• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцтовари

Завершена

642 050.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 210.25 UAH
Період оскарження: 10.06.2025 09:07 - 16.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: ed951f5234aa4eb6bad3a3f743f60dfb
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-10-000622-a.b1
Назва: СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» від 26 червня 2025 року № 158, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відхиллено відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Дата розгляду скарги: 09.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2025 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.07.2025 15:40
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2025 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимоги, викладені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10799-р/пк-пз від 09.07.2025, виконані.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР", Андрій Ельцов 380665752725 el0665752725@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ea0ef8fcdb2a448bb169fa8ccb5765ba
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» від 26 червня 2025 року № 158, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відхиллено відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме: «…Пунктом 3.3 частини 3 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками на підтвердження відповідності вимогам Замовника чинних документів, що засвідчують якість товару та його відповідність встановленим критеріям, а саме: на позицію 33 – сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або таблицю технічних характеристик (технічних параметрів) від виробника або імпортера, на відповідність характеристик вимогам Замовника.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав документ під назвою «Сертифікат Якості – Папір офісний А4 Daily Oaper» (файл «3.3 ___Daily 80g_Navigator(1).pdf@) з наведеними основними технічними параметрами товару. Разом з тим, зазначений документ не містить відповідних відміток, безпосередньо виробника/імпортера товару (підписів, печаток). Тобто Учасником, на виконання встановленої вимоги, не було підтверджено, що наданий документ виданий саме виробником або імпортером товару.».
Інформацію про відхилення Пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» оприлюднено 26.06.2025. Зокрема протокол Замовника № 158 від 26.06.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР».

Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлені ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Пунктом 3 Додатку № 2 ТД Документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, що має надати учасник у складі пропозиції: «підпунктом 3.3. На позицію 33 – сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або таблицю технічних характеристик (технічних параметрів) від виробника або імпортера, на відповідність характеристик вимогам Замовника».
Скаржником було подано сертифікат якості, який:
- Містить усі необхідні технічні характеристики;
- Зазначений виробник продукції, а саме Navigator;
- Був поданий у вигляді електронного документа, підписаного КЕП уповноваженою особою Скаржника;
- Наданий безпосередньо імпортером, оскільки Скаржник є і імпортером цієї продукції.

Крім того, по-перше Тендерна документація не містить жодної вимоги щодо обов’язкової наявності підпису або печатки на такому документі з боку виробника або імпортера;
по-друге не вимагалося подання підтвердження статуту імпортера (ні контракту, ні сертифікатів походження, ні митних декларацій);
по-трете Замовником не було передбачено жодних формальних вимог до оформлення сертифіката якості.

В свою чергу, тендерна документація містить примітку, а саме: «1. Усі документи (за винятком тих, що надані у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису, а також оригіналів документів, виданих іншими установами) повинні бути завірені власною печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи учасника».
Відповідно до цього можна вважати, що Скаржник повністю виконав вимоги тендеррної документації - Сертифікат якості наданий від імпортера (тобто від ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР») та був поданий у формі електронного документа із накладанням КЕП – тобто повністю відповідає цим вимогам.

Таким чином, відхилення пропозиціє є безпідставним та порушує: вимоги тендерної документації; принцип добросовісної конкуренції, об’єктивної оцінки, недискримінації (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а також вимоги ч. 10 ст. 29 Закону щодо обґрунтованості рішень замовника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника