• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисних споруд цивільного захисту Комунального закладу професійної(професійно-технічної) освіти "Київський професійний енергетичний коледж" за адресою м.Київ, вул.Білицька, 38Б

Завершена

1 555 732.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 557.32 UAH
Період оскарження: 05.06.2025 12:13 - 11.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця

Номер: 58eb70248a514069a463c52460eaf1d2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-05-005680-a.c1
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний енергетичний коледж" (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-05-005680-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі «Капітальний ремонт найпростішого укриття та захисних споруд цивільного захисту Комунального закладу професійної(професійно-технічної) освіти "Київський професійний енергетичний коледж" за адресою м.Київ, вул.Білицька, 38Б». Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники: 1. ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ»-(надалі Переможець). 2. ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ»-( надалі Скаржник). 24 червня 2025 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є такими, що підлягають скасуванню
Дата розгляду скарги: 04.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.06.2025 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.07.2025 14:07
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2025 10:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 24.06.2025 №40\4 (далі – Рішення), згідно з яким було вирішено укласти договір з переможцем електронних закупівель ТОВ "ГЛОБАЛПРОАРТ". Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.07.2025 № 10574-р/пк-пз зобов’язано Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти «Київський професійний енергетичний коледж» скасувати Рішення. Замовник ВИРІШИВ: Скасувати Рішення від 24.06.2025 №40\4
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ», Володимир Лихіцький 380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ea52adaa862743fabaabd1bf85b6928c
Заголовок пункту скарги: Порушення при визначенні Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Порушення при визначенні Переможця
1.1.Умови тендерної документації
Згідно п. 6 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»
6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток 3);
6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону;
6.3. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
6.4. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля (учасник повинен надати лист або довідку довільної форми).
Додатком 3 до Тендерної документації визначено, що У складі тендерної пропозиції учасник надає:
4.1. Розрахункові кошторисні документи (зведений, локальний кошторис, договірну ціну, дефектний акт, відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) версія 3.8.1 (не нижче, з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника, у складі:
- Договірна ціна (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та без урахання витрат на технічний нагляд);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається без урахуванням проходження експертизи кошторисної документації та з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі )
- Дефектний Акт;
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку;

1.2.Заперечення на визначення Переможця
Відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряд в капітальному будівництві від 01.08.2005 Р. №558 кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обґрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо), і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни;
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються.
Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір