• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5

Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації. Місце поставки товарів: Україна, 02232, м. Київ, вул. Пухівська, 7. Строк поставки товарів: не більше 90 (дев’яноста) календарних днів від дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками: - з технічних питань: Погоняй Олег Володимирович, головний фахівець відділу організації автоматизованого оброблення готівки управління автоматизації та механізації технологічних процесів готівково-грошового обігу Департаменту грошового обігу, телефон: (044) 230-16-83, електронна адреса: Oleh.Pohoniai@bank.gov.ua. - з організаційних питань: Архіпова Світлана Михайлівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, телефон (044) 521-89-08, електронна адреса: Svitlana.Arkhipova@bank.gov.ua

Завершена

2 266 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 000.00 UAH
Період оскарження: 06.06.2025 11:56 - 16.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 0bb21775f4734dfcbf1184308e51c652
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-06-004590-a.b1
Назва: скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2025 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2025 18:04
Дата виконання рішення Замовником: 22.07.2025 16:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Національний банк України, керуючись частиною 17 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктом 67 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, повідомляє, що на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11100-р/пк-пз від 15.07.2025 (скарга від 04.07.2025 № UA-2025-06-06-004590-a.b1 від ТОВ “БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ” (код ЄДРПОУ 33417694) стосовно предмета закупівлі “Лічильники банкнот (мультивалютні) з функцією контролю справжності - 30132200-5”, код ДК 021:2015: 30130000-9 – “Поштова техніка”, згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-06-06-004590-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 06.06.2025, Уповноваженою особою Національного банку України 22.07.2025 прийнято скасувати рішення Уповноваженої особи від 01.07.2025 (протокол № В/65-0001/82238) в частині визначення ФОП “Олійник Олег Володимирович” (реєстраційний номер облікової картки податків 2334209010) переможцем процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "БАНКІВСЬКІ ТЕХНОЛОГІЇ", Олександр Петрович Єнєнков +380502517719 btcommerce@banktech.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 533600c17b26431db856fb1d452e8aa3
Заголовок пункту скарги: оскарження рішення про визначення переможця торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо таблиці відповідності та технічного документу виробника.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації: Зміст тендерної пропозиції: … інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена у Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно до Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 додатку 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема: Документ “Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів та послуг умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідно до колонки «Найменування, технічні та якісні характеристики товарів, що вимагаються замовником» додатку 4 до тендерної документації були передбачені наступні технічні характеристики:
№ п/п Характеристика Вимоги
I. Робота із валютами
1 Кількість валют, що підтримуються Не менше 10
Обов’язкова обробка UAH, USD, EUR
в пристроях допускається можливість обробки валют інших країн CHF, GBP, PLN
2 Автовизначення валюти, що перераховується Так
3 Режим мультивалют (перерахування змішаної пачки із різних валют за одну транзакцію) Так
II. Швидкість перерахунку
4 Режим перерахунку змішаного корінця із перевіркою на справжність Не менше 1000 банкнот/хв., можливість зміни швидкості перерахунку оператором
III. Кишені
5 Кількість Дві кишені, які забезпечують відсортування справжніх банкнот до першого карману лічильника (накопичувальний карман) та пошкоджених і підроблених до другої кишені (карман для відбракування)
6 Завантажувальний бункер Не менше 500 банкнот
7 Реджект-кишеня Не менше 100 банкнот
8 Приймальна кишеня Не менше 200 банкнот
IV. Керування сортувальником та інтерфейс
9 Дисплей Не менше 4 дюймів, кольоровий, сенсорний
10 Керування За допомогою сенсору та дублювання функцій фізичними кнопками
V. Технічні характеристики
11 CIS датчик 2 шт.
12 Сканування CIS датчиком З двох сторін за всією шириною банкноти за один прохід
13 УФ сканування банкноти Так
14 Магнітний датчик Так, сканування всієї площини банкноти
15 ІЧ-сканування Так
16 Контроль здвоєної банкноти Так
17 Автоматичний старт при завантаженні банкнот Так
VI. Режими роботи
18 Режим розпізнавання серійних номерів банкнот та можливість їх друку Так
19 Перерахунок змішаного корінця банкнот однієї валюти (автовизначення валюти за першою банкнотою) із перевіркою на справжність Так
20 Мультивалют -перерахунок змішаного корінця банкнот різних валют (обробка пачки банкнот різної валюти за одну операцію) із перевіркою на справжність Так
21 Простий перерахунок (без перевірки на справжність) Так
22 Режими сортування банкнот – по лицю/звороті, орієнтації, номіналу Так
VII. Функції
23 Інформування про причини відбракування банкнот Так
VIII. Інші параметри
24 Живлення 100-240 В, 50/60 Гц
25 Вага Не більше 16 кг
26 Інтерфейс RS232C, USB
27 Оновлення ПЗ На місці експлуатації, за допомогою USB або SD (microSD) карток, без переміщення сортувальника в сервісний центр
28 Наявність доступу до всього тракту проходження банкнот (кришки, що відкриваються та забезпечують легке виймання застряглої банкноти, бруду і т.і.) Так
29 Можливість передачі даних про результати рахунку на електронний чек/ПК/принтер Так
30 Документація Інструкція з експлуатації, з описом порядку та методики роботи з обладнанням, основних технічних характеристик та заходів безпеки під час роботи із обладнанням. Регламент та періодичність проведення робіт з технічного обслуговування обладнання. Всі документи надати українською мовою (до кожного лічильника)
31 Гарантійний термін Не менше 12 місяців, у вартість також входить оновлення програмного забезпечення при емісії нових зразків та нових небезпечних варіантів підробок
32 Рік випуску Не раніше 2024 року
33 Стан обладнання Обладнання є новим без попередньої експлуатації
Відповідно до колонки «відповідність» таблиці відповідності додатку 4 до тендерної документації: У разі, якщо технічні, якісні характеристики товарів, що пропонується, відповідають або перевищують необхідні характеристики (кращі), пишеться – “так”, якщо не відповідають, або відповідають частково – “ні”.
По кожній технічній характеристиці Додатку 2 “Специфікація” до тендерної документації робиться посилання на Інтернет-ресурси виробника обладнання з описом технічних та якісних характеристик обладнання, що пропонується учасником (за наявністю), або на технічну документацію виробника обладнання (яку необхідно додати до тендерної пропозиції учасника)
Наприклад:
Так
https://.../.../конкретна-сторінка- документації-виробника-де-вказується-інформація-про-вимогу-зазначену-у-3й-колонці.




За наведених умов, в складі тендерної пропозиції потрібно було надати таблицю відповідності, в якій буде зазначено посилання на інтернет ресурс виробника, де буде підтверджена кожна характеристика запропонованого обладнання (за наявності), а у разі, якщо такі характеристики не підтверджені на сайті то допускалося зазначення посилання на кожну характеристики в технічному документі виробника, яку необхідно було додати до тендерної пропозиції учасника.
В складі тендерної пропозиції Переможця міститься таблиця відповідності №1706/2 від 17.06.2025 (файл: Таблиця_відповідності), в якій вказано посилання на сайт виробника.


Варто зазначити, що посилання вказано не за кожною характеристикою, а також за вказаним посиланням не підтверджена кожна характеристика, яка запропонована Переможцем, зокрема ті, які зазначені в розділах 1-8 таблиці відповідності, в тому числі наявність інтерфейсу USB та дублювання функцій фізичними кнопками.
Разом з тим, в складі пропозиції надано технічний документ виробника (файл: Брошура), проте в таблиці відповідності відсутні посилання за кожною характеристикою на такий документ. Разом з тим, цей документ, не містить всіх характеристик, які зазначені учасником в розділах 1-8 таблиці відповідності, в тому числі наявність інтерфейсу USB та дублювання функцій фізичними кнопками.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Крім того, в складі пропозиції було надано технічний документ виробника (файл: Брошура) іншою мовою, ніж українська. На вимогу про усунення невідповідностей надано переклад цього документу (файл: Інформація_JL).
Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації: У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою…
Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа/фізична особа-підприємець – підписами перекладача та учасника-фізичної особи/фізичної особи-підприємця).
Наданий документ містить підпис учасника-фізичної особи-підприємця і не містить підпис перекладача.
Враховуючи вищевикладене, Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.

Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник не врахував відсутність необхідних документів у пропозиції учасника та визнав його переможцем всупереч вимогам тендерної документації та положенням чинного законодавства, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір