• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт аудиторій університету. З заміною вікон, електромережі, освітлення, підлогового покриття, вхідних дверей, радіаторів опалення, оздоблювальні роботи, в корпусах №2, №3,№5,№7 згідно дефектних актів (з проходженням експертизи кошторисної документації). ДБН А.2.2-3:2014 ( 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Капітальний ремонт аудиторій університету. З заміною вікон, електромережі, освітлення, підлогового покриття, вхідних дверей, радіаторів опалення, оздоблювальні роботи, в корпусах №2, №3,№5,№7 згідно дефектних актів (з проходженням експертизи кошторисної документації). ДБН А.2.2-3:2014 ( 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Торги відмінено

4 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 10 250.00 UAH
Період оскарження: 17.09.2018 09:20 - 29.09.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником

неправомірне визначення переможця

Номер: c66004b707e4485a9c777a99d5ad7287
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-17-000142-c.b2
Назва: неправомірне визначення переможця
Скарга:
До Антимонопольного комітету України адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45, м. Київ, 03035 Скаржник: Товариство з обмеженої відповідальністю «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» адреса (юридична, поштова): 03680, м. Київ, вул. Радищева, 6 фактичне місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Желябова, 2а адреса електронної пошти: 7979ap@ukr.net тел.: (097) 698-70-80 Замовник: Державний вищий навчальний заклад " Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана" ЄДРПОУ 02070884 проспект Перемоги, 54/1 м. Київ, 03057 Номер процедури та назва закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2018-09-17-000142-c Капітальний ремонт аудиторій університету. З заміною вікон, електромережі, освітлення, підлогового покриття, вхідних дверей, радіаторів опалення, оздоблювальні роботи, в корпусах №2, №3,№5,№7 згідно дефектних актів (з проходженням експертизи кошторисної документації). ДБН А.2.2-3:2014 ( 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи) Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника: 05.10.2018 р. Плата за подання скарги: 15000,00грн. (без ПДВ) СКАРГА на неправомірні дії та рішення Замовника 17.09.2018 р. Державним вищим навчальним закладом "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана" (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-09-17-000142-c . Товариство з обмеженою відповідальністю “Київська будівельно-монтажна компанія” (далі – ТОВ “КБМК”) виявило бажання взяти участь у вищезазначеному тендері та згідно вимог тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі є – Капітальний ремонт аудиторій університету. З заміною вікон, електромережі, освітлення, підлогового покриття, вхідних дверей, радіаторів опалення, оздоблювальні роботи, в корпусах №2, №3,№5,№7 згідно дефектних актів (з проходженням експертизи кошторисної документації). ДБН А.2.2-3:2014 ( 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи), що зазначено у оголошенні та ТД. 04 жовтня 2018 року відбувся аукціон щодо вищезазначеної закупівлі. Тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛІНВАР» рішенням тендерного комітету від 05.10.2018р. №032-2 – ТК була прийнята як така, що відповідає вимогам Замовника та кваліфікаційним критеріям. ТОВ “КБМК” не може погодитися із зазначеним вище рішенням Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також норми Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Оскільки, тендерна пропозиція ТОВ «ЕЛІНВАР» не відповідає умовам тендерної документації (далі - ТД) з наступних підстав: 1. Свідоцтво про проходження навчання з питань охорони праці не у всіх працівників чинні на дату подання та до завершення виконання договору, також відсутнє свідоцтво про проходження навчання «роботи на висоті» (п.2.2. додаток 2 ТД - Копії свідоцтв працівників учасника, чинні на дату подання та до завершення виконання договору: а) свідоцтва про проходження навчання з питань охорони праці; б) свідоцтва про проходження навчання «роботи на висоті»); 2. Відсутні документи, що підтверджують трудові відносини з наступними працівниками: Пудла О.В. (надано договір на Пудла О.М.); Дуда О.С. (надано наказ на Дуда С.В.) (п.2.3. додаток 2 ТД - Документи що підтверджують трудові відносини з працівниками. Заповнити відповідні форми (стор.3-4) Наявність інженерно – технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід* № п/п Посада П.ІБ. Штатний/ найманий працівник Досвід роботи на займаній посаді (років) Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Штатний/ найманий працівник Загальний стаж роботи, років Досвід виконання аналогічних робіт, років 1 2 3 4 5 6 3. Зазначені в довідці роботи не є аналогічними до предмету закупівлі (п. 3.1. додаток 2 ТД Відомості* про обсяги найбільших замовлень за останні роки по роботах, заповнити форму (стор.3), які є об’єктом даної закупівлі) Довідка про досвід виконання аналогічних видів робіт* Найменування об’єкту і його місцезнаходження Вид виконаних робіт Обсяг виконаних робіт у договірних цінах, тис. грн. Термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць) Замовник, поштова адреса, контактна особа, телефон. Оскільки предметом закупівлі є капітальний ремонт аудиторій університету. З заміною вікон, електромережі, освітлення, підлогового покриття, вхідних дверей, радіаторів опалення, оздоблювальні роботи, в корпусах…, а ТОВ «ЕЛІНВАР» виконувало аналогічні роботи лише із заміни вікон, тому дана умова тендерної документації учасником не виконана. 4. Учасником надано підтвердження лише на віконну та дверну продукцію. На підтвердження п.1.5.Додатку 2 ТД, вимагалося надати документи, що підтверджують якість та технічні характеристики продукції/матеріалів. 5. Згідно п. 6 ч. 3 ТД інформація про відповідність запропонованих робот з капітального ремонту технічним вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена наступними документами: специфікація на обладнання згідно з кошторисної документацією, з зазначенням терміну гарантії на обладнання та зміст гарантії. Учасником не надано даної інформації. 6. Не надано інформації згідно з п.7 ч.3 ТД - тендерний комітет вирішив зобов’язати учасників цих торгів надати інформацію щодо підприємств - партнерів Учасника, що долучаються до виконання договору про закупівлю, що буде укладено на підставі цієї закупівлі (у разі залучення субпідрядників). Оскільки ТОВ «ЕЛІНВАР» надані посвідчення на працівників різних організацій, то мало б бути пояснення або інформація про субпідрядника. Крім цього, доводимо до Вашого відома, що 09.10.2018 року в системі PROZORRO, ТОВ “КБМК” розмістило вимогу про усунення порушень, де зазначено порушення процедури закупівлі та міститься прохання про скасування незаконного рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕЛІНВАР». Замовником була надана наступна відповідь: «Шановний Висувачу вимоги! Дякуємо за звернення уваги Замовника на окремі недоліки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІНВАР", 38095998 (далі - Переможець). Тендерна пропозиція Переможця (далі – ТП) містить всі документи, що вимагалися тендерною документацією,повноваження керівництва на підписання документів, щодо тендерних закупівель, а також забезпечення ТП у вигляді ЕБГ (оформлені належним чином). 1. Наданий Переможцем Протокол №3 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 21 липня 2018 р. підтверджує знання правил охорони праці, свідоцтва про проходження навчання з питань охорони праці повністю влаштовують Замовника (термін дії Свідоцтв можливо, за необхідністю продовжити протягом дії Договору про закупівлю). Замовник у будь-якому разі не допустить до робот на своїх об’єктах працівників без відповідних документів. Свідоцтво про проходження навчання «роботи на висоті» Переможець надає по факту укладення договору. Замовник не бачить підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця з зазначених причин. 2. Надані Переможцем Документи, що підтверджують якість та технічні характеристики влаштовують Замовника та інформація є також у файлах: кошторис 1 (01-10-2018, 16:05:27), кошторис 2 (01-10-2018, 16:05:27),кошторис 3 (01-10-2018, 16:05:28), кошторис 4 (01-10-2018, 16:05:28), кошторис 5 (01-10-2018, 16:05:29). В даному випадку обладнання не закуповується, а закуповуються роботи, тобто специфікація не є актуальною настільки, щоб впливати на рішення Замовника. Щодо гарантії зазначаємо наступне: Гарантія на вироби : наприклад на металопластиковий профіль надається при замовленні металопластикового профілю (в товаросупровідній документації). 3. Надання інформації щодо субпідрядників вимагалося п.7 ч.3 (у разі залучення субпідрядників). Переможець для зазначених робот субпідрядників не залучає. Замовник не бачить підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця з зазначеної причини. В довідці про працівників технічна помилка пов’язана з правильністю написання ініціалів. 4. Довідка про виконання аналогічних договорів надана згідно зазначених вимог, аналогічним договором в даному розумінні є договір на капітальний ремонт (по коду ДК 021:2015), або будівельні роботи. Переможець надав договори на будівельні роботи та капітальний ремонт. 5. Зазначаємо також, що відхилення тендерної пропозиції з найнижчою ціною з причин, що суттєво не впливають на її зміст та ціну, може призвести до витрачання зайвих 285 250,00 грн. коштів загального фонду бюджетної установи(Замовника). 6. Перелічене вище Замовник вважає дрібними недоліками, які суттєво не впливають на відповідність ТП Переможця вимогам Замовника, щодо підрядника на роботи, що закуповуються. Зазначаємо також, що бездоганних тендерних пропозицій не існує. Тендерна пропозиція шановного Висувача вимоги також не є бездоганною, та має підстави для її відхилення, що призведе до відміни торгів, фактично їх зриву. Через вищевикладене Замовник залишає своє рішення щодо акцепту ТП, що викладено в Протоколі №032—2 від 05.10.2018 р. без змін. З повагою, Голова тендерного комітету О.В. Садовник Секретар тендерного комітету Л.О. Узунов». Тобто, Замовник свідомо, знаючи що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, визначив ТОВ «ЕЛІНВАР» переможцем торгів. Цим самим, Замовник порушив вимоги ст. 3 Закону, оскільки закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи із викладеного вище, керуючись ст. 18 Закону, п р о с и м о : 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі - Капітальний ремонт аудиторій університету. З заміною вікон, електромережі, освітлення, підлогового покриття, вхідних дверей, радіаторів опалення, оздоблювальні роботи, в корпусах №2, №3,№5,№7 згідно дефектних актів (з проходженням експертизи кошторисної документації). ДБН А.2.2-3:2014 ( 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення від 05.10.2018 р. № №032-2 – ТК про визнання переможцем торгів ТОВ «»ЕЛІНВАР. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету – на 1 арк. Директор Похила А.А.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.11.2018 19:15
Дата виконання рішення Замовником: 08.11.2018 08:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відхилено всі тендерні пропозиції
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"", Похила Анатолій Анатолійович 380976987080 7979ap@mail.ru
Вимога
Є відповідь

Вимоги на дії замовника

Номер: 078d09b7cb434ec9ad2a77601d996b1c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-17-000142-c.b1
Назва: Вимоги на дії замовника
Вимога:
04.10.2018 року через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» відбулися відкриті торги згідно предмету закупівлі "Капітальний ремонт аудиторій університету. З заміною вікон, електромережі, освітлення, підлогового покриття, вхідних дверей, радіаторів опалення, оздоблювальні роботи в корпусах №2, №3, №5,№7", оголошення № UA-2018-09-17-000142-с. За результатами електронних торгів перемогла ТОВ "ЕЛІНВАР". Згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій на вищевказану закупівлю №032-2-ТК від 05.10.2018 перемогла ТОВ "ЕЛІНВАР" У свою чергу, ТОВ «КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ» не погоджується із Рішенням Замовника оформленого Протоколом від 05.10.2018 року №032-2-ТК щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЕЛІНВАР», та вважає вказане Рішення протиправним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню виходячи з наступного. Документи тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІНВАР" не відповідають кваліфікаційним вимогам замовника, а саме: - Свідоцтво про проходження навчання з питань охорони праці не у всіх працівників чинні на дату подання та до завершення виконання договору (п.2.2. додаток 2): - Відсутні документи, що підтверджують трудові відносини з наступними працівниками: Пудла О.В. (надано договір на Пудла О.М.); Дуда О.С. (надано наказ на Дуда С.В.) п.2.3. додаток 2: - Відсутнє свідоцтво про проходження навчання «роботи на висоті» (п.2.2. б додаток 2): - Довідка досвід: зазначені в довідці роботи не є аналогічними до предмету закупівлі: - На підтвердження п.1.5.Додатку 2 ТД, вимагалося надати документи, що підтверджують якість та технічні характеристики продукції/матеріалів. Учасником надано лише підтвердження на віконну та дверну продукцію: - Згідно п.6 ч.3 ТД вимагалося надати специфікацію на обладнання згідно з кошторисної документацією, з зазначенням терміну гарантії на обладнання та зміст гарантії. Учасником не надано даної інформації: - Відсутня інформація щодо залучення субпідрядних організацій, всупереч п.7 ч.3. ( надані посвідчення на працівників різних організацій) Ми надіємося в чесність та прозорість даних торгів, та просимо Замовника звернути увагу на серйозні порушення кваліфікаційних вимог учасника-переможця та відхилити пропозицію ТОВ "ЕЛЕНВАР".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Висувачу вимоги! Дякуємо за звернення уваги Замовника на окремі недоліки тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІНВАР", 38095998 (далі - Переможець). Тендерна пропозиція Переможця (далі – ТП) містить всі документи, що вимагалися тендерною документацією,повноваження керівництва на підписання документів, щодо тендерних закупівель, а також забезпечення ТП у вигляді ЕБГ (оформлені належним чином). 1. Наданий Переможцем Протокол №3 Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 21 липня 2018 р. підтверджує знання правил охорони праці, свідоцтва про проходження навчання з питань охорони праці повністю влаштовують Замовника (термін дії Свідоцтв можливо, за необхідністю продовжити протягом дії Договору про закупівлю). Замовник у будь-якому разі не допустить до робот на своїх об’єктах працівників без відповідних документів. Свідоцтво про проходження навчання «роботи на висоті» Переможець надає по факту укладення договору. Замовник не бачить підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця з зазначених причин. 2. Надані Переможцем Документи, що підтверджують якість та технічні характеристики влаштовують Замовника та інформація є також у файлах: кошторис 1 (01-10-2018, 16:05:27), кошторис 2 (01-10-2018, 16:05:27),кошторис 3 (01-10-2018, 16:05:28), кошторис 4 (01-10-2018, 16:05:28), кошторис 5 (01-10-2018, 16:05:29). В даному випадку обладнання не закуповується, а закуповуються роботи, тобто специфікація не є актуальною настільки, щоб впливати на рішення Замовника. Щодо гарантії зазначаємо наступне: Гарантія на вироби : наприклад на металопластиковий профіль надається при замовленні металопластикового профілю (в товаросупровідній документації). 3. Надання інформації щодо субпідрядників вимагалося п.7 ч.3 (у разі залучення субпідрядників). Переможець для зазначених робот субпідрядників не залучає. Замовник не бачить підстави для відхилення тендерної пропозиції Переможця з зазначеної причини. В довідці про працівників технічна помилка пов’язана з правильністю написання ініціалів. 4. Довідка про виконання аналогічних договорів надана згідно зазначених вимог, аналогічним договором в даному розумінні є договір на капітальний ремонт (по коду ДК 021:2015), або будівельні роботи. Переможець надав договори на будівельні роботи та капітальний ремонт. 5. Зазначаємо також, що відхилення тендерної пропозиції з найнижчою ціною з причин, що суттєво не впливають на її зміст та ціну, може призвести до витрачання зайвих 285 250,00 грн. коштів загального фонду бюджетної установи(Замовника). 6. Перелічене вище Замовник вважає дрібними недоліками, які суттєво не впливають на відповідність ТП Переможця вимогам Замовника, щодо підрядника на роботи, що закуповуються. Зазначаємо також, що бездоганних тендерних пропозицій не існує. Тендерна пропозиція шановного Висувача вимоги також не є бездоганною, та має підстави для її відхилення, що призведе до відміни торгів, фактично їх зриву. Через вищевикладене Замовник залишає своє рішення щодо акцепту ТП, що викладено в Протоколі №032—2 від 05.10.2018 р. без змін. З повагою, Голова тендерного комітету О.В. Садовник Секретар тендерного комітету Л.О. Узунов
Статус вимоги: Відхилено