• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (вироби паперові: туалетний папір, серветки паперові та рушникі паперові)

за рахунок загального фонду

Завершена

5 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
Період оскарження: 25.10.2018 11:45 - 26.10.2018 18:00
Вимога
Вирішена

Вимога про дискваліфікацію Учасника

Номер: 8ee027d53e6f4ea1a6fcae102d97351a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-10-25-000830-c.a1
Назва: Вимога про дискваліфікацію Учасника
Вимога:
Прошу Вас дискваліфікувати Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНЦЛЕР-2008" з наступних підстав: 1. Невідповідність товару технічним характеристикам Замовника. а саме: Учасником запропоновано інший товар ніж зазначено в п.4 та п.5 Технічних вимог (Паперові рушники Ruta Universal 58 відривів 2 шари 4 рулони Білі та туалетний папір ORIGAMI). Комерціна пропозиція інших Учасників формувалась на підставі відповіді Організатора торгів про недопущення аналогічних товарів в даній закупівлі. 2. Учасником не надано підтвердження виконання аналогічного договору (копія договору та додатків до нього, накладних (або актів). На підставі вищевикладеного, Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНЦЛЕР-2008" підлягає дискваліфікації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! Розглянувши оприлюднену учасником ПП "КАНЦЛЕР-2008", документацію на закупівлю по коду 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (вироби паперові: туалетний папір, серветки паперові та рушники паперові), повідомляємо про прийняте рішення на засіданні Тендерного комітету (протокол №135 від 31.10.2018) про дискваліфікацію та відхилення тендерної пропозиції учасника електронних торгів ПП "КАНЦЛЕР-2008" від 31.10.2018 р. Тендерну пропозицію ПП "КАНЦЛЕР-2008" дискваліфіковано у відповідності до пункту 9, п.п.9.2, абзаца1 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 розроблений на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі. 1. Обґрунтування дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника : Додаток № 1.Технічні (якісні) вимоги до товару на закупівлю за ДК 021:2015 (CPV) 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (вироби паперові: туалетний папір, серветки паперові та рушники паперові),: П.3 Вимагалось: «…Паперові рушники Ruta Universal 58 відривів 2 шари 4 рулони Білі. З пунктирною лінією відриву, міцній картонній втулкою в центрі і рельєфним малюнком, який надає виробу додаткову щільність і гігроскопічність.…в кількості 25 упаковок» Надано: «…Рушники рулонні двошарові білі (2шт.).. 50 упаковок..». П.4 Вимагалось: «…туалетний папір ORIGAMI, целюлоза, тришарова, білий, в упаковці не менше 8 шт… 30 упаковок…» Надано: «…Туал. папір Аdvance 3шар. 16 рул. білий целюл….15 упаковок...» Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник може (але не зобов’язаний) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка може призвести до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, на запит ООО "БРАЗЕР ГРУП" була надана та оприлюднена відповідь, що надання учасниками аналогів і еквівалентів товару, в даній закупівлі - не передбачені. Додаток № 5. Вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження на закупівлю за ДК 021:2015 (CPV) 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (вироби паперові: туалетний папір, серветки паперові та рушники паперові),: 1. Вимагалось: «…Підтвердження виконання аналогічного договору (копія договору та додатків до нього, накладних (або актів))…» Надано: відсутні копія договору та додатків до нього, накладні (або акти)) 2. Вимагалось: «…- Довідку в довільній формі про підтвердження наявності матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу (вказати наявність та тип транспорту, кількість обслуговуючого персоналу) при відсутності власного транспорту надати копію діючого договору оренди, лізингу, або іншого…» Надано: …не вказано наявність та тип транспорту, кількість обслуговуючого персоналу… 3. Вимагалось: «…-Всі документи повинні бути за підписом уповноваженої особи з зазначенням її посади, прізвища, ім’я та по батькові, відскановані та оприлюдненні в пропозиції учасника в установлені Законодавством терміни…» Надано: «…накладена відсканована печатка та відсканований підпис…» Голова тендерного комітету Заступник директора з економічних питань Осауленко Н.В.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2018 17:37
Підтвердження вирішення: Розглянувши оприлюднену учасником ПП "КАНЦЛЕР-2008", документацію на закупівлю по коду 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (вироби паперові: туалетний папір, серветки паперові та рушники паперові), повідомляємо про прийняте рішення на засіданні Тендерного комітету (протокол №135 від 31.10.2018) про дискваліфікацію та відхилення тендерної пропозиції учасника електронних торгів ПП "КАНЦЛЕР-2008" від 31.10.2018 р. Тендерну пропозицію ПП "КАНЦЛЕР-2008" дискваліфіковано у відповідності до пункту 9, п.п.9.2, абзаца1 Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 розроблений на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.