-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код 44440000-6 (ДК 021:2015) Вальниці (Підшипники різні)
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 5 до тендерної документації.
Торги не відбулися
969 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 845.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 845.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2025 15:17 - 15.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції закупівлі UA-2025-06-10-009202-a
Номер:
9cb81488ce4c4d57ae71fd31f8c7d42b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-10-009202-a.b2
Назва:
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції закупівлі UA-2025-06-10-009202-a
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Таблиця 3 міський тролейбус (1).pdf 20.07.2025 21:45
- Паспорт 6314 2Z HC5C3S0WT LRHBJ.pdf 20.07.2025 21:45
- протокол 75шт мис трол (1).pdf 20.07.2025 21:45
- 56Шт протокол відхилення переможця (1) (1).pdf 20.07.2025 21:45
- Рішення від 04.07.2025 №10584.pdf 20.07.2025 21:45
- Скарга АМКУ на рішення КП Міський Тролейбус від 19.07.2025.pdf 20.07.2025 21:45
- sign.p7s 20.07.2025 21:55
- Довідка на пояснення від 24.07.2025 КП Міський Тролейбус від ПП НІККА.pdf 30.07.2025 07:23
- рішення від 22.07.2025 № 11386.pdf 22.07.2025 17:28
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2025 № 11815.pdf 31.07.2025 12:47
- рішення від 30.07.2025 № 11815.pdf 04.08.2025 15:37
- Пояснення по суті скарги UA-2025-06-10-009202-a.b2.pdf 24.07.2025 14:50
- Пояснення по суті скарги_ UA-2025-06-10-009202-a.b2(1).docx 24.07.2025 14:50
- Відомості с сайту китайського виробника.png 24.07.2025 14:50
- техн. характеристики товару з китайського сайту виробника.png 24.07.2025 14:50
- Сертифікат відповідності.png 24.07.2025 14:50
- Протокол 99Шт.pdf 07.08.2025 13:09
- Протокол 98Шт.pdf 07.08.2025 13:09
- Протокол 100Шт.pdf 07.08.2025 13:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.07.2025 21:56
Дата розгляду скарги:
30.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2025 17:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.08.2025 15:38
Дата виконання рішення Замовником:
07.08.2025 13:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Ознайомившись з рішенням АМКУ №118-15р/пк-пз від 30.07.2025р уповноваженою особою було прийнято рішення усунути зазначені порушення, і на виконання вимог уповноважена особа виконала наступні дії:
1) скасовано попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про визначення учасника ФОП "ВОЛКОВ ГЕННАДІЙ ВІКТОРОВИЧ" #2444808773 переможцем закупівлі, рішення оформлене протоколом № 98Шт від 07.08.2025р.
2) скасовано попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "НІККА" (код ЄДРПОУ: 32274344), рішення оформлене протоколом №99Шт від 07.08.2025р..
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1c2a244153664eed84da2e556b23b185
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції закупівлі UA-2025-06-10-009202-a
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Рішенням уповноваженої особи Замовника О.Ю. Штемпель КП «Міський тролейбус» згідно протоколу № 75Шт від 15 липня 2025 року вирішено відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НІККА» на закупівлю: Вальниці (Підшипники).
Інформація про предмет закупівлі – Вальниці (Підшипники різні)
Код ДК 021:2015: 44440000-6
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-10-009202-a
В рішенні зазначено:
Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ПП "HIKKA"
ЄДРПОУ 32274344 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме:
Учасник ПП «HIKKA» ЄДРПОУ 32274344 надає таблицю №2 і порівняльну таблицю №3, в якій не вказано та не підтверджено одну із основних технічних і якісних характеристик товару, а саме:
- «клас продуктивності-SKF Ехрlоrer або еквівалент».
Підшипники з класом продуктивності-SKF Explorer відносяться до високо точних, що використовуються в більш вимогливих умовах і забезпечують більш точнішу роботу підшипника, зменшуючи вібрацію та шум з мінімальними відхиленнями у роботі. Точність виготовлення підшипників з класом продуктивності-SKF Ехрlorer впливає нa швидкість обертання виробу, втрати на тертя, що в сукупності подовжує термін експлуатації підшипника. Клас продуктивності або клас точності вказує на граничні відхилення розмірів, форми та розташування поверхонь підшипника. Чим вищий клас точності, тим менші ці відхилення, що забезпечує більш високу точність роботи підшипника. З підвищенням класу точності зростають точні вимоги до всіх елементів підшипників як до внутрішніх, що забезпечують точність обертання і радіальні зазори між тілами кочення і доріжками кілець, так і до зовнішніх, що забезпечує посадку кілець у виробі.
Оскільки, Учасник не зазначив даної інформації, Замовнику не можливо встановити самостійно клас продуктивності запропонованого Учасником товару, що є важливою технічною характеристикою даного товару.
Враховуючи викладене, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію такого учасника з наведених вище підстав.
Позиція Учасника:
На нашу думку Замовник повністю ігнорує та грубо порушує РІШЕННЯ №10584 -р/пк-пз від 04.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є необґрунтованими, суперечливими та упередженими.
Відхилення пропозиції Учасника застосовано незаконно, необґрунтовано і без належних доказів, що порушує право ПП «НІККА» на чесну участь у закупівлі та є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Згідно із статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до тендерних пропозицій мають бути конкретними та обґрунтованими.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України№ 922-VIII (далі — Закон) «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 1(5 п.) та частиною 4 статті 5 Закону.№ 922-VIII (далі — Закон),а також діючими в Україні стандартами ГОСТ ДСТУ 520:2014. ПІДШИПНИКИ КОЧЕННЯ. Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDT;ISO 492:2002, NEQ;ISO 199:2005, NEQ). Це є основою для обґрунтованої оцінки пропозицій, і будь-яке відхилення має базуватися лише на підтверджених, чітко вказаних критеріях, та не може бути зроблене за наявності недостовірних або порушуючих законні права учасника тверджень. Такого показника, як клас продуктивності-SKF Explorer в цих нормативних документах не існує! Це маркетингова назва продуктів SKF. Тим паче Замовник своїм рішенням проявив непрофесійність та технічну безграмотність, зв’язавши клас продуктивності SKF Explorer та клас точності підшипників-вони не мають нічого спільного між собою! Клас точності підшипників є обов’язковим технічним параметром в нормативних документах та стандартах, та завжди присутній в маркуванні підшипників! Маркування підшипника(6314-2Z/HC5C3S0WT) наданого Замовником, та запропонованого Учасником є повним еквівалентом, та відповідає класу точності P0!
Також наводимо висновки РІШЕННЯ №10584 -р/пк-пз від 04.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівль, яке ігнорує та грубо порушує Замовник:
«Слід зазначити, що додаткові невідповідності Пропозиції Скаржника, зазначені у додаткових поясненнях Замовника, не були підставою відхилення відповідно до протоколу від 20.06.2025 №56Шт , а тому не можуть бути предметом розгляду органу оскарження за Скаргою.
Комісія Постановила: Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" (код ЄДРПОУ: 34811465) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "НІККА" (код ЄДРПОУ: 32274344) за процедурою закупівлі — "Код 44440000-6 (ДК 021:2015) Вальниці (Підшипники різні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-10-009202-a.
Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк.»
Скаржник наголошує на тому, що Замовник не оскаржив рішення Комісії, тим самим повністю погодившись з висновками та рішенням Комісії!
Відхилення пропозиції Учасника без достатніх доказів, з порушенням передбачених статтю 19 Закону системних процедур та правил, є цілеспрямованим обмеженням конкуренції, що суперечить статтям 5 та 11,та 23 Закону, які гарантують рівність умов та право кожного учасника на чесну участь. Це також порушує принципи об’єктивності, прозорості та недискримінації.
Законодавство передбачає, що технічні характеристики мають базуватися на нормативних документах, що підтверджено нормами до чинного стандарту ГОСТ ДСТУ 520:2014. Використання некоректних характеристик як підстави для дискваліфікації порушує вимоги статті 5 та 22,23 Закону.
Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник вказав причину відхилення тендерної пропозиції Учасника в протоколі від 15.07.2025 №75Шт, якої не було зазначено в протоколі від 20.06.2025 №56Шт(тим самим погодившись,що всіх інших вимог і критеріїв тендерної документації було дотримано без порушень). На підставі наведеного вище, враховуючи порушення законодавства України, зокрема, статей 5,11,22,23 Закону України «Про публічні закупівлі», та безпідставність застосування відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі некоректних та необґрунтованих характеристик, вважаю, що рішення щодо відхилення моєї тендерної пропозиції є неправомірним, незаконним і підлягає скасуванню.
Фактичні обставини, що підтверджують порушення:
1. Копія РІШЕННЯ №10584 -р/пк-пз від 04.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2.Копія рішення протоколу відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовником від 15.07.2025 №75ШТ.
3.Копія рішення протоколу відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовником від 20.06.2025 №56Шт.
4. Копія порівняльної таблиці №3 Учасника, копія сертифікату відповідності від виробника.
Інформація про предмет закупівлі – Вальниці (Підшипники різні)
Код ДК 021:2015: 44440000-6
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-10-009202-a
В рішенні зазначено:
Під час перевірки тендерної пропозиції учасника ПП "HIKKA"
ЄДРПОУ 32274344 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а саме:
Учасник ПП «HIKKA» ЄДРПОУ 32274344 надає таблицю №2 і порівняльну таблицю №3, в якій не вказано та не підтверджено одну із основних технічних і якісних характеристик товару, а саме:
- «клас продуктивності-SKF Ехрlоrer або еквівалент».
Підшипники з класом продуктивності-SKF Explorer відносяться до високо точних, що використовуються в більш вимогливих умовах і забезпечують більш точнішу роботу підшипника, зменшуючи вібрацію та шум з мінімальними відхиленнями у роботі. Точність виготовлення підшипників з класом продуктивності-SKF Ехрlorer впливає нa швидкість обертання виробу, втрати на тертя, що в сукупності подовжує термін експлуатації підшипника. Клас продуктивності або клас точності вказує на граничні відхилення розмірів, форми та розташування поверхонь підшипника. Чим вищий клас точності, тим менші ці відхилення, що забезпечує більш високу точність роботи підшипника. З підвищенням класу точності зростають точні вимоги до всіх елементів підшипників як до внутрішніх, що забезпечують точність обертання і радіальні зазори між тілами кочення і доріжками кілець, так і до зовнішніх, що забезпечує посадку кілець у виробі.
Оскільки, Учасник не зазначив даної інформації, Замовнику не можливо встановити самостійно клас продуктивності запропонованого Учасником товару, що є важливою технічною характеристикою даного товару.
Враховуючи викладене, уповноваженою особою замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію такого учасника з наведених вище підстав.
Позиція Учасника:
На нашу думку Замовник повністю ігнорує та грубо порушує РІШЕННЯ №10584 -р/пк-пз від 04.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, є необґрунтованими, суперечливими та упередженими.
Відхилення пропозиції Учасника застосовано незаконно, необґрунтовано і без належних доказів, що порушує право ПП «НІККА» на чесну участь у закупівлі та є порушенням законодавства про публічні закупівлі. Згідно із статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до тендерних пропозицій мають бути конкретними та обґрунтованими.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України№ 922-VIII (далі — Закон) «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 1(5 п.) та частиною 4 статті 5 Закону.№ 922-VIII (далі — Закон),а також діючими в Україні стандартами ГОСТ ДСТУ 520:2014. ПІДШИПНИКИ КОЧЕННЯ. Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDT;ISO 492:2002, NEQ;ISO 199:2005, NEQ). Це є основою для обґрунтованої оцінки пропозицій, і будь-яке відхилення має базуватися лише на підтверджених, чітко вказаних критеріях, та не може бути зроблене за наявності недостовірних або порушуючих законні права учасника тверджень. Такого показника, як клас продуктивності-SKF Explorer в цих нормативних документах не існує! Це маркетингова назва продуктів SKF. Тим паче Замовник своїм рішенням проявив непрофесійність та технічну безграмотність, зв’язавши клас продуктивності SKF Explorer та клас точності підшипників-вони не мають нічого спільного між собою! Клас точності підшипників є обов’язковим технічним параметром в нормативних документах та стандартах, та завжди присутній в маркуванні підшипників! Маркування підшипника(6314-2Z/HC5C3S0WT) наданого Замовником, та запропонованого Учасником є повним еквівалентом, та відповідає класу точності P0!
Також наводимо висновки РІШЕННЯ №10584 -р/пк-пз від 04.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівль, яке ігнорує та грубо порушує Замовник:
«Слід зазначити, що додаткові невідповідності Пропозиції Скаржника, зазначені у додаткових поясненнях Замовника, не були підставою відхилення відповідно до протоколу від 20.06.2025 №56Шт , а тому не можуть бути предметом розгляду органу оскарження за Скаргою.
Комісія Постановила: Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" (код ЄДРПОУ: 34811465) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "НІККА" (код ЄДРПОУ: 32274344) за процедурою закупівлі — "Код 44440000-6 (ДК 021:2015) Вальниці (Підшипники різні)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-10-009202-a.
Рішення може бути оскаржене до суду у встановлений Законом строк.»
Скаржник наголошує на тому, що Замовник не оскаржив рішення Комісії, тим самим повністю погодившись з висновками та рішенням Комісії!
Відхилення пропозиції Учасника без достатніх доказів, з порушенням передбачених статтю 19 Закону системних процедур та правил, є цілеспрямованим обмеженням конкуренції, що суперечить статтям 5 та 11,та 23 Закону, які гарантують рівність умов та право кожного учасника на чесну участь. Це також порушує принципи об’єктивності, прозорості та недискримінації.
Законодавство передбачає, що технічні характеристики мають базуватися на нормативних документах, що підтверджено нормами до чинного стандарту ГОСТ ДСТУ 520:2014. Використання некоректних характеристик як підстави для дискваліфікації порушує вимоги статті 5 та 22,23 Закону.
Звертаємо вашу увагу на те, що Замовник вказав причину відхилення тендерної пропозиції Учасника в протоколі від 15.07.2025 №75Шт, якої не було зазначено в протоколі від 20.06.2025 №56Шт(тим самим погодившись,що всіх інших вимог і критеріїв тендерної документації було дотримано без порушень). На підставі наведеного вище, враховуючи порушення законодавства України, зокрема, статей 5,11,22,23 Закону України «Про публічні закупівлі», та безпідставність застосування відхилення тендерної пропозиції Учасника на підставі некоректних та необґрунтованих характеристик, вважаю, що рішення щодо відхилення моєї тендерної пропозиції є неправомірним, незаконним і підлягає скасуванню.
Фактичні обставини, що підтверджують порушення:
1. Копія РІШЕННЯ №10584 -р/пк-пз від 04.07.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2.Копія рішення протоколу відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовником від 15.07.2025 №75ШТ.
3.Копія рішення протоколу відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовником від 20.06.2025 №56Шт.
4. Копія порівняльної таблиці №3 Учасника, копія сертифікату відповідності від виробника.
×
-
Назва доказу:
Паспорт 6314 2Z HC5C3S0WT LRHBJ
-
Повʼязаний документ:
Паспорт 6314 2Z HC5C3S0WT LRHBJ.pdf
-
-
Назва доказу:
Таблиця 3 міський тролейбус (1)
-
Повʼязаний документ:
Таблиця 3 міський тролейбус (1).pdf
-
-
Назва доказу:
56Шт протокол відхилення переможця (1) (1)
-
Повʼязаний документ:
56Шт протокол відхилення переможця (1) (1).pdf
-
-
Назва доказу:
протокол 75шт мис трол (1)
-
Повʼязаний документ:
протокол 75шт мис трол (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 04.07.2025 №10584
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 04.07.2025 №10584.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ на рішення КП Міський Тролейбус від 19.07.2025
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ на рішення КП Міський Тролейбус від 19.07.2025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Провести чесний та об’єктивний розгляд моєї пропозиції, базуючись на технічних характеристиках, визначених нормативними стандартами, з урахуванням гарантій виробника.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати застосоване відхилення тендерної пропозиції Учасника незаконним та скасувати його.Визнати неправомірним рішення Замовника саме з причини того,що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про неправомірну дискваліфікацію учасника у закупівлі UA-2025-06-10-009202-а
Номер:
8cca0feb6e3243c880cb96f16324b3bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-10-009202-a.a1
Назва:
Скарга про неправомірну дискваліфікацію учасника у закупівлі UA-2025-06-10-009202-а
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Таблиця 3 міський тролейбус (1).pdf 24.06.2025 21:01
- 56Шт протокол відхилення переможця (1).pdf 24.06.2025 21:01
- Гарантийний Лист 6314 2Z HC5C3S0WT LRHBJ.pdf 24.06.2025 21:01
- Паспорт 6314 2Z HC5C3S0WT LRHBJ.pdf 24.06.2025 21:01
- Скарга АМКУ на рішення КП Міський Тролейбус.pdf 24.06.2025 21:01
- sign.p7s 24.06.2025 21:14
- Довідка на пояснення від ПП Нікка на скаргу 03.07.2025.pdf 04.07.2025 06:24
- рішення від 27.06.2025 № 10205.pdf 27.06.2025 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2025 №10584.pdf 07.07.2025 12:49
- Рішення від 04.07.2025 №10584.pdf 09.07.2025 14:15
- Пояснення по суті скарги UA-2025-06-10-009202-a.a1.pdf 01.07.2025 15:45
- Пояснення по суті скарги_ UA-2025-06-10-009202-a.a1.docx 01.07.2025 15:45
- Пояснення по суті скарги_ UA-2025-06-10-009202-a.a1.docx 01.07.2025 15:48
- Пояснення по суті скарги UA-2025-06-10-009202-a.a1 (1).pdf 01.07.2025 15:48
- 69Шт Протокол про скасування рішення.pdf 10.07.2025 12:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.06.2025 09:02
Дата розгляду скарги:
04.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.06.2025 16:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.07.2025 14:16
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2025 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно рішення від 04.07.2025 №10584 -р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовника зобов’язано скасувати попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "НІККА" #32274344 .
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ae7064cb5e484c8aab24e7d502d010cc
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції закупівлі UA-2025-06-10-009202-a
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Рішенням уповноваженої особи Замовника О.Ю. Штемпель КП «Міський тролейбус» згідно протоколу № 56Шт від 20 червня 2025 року вирішено відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НІККА» на закупівлю: Вальниці (Підшипники).
Інформація про предмет закупівлі – Вальниці (Підшипники різні)
Код ДК 021:2015: 44440000-6
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-10-009202-a
В рішенні зазначено:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НІККА" код ЄДРПОУ/ІПН:32274344 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено,що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Оскільки Учасник надає еквівалент товару до того, що вимагається Замовником відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, Учасник додатково, повинен був надати у складі пропозиції ТАБЛИЦЮ №3.
У складі тендерної пропозиції Учасником не надано порівняльну таблицю №3.
2.Учасником в складі тендерної документації надано технічну специфікацію (таблиця№2) з зазначенням даних про запропонований товар «Підшипник 6314- 2Z/HC5C3S0WT LRHBJ» зазначено, що «вага товару — 2,45 кг»,та за наданим Учасником посиланням на відповідний електронний офіційний сайт виробника, також зазначена така сама вага товару, що не відповідає вимогам зазначених в Специфікації з технічними вимогами до товару, зазначеній в додатку №5 до Тендерної документації Замовника,а саме «вага-2,43кг».
Враховуючи вище викладене, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП "НІККА" з наведених вище підстав.
Позиція Учасника:
На нашу думку Замовник проявив неуважність при вивченні документації від Учасника:порівняльна таблиця є у складі тендерної документації,тиким чином пункт 1 рішення Замовника не є дійсним. Стосовно другого пункту рішення Замовник не надав конкретного обґрунтування або доказів невідповідності технічних характеристик тендерної пропозиції ПП «НІККА» вимогам,а саме: яким чином,та на основі яких документів вага підшипника впливає на технічні та якісні характеристики. Дискваліфікація застосована незаконно, необґрунтовано і без закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 1(5 п.) та частиною 4 статті 5 Закону.№ 922-VIII (далі — Закон),а також діючими в Україні стандартами ГОСТ ДСТУ 520:2014. ПІДШИПНИКИ КОЧЕННЯ.Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDT;ISO 492:2002, NEQ;ISO 199:2005, NEQ). Це є основою для обґрунтованої оцінки пропозицій, і будь-яке відхилення має базуватися лише на підтверджених, чітко вказаних критеріях, та не може бути зроблене за наявності недостовірних або порушуючих законні права учасника тверджень.належних доказів, що порушує право ПП «НІККА» на чесну участь у закупівлі та є порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Згідно із статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до тендерних пропозицій мають бути конкретними та обґрунтованими.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 Технічні, якісні характеристики предмета
Відповідно до ДСТУ ГОСТ 520-2014, характеристики підшипників, такі як вантажепідьомність, розміри, клас точності, радіальний та осьовий зазор, конструкція та матеріали, мають визначальне значення для їх експлуатаційних характеристик.Вага підшипника не входить до переліку таких ключових характеристик відповідно до встановлених стандартів. Із цього випливає, що вагу не можна вважати критерієм його відповідності чи якості.
Фактичні обставини, що підтверджують порушення:
1.Порівняльна таблиця є у складі тендерної документації,тиким чином пункт 1 рішення Замовника не є дійсним.
2.Всі необхідні документи та сертифікати були подані і засвідчують відповідність продукції;
Представлена порівняльна таблиця №3 підтверджує відповідність запропонованих підшипників;
В рішеннях замовника вказано причину відхилення — нібито не відповідність технічним характеристикам, але конкретних доказів або обґрунтувань цього не наведено;
Відмова керувалася формальним твердженням без належного аналізу документації та без врахування підтверджувальних доказів.
Ці обставини свідчать про неправомірність рішення та порушення права учасника на чесний розгляд пропозиції.
Інформація про предмет закупівлі – Вальниці (Підшипники різні)
Код ДК 021:2015: 44440000-6
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-06-10-009202-a
В рішенні зазначено:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "НІККА" код ЄДРПОУ/ІПН:32274344 (далі - Учасник) уповноваженою особою було виявлено,що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. Оскільки Учасник надає еквівалент товару до того, що вимагається Замовником відповідно до Додатку № 5 до тендерної документації, Учасник додатково, повинен був надати у складі пропозиції ТАБЛИЦЮ №3.
У складі тендерної пропозиції Учасником не надано порівняльну таблицю №3.
2.Учасником в складі тендерної документації надано технічну специфікацію (таблиця№2) з зазначенням даних про запропонований товар «Підшипник 6314- 2Z/HC5C3S0WT LRHBJ» зазначено, що «вага товару — 2,45 кг»,та за наданим Учасником посиланням на відповідний електронний офіційний сайт виробника, також зазначена така сама вага товару, що не відповідає вимогам зазначених в Специфікації з технічними вимогами до товару, зазначеній в додатку №5 до Тендерної документації Замовника,а саме «вага-2,43кг».
Враховуючи вище викладене, уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію ПП "НІККА" з наведених вище підстав.
Позиція Учасника:
На нашу думку Замовник проявив неуважність при вивченні документації від Учасника:порівняльна таблиця є у складі тендерної документації,тиким чином пункт 1 рішення Замовника не є дійсним. Стосовно другого пункту рішення Замовник не надав конкретного обґрунтування або доказів невідповідності технічних характеристик тендерної пропозиції ПП «НІККА» вимогам,а саме: яким чином,та на основі яких документів вага підшипника впливає на технічні та якісні характеристики. Дискваліфікація застосована незаконно, необґрунтовано і без закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною 1(5 п.) та частиною 4 статті 5 Закону.№ 922-VIII (далі — Закон),а також діючими в Україні стандартами ГОСТ ДСТУ 520:2014. ПІДШИПНИКИ КОЧЕННЯ.Загальні технічні умови (ГОСТ 520-2011, IDT;ISO 492:2002, NEQ;ISO 199:2005, NEQ). Це є основою для обґрунтованої оцінки пропозицій, і будь-яке відхилення має базуватися лише на підтверджених, чітко вказаних критеріях, та не може бути зроблене за наявності недостовірних або порушуючих законні права учасника тверджень.належних доказів, що порушує право ПП «НІККА» на чесну участь у закупівлі та є порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Згідно із статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», вимоги до тендерних пропозицій мають бути конкретними та обґрунтованими.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 Технічні, якісні характеристики предмета
Відповідно до ДСТУ ГОСТ 520-2014, характеристики підшипників, такі як вантажепідьомність, розміри, клас точності, радіальний та осьовий зазор, конструкція та матеріали, мають визначальне значення для їх експлуатаційних характеристик.Вага підшипника не входить до переліку таких ключових характеристик відповідно до встановлених стандартів. Із цього випливає, що вагу не можна вважати критерієм його відповідності чи якості.
Фактичні обставини, що підтверджують порушення:
1.Порівняльна таблиця є у складі тендерної документації,тиким чином пункт 1 рішення Замовника не є дійсним.
2.Всі необхідні документи та сертифікати були подані і засвідчують відповідність продукції;
Представлена порівняльна таблиця №3 підтверджує відповідність запропонованих підшипників;
В рішеннях замовника вказано причину відхилення — нібито не відповідність технічним характеристикам, але конкретних доказів або обґрунтувань цього не наведено;
Відмова керувалася формальним твердженням без належного аналізу документації та без врахування підтверджувальних доказів.
Ці обставини свідчать про неправомірність рішення та порушення права учасника на чесний розгляд пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ на рішення КП Міський Тролейбус
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ на рішення КП Міський Тролейбус.pdf
-
-
Назва доказу:
Гарантийний лист 6314- 2Z/HC5C3S0WT LRHBJ
-
Повʼязаний документ:
Гарантийний Лист 6314 2Z HC5C3S0WT LRHBJ.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт 6314- 2Z/HC5C3S0WT LRHBJ
-
Повʼязаний документ:
Паспорт 6314 2Z HC5C3S0WT LRHBJ.pdf
-
-
Назва доказу:
Таблиця 3 Міський тролейбус
-
Повʼязаний документ:
Таблиця 3 міський тролейбус (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхілення №56Шт
-
Повʼязаний документ:
56Шт протокол відхилення переможця (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати цю дискваліфікацію і допустити мою пропозицію до подальшого розгляду.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати неправомірним рішення Замовника щодо дискваліфікації саме з причини того,що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.