелік суб’єктів господарювання, які можуть надавати гарантії.
Рекомендаціями АМКУ від 11.11.2021 № 24-рк було роз’яснено питання щодо суб’єкта надання гарантії як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції і встановлена рекомендація - не допускати встановлення в тендерній документації вимог до забезпечення тендерної пропозиції, яке надається у формі гарантії, що обмежують учасникам процедури закупівлі вибір суб’єкта господарювання, який може надати гарантію.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та викласти положення пункту 2 розділу 3 тендерної документації документації у наступній редакції: "Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії або електронної банківської гарантії" з внесенням відповідних змін щодо суб’єкту надання гарантії далі по тексту цього пункту.


Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, зокрема, щодо ТОВ «ШРБУ-48», а відтак незаконними та такими, що обмежують наше право взяти участь у даній процедурі закупівлі.

Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині у запропонованій вище редакції.
Варто зазначити, що аналогічної думки притримується також і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі – Комісія), зокрема, у рішенні № 14638-р/пк-пз від 13.09.2023.
Докази:
- рішення № 14638-р/пк-пз від 13.09.2023;
- Рекомендації АМКУ від 11.11.2021 №24-рк;
- Наказ Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 № 2628.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ddc37321c9384cf280a78cf8323d9b4c
Заголовок пункту скарги: Машина для ліквідації вибоїн покриття пневмоструміневим методом
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1.2.1 додатку №1 до тендерної документації передбачено - Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі, зокрема, машина для ліквідації вибоїн покриття пневмоструміневим методом.
Наголошуємо, що вимога про необхідність залучення є дискримінаційною, такою що не відповідає технічному завданню Замовника та порушує законні права та інтереси
ТОВ "ШРБУ-48".
Додаток 3 до тендерної документації містить технічне завдання та вимоги «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сорокотязька, у м. Жашків Черкаської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», в якому відсутні роботи, які б потребували залучення такої техніки як - машина для ліквідації вибоїн покриття пневмоструміневим методом.
Замовник навмисне встановив вимогу про залучення машини для ліквідації вибоїн покриття пневмоструміневим методом аби звузити коло потенційних учасників.
Повідомляємо, що наше підприємство не має у власності та не може залучити на праві користування чи іншим способом машину для ліквідації вибоїн покриття пневмоструміневим методом, а тому наявність такої вимоги обмежує наше право на участь у цій процедурі закупівлі.
Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині та виключити вимогу щодо необхідності залучення машина для ліквідації вибоїн покриття пневмоструміневим методом.

Докази:
- тендерна документація Замовника та додаток №3 до тендерної документації;
- Закон України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 653798af3d0a435fa41e04844b6be906
Заголовок пункту скарги: Аналогічні договори
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1.3.1 додатку №1 до тендерної документації передбачено - Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів* (не менше трьох) відповідно до Таблиці на фірмовому бланку учасника, підписана уповноваженою особою та скріплена печаткою (у разі наявності).
* аналогічним договором є договір, який укладено із замовником, у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано учасником протягом двох років (2023-2025). Договір має бути співставний за видами робіт (містити роботи з капітального та/або поточного та/або поточного дрібного ремонту дорожнього покриття вулиць населених пунктів) та обсягом – сума виконання аналогічного договору не менше 20% від очікуваної вартості цієї закупівлі.
На підтвердження інформації у довідці Учасником надаються:
- оригінали або копії аналогічних договорів;
- документ, що підтверджує виконання договору у повному обсязі: акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми № КБ-2в або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/надання послуг) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми № КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт/ надання послуг), які відповідають сумі виконаного аналогічного договору (договорів) та підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. Замість вказаних актів та довідок Учасник може надати Звіт про виконання договору про закупівлю з Веб-порталу Прозорро.

Наголошуємо, що вимога про необхідність надання саме не менше трьох аналогічних договорів є дискримінаційною по відношенню до нашого підприємства.

ТОВ "ШРБУ-48" має у наявності аналогічний договір (№352 від 25.08.2023), який у повному обсязі відповідає вимогам тендерної документації, який передбачає необхідний перелік робіт, який визначено умовами цієї тендерної документації, який за сумою договору майже у 10 разів перевищує суму що визначена умовами додатку №1. Однак наше підприємство не має у наявності саме трьох договорів, що у повному обсязі відповідають вимогам тендерної документації, тому така вимога дискримінує нас та порушує наші законні права та інтереси.
Абсолютно не зрозуміло навіщо Замовнику аж три аналогічні договори і чому учасники, які мають необхідний досвід не можуть надати його підтвердження одним договором, який повністю задовольняє вимоги Замовника та свідчить про наявність необхідного досвіду.
Окремо хочемо зауважити, що для наше підприємство має також ще два аналогічні договори, які не відповідають за окремими умовами до предмету, а саме – вимогами пункту 1.3.1 додатку №1 - Договір має бути співставний за видами робіт (містити роботи з капітального та/або поточного та/або поточного дрібного ремонту дорожнього покриття вулиць населених пунктів).
Договір №171 від 14.07.2023 та договір №366 від 06.09.2023 мають дещо інший предмет закупівлі, який при розгляді пропозиції, може бути визнаний замовником таким, що не відповідає умовам тендерної документації.
Крім того, відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Наведена вище вимога Закону не встановлює жодних вимог до кількості договорів, а тому вимога про надання трьох аналогічних договорів є такою, що суперечить Закону.

Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині та виключити вимогу щодо необхідності надання трьох аналогічних договорів та надати можливість підтверджувати наявність аналогічного досвіду одним договором.

Докази:

- Аналогічні договори
- Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 1c86473428b14865b6419a04eaea21c3
Заголовок пункту скарги: Бітумомінеральні суміші
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2.18 додатку 1 до тендерної документації передбачено - Учасники, у складі пропозиції, надають Атестат виробництва, що виданий органом з оцінки відповідності, який підтверджує що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітума, модифікованих полімерами сумішей забезпечує стабільність виробництва якості продукції, що виробляється: фізико-механічних показників та властивостей асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітума, модифікованих полімерами, відповідно до вимог: ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»; ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші».
На виконання вимог Закону України «Про надання будівельної продукції на ринок», у складі пропозиції надається документ, який передбачено чинним законодавством України (сертифікат відповідності контролю виробництва на підприємстві або аналогічний), що підтверджує відповідність дорожньої будівельної продукції (асфальтобетон), яка буде постачатись для виконання робіт, вимогам ДСТУ EN 13108-1:2019 Бітумомінеральні суміші. Технічні вимоги до матеріалів. Частина 1. Асфальтобетон (EN 13108-1:2006, IDT).

Повідомляємо, що вимога про необхідність сертифікату відповідності контролю виробництва на підприємстві, що підтверджує відповідність дорожньої будівельної продукції (асфальтобетон) вимогам ДСТУ EN 13108-1:2019 Бітумомінеральні суміші є дискримінаційними та такими, що порушують наші законні права та інтереси, виходячи з наступного.


Додаток 3 до тендерної документації містить технічне завдання та вимоги «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сорокотязька, у м. Жашків Черкаської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», в якому відсутні роботи, в яких використовуються бітумомінеральні суміші, а також взагалі відсутня будь яка згадка про такі суміші, тому нам не зрозуміло чому Замовник вимагає надати сертифікат, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN 13108-1:2019 Бітумомінеральні суміші.

Наголошуємо, що Замовник навмисне встановив вимогу про надання сертифікату відповідності, що підтверджує відповідність вимогам ДСТУ EN 13108-1:2019 Бітумомінеральні суміші аби звузити коло потенційних учасників.
Крім того, хочемо також, зауважити, що ДСТУ EN 13108-1:2019 Бітумомінеральні суміші. Технічні вимоги до матеріалів. Частина 1. Асфальтобетон (EN 13108-1:2006, IDT) взагалі не має жодного стосунку предмету за цією процедурою закупівлі.
Разом з тим наше підприємство не може надати у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності контролю виробництва на підприємстві, що підтверджує відповідність дорожньої будівельної продукції (асфальтобетон) вимогам ДСТУ EN 13108-1:2019 Бітумомінеральні суміші.
Повідомляємо, що наше підприємство має у наявності Атестат виробництва, що виданий органом з оцінки відповідності, який підтверджує що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, асфальтобетонних сумішей на основі бітума, модифікованих полімерами сумішей забезпечує стабільність виробництва якості продукції, що виробляється та підтверджує відповідність, зокрема, ДСТУ EN 13108-1:2019 Бітумомінеральні суміші. Зазначеного документу цілком достатньо для підтвердження відповідності виробництва наведених вище матеріалів.
Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині та виключити вимогу щодо необхідності надання сертифікату відповідності контролю виробництва на підприємстві, що підтверджує відповідність дорожньої будівельної продукції (асфальтобетон) вимогам ДСТУ EN 13108-1:2019 Бітумомінеральні суміші.
Докази:
- Атестат виробництва;
- тендерна документація Замовника та додаток №3 до тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 6859f9c2e5ba4d4b8c0c971d542da6ab
Заголовок пункту скарги: Атестат виробництва на емульсії бітумні дорожні
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2.19 додатку 1 до тендерної документації передбачено - Учасники, у складі пропозиції, надають Атестат виробництва, що виданий органом з оцінки відповідності, який підтверджує що стан виробництва емульсій бітумних дорожніх катіонних забезпечує стабільність процесу виробництва (за всіма фізико-технічними показниками катіонних емульсій) на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови».

Повідомляємо, що вимога про необхідність надання у складі тендерної пропозиції атестата виробництва, що підтверджує, що стан виробництва емульсій бітумних дорожніх катіонних забезпечує стабільність процесу виробництва (за всіма саме фізико-технічними показниками катіонних емульсій) є дискримінаційною

По-перше сама вимога про надання такого документу суперечить вимогам тендерної документації.
Додаток 3 до тендерної документації містить технічне завдання та вимоги «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Сорокотязька, у м. Жашків Черкаської області. Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», в якому відсутні роботи, в яких використовуються емульсії бітумні дорожні, а також взагалі відсутня будь яка згадка про емульсії бітумні дорожні катіонні, а тому встановлення такої вимоги є неправомірним.

По друге, дискримінаційною є також вимога про те, що такий атестат виробництва підтверджує що стан виробництва емульсій бітумних дорожніх катіонних забезпечує стабільність процесу виробництва (за всіма саме фізико-технічними показниками катіонних емульсій) підтвердити відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013

Наголошуємо, що наше підприємство має у наявності атестат виробництва, що виданий органом з оцінки відповідності, який підтверджує що стан виробництва емульсій бітумних дорожніх катіонних забезпечує стабільність процесу виробництва (за всіма фізико-механічними показниками катіонних емульсій) на відповідність вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови».

Звертаємо вашу увагу на те, що наш атестат у повному обсязі відповідає чинному законодавству та підтверджує відповідність стану виробництва вимогам ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови», однак різниця усього у одному слові (фізико-механічними, а не фізико-технічними), що не дає змоги прийняти нам участь у даній процедурі закупівлі, що порушує наші законні права та інтереси.

Разом з тим, хочемо наголосити, що вимога про надання атестата виробництва суперечить Закону та тендерній документації, адже технічним завданням взагалі не передбачено необхідність використання при виконанні робіт емульсій бітумних дорожніх катіонних!

Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині та виключити протиправну вимогу.
Докази:
- Атестат виробництва №UA.OD.AI.0027-23
- тендерна документація Замовника та додаток №3 до тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: bf24e2313ad5430bafcac88ab09a46b1
Заголовок пункту скарги: Сертифікат відповідності
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 2.20 додатку 1 до тендерної документації передбачено - На підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг або довідку про залучення випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів (зокрема але не виключно: суміші бетонні, суміші асфальтобетонні, асфальтобетон, камені бортові) (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію сертифікату визнання вимірювальних можливостей з переліком вимірювальних можливостей). Послуги лабораторії з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам:
- Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764;
- ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»;
- ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення».
На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності з усіма додатками, що мають містити основні будівельні матеріали, зазначені у абзаці першому цього пункту. Додатково, у складі пропозиції надається лист від лабораторії, адресований Замовнику, в якому лабораторія підтверджує можливість виконання контролю якості основних матеріалів, що використовуються для виконання робіт/надання послуг по даній закупівлі, із зазначенням назви процедури та її ідентифікатора на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Вимога тендерної документації щодо того, що сертифікат відповідності має містити основні будівельні матеріали, зазначені у абзаці першому пункту 2.20 додатку 1 до тендерної документації є дискримінаційною, та такою, що обмежує наші законі права та інтереси.

Абсолютно дискримінаційною є вимога про те, що послуги лабораторії з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам:
- Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764;
• ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»;
• ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення».
Зокрема, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до пункту 1 Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764 - Цей Технічний регламент встановлює вимоги до будівельних виробів (продукції) та їх обігу на території України. Тобто зазначений Технічний регламент встановлює вимоги до продукції, а не до лабораторії, то ж абсолютно не зрозуміло на підставі чого випробувальна лабораторія повинна мати документ, що підтверджує її відповідність зазначеному регламенту. Аналогічне стосується і ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 та ДСТУ Б А.1.2-1:2007, зазначені стандарти не встановлюють вимог саме до випробувальних лабораторій, тому не зрозуміло на підставі чого випробувальна лабораторія повинна мати документ, що підтверджує її відповідність зазначеним стандартам.
Звертаємо вашу увагу, що відповідність лабораторії ДСТУ ISO 10012:2005 цілком задовольняє потреби Закупівлі в перевірці якості будівельних матеріалів виробів і конструкцій. Вимірювальні можливості Лабораторії вказані у сфері вимірювальних можливостей.


Повідомляємо, що наша компанія має власну лабораторію, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання основних будівельних матеріалів.

Аналогічної думки притримується і Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своєму рішенні № 12297-р/пк-пз від 08.08.2023 та рішенні № 15927-р/пк-пз від 05.10.2023.

Доказом порушених прав та охоронюваних законом інтересів є, зокрема, сертифікат вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії разом з додатком.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації