• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Беруші спеціальні індивідуальні

Завершена

2 340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 700.00 UAH
Період оскарження: 09.06.2025 14:29 - 13.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога (скарга) щодо відхилення пропозиції

Номер: 9df1594be2a44c1ca20015d160bda1d6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-09-007445-a.c1
Назва: Вимога (скарга) щодо відхилення пропозиції
Вимога:
СКАРГА на протокольне рішення №611 від 14.07.2025 року про відхилення пропозиції ТОВ «НЬЮ ВЕЙ ЕКС-ПОРТ» та протокольне рішення №622 від 16.07.2025 року про визначення переможця закупівлі UA-2025-06-09-007445-a Замовник: База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-09-007445-a Предмет закупівлі: Беруші спеціальні індивідуальні, ДК 021:2015 – 35110000-8 ТОВ «НЬЮ ВЕЙ ЕКС-ПОРТ» висловлює категоричну незгоду з рішеннями Замовника: • Протокольне рішення №611 від 14.07.2025, яким безпідставно відхилено нашу пропозицію; • Протокольне рішення №622 від 16.07.2025, яким переможцем визнано ТОВ «ТОП-ТЕКС», незважаючи на невідповідність його пропозиції обов’язковим умовам закупівлі. Ці рішення порушують принципи законності, рівного ставлення до учасників, об’єктивної оцінки пропозицій, а також положення Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей №1275. 1. ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО ВІДХИЛЕННЯ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (ПРОТОКОЛ №611) У пункті 1 протоколу вказано, що нашу пропозицію відхилено у зв’язку з нібито невідповідністю пункту 5 Додатку 2 (Технічні вимоги) до оголошення, а саме: «…Учасник не надав сертифікат експертизи типу, виданого уповноваженим органом, та декларацію від виробника про відповідність засобу індивідуального захисту відповідно до Переліку №25…». Вважаємо це рішення необґрунтованим та таким, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на наступне: 1) Мотивоване спростування доводів робочої групи: 🔹 Відповідно до пункту 5 Додатку 2 (Технічні вимоги), учасник мав надати: «Сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, за Переліком №25 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації». ✅ Ми надали два протоколи випробувань, що повністю відповідають вищезазначеним вимогам: • Протокол випробувань № УПС 332/447-9-25 від 16.06.2025 • Випробувальна лабораторія: ПП «Укрпромсерт» • Акредитована НААУ, атестат акредитації № 20831, чинний до 25.05.2030 • Випробування проводилися відповідно до ДСТУ EN 352-2:2018 • Висновок: продукція відповідає вимогам технічної специфікації МОУ, тип 1 • Протокол випробувань № 2025.02.05.14.25 від 14.05.2025 • Лабораторія: ТОВ «АКАДЕМТЕСТ» • Акредитація НААУ № 201045 до 25.02.2028 • Випробування на відповідність ТС А01XJ.13117-232:2019(01), тип 1 • Висновок: повна відповідність вимогам МОУ з урахуванням Особливостей №19 !!! Обидва протоколи підтверджують відповідність продукції саме вимогам технічної специфікації МОУ, яка, відповідно до оголошення та Технічних вимог Замовника, є єдиною обов’язковою основою для оцінки відповідності. Попри це, робоча група без належного обґрунтування прийняла рішення про відхилення пропозиції, чим порушила вимоги: п.8 Особливостей №1275, ч.1 ст. 31 Закону (відсутність обґрунтованих підстав для відхилення); принципи рівності та недискримінації учасників. 2) Щодо згадки про «сертифікат експертизи типу» та «декларацію відповідності»: Таких формулювань (як «сертифікат експертизи типу» чи декларація відповідності згідно ТР ЗІЗ) не передбачено як обов’язкових документів у Додатку 2 (Технічні вимоги) до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а отже, вимога їх подання є неправомірною та суперечить оголошенню. Додаток 2 чітко вимагає надання протоколу випробувань від лабораторії, акредитованої НААУ за Переліком №25 – ці документи були надані у повному обсязі. 2. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «ТОП-ТЕКС» (ПРОТОКОЛ №622) Згідно з технічними вимогами Замовника та Переліком №25 лабораторних випробувань, учасник зобов’язаний надати протокол випробувань, що підтверджує: • мінімальне поглинання шуму у готовому виробі; • комплектність, лінійні виміри, маркування; • відповідність Технічному регламенту ЗІЗ; • сертифікат експертизи типу та декларацію відповідності. ТОВ «ТОП-ТЕКС» не надало такого протоколу, а замість нього подало: • лист від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» про неможливість проведення випробувань (не акредитовані); • перекладений європейський протокол, який : o не відповідає українським методикам; o не підтверджений акредитованими українськими органами; o не має належної юридичної сили згідно з Переліком №25 та вимогами оголошення. Таким чином, ТОВ «ТОП-ТЕКС» не підтвердило обов’язкову технічну відповідність, і мало бути відхилене на підставі ч.1 ст. 31 Закону. 3. ПОРУШЕННЯ ПРИНЦИПІВ ЗАКОННОСТІ, ОБ’ЄКТИВНОСТІ ТА ЕКОНОМІЇ Ціна нашої пропозиції становила 2 000 160 грн з ПДВ, що на 316 440 грн менше, ніж ціна ТОВ «ТОП-ТЕКС» (2 316 600 грн). Ігнорування економічно вигіднішої пропозиції під час воєнного стану, коли збереження коштів критично важливе, є прямим порушенням ст. 5 Закону (принцип ефективності використання публічних коштів). Крім того, на фоні суспільного запиту щодо боротьби з корупцією, дії Замовника викликають обґрунтовані сумніви у неупередженості та прозорості розгляду пропозицій. 4. ВИМОГИ СКАРЖНИКА 1. Скасувати протокольне рішення №611 від 14.07.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «НЬЮ ВЕЙ ЕКС-ПОРТ». 2. Скасувати протокольне рішення №622 від 16.07.2025 про визначення ТОВ «ТОП-ТЕКС» переможцем закупівлі UA-2025-06-09-007445-a. 3. Зобов’язати Замовника здійснити повторний, об’єктивний розгляд пропозицій, дотримуючись норм чинного законодавства. У разі ігнорування нашої обґрунтованої позиції залишаємо за собою право негайно звернутися із заявою про ознаки порушень до Антимонопольного комітету України, керівництва Національної гвардії України в особі бригадного генерала командувача НГУ Олександра Півненка , правоохоронних органів та інших інституцій, відповідальних за запобігання зловживанням у сфері оборонних закупівель. Особливо з огляду на реалії воєнного стану, коли будь-які прояви протягування "своїх" учасників всупереч закону та принципам доброчесності мають бути негайно виявлені, публічно висвітлені та припинені. Ми залишаємо за собою також право оприлюднити всі факти у відкритому доступі — для суспільної, журналістської та депу
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! 1. Щодо відхилення Вашої пропозиції Відповідно до пункту 5 Розділу документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником додатка № 2 до Оголошення Учасник в складі пропозиції має надати сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері, за Переліком №25 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації. Відповідно до змісту пункту 10 зазначеного Учасником Переліку TC A01XJ.13117-232:2019 (01) Беруші спеціальні індивідуальні. При проведенні випробування (експертизи) необхідно врахувати Особливості № 19. У готовому предметі перевіряється: • мінімальне поглинання шумів; • комплект предмета; • лінійні виміри та маркування. Предмет перевіряється на відповідність Технічного регламенту засобів індивідуального захисту відповідно до визначеної категорії, із обов'язковим наданням: • Сертифікату експертизи типу, виданого уповноваженим органом; • Декларації від виробника про відповідність засобу індивідуального захисту. Тобто, у випадку даної категорії товару крім безпосереднього переліку випробувань командуванням НГУ визначені умови проведення таких випробувань, що не суперечить чинному законодавству України. Додаткові вимоги до випробувань предмета закупівлі можуть бути пояснені тим, що як правило такий товар є іноземного виробництва. В складі пропозиції Вами було надано протокол випробувань № 2025.02.05.14.25 від 14 травня 2025 та протокол випробувань № УПС 332/447-9-25 від 16 червня 2025. Зі змісту наданим протоколів, зокрема вступної та описової частини, не вбачається надання Вами в складі комплекту для випробувань документів, що вимагались Переліком 25. Водночас, дані документи також не були надані в складі пропозиції учасника спрощеної закупівлі, що унеможливлює для замовника належної оцінки виконання вимог Оголошення. Перелік випробувань та умови їх проведення імперативно визначені Переліком 25. Даним документом визначена мінімальна необхідна кількість випробувань предметів речового забезпечення, яка необхідна оборонному замовника для визначення відповідності пропонованого товару вимогам замовника в тому числі для того, щоб спростити потенційним учасникам процедуру лабораторних випробувань. Водночас, якщо переліком встановлюється вимога щодо надання того чи іншого документу, учасник має надати його на етапі випробувань та/або на етапі кваліфікації пропозиції. Враховуючи вищенаведене, зі змісту Вашої пропозиції вбачається порушення вимог пункту 5 Розділу документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником додатка № 2 до Оголошення. Додатково акцентуємо, що текст вищезазначеного пункту Оголошення не мають опису звуження вимог тільки до фактичних показників, даний пункт має класичний відсилочний характер (виконання цього пункту передбачає звернення до відповідних положень іншого документа). Враховуючи вищенаведене, Ваша пропозиція була такою, що підлягала дискваліфікації. 2. Щодо акцепту пропозиції учасника ТОВ «ТОП ТЕКС» Після акцепту пропозиції ТОВ «ІНДУСТРІАЛПОСТАЧ» фахівцями замовника було проведено попереднє визначення переліку лабораторій, які мають належну акредитацію для проведення випробувань на етапі військового приймання. З офіційної відповіді низки державний та приватних лабораторій замовником встановлено, що жодна лабораторія в Україні не має акредитації за методами за ТС А01XJ.13117-232:2019 (1). У випадку вашої пропозиції сфера акредитації Випробувальна лабораторія ПП «УКРПРОМСЕРТ» також не містить інформації щодо конкретного ТС та випробування щодо показника «Мінімальне поглинання шуму». Водночас, оскільки зазначена лабораторія має споріднені акредитації замовник акцептував відповідні протоколи випробувань як належні. Враховуючі дані обставини, замовник розглядає надання інформації щодо випробувань як щодо лабораторій які мають споріднену акредитацію, так і за випробуваннями здійсненими у країнах Європейського союзу, Великобританії, США інших союзників України. В наданому Учасником сертифікаті Британського інституту сертифікацій. Наданий документ є "EU Type Examination Certificate" (Сертифікат перевірки типу ЄС) № CE 773233, виданий BSI Group The Netherlands B.V.. Це свідчить про те, що продукт відповідає вимогам Регламенту (ЄС) 2016/425 Європейського Парламенту та Ради щодо засобів індивідуального захисту (PPE). Регламент (ЄС) 2016/425 є європейським стандартом, який регулює засоби індивідуального захисту. Україна, в рамках євроінтеграційних процесів, гармонізує своє законодавство з нормами ЄС. Це означає, що європейські стандарти та сертифікати визнаються або мають механізми визнання в Україні. Сертифікат виданий на персональний захист слуху (беруші) згідно з EN 352-2:2020. Цей же стандарт EN 352-2:2020 є гармонізованим європейським стандартом, який вказаний і в українській частині документа як технічна специфікація. Це свідчить про ідентичність вимог до продукту. Сертифікат виданий BSI Group The Netherlands B.V. , який є Нотифікованим Органом (Notified Body) з номером 2797 згідно з Регламентом (ЄС) 2016/425. Нотифіковані органи є незалежними організаціями, уповноваженими державами-членами ЄС проводити оцінку відповідності. Їхня діяльність регулюється суворими правилами, і вони мають відповідну акредитацію для проведення таких процедур. Таким чином, сертифікат, виданий європейським нотифікованим органом за ідентичним стандартом EN 352-2:2020, який включає показник Single Number Rating (SNR) (Показник поглинання шуму (SNR) в українській частині документа), є найкращим доступним підтвердженням відповідності та має бути прийнятий. Відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Україна визнає результати оцінки відповідності, проведені в інших країнах, якщо ці країни мають рівнозначну систему оцінки відповідності. Система нотифікованих органів ЄС є такою рівнозначною системою. Враховуючи вищенаведене, знаходячись в ситуації відстуності на ринку науково-технічних послуг випробувальних лабораторій, що акредитовані проводити випробування за показником «Мінімальне поглинання шуму», Замовник вимушений кваліфікувати пропозиції Учасників, що здійснили відповідні дослідженнями у лабораторіях зі спорідненою акредитацією або міжнародних (іноземних) випробувальних установ, що створює однаково рівні умови для всіх учасників.
Статус вимоги: Не задоволено