-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)
Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95)
Торги не відбулися
43 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 862.00 UAH
мін. крок: 2% або 862.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2018 14:29 - 26.10.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо усунення порушень законодавства під час проведення закупівлі
Номер:
a6c7dccae11a4965b9b29aeb019c5078
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-23-000614-c.b1
Назва:
ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства
під час проведення закупівлі
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушень законодавства
під час проведення закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Волноваське обєднане управління Пенсійного фонду України було дискваліфіковано одного з учасників по закупівлі ID UA-2018-10-23-000614-с згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 09130000-9"« Нафта і дистиляти» (Бензин автомобільний А-95).
Відповідно до рішення про відхилення пропозиції учасника електронних торгів від 01.11.2018, ціна учасника ТОВ "МОТТО КАРД" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через «відсутність наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (стаття 16 Закону України “Про публічні закупівлі..)”.
Згідно з частиною 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав» від 13.04.2016 №35, встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Звертаємо увагу, що дія Закону не розповсюджується на допорогові закупівлі, отже посилання на статтю 16 Закону України “Про публічні закупівлі” є некорректним під час здійснення допорогових закупівель.
Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України»
від 13.04.2016 року № 35.
Відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Уважаємо, що під час здійснення замовником процедури закупівлі, всупереч законодавству було порушено законні права та інтереси одного з учасників.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищезазначеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «МОТТО КАРД» та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законодавством строки.
Звертаємо увагу, що у випадку, коли замовник не задовольняє вимогу, існує можливість звернення до спеціальної комісії при ДП «Прозорро».
Під час прийняття рішення про обрання переможця, вважаємо за необхідне звернути увагу на документацію, подану другим учасником торгів ТОВ “ТД Росток”, зокрема на Перелік АЗС, у якому зазначено адреси АЗС у зоні, тимчасово не підконтрольній нашій державі, а також печатку на скан-копії Гарантийного листа.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 05.11.2018 15:01
Дата подачі:
02.11.2018 15:27
Вирішення:
Відповідно до ч. 2 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Згідно п.п. 9.1 п. 9 Наказу ДП «Зовнішторгвидав» «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.06.2017 №35 (далі – Наказ №35) замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
П.п. 9.2 п. 9 Наказу №35 встановлено, що виключними підставами дискваліфікації є випадок, коли пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Згідно п. 4 Оголошення про проведення допорогової закупівлі (Нафта і дистиляти) від 23.10.2018, одним із документів, що має бути надано учасником визначено: аналогічний договір з документами, які підтверджують його виконання в повному обсязі.
В переліку документів наданих для кваліфікації переможця електронних закупівель означені договори та документи що підтверджують їх виконання – відсутні. З огляду на це, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» (зокрема наведені в ч. 2 ст. 16) та Наказом №35 (зі змінами до наказу від 20.06.2018 №49) управління прийняло рішення про відхилення Вашої пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено