• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Тверде паливо (паливні брикети з деревини)

Тверде паливо за кодом CPV за ДК 021:2015 – 09110000-3 (паливні брикети з деревини)

Завершена

485 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 425.00 UAH
Період оскарження: 29.09.2018 10:01 - 12.10.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ про усунення порушень у процесі проведення закупівлі

Номер: a6a7ad2c953b48eca2042201241f67a1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-29-000005-c.c1
Назва: ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Повідомляємо про порушення допущенні при проведенні процедури закупівлі «Код згідно ДК 021:2015-09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з деревини)» /UA-2018-09-29-000005-c/. Порушення полягають в наступному: Рішення про визначення переможцем ТОВ «ПРАЙМТЕК» (далі – Учасник) прийнято Тендерним комітетом Замовника всупереч вимогам вказаним у Тендерній документації на закупівлю товару /далі – Документація/, а саме: - відповідно до п. 1 глави V Документації електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною. Всупереч цій вимозі Документації Замовником було відхилено дві пропозиції з найнижчою ціною, а саме: пропозицію ТОВ «Аріал Альянс» на суму 414950,00 грн. та пропозицію ФОП Сірик Тетяна Володимирівна на суму 415000,00 грн. з наступною підставою відхилення: …«тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації». При цьому Замовником не аргументовано, в чому саме не відповідає тендерна документація. В п. 3 глави V Документації чітко зазначені умови відхилення тендерної пропозиції, всупереч цій умові Замовник не зазначив підстави відхилення тендерної документації; - разом з цим зазначаємо, що Учасником не було надано документів, які підтверджують якість предмета закупівлі, що порушує п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «ПРАЙМТЕК» не відповідала умовам Документації, зокрема, п. 1, п. 3 глави V Документації та мала бути відхилена Замовником на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). З огляду на вищевикладене та з урахуванням того, що переможця закупівлі ТОВ «ПРАЙМТЕК» визначено з порушенням вимог Закону, а пропозиції інших Учасників Замовником відхилено, керуючись вимогами статей 30, 31 Закону ВИМАГАЄМО: 1. Згідно ч. 3 ст. 30 Закону надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції Учасника умовам тендерної документації. 2. Переглянути рішення про визначення переможцем закупівлі «Код згідно ДК 021:2015-09110000-3 Тверде паливо (паливні брикети з деревини)» /UA-2018-09-29-000005-c/– ТОВ «ПРАЙМТЕК» та прийняти рішення про дискваліфікацію ТОВ «ПРАЙМТЕК». 3. Скасувати результати вказаної закупівлі та відхилити пропозицію ТОВ «ПРАЙМТЕК», а торги відмінити.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до ч.3 ст.30 Закону учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям а замовник зобов’язаний надати йому відповідь через електронну систему закупівель. Пропозиція ФОП Шувалова Л.Б. не була відхилена, тому відсутні підстави для надання інформації. Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні