-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інженерні та будівельні роботи (поточний ремонт по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів)
Завершена
54 747.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 547.00 UAH
мін. крок: 1% або 547.00 UAH
Період оскарження:
17.08.2018 14:29 - 22.08.2018 15:00
Вимога
Відхилено
рішення замовника
Номер:
ee27165acaac4535947ed1df7e73fc98
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-17-001367-c.c3
Назва:
рішення замовника
Вимога:
Вимога відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Комунальним дошкільним навчальним закладом «Ясла-садок №106 «Горобинка» Маріупольської міської ради Донецької області було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів. Протоколом від 05.09.2018 р. засідання тендерного комітету щодо проведення державних електроних закупівель комунального дошкільного навчального закладу «Ясла-садок №106 «Горобинка» Маріупольської міської ради Донецької області переможцем процедури закупівлі було обрано учасника ТОВ ВКФ НІКС-М у вищезазначеному протоколі визначено, що ТОВ ВКФ НІКС-М фінансово задовольняє потреби дошкільного навчального закладу. Однак з метою дотримання основних принципів закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Ураїни» від 13.04.2016 р. №35 (далі-Порядок), а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням, вимагаємо розглянути пропозицію учасника – переможця також і на відповідність вимогам визначеним у документації закупівлі Замовника. Згідно п. 9.3 Порядку Замовник визначає учасника переможцем та публікує в системі скан-копію документа з відповідним рішенням лише у разі якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі. При розгляді цінової пропозиції ТОВ ВКФ НІКС-М тендерним комітетом ДНЗ №106 з невідомої причини були невраховані наступні недоліки:
1. У Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Кваліфікаційні вимоги до учасників» чітко зазначена вимога Замовника щодо подання у складі пропозиції санітарно-епідемолігічних висновків на профілі для віконних блоків, на склопакети,фурнітуру. Також у зазначеному документі визначено, що усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції, завантажуються в довільному читаємому форматі. Згідно п. 1.5 Порядку усі користувачі системи на будь-якому етапі закупівлі мають право зайти і переглянути інформацію про закупівлю. Однак всупереч вказаним вимогам Замовника учасник ТОВ ВКФ НІКС-М надав частину вищезазначених сертифікатів в нечитаємому виді, із яких неможливо встановити відповідність наданих документів. У частини сертифікатів вийшов строк дії. Таким чином тендерний комітет ДНЗ №106 не може визначати, що сертифікати надані в повному обсязі.
2. У кваліфікаційних вимогах до формування документів зазначено, що всі документи викладаються українською мовою, в супереч цьому ТОВ ВКФ НІКС-М надав системний паспорт ВДС англійською мовою, без перекладу на українську мову.
3. У кваліфікаційних вимогах до формування документів зазначено, що всі документи повинні бути з обов’язковим зазначенням вихідного номера та поточної дати формування інформації, ТОВ ВКФ НІКС-М повністю проігнорував дану вимогу.
Таким чином враховуючи все вищезазначене та спираючись на основні принципи закупівель ВИМАГАЄМО:
- розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
- відмінити рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ ВКФ НІКС-М як такого що не відповідає умовам закупівлі, згідно п. 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель”, або скасувати закупівлю.
Пов'язані документи:
Учасник
- сертифікати.rar 06.09.2018 13:03
- Тендерна документація.rar 06.09.2018 13:03
- установчі документи.rar 06.09.2018 13:04
- вимога 2 (1).jpeg 08.09.2018 10:24
- вимога 2 (2).jpeg 08.09.2018 10:24
Дата подачі:
06.09.2018 13:06
Вирішення:
Щодо Вашої вимоги щодо проведення закупівлі Згідно дотримання основних принципів закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Ураїни» від 13.04.2016 р. №35 (далі-Порядок), а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням, вимагаємо розглянути пропозицію учасника – переможця також і на відповідність вимогам визначеним у документації закупівлі Замовника . Нагадуємо, що відповідно ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час закупівлі товарів вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 цієї частини (тобто меншою за 200000 грн.) Замовник має право здійснити закупівлю як з використанням електронної системи закупівель, так і без використання вищезазначеної системи. У разі здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель Замовник повинен оприлюднити звіт про укладений договір в системі електронних закупівель.
Саме використання електронної системи закупівель з метою відбору постачальників товарів та укладення з ними відповідних договорів доводить зацікавленість Замовника у дотриманні таких принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Також нагадуємо Вам, що згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 саме Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі документ з відповідним рішенням.
Згідно п 7. Документації закупівлі «Відхилення пропозицій» Замовником зазначено, що:
У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки та (або) ненадання Учасником в паперовому вигляді, ВСІХ копій документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірених підписом та печаткою учасника, Замовнику Переможцем ДО укладання договору про закупівлю - Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Тим самим ми наголошуємо, що саме Замовник має право на свій розсуд та керуючись основними принципами здійснення закупівель приймати рішення щодо переможця Закупівлі.
Згідно п. 13.1 вищезазначеного Порядку усі спори між Учасником та Замовником, що виникли при проведенні Закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у цьому порядку, або згідно діючого законодавства України.
Ваше оскарження безпідставне, ознайомтесь детально з усіма документами у складі пропозиції учасника ТОВ «ВКФ НІКС-М». У складі пропозиції учасника ТОВ «ВКФ НІКС-М» є санітарно-епідемолігічни висновки на профілі для віконних блоків, на склопакети,фурнітуру .Всі сертифікаті в читаємому вигляді. Сертифікат на профіль діє до 05.11.2019 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
щодо прийняття неправомірного рішення
Номер:
97ee6b586dd647f5a7e9af27fcbe6576
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-17-001367-c.c2
Назва:
щодо прийняття неправомірного рішення
Вимога:
повний текст вимоги викладено у вкладені
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2018 15:44
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
05.09.2018 10:32
Вимога
Вирішена
Оскарження
Номер:
20566c2e206f4b169d6d4219c8076b60
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-17-001367-c.a1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Комунальним дошкільним навчальним закладом " Ясла-садок №106 "Горобинка" " Маріупольської міської ради Донецької області"було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з переможцем закупівлі послуг з поточного ремонту по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів. Протоколом від 31.08.2018 р. засідання тендерного комітету щодо проведення державних електроних закупівель комунального дошкільного навчального закладу " Ясла-садок №106 "Горобинка" " Маріупольської міської ради Донецької області» переможцем процедури закупівлі було обрано учасника ФОП Скудар Л.С.
В вищезазначеному протоколі визначено, що Фізична особа-підприємець Скудар Леонід Семенович фінансово задовольняє потреби дошкільного навчального закладу і є нижчою за ціну конкурентів.
Однак з метою дотримання основних принципів закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Ураїни» від 13.04.2016 р. №35 (далі-Порядок), а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням, вимагаємо розглянути пропозицію учасника – переможця також і на відповідність вимогам визначеним у документації закупівлі Замовника. Згідно п. 9.3 Порядку Замовник визначає учасника переможцем та публікує в системі скан-копію документа з відповідним рішенням лише у разі якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі.
При розгляді цінової пропозиції ФОП Скудар Л.С. тендерним комітетом ДНЗ №106 з невідомої причини були невраховані наступні недоліки:
1. У Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Кваліфікаційні вимоги до учасників» чітко зазначена вимога Замовника щодо подання у складі пропозиції санітарно-епідемолігічних висновків на профілі для віконних блоків, на склопакети,фурнітуру. Також у зазначеному документі визначено, що усі документи, що подаються у складі тендерної пропозиції, завантажуються в довільному читаємому форматі.
Згідно п. 1.5 Порядку усі користувачі системи на будь-якому етапі закупівлі мають право зайти і переглянути інформацію про закупівлю.
Однак всупереч вказаним вимогам Замовника учасник ФОП Скудар Л.С. надав частину вищезазначених висновків санітарно-епідеміологічної експертизи в нечитаємому вигляді, із яких не можливо встановити відповідність наданих документів та предмета закупівлі. Таким чином тендерний комітет ДНЗ №130 не може визначати, що висновки санітарно-епідеміологічної експертизи надані в повному обсязі.
2. Також У Додатку 3 до оголошення про проведення допорогової закупівлі «Кваліфікаційні вимоги до учасників» передбачено подання ідентифікаційного номеру для фізичних осіб-підприємців.
Порушуючи задану вимоги у складі своєї пропозиції учасник надав документ який має нечитаємий вигляд та не може бути ідентифікованим.
3. Відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовник вимагає у складі цінової пропозиції учасників подання відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Держспоживстандарт України, Наказ № 28 від 01.02.2005 п. 14.25 – блоки віконні та дверні мають бути сертифіковані в Україні за ДСТУ Б В.2.6-15:2011 й мають супроводжуватися «Паспортом на виріб» за зразком встановленим в Зміні №1 до ДСТУ Б В.2.6-15:2011 від 01.07.2013.
Однак всупереч зазначеній вимозі жодного «Паспорта на виріб» за зразком встановленим в Зміні №1 до ДСТУ Б В.2.6-15:2011 від 01.07.2013, у складі своєї пропозиції учасник ФОП Скудар Л.С. не надав і жодних довідок стосовно відсутності зазначених документів у складі своєї пропозиції не завантажив.
4. Також відповідно до оголошення про проведення допорогової закупівлі Замовник вимагає у складі цінової пропозиції учасників подання довідки завода-виробника або протоколу випробувань рівня іонізуючого випромінювання, згідно ДБН В.1.4 – 1.01 – 97.
Порушуючи зазначену вимогу у складі своєї пропозиції учасник ФОП Скудар Л.С. не надав ні документа, що вимагався, ні жодних довідок стосовно відсутності зазначених документів.
Таким чином враховуючи все вищезазначене та спираючись на основні принципи закупівель ВИМАГАЄМО:
- відмінити рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Скудар Л.С. як таку що не відповідає умовам закупівлі, згідно п. 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель”, або скасувати закупівлю.
-розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Замовник
- санітарні висновки.rar 03.09.2018 14:21
- Рисунок.jpg 03.09.2018 14:21
- сертифікати.rar 03.09.2018 14:21
- протоколи випробувань.rar 03.09.2018 14:22
- Вимога 03.09.2018 15:44
Дата подачі:
31.08.2018 15:48
Вирішення:
Відповідно до вимоги про відміну рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Скудар Л.С. у тендері UA-2018-08-17-001367-c "Інженерні та будівельні роботи (поточний ремонт по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів)" повідомляємо,що ФОП Скудар Л.С. надав необхідні документи, а саме:
1.Санітарно-епідемолігічні висновки на профілі для віконних блоків, на склопакети,фурнітуру.
2. Ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця.
3. Сертифікати Держспоживстандарт України за ДСТУ Б В.2.6-15:2011 на віконні та дверні блоки
4. Гарантійний лист від завода-виробника та протокол випробувань рівня іонізуючого випромінювання, згідно ДБН В.1.4 – 1.01 – 97.
Усі примірники надані у повному обсязі та завірені мокрою печаткою ФОП Скудар Л.С.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні