• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • Донорські кошти

Мобільний операційний стіл (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 58034 - Стіл операційний універсальний з гідравлічним приводом) в межах проєкту «Здорові та спортивні мешканці Грубешівського повіту та Луцького району» в межах Програми Interreg NEXT «Польща – Україна 2021-2027», що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНИЙ СТІЛ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Ціна тендерної пропозиції визначається учасником без включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ) (згідно пункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України). Відповідно до Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств, ратифікованої Законом України від 3 вересня 2008 р. № 360-VI; Угоди про фінансування Програми Interreg (Interreg VI-A) NEXT Польща – Україна між Урядом України та Європейською Комісією від 01.12.2023 року, ратифікованої Законом України від 09.05.2024 № 3719-IX, а також постанови КМУ «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» від 15.02.2002 року № 153, кошти в рамках бюджету Проєкту звільняються від сплати ПДВ. Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненнями аналогічного характеру». При цьому, фінансування закупівлі здійснюється за рахунок коштів бюджету проєкту № PLUA.02.01-IP.01-0022/23-00 «Здорові та спортивні мешканці Грубешівського повіту та Луцького району» Програми Interreg NEXT «Польща – Україна 2021-2027», що співфінансується Європейським Союзом через Міністерство фондів розвитку та регіональної політики Республіки Польща. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачається згідно тендерної документації, викладаються українською мовою (за винятком випадків, передбачених тендерною документацією).

Завершена

1 114 273.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 571.37 UAH
Період оскарження: 05.06.2025 10:50 - 04.07.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо поширення недостовірної інформації та ознак недобросовісної конкуренції

Номер: bbe5b2bbb93f46f4ba36c275dd6a99d9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-05-003238-a.a2
Назва: Щодо поширення недостовірної інформації та ознак недобросовісної конкуренції
Вимога:
Шановний Сергію Володимировичу! ТОВ «РАД ФАРМ», як переможець процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2025-06-05-003238-a щодо предмета закупівлі: «Мобільний операційний стіл», офіційно звертається до вас з приводу розповсюдження неправдивих тверджень стосовно нашої тендерної пропозиції. 1. Щодо суті ваших публічних звинувачень Ваша заява, подана Замовнику, містить непідтверджену та викривлену інформацію, базовану на скріншотах з відкритих інтернет-ресурсів, що стосуються типової моделі, яка не відповідає технічній комплектації виробу, який ми фактично пропонуємо. ТОВ «РАД ФАРМ» є офіційним представником виробника, що підтверджується чинною довіреністю Power of Attorney, а також: • гарантійним листом, виданим виробником спеціально під поставку за цим тендером; • офіційною інструкцією до модифікованої моделі операційного столу GM-1A. Усі заявлені нами технічні параметри є достовірними, відповідають вимогам Замовника та підтверджуються офіційною документацією. 2. Щодо неправомірності ваших дій Ми розцінюємо ваші дії як такі, що мають ознаки: • викривлення технічної інформації з метою маніпуляції Замовником; • свідомого поширення недостовірних даних щодо нашої продукції; • спроби тиску з метою усунення конкурента з участі у торгах. Такі дії можуть кваліфікуватися як порушення вимог Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», а також створюють ризики втручання в законну господарську діяльність, що передбачені зокрема КУпАП. 3. Повідомлення про звернення до уповноважених органів З огляду на викладене, повідомляємо, що ТОВ «РАД ФАРМ» буде вимушене звернутись до Антимонопольного комітету України, а за потреби — до правоохоронних органів та інших установ, з метою: • надати правову оцінку вашим діям; • захистити наше право на чесну участь у відкритих торгах; • перевірити ознаки порушення антимонопольного законодавства та етичних стандартів конкуренції. Закликаємо ТОВ «Лікарно» утриматися від подальшого поширення неправдивих відомостей та дотримуватися принципів правомірної поведінки у сфері публічних закупівель. У разі продовження таких дій — залишаємо за собою право ініціювати додаткові юридичні та публічні кроки щодо захисту ділової репутації нашої компанії. З повагою, Директор ТОВ «РАД ФАРМ»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції переможця

Номер: 517bff815fea4ed3bf787d2a7b13035b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-05-003238-a.c1
Назва: щодо дотримання законодавства у сфері публічних закупівель та відхилення тендерної пропозиції переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, «10» липня 2025 року відбулися електронні торги за ідентифікатором UA-2025-06-05-003238-a, де предметом закупівлі виступав – «Мобільний операційний стіл (Національний класифікатор НК 024:2023 «Класифікатор медичних виробів»: 58034 - Стіл операційний універсальний з гідравлічним приводом). Переможцем зазначених вище електронних торгів став ТОВ "РАД ФАРМ" (код ЄДРПОУ 41331842), котрий надав до своєї тендерної пропозиції перелік документів, де міститься документ під назвою «Інструкція GM-1A Електричний операційний стіл(2)» (далі – «Документ 1»). Згідно відомостей, що зазначені в Документі 1, наявна недостовірна інформація щодо технічних характеристик обладнання. Ці розбіжності підтверджені офіційною інформацією з сайту MT-Medical (https://www.mt-medical.com/pro_detail/132.html) та даними OEM-виробника: Індивідуальні виробники, постачальники, фабрика електричних хірургічних столів - Оптова ціна - GRAND MEDICAL, скрін-шот зазначених сайтів та Документу 1 додаються. Зазначене вище, можна звірити з даними, що зазначені нижче, а саме: Параметри Інструкція ТОВ "РАД ФАРМ" GM-1A (переможець) Офіційні дані виробника (MT-Medical / OEM) Коментар Довжина столу 1900 мм 1950 мм Незначна відмінність Ширина столу 500 мм 500–550 мм Допустимо Висота 790–970 мм 650–920 мм 🔴 Завищено початкову висоту Хід підйому 180 мм 270 мм 🔴 Занижене значення Поздовжнє зміщення 440 мм 300 мм 🔴 Завищене значення Латеральний нахил ±15° ±22° 🔴 Занижено Нахил спинної секції +75° / –30° +70° / –25° Різниця є, не критично Положення Тренделенбурга +20° / –30° ±20° 🔴 Різниця Секція для ніг +15° / –90° –90°, без підйому 🔴 Фальсифікація – не піднімається Макс. навантаження 260 кг 200 кг 🔴 Фальсифікація Відповідно до пункту 44 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами), Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо: «...тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, зокрема технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі; або встановлено факт надання учасником інформації, що не відповідає дійсності, у тому числі в технічній частині тендерної пропозиції.» та згідно з п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник надав недостовірну інформацію, що підтверджується документально. У зв’язку з вищезазначеним та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Провести додаткову перевірку достовірності інформації, наданої переможцем ТОВ «РАД ФАРМ» по електронних торгах, що відбулися 10.07.2025 року за ідентифікатором UA-2025-06-05-003238-a. 2. У разі підтвердження щодо надання недостовірної інформації зі сторони ТОВ «РАД ФАРМ» — відхилити пропозицію ТОВ «РАД ФАРМ» по електронних торгах, що відбулися 10.07.2025 року за ідентифікатором UA-2025-06-05-003238-a, відповідно до вимог чинного законодавства України. 3. Перейти до розгляду наступної пропозиції по електронних торгах за ідентифікатором UA-2025-06-05-003238-a, ТОВ «Лікарно». Додатки: 1.Скрін-шот з офіційного сайту виробника (MT-Medical / OEM). 2. Інструкція ТОВ «РАД ФАРМ» GM-1A Електричний операційний стіл(2)». Директор ТОВ «Лікарно» С.В. Жуковець
Вирішення: Шановний учаснику! Уповноваженою особою Замовника уважно розглянуто Вашу вимогу № UA-2025-06-05-003238-a.c1, за результатами її розгляду повідомляємо наступне. З огляду за зміст вимоги, Ваша компанія не погоджуєтесь з рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "РАД ФАРМ". Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, керуючись вищезазначеною нормою, Замовник має право надавати інформацію щодо причин відхилення саме Учаснику, тендерна пропозиція якого була відхилена і виключно щодо причин невідповідності саме його тендерної пропозиції. Виходячи зі змісту п. 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель., будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції. Однак, Ваша вимога не відповідає за змістом п. 54 Особливостей. Таким чином, Особливості не містить норми, відповідно до якої Замовник може прийняти рішення щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі за результатами розгляду вимоги про це іншого учасника, тендерну пропозицію якого не розглядалась, а також не містять строку та обов’язку надання відповіді на подібні вимоги. Враховуючи викладене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення. В свою чергу, зазначаємо, що порядок оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника у процедурі закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, якими передбачено подання скарги суб'єктом оскарження до органу оскарження – постійно діючої комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України. Крім того, на Ваше звернення ТОВ "РАД ФАРМ" відреагувало та надало відповідь.
Статус вимоги: Відхилено