-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі ГУНП в Чернігівській області по вул. Івана Мазепи, 12 у м. Чернігові. Коригування 3 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
9 926 611.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 633.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 633.06 UAH
Період оскарження:
06.06.2025 15:27 - 20.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
0b0ac2f7e06f408e978c90ed91dfcffc
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-06-009827-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Тендерну пропозицію ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ" 26 червня 2025 року Замовником було визнано такою, що не відповідає умовам технічної специфікації, та відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, натомість ПП "Фірма "Номінал", яка мала аналогічні невідповідності, було визначено переможцем та опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Однак таке рішення було прийняте з порушенням діючого законодавства про публічні закупівлі, адже тендерна пропозиція ПП "Фірма "Номінал" містила ряд невідповідностей, у тому числі не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації і мала бути відхилена Замовником.
Скаржник не згоден з висновками Замовника про відповідність тендерної пропозиції ПП "Фірма "Номінал" вимогам тендерної документації, а самого учасника – встановленим кваліфікаційним критеріям та вважає їх хибними і необґрунтованими з наступних підстав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга _.pdf 07.07.2025 17:48
- протокол розгляду ПП Номінал.pdf 07.07.2025 17:48
- протокол розгляду ТП Чернігів Буд Гарант.pdf 07.07.2025 17:48
- ТД капремонт Мазепи.docx 07.07.2025 17:48
- Кошторисна частина.pdf 07.07.2025 17:48
- Працівники.pdf 07.07.2025 17:48
- Скарга Чернігів-Буд Гарант (ГУНП) (1).docx 07.07.2025 17:48
- sign.p7s 07.07.2025 17:51
- Додаткові заперечення до пояснення по суті скарги 14.07.2025 15:38
- Додаткові заперечення до пояснення по суті скарги 14.07.2025 15:38
- sign.p7s 14.07.2025 15:46
- рішення від 09.07.2025 № 10772.pdf 09.07.2025 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2025 № 11251.pdf 18.07.2025 15:53
- рішення від 17.07.2025 № 11251.pdf 22.07.2025 14:47
- пояснення по суті скарги pdf 11.07.2025 16:34
- пояснення по суті скарги word 11.07.2025 16:34
- довіреність 11.07.2025 16:34
- кошторисна докуменація Номінал 11.07.2025 16:34
- кошторисна документація Номінал imd 11.07.2025 16:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2025 18:24
Дата розгляду скарги:
17.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2025 16:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.07.2025 14:47
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9fb51fa39d6b417eaef74c99e2461b45
Заголовок пункту скарги:
1. Тендерна пропозиція ПП "Фірма "Номінал" не відповідає умовам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Тендерна пропозиція ПП "Фірма "Номінал" не відповідає умовам технічної специфікації
Згідно з вимогами додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» при складанні цінової пропозиції Учасник повинен керуватись розділом V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова № 281).
Згідно з пунктом 5.1. Настанови № 281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ПО ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
У наданому у складі тендерної пропозиції ПП "Фірма "Номінал" Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва (стор. 63-65 файлу «Кошторисна частина.pdf») розрахунку відсутнє як посилання на об’єкт будівництва, так і ідентифікатор об’єкту, який зазначається програмним комплексом АВК у правому верхньому куті усіх документів, що входять до складу договірної ціни та розрахунків до неї.
Зазначене вище свідчить про те, що наданий учасником ПП «Фірма «Номінал» у форматі pdf у складі файлу «Кошторисна частина.pdf» Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал" (розрахунковий період 2025 р.), НЕ Є СКЛАДОВОЮ РОЗРАХУНКУ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, яка надана ним у складі файлу «Кошторисна частина.pdf» (імовірно він є складовою розрахунку договірної ціни іншого об’єкту), тобто не врахований ним при визначенні вартості будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлової будівлі ГУНП в Чернігівській області по вул. Івана Мазепи, 12 у м. Чернігові. Коригування 3», що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації Учасник повинен надати розрахунок договірної ціни визначеної згідно з Кошторисні норми України Настанова з визначення вартості будівництва, зі змінами, розроблений в програмному комплексі для формування кошторисів, у форматі PDF та у форматі сумісному з АВК (imd, ibs, тощо), у складі:
- договірна ціна (вид договірної ціни - тверда);
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкові відомості ресурсів;
- розрахунки загально-виробничих витрат;
- розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат;
- інші підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до «Настанов з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві", за наявністю.
У порушення зазначеної вимоги у складі електронної моделі договірної ціни учасник ПП «Фірма «Номінал» (файл «115.imd») відсутній Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал" (розрахунковий період 2025 р.).
Слід звернути увагу, що наданий у форматі pdf розрахунок зроблений у іншому програмному комплексі – АВК 3.10.0, на відміну від усіх інших розрахунків, які зроблені у АВК версії 3.10.1, що додатково вказує на те, що зазначений документ не може стосуватися предмету закупівлі. Версія АВК 3.10.0 була чинною до 09 травня 2025 року, тому подання розрахунку, виконаного у старій версії програмного комплексу, свідчить про те, що документ, який подано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Фірма «Номінал», підготовлено ще до початку оголошення закупівлі (06 червня 2025 року).
На наше звернення Замовник відповів, що «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал"" не може знаходитись саме в блоці 115.imd, так як відповідний розрахунок розробляється в програмному комплексі АВК5 в розділі класифікатор виконувачів-параметри розрахунку зарплати та не відображаються в програмному комплексі Замовника, або іншого користувача (який не є розробником цього блоку), так як є своєрідним елементом "налаштувань".». Однак, зазначене не відповідає дійсності, адже Розрахунок середньомісячної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організацій може знаходитися в інформаційній моделі учасника, якщо зробити відповідні розрахунки: для цього потрібно зайти у відповідній моделі в розділ «Середньомісячна зарплата і тарифні ставки», і у вікні «Розряд робіт, або умовний код фахівця, для якого визначена середньомісячна зарплата» зробити даний розрахунок, натиснувши клавішу «Друк-роздрукувати».
Зазначені вище порушення є невідповідністю запропонованого Учасником предмету закупівлі встановленим вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і щодо зазначеної невідповідності не може бути опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Натомість Замовник протиправно не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Фірма «Номінал» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей чим порушив діюче законодавство про публічні закупівлі.
Практика органу оскарження теж свідчить про те, що відсутність окремого розрахунку договірної ціни у складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення пропозиції такого учасника. Для прикладу Рішення від 21.12.2022 № 7590-р/пк-пз.
Слід зазначити, що відсутність зазначеного розрахунку у складі тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів-Буд Гарант» слугувала підставою для відхилення його тендерної пропозиції, натомість Замовник чомусь проігнорував ІДЕНТИЧНУ НЕВІДПОВІДНІСТЬ тендерної пропозиції ПП «Фірма «Номінал» умовам технічної специфікації та визначив його переможцем.
Враховуючи викладене, Пропозиція ПП "Фірма "Номінал" не відповідала умовам технічної специфікації, відповідно його пропозиція мала бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з вимогами додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» при складанні цінової пропозиції Учасник повинен керуватись розділом V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова № 281).
Згідно з пунктом 5.1. Настанови № 281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ПО ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
У наданому у складі тендерної пропозиції ПП "Фірма "Номінал" Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва (стор. 63-65 файлу «Кошторисна частина.pdf») розрахунку відсутнє як посилання на об’єкт будівництва, так і ідентифікатор об’єкту, який зазначається програмним комплексом АВК у правому верхньому куті усіх документів, що входять до складу договірної ціни та розрахунків до неї.
Зазначене вище свідчить про те, що наданий учасником ПП «Фірма «Номінал» у форматі pdf у складі файлу «Кошторисна частина.pdf» Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал" (розрахунковий період 2025 р.), НЕ Є СКЛАДОВОЮ РОЗРАХУНКУ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, яка надана ним у складі файлу «Кошторисна частина.pdf» (імовірно він є складовою розрахунку договірної ціни іншого об’єкту), тобто не врахований ним при визначенні вартості будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлової будівлі ГУНП в Чернігівській області по вул. Івана Мазепи, 12 у м. Чернігові. Коригування 3», що є предметом закупівлі.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам тендерної документації Учасник повинен надати розрахунок договірної ціни визначеної згідно з Кошторисні норми України Настанова з визначення вартості будівництва, зі змінами, розроблений в програмному комплексі для формування кошторисів, у форматі PDF та у форматі сумісному з АВК (imd, ibs, тощо), у складі:
- договірна ціна (вид договірної ціни - тверда);
- пояснювальна записка;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);
- підсумкові відомості ресурсів;
- розрахунки загально-виробничих витрат;
- розрахунки коштів на покриття адміністративних витрат;
- інші підтверджуючих розрахунків за статтями витрат договірної ціни відповідно до «Настанов з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм у будівництві", за наявністю.
У порушення зазначеної вимоги у складі електронної моделі договірної ціни учасник ПП «Фірма «Номінал» (файл «115.imd») відсутній Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал" (розрахунковий період 2025 р.).
Слід звернути увагу, що наданий у форматі pdf розрахунок зроблений у іншому програмному комплексі – АВК 3.10.0, на відміну від усіх інших розрахунків, які зроблені у АВК версії 3.10.1, що додатково вказує на те, що зазначений документ не може стосуватися предмету закупівлі. Версія АВК 3.10.0 була чинною до 09 травня 2025 року, тому подання розрахунку, виконаного у старій версії програмного комплексу, свідчить про те, що документ, який подано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Фірма «Номінал», підготовлено ще до початку оголошення закупівлі (06 червня 2025 року).
На наше звернення Замовник відповів, що «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал"" не може знаходитись саме в блоці 115.imd, так як відповідний розрахунок розробляється в програмному комплексі АВК5 в розділі класифікатор виконувачів-параметри розрахунку зарплати та не відображаються в програмному комплексі Замовника, або іншого користувача (який не є розробником цього блоку), так як є своєрідним елементом "налаштувань".». Однак, зазначене не відповідає дійсності, адже Розрахунок середньомісячної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організацій може знаходитися в інформаційній моделі учасника, якщо зробити відповідні розрахунки: для цього потрібно зайти у відповідній моделі в розділ «Середньомісячна зарплата і тарифні ставки», і у вікні «Розряд робіт, або умовний код фахівця, для якого визначена середньомісячна зарплата» зробити даний розрахунок, натиснувши клавішу «Друк-роздрукувати».
Зазначені вище порушення є невідповідністю запропонованого Учасником предмету закупівлі встановленим вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі і щодо зазначеної невідповідності не може бути опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Натомість Замовник протиправно не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Фірма «Номінал» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей чим порушив діюче законодавство про публічні закупівлі.
Практика органу оскарження теж свідчить про те, що відсутність окремого розрахунку договірної ціни у складі тендерної пропозиції є підставою для відхилення пропозиції такого учасника. Для прикладу Рішення від 21.12.2022 № 7590-р/пк-пз.
Слід зазначити, що відсутність зазначеного розрахунку у складі тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів-Буд Гарант» слугувала підставою для відхилення його тендерної пропозиції, натомість Замовник чомусь проігнорував ІДЕНТИЧНУ НЕВІДПОВІДНІСТЬ тендерної пропозиції ПП «Фірма «Номінал» умовам технічної специфікації та визначив його переможцем.
Враховуючи викладене, Пропозиція ПП "Фірма "Номінал" не відповідала умовам технічної специфікації, відповідно його пропозиція мала бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов'язати Головне управління Національної поліції в Чернігівській області скасувати рішення уповноваженої особи від 02.07.2025 (протокол № 85) про визначення ПП "Фірма "Номінал" переможцем процедури закупівлі UA-2025-06-06-009827-a та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПП "Фірма "Номінал".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ab69fbdbe0d34cfcb7a4acfaded9d8b4
Заголовок пункту скарги:
У документах Учасника, наданих на підтвердження критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» наявні невідповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. У документах Учасника, наданих на підтвердження критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» наявні невідповідності
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника» для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками.
У документах, що надані ПП «Фірма «Номінал» на підтвердження працівників відповідної кваліфікації (файл «Працівники.pdf»), наявні невідповідності у інформації та документах, а саме в довідці від 19.06.2025 № 1906-102 в пунктах 7 та 8 зазначені ПІБ працівників Романенко Василій Васильович та Свідовий Констянтин Миколайович, а накази про прийняття на роботу надані на працівників з іншими іменами.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак Замовник чомусь не помітив зазначені невідповідності та у порушення пункту 43 Особливостей не опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Органи Держаудислужби у численних висновках про результати моніторингу зазначали, що це є порушенням чинного законодавства про процедури закупівлі.
Зазначене вище свідчить про те, що Замовник упереджено підійшов до перевірки тендерної пропозиції ПП "Фірма "Номінал", не звернувши уваги на очевидні невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити зазначені невідповідності.
Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника» для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, учасник повинен надати копії трудових угод працівників або копії трудових книжок з відповідними відмітками, або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин учасника з працівниками.
У документах, що надані ПП «Фірма «Номінал» на підтвердження працівників відповідної кваліфікації (файл «Працівники.pdf»), наявні невідповідності у інформації та документах, а саме в довідці від 19.06.2025 № 1906-102 в пунктах 7 та 8 зазначені ПІБ працівників Романенко Василій Васильович та Свідовий Констянтин Миколайович, а накази про прийняття на роботу надані на працівників з іншими іменами.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак Замовник чомусь не помітив зазначені невідповідності та у порушення пункту 43 Особливостей не опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Органи Держаудислужби у численних висновках про результати моніторингу зазначали, що це є порушенням чинного законодавства про процедури закупівлі.
Зазначене вище свідчить про те, що Замовник упереджено підійшов до перевірки тендерної пропозиції ПП "Фірма "Номінал", не звернувши уваги на очевидні невідповідності та не надавши учаснику можливість виправити зазначені невідповідності.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов'язати Головне управління Національної поліції в Чернігівській області скасувати рішення уповноваженої особи від 02.07.2025 (протокол № 85) про визначення ПП "Фірма "Номінал" переможцем процедури закупівлі UA-2025-06-06-009827-a та рішення про намір укласти договір про закупівлю з ПП "Фірма "Номінал".
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
9ccceff4c44745d1a7214549e9a31536
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-06-009827-a.c1
Назва:
Скарга
Вимога:
02 липня 2025 року о 16:44 Замовником опубліковано рішення уповноваженої особи про визначення учасника ПП «Фірма «Номінал» переможцем процедури закупівлі Капітальний ремонт нежитлової будівлі ГУНП в Чернігівській області по вул. Івана Мазепи, 12 у м. Чернігові. Коригування 3 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-06-009827-a. ТОВ "Чернігів-Буд Гарант" не погоджується з рішенням Уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Чернігівській області від 02 липня 2025 року (протокол № 85), оскільки тендерна пропозиція учасника ПП «Фірма «Номінал» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і МАЄ БУТИ ВІДХИЛЕНА НА ПІДСТАВІ АБЗАЦУ 2 ПІДПУНКТУ 2 ПУНКТУ 44 Особливостей виходячи з наступного.
У порушення Додатку 3 до тендерної документації учасник ПП «Фірма «Номінал» у складі електронної моделі договірної ціни (файл «115.imd») відсутній Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал" (розрахунковий період 2025 р.), а наданий у форматі pdf розрахунок зроблений у іншому програмному комплексі – АВК-5 (3.10.0), на відміну від усіх інших розрахунків, які зроблені у АВК-5 версії (3.10.1). Версія АВК-5 версія (3.10.0) була чинною до 09 травня 2025 року, тому подання розрахунку, виконаного у попередній версії програмного комплексу, свідчить про те, що документ, який подано у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Фірма «Номінал», підготовлено ще до початку оголошення закупівлі (06 червня 2025 року) і він не може стосуватися предмету закупівлі. Згідно з пунктом 5.1. Настанови № 282 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ПО ОБ’ЄКТУ БУДІВНИЦТВА, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. А також згідно з п. 5.3. Настанови № 282 вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті будівництва.
Окрім того, у зазначеному розрахунку відсутнє як посилання на об’єкт будівництва, так і ідентифікатор об’єкту. Зазначене вище свідчить про те, що наданий учасником ПП «Фірма «Номінал» у форматі pdf у складі файлу «Кошторисна частина.pdf» Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал" (розрахунковий період 2025 р.), НЕ Є СКЛАДОВОЮ РОЗРАХУНКУ ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ ПО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, яка надана ним у складі файлу «Кошторисна частина.pdf» (імовірно він є складовою розрахунку договірної ціни іншого об’єкту), тобто не врахований ним при визначенні вартості будівництва по об’єкту «Капітальний ремонт нежитлової будівлі ГУНП в Чернігівській області по вул. Івана Мазепи, 12 у м. Чернігові. Коригування 3».
Слід зазначити, що відсутність зазначеного розрахунку у складі тендерної пропозиції ТОВ «Чернігів-Буд Гарант» слугувала підставою для відхилення його тендерної пропозиції, натомість Замовник чомусь проігнорував ІДЕНТИЧНУ НЕВІДПОВІДНІСТЬ тендерної пропозиції ПП «Фірма «Номінал» умовам технічної специфікації та визначив його переможцем.
Зазначені вище порушення є невідповідністю запропонованого Учасником предмету закупівлі встановленим вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додаток № 4, і щодо зазначеної невідповідності не може бути опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Натомість Замовник протиправно не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Фірма «Номінал» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей чим порушив діюче законодавство про публічні закупівлі.
Окрім того, у документах, що надані ПП «Фірма «Номінал» на підтвердження працівників відповідної кваліфікації, наявні невідповідності у інформації та документах, а саме в довідці від 19.06.2025 № 1906-102 в пунктах 7 та 8 зазначені ПІБ працівників Романенко Василій Васильович та Свідовий Констянтин Миколайович, а накази про прийняття на роботу надані на працівників з іншими іменами. Однак Замовник не помітив зазначені невідповідності та у порушення пункту 43 Особливостей не опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Зважаючи на викладене вимагаємо скасувати рішення про визначення учасника ПП «Фірма «Номінал» переможцем процедури закупівлі Капітальний ремонт нежитлової будівлі ГУНП в Чернігівській області по вул. Івана Мазепи, 12 у м. Чернігові. Коригування 3 (ДК 021:2015-45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-06-009827-a та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «Фірма «Номінал» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. У разі невиконання зазначеної вимоги ТОВ "Чернігів-Буд Гарант" змушене буде звернутися до Антимонопольного комітету Україну зі Скаргою на протиправні дії Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на протиправні дії Замовника 03.07.2025 17:02
Дата подачі:
03.07.2025 17:02
Вирішення:
У відповідь на вимогу повідомляю наступне: 1. Щодо розрахунку заробітної плати:
Розрахунок "розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал"" не може знаходитись саме в блоці 115.imd, так як відповідний розрахунок розробляється в програмному комплексі АВК5 в розділі класифікатор виконувачів-параметри розрахунку зарплати та не відображаються в програмному комплексі Замовника, або іншого користувача (який не є розробником цього блоку), так як є своєрідним елементом "налаштувань". Також слід зазначити, що учасника ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ" було відхилено в тому числі за відсутність підтвердження заробітної плати в PDF та/або хочаб в якомусь іншому форматі. Наявність розрахунку заробіної плати в форматі PDF є критичною при оцінці пропозицій, так як технічно він не дублюється в блоці .imd (на чому раніше було наголошено в протоколі відхилення ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ"), на відміну від інших розрахунків. В свою чергу цей розрахунок закладається при визначенні вартості будівництва та є підтвердженням статті витрат Договірної ціни.
Учасником БПП "Фірмою "Номінал" враховано в складі Договірної ціни заробітну плату на рівні 18570,02 грн. (пояснювальна записка файлу Кошторисна частина.pdf та інформація з 115.imd), а на підтвердження рівня заробітної плати надано Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал", де Кошторисна заробітна плата, яка визначена на підставі даних організації БПП "Фірма "Номінал" складає 18570,02 грн.. Виходячи з вищенаведеного Переможець повністю підтвердив рівень заробітної плати та відповідну статтю витрат за договірною ціною.
2. Щодо версії програмного комплексу, то Замовником не вимагалось надання всіх документів в певній версії оновлення, а трактування стосовно втрати чинності тієї чи іншої версію програмного комплексу є абсурдним. На офіційному сайті розробника вищенаведена АВК5 розповсюджується починаючи з версії 2.8.0 по 3.10.1, а зокрема версія 3.10.1 є оновленням до базової редакції 3.10.0, з чим теж можна ознайомитись на офіційному сайті https://avk5.com.ua/ в розділі оновлення. Вцілому не зрозуміло згідно якого нормативно правового акту редакція АВК5 3.10.0 втратила чинність після оновлення, а учасники не мають права її використовувати. Тоді за логікою ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ" слідує, що всі документи розроблені в Microsoft Word версії 2504 18730.20168 та раніших не можуть братися до уваги та є такими, що не відносяться до закупівлі так як в травні вийшло оновлення. Замовником вбачається в такому підході своєрідна маніпуляція та бажання ввести замовника в оману Замовника зі сторони ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ".
3. Щодо довідки про наявність працівників та підтвердження:
БПП "Фірмою "Номінал" була надана довідка про наявність працівників №1906-102, зокрема в пунктах №7 та №8 зазначені працівники Романенко Василій Васильович та Свідовий Констянтин Миколайович, на підтвердження таких працівників надано накази про призначення №6-К на Романенко Василь Васильович та наказ №7-К на Свідовий Констянтин Миколайович. В першому випадку ім'я Василь застосовано в іншій формі цього ж імені (Васи́лій), а отже, «Василій» — це не відмінена форма «Василя», а отже це цей же самий працівник. Щодо іншого працівника, то наявність Свідового Костянтина Миколайовича підтверджена наказом №7-К з ідентичним ПІБ, тому не зрозуміло що саме мається на увазі під «інше ім’я».
Виходячі з вищенаведеного ТОВ "ЧЕРНІГІВ-БУД ГАРАНТ" не довів правомірність своєї вимоги, відповідно така вимога не може бути задоволена Замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено