• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Овочі свіжі

Завершена

1 557 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 570.00 UAH
Період оскарження: 09.06.2025 17:41 - 13.06.2025 19:00
Вимога
Вирішена

Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»

Номер: ee0c71ea525a424dbc06b8b0a4fca7bf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-09-011559-a.b1
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу»
Вимога:
Шановний Замовнику! 24.06.2025 р. Вами було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ «Чоу» по спрощеній закупівлі № UA-2025-06-09-011559-a, предмет закупівлі: Овочі свіжі, код ДК 021:2015 (03220000-9 — “Овочі, фрукти та горіхи”) на загальну вартість 949 990 (дев’ятсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто) грн. 00 коп. з ПДВ у зв’язку з тим, що не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні. У Протоколі № 271 уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення оборонних закупівель військової частини А1225 на період дії воєнного стану від 24 червня 2025 року вказано: «Під час розгляду питання порядку денного: Відповідно до вимог визначених в Оголошенні Учасник для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника у складі пропозицій повинен надати: 13.1. Скан-копія Декларації виробника та/або Сертифікату якості, або Посвідчення про якість, яка повинна містити всю необхідну інформацію щодо відповідності Товару або його партії визначеним вимогам ДСТУ. Дата видачі документа повинна бути не раніше лютого 2025 року. 13.2. Скан-копію Протоколу випробувань та/або Експертний висновок щодо оцінки відповідності запропонованого Учасником товару вимогам нормативних документів за основними показниками ДСТУ, який є документальним доказом дійсності наданої Декларації виробника або Сертифікату якості чи Посвідчення про якість, виданого не раніше лютого 2025 року. ТОВ “Чоу” у складі своєї пропозиції завантажив скан-копію протоколу випробувань № ОВ-95 від 11.08.2024 “Цибуля ріпчаста свіжа”, сертифікат якості № 107/24 від 13.08.2024 “Цибуля ріпчаста”, сертифікат якості № 127/24 від 14.10.2024 “Буряк”, протокол випробування № ОВ-53 від 14.08.2024 “Буряк столовий свіжий”, протокол випробування № ОВ-54 від 18.10.2024 “Капуста свіжа столова”, сертифікат якості № 128/24 від 18.10.2024 “Капуста свіжа столова”, протокол випробування № ОВ-18 від 13.05.2024 “Морква свіжа столова” Вищезгадані документи видані 2024 роком, що не відповідає вимогам визначеним в підпунктах 13.1, 13.2 Оголошення. Тому замовник не отримав підтвердження відповідності пропозиції ТОВ “Чоу” якісним вимогам предмета закупівлі, які вимагались в Оголошенні.» Наше підприємство не згодне з рішенням Замовника, так як відповідно до Розділу 15 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого Протоколом уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення оборонних закупівель (крім тих, що здійснюються за закритими закупівлями) у військовій частині А1225 на період дії правового режиму воєнного стану від 09.06.2025 №251, у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до Постанови, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи, що інформація та (документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції НАЯВНІ у складі нашої пропозиції, а єдина невідповідність, яку виявив Замовник – це невірний рік видачі документів, що жодним чином не впливає на технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, згідно Постанови, Замовник ПОВИНЕН БУВ повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення для ТОВ «Чоу» з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Порушивши вимоги Постанови, Замовник також порушив засади статті 5 Закону: - максимальна економія, ефективність та пропорційність – так як наша пропозиція була найбільш економічно вигідною; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Чоу» вимагає скасувати рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції. У разі ігнорування або відмови по даній вимозі, наше підприємство змушене буде звертатися до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів з метою захисту наших прав згідно Закону. Виправлені сертифікати та протоколи з датою видачі не раніше лютого 2025 року додані до вимоги.
Вирішення: Замовником, на підставі протоколу уповноваженої особи № 271 від 24.06.2025 року, було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ “Чоу” у зв’язку з тим, що пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Згідно з пунктами 13.1 та 13.2 Оголошення Учасник мав надати документи (сертифікати, посвідчення про якість, протоколи випробувань або експертні висновки) видані не раніше лютого 2025 року. Вказана вимога була чітко визначена тендерною документацією, а отже – обов’язковою. ТОВ “Чоу” у складі своєї пропозиції надав документи, датовані 2024 роком, що прямо суперечить зазначеним умовам. У зв’язку з цим подані документи не могли бути визнані такими, що підтверджують відповідність товару технічним та якісним вимогам, визначеним в Оголошенні. Стосовно посилання на розділ 15 Оголошення та пункт 43 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), слід зауважити наступне: Пункт 43 регламентує можливість виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, за умови, що такі невідповідності не стосуються відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У пропозиції Учасника документи, які мають підтверджувати відповідність товару ДСТУ, були надані з порушенням обов’язкової умови щодо строку їх видачі, тобто не були дійсними відповідно до умов Оголошення. Відповідно, така ситуація не підлягає кваліфікації як “виправлення невідповідностей”, та є порушенням суттєвої вимоги до тендерної пропозиції. Отже, Замовник діяв у межах чинного законодавства та умов закупівлі, не мав законних підстав для направлення вимоги про усунення невідповідностей, оскільки йшлося не про уточнення, а фактичну відсутність належних документів у складі пропозиції. Також, Учасник має право звернутися до контролюючих органів у встановленому законом порядку. Водночас Замовник залишає за собою право надавати пояснення та підтвердження правомірності своїх дій відповідним інстанціям.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні