-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
С_25Т-533_44210000-5 Конструкції та їх частини (Шестигранник в асортименті)
Завершена
1 707 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2025 11:41 - 15.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
383c94b6a6b24f50a73eed2ba2b6be16
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-10-004338-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на переможця підписана.pdf 11.07.2025 15:33
- Скарга_на переможця.doc 11.07.2025 15:34
- Протокол 452 визн.перем.ТОВ ТАКТ_С_25Т-533.docx 11.07.2025 15:34
- sign.p7s 11.07.2025 15:36
- рішення від 15.07.2025 № 11017.pdf 15.07.2025 14:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2025 № 11417.pdf 23.07.2025 16:49
- рішення від 22.07.2025 № 11417.pdf 25.07.2025 16:51
- Пояснення по суті скарги UA-2025-06-10-004338-a.a1 ПРОДМЕТ.docx 17.07.2025 17:21
- Договір №1 Договір поставки 36-Т_2023.pdf 17.07.2025 17:21
- Пояснення по суті скарги UA-2025-06-10-004338-a.a1 ПРОДМЕТ.pdf 17.07.2025 17:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.07.2025 15:42
Дата розгляду скарги:
22.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2025 14:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.07.2025 16:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4220205ec6294998847ad29dc1c0f8ca
Заголовок пункту скарги:
Відсутнє підтвердження технічних вимог
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-10-004338-a, Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОДМЕТ» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - 44210000-5 Конструкції та їх частини (Шестигранник в асортименті), що зазначено у оголошенні.
Тендерна пропозиція Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАКТ" (далі - ТОВ “ТАКТ”), була прийнята Замовником, ТОВ “ТАКТ” було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
1.Відповідно до п. 4 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації:
“Інформація та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 10 розділу І тендерної документації.”
Відповідно до розділу “Інші вимоги” частини І додатку №3 до тендерної документації, Замовником передбачено колонку, яку повинен заповнити учасник (позначену як "заповнюється учасником"), зокрема:
Інші вимоги**:
Рік (строк/термін/період) виготовлення товару 2024-2025рр., але не більше 12-ти місяців з дати виробництва на момент поставки. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні. заповнюється учасником
Гарантійний строк на Товар не менше 12 місяців з дати прийняття Товару і не є меншим від гарантійного строку заводу-виробника. заповнюється учасником
На виконання вказаної вимоги ТОВ “ТАКТ” надало у складі своєї пропозиції заповнений файл “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf”, який містить інформацію про характеристики товару, що пропонується до постачання.
Однак у розділі “Інші вимоги” зазначеного документа ТОВ “ТАКТ” не дотрималося встановленої Замовником форми заповнення та не підтвердило у повному обсязі вимоги, визначені у частині І додатку №3 до тендерної документації.
Зокрема, у наданій таблиці в колонці “заповнюється учасником” вказано лише:
- “2025 р.” щодо року виготовлення товару;
- “12 місяців з дати прийняття Товару” щодо гарантійного строку.
Однак це не є достатнім підтвердженням відповідності всім вимогам, що були встановлені Замовником, а саме:
відсутнє підтвердження, що товар виготовлений не більше ніж 12 місяців до моменту поставки;
відсутнє підтвердження, що товар є новим, не відновленим та таким, що не був у використанні;
не підтверджено, що гарантійний строк не є меншим від гарантійного строку заводу-виробника.
Зокрема, за наданими ТОВ “ТАКТ” документом з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості та відповідності вимогам Замовника щодо товару, що буде постачатись.
Таким чином, зі змісту наданого ТОВ “ТАКТ” документу, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та не містить підтвердження, що ТОВ “ТАКТ” надасть саме такий товар який вимагає Замовник. Отже, надана інформація не підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, а саме заповнену частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ “ТАКТ”, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи це, Замовник неправомірно визначив переможцем тендерну пропозицію ТОВ “ТАКТ”.
Предметом закупівлі було - 44210000-5 Конструкції та їх частини (Шестигранник в асортименті), що зазначено у оголошенні.
Тендерна пропозиція Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю "ТАКТ" (далі - ТОВ “ТАКТ”), була прийнята Замовником, ТОВ “ТАКТ” було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
1.Відповідно до п. 4 Розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації:
“Інформація та документи (у разі встановлення вимоги щодо подання таких документів згідно з додатками до цієї тендерної документації), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, викладеним в додатку №3 до цієї тендерної документації. На підтвердження відповідності запропонованого товару заявленим в додатку №3 до цієї тендерної документації технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, учасник надає заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими та надає документи відповідно до вимог частини ІІ додатку №3 до тендерної документації (у разі наявності цієї частини в додатку №3 до тендерної документації та встановлення вимоги до подання відповідних документів в цій частині). Звертаємо увагу учасників на обов’язкове дотримання усіх вимог додатку №3 до тендерної документації та вимог п. 10 розділу І тендерної документації.”
Відповідно до розділу “Інші вимоги” частини І додатку №3 до тендерної документації, Замовником передбачено колонку, яку повинен заповнити учасник (позначену як "заповнюється учасником"), зокрема:
Інші вимоги**:
Рік (строк/термін/період) виготовлення товару 2024-2025рр., але не більше 12-ти місяців з дати виробництва на момент поставки. Товар є новим (не відновленим) та таким, що не був у використанні. заповнюється учасником
Гарантійний строк на Товар не менше 12 місяців з дати прийняття Товару і не є меншим від гарантійного строку заводу-виробника. заповнюється учасником
На виконання вказаної вимоги ТОВ “ТАКТ” надало у складі своєї пропозиції заповнений файл “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf”, який містить інформацію про характеристики товару, що пропонується до постачання.
Однак у розділі “Інші вимоги” зазначеного документа ТОВ “ТАКТ” не дотрималося встановленої Замовником форми заповнення та не підтвердило у повному обсязі вимоги, визначені у частині І додатку №3 до тендерної документації.
Зокрема, у наданій таблиці в колонці “заповнюється учасником” вказано лише:
- “2025 р.” щодо року виготовлення товару;
- “12 місяців з дати прийняття Товару” щодо гарантійного строку.
Однак це не є достатнім підтвердженням відповідності всім вимогам, що були встановлені Замовником, а саме:
відсутнє підтвердження, що товар виготовлений не більше ніж 12 місяців до моменту поставки;
відсутнє підтвердження, що товар є новим, не відновленим та таким, що не був у використанні;
не підтверджено, що гарантійний строк не є меншим від гарантійного строку заводу-виробника.
Зокрема, за наданими ТОВ “ТАКТ” документом з вказаною аргументацією неможливо встановити відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині якості та відповідності вимогам Замовника щодо товару, що буде постачатись.
Таким чином, зі змісту наданого ТОВ “ТАКТ” документу, із вказаною аргументацією, є незрозумілим та не містить підтвердження, що ТОВ “ТАКТ” надасть саме такий товар який вимагає Замовник. Отже, надана інформація не підтверджує відповідність запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, а саме заповнену частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими.
Отже, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ “ТАКТ”, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи це, Замовник неправомірно визначив переможцем тендерну пропозицію ТОВ “ТАКТ”.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ №452 від 08.07.2025р.;
-
Повʼязаний документ:
Протокол 452 визн.перем.ТОВ ТАКТ_С_25Т-533.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ “ТАКТ” переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ “ТАКТ”.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
fb0765fae8174588a8ecee513de60572
Заголовок пункту скарги:
Не відповідність, щодо наданого аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2.Відповідно до пп. 1 п. 1 кваліфікаційні критерії до учасників закупівель Розділу І Додатку 1 до тендерної документації:
“Учасником в складі тендерної пропозиції надається:
Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням найменування замовника, код ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру, дати укладання та предмету договору.
*Аналогічний договір- це договір на постачання предмету закупівлі та/або за кодом CPV ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини та/або металопрокату.
2.Надається скан-копія 2.Надається скан-копія договору, що наведено Учасником у довідці (згідно п. 1 цього критерію) про виконання аналогічного договору разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
Мінімальна вимога: надання одного договору.
Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані;
3. Надається копія відгуку/рекомендації від замовника за договором, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1) про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором.”
На виконання вказаної вимоги ТОВ “ТАКТ” надало наступні документи:
- ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) (файл “Довідка про досвід виконання аналогічного договору.jpeg”);
- Договір поставки (за рознарядкою) № 36-Т/2023 від 30 березня 2023 року (файл “Договір поставки 36-Т_2023.pdf”);
- Відгук про належне виконання договору № ЛІКВО вих.№009.6-60 від 28.02.2024 (файл “лист-відгук.pdf”).
Наданий договір поставки (за рознарядкою) № 36-Т/2023 від 30 березня 2023 року як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Однак згідно з умовами зазначеного договору, його предметом є постачання товару за кодом CPV ДК 021:2015 14620000-3 — Сплави (Круг в асортименті).
Звертаємо вашу увагу, що Замовником у тендерній документації чітко встановлено визначення аналогічного договору, а саме:
“Аналогічний договір- це договір на постачання предмету закупівлі та/або за кодом CPV ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини та/або металопрокату.”
Крім того, предметом поточної закупівлі є саме постачання товару за кодом CPV 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Шестигранник в асортименті).
Таким чином, наданий ТОВ “ТАКТ” договір не відповідає вимогам до аналогічного договору, встановленим Замовником, а відтак не може вважатися належним підтвердженням відповідного досвіду постачання аналогічного товару.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ “ТАКТ” містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.ПРОТОКОЛ №452 від 08.07.2025р.;
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.добросовісна конкуренція серед учасників;
2.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ “ТАКТ”, не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ “ТАКТ”, хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ “ТАКТ”, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
“Учасником в складі тендерної пропозиції надається:
Довідка в довільній формі про виконання аналогічного договору* із зазначенням найменування замовника, код ЄДРПОУ, адреси та контактного телефону замовника, номеру, дати укладання та предмету договору.
*Аналогічний договір- це договір на постачання предмету закупівлі та/або за кодом CPV ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини та/або металопрокату.
2.Надається скан-копія 2.Надається скан-копія договору, що наведено Учасником у довідці (згідно п. 1 цього критерію) про виконання аналогічного договору разом з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки).
Мінімальна вимога: надання одного договору.
Договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані;
3. Надається копія відгуку/рекомендації від замовника за договором, що наведений Учасником в довідці (згідно п. 1) про належне виконання зобов’язань за аналогічним договором.”
На виконання вказаної вимоги ТОВ “ТАКТ” надало наступні документи:
- ДОВІДКА про досвід виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) (файл “Довідка про досвід виконання аналогічного договору.jpeg”);
- Договір поставки (за рознарядкою) № 36-Т/2023 від 30 березня 2023 року (файл “Договір поставки 36-Т_2023.pdf”);
- Відгук про належне виконання договору № ЛІКВО вих.№009.6-60 від 28.02.2024 (файл “лист-відгук.pdf”).
Наданий договір поставки (за рознарядкою) № 36-Т/2023 від 30 березня 2023 року як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Однак згідно з умовами зазначеного договору, його предметом є постачання товару за кодом CPV ДК 021:2015 14620000-3 — Сплави (Круг в асортименті).
Звертаємо вашу увагу, що Замовником у тендерній документації чітко встановлено визначення аналогічного договору, а саме:
“Аналогічний договір- це договір на постачання предмету закупівлі та/або за кодом CPV ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини та/або металопрокату.”
Крім того, предметом поточної закупівлі є саме постачання товару за кодом CPV 44210000-5 — Конструкції та їх частини (Шестигранник в асортименті).
Таким чином, наданий ТОВ “ТАКТ” договір не відповідає вимогам до аналогічного договору, встановленим Замовником, а відтак не може вважатися належним підтвердженням відповідного досвіду постачання аналогічного товару.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ “ТАКТ” містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1.ПРОТОКОЛ №452 від 08.07.2025р.;
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1.добросовісна конкуренція серед учасників;
2.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ “ТАКТ”, не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ “ТАКТ”, хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ “ТАКТ”, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
×
-
Назва доказу:
ПРОТОКОЛ №452 від 08.07.2025р.;
-
Повʼязаний документ:
Протокол 452 визн.перем.ТОВ ТАКТ_С_25Т-533.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про визначення ТОВ “ТАКТ” переможцем та рішення про намір укласти договір з ТОВ “ТАКТ”.