-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті
Асортимент, кількість послуг та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
Завершена
706 680.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 533.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 533.40 UAH
Період оскарження:
05.06.2025 18:15 - 26.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
8958fe83f06841a795a9ae00719629f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-05-013547-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s 09.06.2025 10:53
- Скарга до АМКУ - АТ Черкасиобленерго.pdf.p7s 09.06.2025 10:53
- Скарга до АМКУ - АТ Черкасиобленерго.pdf 09.06.2025 10:53
- Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s 09.06.2025 10:53
- IR400002 Дані про показники діяльності зі страхування (1).pdf.p7s 09.06.2025 10:53
- Ultra Alians DMS dohovir.pdf 09.06.2025 10:53
- IR400002 Дані про показники діяльності зі страхування (1).pdf 09.06.2025 10:53
- Скарга до АМКУ - АТ Черкасиобленерго.docx 09.06.2025 10:53
- sign.p7s 09.06.2025 10:55
- рішення від 11.06.2025 № 9284.pdf 11.06.2025 15:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.06.2025 № 9762.pdf 19.06.2025 12:38
- рішення від 18.06.2025 № 9762.pdf 20.06.2025 15:35
- 13.06.25 АМКУ послуги страхування.pdf 13.06.2025 13:32
- Послуги страхування АМКУ 13.06.25.docx 13.06.2025 13:32
- 2-24-06-2025 виконання рішення АМКУ.doc 24.06.2025 18:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2025 12:19
Дата розгляду скарги:
18.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.06.2025 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.06.2025 15:36
Дата виконання рішення Замовником:
24.06.2025 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконати рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення № 9762-р/пк-пз від 18.06.2025) та внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - Послуги з страхування від нещасного випадку на транспорті (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 66510000-8 – Страхові послуги), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-05-013547-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
689c9353291047fa83d6ec28f8f3a074
Заголовок пункту скарги:
Підпунктами 4.1.1., 4.1.2. пункту 4 розд. 1 додатку № 4, підпунктом 4.2. пункту 4 розд. 1 додатку № 4 та пунктом 9 розділу ІІ додатку № 2 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Підпунктами 4.1.1., 4.1.2. пункту 4 розд. 1 додатку № 4, підпунктом 4.2. пункту 4 розд. 1 додатку № 4 та пунктом 9 розділу ІІ додатку № 2 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, а саме: учасник повинен мати власний (без участі асистуючих компаній) цільовий безкоштовний центр екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, про що Учасник повинен надати інформаційну довідку довільної форми з зазначенням телефонного номера (-ів) такого центру) та довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не менше 4 (чотирьох) осіб, з яких не менше 2 (двох) осіб фахівців контакт-центру (департаменту клієнтської підтримки тощо).
1. Щодо структурного складу учасника та його працівників (пп. 4.1.1., 4.1.2. п. 4 розд. 1 дод. № 4, пп. 4.2. п. 4 розд. 1 дод. № 4, п. 9 розд. ІІ дод. № 2 до ТД)
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має мати власний (без участі асистуючих компаній) цільовий безкоштовний центр екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, в тому числі й не менше 2 (двох) осіб фахівців такого контакт-центру.
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного цільового безкоштовного центру екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, в тому числі й не менше 2 (двох) осіб фахівців такого контакт-центру, але можуть надавати страхові послуги, шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг та мають у своїй структурі відповідний вимогам Замовника штат працівників.
Скаржник не має власного цільового безкоштовного центру екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, в тому числі й не менше 2 (двох) осіб фахівців такого контакт-центру, - відповідно, і не може надати про це вказані Замовником довідки, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати власний цільовий безкоштовний центр екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, в тому числі й не менше 2 (двох) осіб фахівців такого контакт-центру і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, угоди із асистанськими компаніями тощо), тобто із залученням підрядних та субпідрядних підприємств, установ та організацій.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наголошуємо, що Скаржник має договір доручення із ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» (асистуюча компанія), яке має у своєму складі потужний медичний асистанс із відповідним вимогам Замовника складом працівників, які здійснюють безкоштовну цілодобову підтримку клієнтської бази Скаржника (копія договору № INA 02/08 від 01.08.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
1. Щодо структурного складу учасника та його працівників (пп. 4.1.1., 4.1.2. п. 4 розд. 1 дод. № 4, пп. 4.2. п. 4 розд. 1 дод. № 4, п. 9 розд. ІІ дод. № 2 до ТД)
Отже, прийняти участь у даній закупівлі може лише той учасник, який має мати власний (без участі асистуючих компаній) цільовий безкоштовний центр екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, в тому числі й не менше 2 (двох) осіб фахівців такого контакт-центру.
Вказана обов’язкова вимога Замовника є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного цільового безкоштовного центру екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, в тому числі й не менше 2 (двох) осіб фахівців такого контакт-центру, але можуть надавати страхові послуги, шляхом укладання договорів/угод тощо з підприємствами, які забезпечують надання таких послуг та мають у своїй структурі відповідний вимогам Замовника штат працівників.
Скаржник не має власного цільового безкоштовного центру екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, в тому числі й не менше 2 (двох) осіб фахівців такого контакт-центру, - відповідно, і не може надати про це вказані Замовником довідки, а тому і не має можливості прийняти участь у даній закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на той факт, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати власний цільовий безкоштовний центр екстреного зв’язку (департамент клієнтської підтримки) в Україні, в тому числі й не менше 2 (двох) осіб фахівців такого контакт-центру і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори доручення, угоди із асистанськими компаніями тощо), тобто із залученням підрядних та субпідрядних підприємств, установ та організацій.
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Наголошуємо, що Скаржник має договір доручення із ТОВ «Еншурія Оперейшнз Україна» (асистуюча компанія), яке має у своєму складі потужний медичний асистанс із відповідним вимогам Замовника складом працівників, які здійснюють безкоштовну цілодобову підтримку клієнтської бази Скаржника (копія договору № INA 02/08 від 01.08.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними і такими, що не відповідають діючому законодавству та порушують права і законні інтереси Скаржника й інших потенційних учасників, пов’язаних з їх неможливістю взяти участь у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
3. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 43812574.p7s
-
-
Назва доказу:
2. Файл електронного підпису;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir. Pidpys 33152597.p7s
-
-
Назва доказу:
1. Договір доручення № INA 02/08 від 01.08.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5b48a4d2bb264a9f8628747aab017bb1
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 4.1.2. пункту 4 розд. 1 додатку № 4 та пунктом 10 розділу ІІ додатку № 2 до Тендерної документації Замовником встановлені вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 4.1.2. пункту 4 розд. 1 додатку № 4 та пунктом 10 розділу ІІ додатку № 2 до Тендерної документації Замовником регламентовано обов’язкове місцезнаходження страхової компанії у м. Черкаси. У разі знаходження страхової компанії за межами м. Черкаси, обов’язкова наявність відокремленого підрозділу (філії, відділення, дирекції) страхової компанії у місті Черкаси, про що Учасником надається довідка у довільній формі із зазначенням місцезнаходження відокремленого підрозділу (філії, відділення, дирекції), П.І.Б осіб, номери телефонів, електронної адреси, представників страхової компанії. Для підтвердження наявності в Учасника приміщення страхової компанії та відокремленого підрозділу (філії, відділення, дирекції) страхової компанії у місті Черкаси, учасник подає документи, які підтверджують право власності та/або користування (оренди) зазначених у довідці приміщень. При цьому, договори найму будівлі або іншої капітальної споруди (окремої частини) строком на три роки і більше мають бути засвідчені нотаріально.
2. Щодо місцезнаходження учасника (пп. 4.1.2. п. 4 розд. 1 дод. № 4, п. 10 розд. ІІ дод. № 2 до ТД)
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який знаходиться або відокремлений підрозділ (філія, відділення, дирекція) якого знаходиться у м. Черкаси.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не знаходяться або відокремлений підрозділ (філія, відділення, дирекція) яких не знаходиться у м. Черкаси, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій) із залученням субпідрядних організацій, у відповідності до чинного законодавства України.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати місцерозташування та/або місцерозташування їх відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо), в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Місцезнаходженням Скаржника є м. Київ, також Скаржник не має відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо) у м. Черкаси, а відтак,- не може прийняти участь в даній закупівлі.
Враховуючи те, що місцезнаходженням Скаржника не є м. Черкаси та Скаржник не має відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо) у м. Черкаси, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Як вже було зазначено в розділі першому цієї скарги, Скаржник має договір-доручення, згідно якого та ТОВ «ЕНШУРІЯ ОПЕРЕЙШНЗ УКРАЇНА» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду (цілодобова безкоштовна клієнтська підтримка), виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, супровід під час лікування, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й в м. Черкаси (копія договору № INA 02/08 від 01.08.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
2. Щодо місцезнаходження учасника (пп. 4.1.2. п. 4 розд. 1 дод. № 4, п. 10 розд. ІІ дод. № 2 до ТД)
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який знаходиться або відокремлений підрозділ (філія, відділення, дирекція) якого знаходиться у м. Черкаси.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не знаходяться або відокремлений підрозділ (філія, відділення, дирекція) яких не знаходиться у м. Черкаси, але можуть надавати страхові послуги на всій території України (крім тимчасово окупованих територій) із залученням субпідрядних організацій, у відповідності до чинного законодавства України.
Зауважимо, що діюче законодавство не зобов’язує страхові компанії мати місцерозташування та/або місцерозташування їх відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо), в тих чи інших регіонах України і дає можливість страховикам надавати послуги в інший спосіб (договори-доручення, агентські угоди тощо).
Згідно абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Місцезнаходженням Скаржника є м. Київ, також Скаржник не має відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо) у м. Черкаси, а відтак,- не може прийняти участь в даній закупівлі.
Враховуючи те, що місцезнаходженням Скаржника не є м. Черкаси та Скаржник не має відокремлених підрозділів (філія, відділення, дирекція тощо) у м. Черкаси, то дана вимога є дискримінаційною і по відношенню до Скаржника.
Як вже було зазначено в розділі першому цієї скарги, Скаржник має договір-доручення, згідно якого та ТОВ «ЕНШУРІЯ ОПЕРЕЙШНЗ УКРАЇНА» забезпечує надання послуг Скаржнику, зокрема: отримання документів від страхувальників, потерпілих та застрахованих осіб, надання їм консультацій будь-якого роду (цілодобова безкоштовна клієнтська підтримка), виїзд на місце події з його оглядом та документальною фіксацією, супровід під час лікування, надання інших асистанських послуг та послуг з врегулювання страхових подій тощо, на всій території України, крім тимчасово окупованих територій, у тому числі й в м. Черкаси (копія договору № INA 02/08 від 01.08.2024 р. додається).
Отже, Скаржник вважає, що зазначена вище обов’язкова вимога Тендерної документації є дискримінаційною і такою, що не відповідає діючому законодавству та порушує права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, а тому, має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Договір доручення № INA 02/08 від 01.08.2024 р.;
-
Повʼязаний документ:
Ultra Alians DMS dohovir.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
df39540cfb6d4181a7e7bfbdd3f1e6ca
Заголовок пункту скарги:
Підпунктом 4.3 пункту 4 розд. 1 додатку № 4 до Тендерної документації Замовником встановлені вимоги, які, на думку Скаржника, є дискримінаційними
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підпунктом 4.3 пункту 4 розд. 1 додатку № 4 до Тендерної документації Замовником вказано, що учасник повинен надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів за 2023-2024 роки). Аналогічні послуги - послуги з (обов’язкового) страхування від нещасних випадків на транспорті. Аналогічний договір, зазначений в довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договорів), кількість застрахованих осіб повинна бути не менше ніж 70 % від кількості осіб (529 застрахованих осіб), що підлягають страхуванню в даній закупівлі.
3. Щодо аналогічних договорів (пп. 4.3 п. 4 розд. 1 дод. № 4 до ТД)
Прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має саме не менше трьох виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2023 р. – 2024 р. із кількістю застрахованих осіб по кожному з них не менше ніж 70 % від кількості осіб, що підлягають страхуванню в даній закупівлі, тобто 529 застрахованих осіб.
Скаржник не має саме трьох і більше аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими застраховано саме не менше 529 осіб по кожному з таких договорів.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати саме зазначену Замовником кількість договорів (3 шт. та більше) і саме із кількістю застрахованих не менше 529 осіб по кожному з них. Скаржник має відповідну ліцензію на підставі якої має укладатися договір страхування із Замовником. Не маючи саме трьох і більше договорів і саме із кількістю не менше 529 застрахованих осіб по кожному з них, Скаржник, відповідно не може надати і копії таких трьох договорів та прийняти участь в закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на те, що Скаржник має відповідну ліцензію і значний досвід у страхуванні від нещасних випадків (Клас 1). Наприклад, у 2023 - 2024 рр. Скаржником повністю і успішно виконано 15 760 аналогічних договорів, які були укладені з окремими фізичними особами та 112 аналогічних договорів, які були укладені із юридичними особами, що підтверджується, зокрема, даними про показники діяльності зі страхування (доказ - копія звіту додається, рядки звітності 228-229). Слід наголосити на тому, що супровід застрахованих осіб за окремими аналогічними договорами страхування й різними програмами страхування є набагато більшим досвідом зі складнішим та відповідальнішим процесом, ніж супровід 755 застрахованих за одним договором осіб на одних і тих же умовах договору!
Отже, відповідно до вимог Тендерної документації, прийняти участь у закупівлі можуть виключно ті учасники, які мають не менше трьох договорів саме із кількістю не менше 529 застрахованих осіб по кожному з них, що відразу суттєво та штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають трьох договорів саме із кількістю не менше 529 застрахованих осіб по кожному з них,- можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Слід зауважити на тому, що Замовник жодним чином не пояснив, як наявність у Учасника (страховика) договорів страхування саме із кількістю застрахованих осіб не менше 529 по кожному з них вплине на якість надання страхової послуги по даній закупівлі!
Враховуючи наведене, вищенаведена вимога Замовника є дискримінаційною та має бути видалена Замовником.
3. Щодо аналогічних договорів (пп. 4.3 п. 4 розд. 1 дод. № 4 до ТД)
Прийняти участь у закупівлі може виключно той учасник, який має саме не менше трьох виконаних аналогічних за предметом закупівлі договорів за 2023 р. – 2024 р. із кількістю застрахованих осіб по кожному з них не менше ніж 70 % від кількості осіб, що підлягають страхуванню в даній закупівлі, тобто 529 застрахованих осіб.
Скаржник не має саме трьох і більше аналогічних за предметом закупівлі договорів, за якими застраховано саме не менше 529 осіб по кожному з таких договорів.
В той же час, Скаржник і не зобов’язаний мати саме зазначену Замовником кількість договорів (3 шт. та більше) і саме із кількістю застрахованих не менше 529 осіб по кожному з них. Скаржник має відповідну ліцензію на підставі якої має укладатися договір страхування із Замовником. Не маючи саме трьох і більше договорів і саме із кількістю не менше 529 застрахованих осіб по кожному з них, Скаржник, відповідно не може надати і копії таких трьох договорів та прийняти участь в закупівлі.
Звертаємо увагу Колегії АМКУ на те, що Скаржник має відповідну ліцензію і значний досвід у страхуванні від нещасних випадків (Клас 1). Наприклад, у 2023 - 2024 рр. Скаржником повністю і успішно виконано 15 760 аналогічних договорів, які були укладені з окремими фізичними особами та 112 аналогічних договорів, які були укладені із юридичними особами, що підтверджується, зокрема, даними про показники діяльності зі страхування (доказ - копія звіту додається, рядки звітності 228-229). Слід наголосити на тому, що супровід застрахованих осіб за окремими аналогічними договорами страхування й різними програмами страхування є набагато більшим досвідом зі складнішим та відповідальнішим процесом, ніж супровід 755 застрахованих за одним договором осіб на одних і тих же умовах договору!
Отже, відповідно до вимог Тендерної документації, прийняти участь у закупівлі можуть виключно ті учасники, які мають не менше трьох договорів саме із кількістю не менше 529 застрахованих осіб по кожному з них, що відразу суттєво та штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі та позбавляє учасників, які не мають трьох договорів саме із кількістю не менше 529 застрахованих осіб по кожному з них,- можливості взяти участь в закупівлі, у тому числі і Скаржника.
Слід зауважити на тому, що Замовник жодним чином не пояснив, як наявність у Учасника (страховика) договорів страхування саме із кількістю застрахованих осіб не менше 529 по кожному з них вплине на якість надання страхової послуги по даній закупівлі!
Враховуючи наведене, вищенаведена вимога Замовника є дискримінаційною та має бути видалена Замовником.
×
-
Назва доказу:
4. Дані про показники діяльності зі страхування.
-
Повʼязаний документ:
IR400002 Дані про показники діяльності зі страхування (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству, зазначені у тексті цієї скарги.