-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Канцтовари
Завершена
642 050.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 210.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 210.25 UAH
Період оскарження:
10.06.2025 09:07 - 16.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
ed951f5234aa4eb6bad3a3f743f60dfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-10-000622-a.b1
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» від 26 червня 2025 року № 158, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відхиллено відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей
Пов'язані документи:
Учасник
- Тендерна документація. Канцтовари (нова редакція).docx 30.06.2025 11:33
- Протокол № 158 від 26.06.2025.pdf 30.06.2025 11:33
- 3.3___Daily 80g_Navigator(1).pdf 30.06.2025 11:33
- Скарга ІП.pdf.asice.zip 30.06.2025 11:33
- sign.p7s 30.06.2025 11:35
- рішення від 02.07.2025 № 10429.pdf 02.07.2025 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2025 № 10799.pdf 10.07.2025 12:52
- рішення від 09.07.2025 № 10799.pdf 11.07.2025 15:39
- Пояснення по суті скарги.pdf 04.07.2025 14:54
- Пояснення по суті скарги.docx 04.07.2025 14:54
- Протокол № 185 від 14.07.2025.pdf 14.07.2025 13:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2025 11:47
Дата розгляду скарги:
09.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2025 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.07.2025 15:40
Дата виконання рішення Замовником:
14.07.2025 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вимоги, викладені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10799-р/пк-пз від 09.07.2025, виконані.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ea0ef8fcdb2a448bb169fa8ccb5765ba
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Комунального підприємства «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва» від 26 червня 2025 року № 158, Пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» відхиллено відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, а саме: «…Пунктом 3.3 частини 3 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками на підтвердження відповідності вимогам Замовника чинних документів, що засвідчують якість товару та його відповідність встановленим критеріям, а саме: на позицію 33 – сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або таблицю технічних характеристик (технічних параметрів) від виробника або імпортера, на відповідність характеристик вимогам Замовника.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав документ під назвою «Сертифікат Якості – Папір офісний А4 Daily Oaper» (файл «3.3 ___Daily 80g_Navigator(1).pdf@) з наведеними основними технічними параметрами товару. Разом з тим, зазначений документ не містить відповідних відміток, безпосередньо виробника/імпортера товару (підписів, печаток). Тобто Учасником, на виконання встановленої вимоги, не було підтверджено, що наданий документ виданий саме виробником або імпортером товару.».
Інформацію про відхилення Пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» оприлюднено 26.06.2025. Зокрема протокол Замовника № 158 від 26.06.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР».
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлені ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Пунктом 3 Додатку № 2 ТД Документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, що має надати учасник у складі пропозиції: «підпунктом 3.3. На позицію 33 – сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або таблицю технічних характеристик (технічних параметрів) від виробника або імпортера, на відповідність характеристик вимогам Замовника».
Скаржником було подано сертифікат якості, який:
- Містить усі необхідні технічні характеристики;
- Зазначений виробник продукції, а саме Navigator;
- Був поданий у вигляді електронного документа, підписаного КЕП уповноваженою особою Скаржника;
- Наданий безпосередньо імпортером, оскільки Скаржник є і імпортером цієї продукції.
Крім того, по-перше Тендерна документація не містить жодної вимоги щодо обов’язкової наявності підпису або печатки на такому документі з боку виробника або імпортера;
по-друге не вимагалося подання підтвердження статуту імпортера (ні контракту, ні сертифікатів походження, ні митних декларацій);
по-трете Замовником не було передбачено жодних формальних вимог до оформлення сертифіката якості.
В свою чергу, тендерна документація містить примітку, а саме: «1. Усі документи (за винятком тих, що надані у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису, а також оригіналів документів, виданих іншими установами) повинні бути завірені власною печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи учасника».
Відповідно до цього можна вважати, що Скаржник повністю виконав вимоги тендеррної документації - Сертифікат якості наданий від імпортера (тобто від ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР») та був поданий у формі електронного документа із накладанням КЕП – тобто повністю відповідає цим вимогам.
Таким чином, відхилення пропозиціє є безпідставним та порушує: вимоги тендерної документації; принцип добросовісної конкуренції, об’єктивної оцінки, недискримінації (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а також вимоги ч. 10 ст. 29 Закону щодо обґрунтованості рішень замовника.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав документ під назвою «Сертифікат Якості – Папір офісний А4 Daily Oaper» (файл «3.3 ___Daily 80g_Navigator(1).pdf@) з наведеними основними технічними параметрами товару. Разом з тим, зазначений документ не містить відповідних відміток, безпосередньо виробника/імпортера товару (підписів, печаток). Тобто Учасником, на виконання встановленої вимоги, не було підтверджено, що наданий документ виданий саме виробником або імпортером товару.».
Інформацію про відхилення Пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» оприлюднено 26.06.2025. Зокрема протокол Замовника № 158 від 26.06.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою зазначено обґрунтування, що містить недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та вважає його неправомірним необ’єктивним та упереджене, щодо не рівного по відношенню до ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР».
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлені ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Пунктом 3 Додатку № 2 ТД Документи, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, що має надати учасник у складі пропозиції: «підпунктом 3.3. На позицію 33 – сертифікат якості та/або сертифікат відповідності та/або таблицю технічних характеристик (технічних параметрів) від виробника або імпортера, на відповідність характеристик вимогам Замовника».
Скаржником було подано сертифікат якості, який:
- Містить усі необхідні технічні характеристики;
- Зазначений виробник продукції, а саме Navigator;
- Був поданий у вигляді електронного документа, підписаного КЕП уповноваженою особою Скаржника;
- Наданий безпосередньо імпортером, оскільки Скаржник є і імпортером цієї продукції.
Крім того, по-перше Тендерна документація не містить жодної вимоги щодо обов’язкової наявності підпису або печатки на такому документі з боку виробника або імпортера;
по-друге не вимагалося подання підтвердження статуту імпортера (ні контракту, ні сертифікатів походження, ні митних декларацій);
по-трете Замовником не було передбачено жодних формальних вимог до оформлення сертифіката якості.
В свою чергу, тендерна документація містить примітку, а саме: «1. Усі документи (за винятком тих, що надані у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису, а також оригіналів документів, виданих іншими установами) повинні бути завірені власною печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи учасника».
Відповідно до цього можна вважати, що Скаржник повністю виконав вимоги тендеррної документації - Сертифікат якості наданий від імпортера (тобто від ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР») та був поданий у формі електронного документа із накладанням КЕП – тобто повністю відповідає цим вимогам.
Таким чином, відхилення пропозиціє є безпідставним та порушує: вимоги тендерної документації; принцип добросовісної конкуренції, об’єктивної оцінки, недискримінації (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а також вимоги ч. 10 ст. 29 Закону щодо обґрунтованості рішень замовника.
×
-
Назва доказу:
3.3___Daily 80g_Navigator(1)
-
Повʼязаний документ:
3.3___Daily 80g_Navigator(1).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація. Канцтовари (нова редакція)
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація. Канцтовари (нова редакція).docx
-
-
Назва доказу:
Протокол № 158 від 26.06.2025
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 158 від 26.06.2025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Вважаємо, що при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, встановивши в цій документації дискримінаційні умови для Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ ПАПІР». Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу для розгляду. 2. Замовника скасувати рішення ПРОТОКОЛУ розгляду Уповноваженою особою тендерних пропозицій на закупівлю № 158 від 26.06.2025, щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР». 3. Повернути пропозицію ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР» на оцінку.