• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Реабілітаційна бігова доріжка з поручнями( НК 024:202358875 Пристрій підтримання ваги для системи відновлення функції ходьби динамічний )

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2025 10:32 - 13.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на незаконні умови тендерної документації ( на підставі пункту 42 та 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)

Номер: 869a8d750b36417491c8a787ef039a68
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-05-002683-a.a1
Назва: СКАРГА на незаконні умови тендерної документації ( на підставі пункту 42 та 44 Постанова №1178 від 12.10.2022р.)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2025 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.06.2025 12:05
Дата виконання рішення Замовником: 11.07.2025 08:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - Код ДК 021:2015-33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Реабілітаційна бігова доріжка з поручнями ( НК 024:2023 58875 Пристрій підтримання ваги для системи відновлення функції ходьби динамічний )
Автор: ФОП "ФЄТІСОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ", Фєтісов Андрій +380674015292 fan2902@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 82f6de50a0e74bdbb149aefa8b25f25d
Заголовок пункту скарги: ПУНКТ 1. Додаток 2 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, що внесення змін до умов тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).

Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча міська лікарня" Кропивницької міської ради" ( далі – Замовник) від 05 червня 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Реабілітаційна бігова доріжка з поручнями( НК 024:202358875 Пристрій підтримання ваги для системи відновлення функції ходьби динамічний)» за кодом ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (далі – Закупівля.)

Уважно ознайомившись із умовами та вимогами, викладеними у тендерній документації із змінами на закупівлю робіт, затвердженої рішенням Замовника, переконані у тому, що деякі вимоги, поставлені Замовником до потенційних Учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права ФОП ФЄТІСОВ А.М (надалі - Скаржник) на рівну конкуренцію.
Принцип недискримінації учасників закріплений у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), у ст. 5 Закону прямо передбачено, що Замовники забезпечують вільний доступ всіх Учасників до інформації про закупівлю та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Заборону на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, містить ст. 22 Закону.
Головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції Учасників. Тобто Замовник встановлює такі вимоги до Учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які зазвичай висувають та які вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних Учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурентному змаганні.
Відповідно до Закону тендерна документація — це обов’язковий документ, який розробляє та затверджує Замовник з подальшим оприлюдненням на вебпорталі Уповноваженого органу. Саме відповідно до вимог тендерної документації Учасники готують тендерну пропозицію, тобто головне правило є таким: тендерна пропозиція = тендерна документація.
Вважаємо, що деякі умови тендерної документації не відповідають чинному законодавству і є дискримінаційними до Скаржника, як для потенційного учасника процедури закупівлі, який має значний досвід здійсненні робіт відповідними предмету закупівлі.
Умови Тендерної документації:
1. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.

ПУНКТ 1.
Додаток 2 Тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015 - 33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33155000-1 - Фізіотерапевтичні апарати) Реабілітаційна бігова доріжка з поручнями Код НК 024:2023 – 33015 – Доріжка бігова стандартна з електроживленням Кількісні характеристики предмета закупівлі


ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого Учасником товару надається Учасником у формі заповненої таблиці

Параметри та вимоги Відповідність
ТАК/НІ
Технічні характеристики
Потужність двигуна: 2,0 к.с.
• Тип доріжки: Електрична
• Регулювання кута нахилу полотна: Електрична 0-22%
• Швидкість 0,5 -8 км/год
• Датчики пульсу: так
• Утримувач для пляшок: так
• Утримувач для планшета: так
• Транспортувальні ролики: так
• Система амортизації: Shock Absorbing System
• Ключ аварійної зупинки: так
• Приймач нагрудного ременя ЧСС: так
• Нагрудний ремінь HR у комплекті: ні
• Аудіо вихід: ні
• Складна конструкція: ні
• Вантажопідйомність: 180 кг
• Вага: 141 кг
• Джерело живлення : Мережа 220В
• Категорія: SC (EN957)
• Застосування: для дому
Розміри:
• Довжина: 205 см
• Ширина: 85,5 см
• Висота: 109 см

Розміри полотна бігової доріжки:
• Довжина: 150 см
• Ширина: 54 см
Програми:
• Загальна кількість програм: 18
• Попередньо встановлені програми: 12


• Користувальницькі програми: 3
• Програма HRC: так
• Ручна програма: так
Показання дисплея:
• Час
• Швидкість
• Відстань
• Частота пульсу
• Калорії


Система ременів:
• Вантажопідйомність: 200 кг
• Розмір м'якого ремінця: 95 x 16 см.
• Довжина ременя на стегнах: 4,8 см.
• Довжина ременя: 205 см.
• Ширина шлейки: 3,5 см.
• Діаметр люверсу: 1,5 см (без карабінів)
• Довжина ремінця: 60 см.
• Ширина ножного ременя: 3,5 см/4 см (м'яка частина)
Можливість синхронізації з наступними програмами (через Bluetooth):
• Zwift (Android 7.0+/iOS 9.0+) та додаткова програма Zwift Companion (Android 7.0+/iOS9.0+), що дозволяють керувати пристроєм з телефону, Kinomap(Android 5.0+/iOS9.0+)
1. Навчання у формі гри у віртуальному 3D середовищі
2. Можливість встановлення цілей та складання планів тренувань.
3. Можливість спілкування з іншими онлайн-користувачами.
4. Можливість створення власного аватара, який представлятиме вас на екрані.
5. Сумісність з додатками: Apple Health, Strava, Training Peaks, Garmin Connect, Adidas Training, Map My Fitness, Today's Plan.
• Практичні кнопки для регулювання швидкості та нахилу.
• 7-дюймовий ЖК-дисплей.
• Широкий вибір програм.
• Можливість прослуховування улюбленої музики через вбудовані динаміки (через Bluetooth).
• Висота поручнів: 88 см від талії / 109 см від землі.
• Відстань між поручнями: 73 см.
• Висота бігової поверхні від землі: 21,5 см.
• Програма HRC. Тренажер автоматично регулює опір, щоб підтримувати пульс користувача в оптимальній зоні
• Елементи управління Touch & Run: кнопки управління також розташовані на бічних напрямних; можна почати/зупинити тренування однією кнопкою.

Скаржник вважає вищевказані вимоги Замовника - дискримінаційними в силу наступного:

Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотриманням встановлених принципів проведення закупівель та недискримінації учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до пункт 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.

Відповідно до пункту 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.

У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".

Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічні специфікації НЕ ПОВИННІ містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".

Тому для усунення порушення принципів закупівлі згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та для недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також для об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; і для запобігання корупційним діям і зловживанням – учасник закупівлі повідомляє про необхідність внесення змін до наступних вимог технічного завдання:
Замовником у документації до закупівлі встановлено технічне завдання з надмірно деталізованими та жорсткими параметрами щодо предмета закупівлі (бігової доріжки), які фактично дублюють або дослівно копіюють характеристики та функціонал конкретної моделі — індивідуально ідентифікованої на ринку як, наприклад, Insportline inCondi T5000+ (https://hdsport.com.ua/kardiotrenazhery/begovye-dorozhki/43444-begovaya-dorozhka-insportline-incondi-t5000plus.html).
Зокрема, перелік вимог щодо потужності двигуна, діапазону швидкості, електричного регулювання нахилу полотна, параметрів ременя, наявності датчиків пульсу, функцій Bluetooth-синхронізації саме із переліком визначених програм (Zwift, Garmin Connect, Adidas Training тощо), типу дисплея, особливостей системи Touch & Run, конкретної кількості програм, можливості створення аватара, встановлення цілей, тощо, є деталізованими і повторюють унікальні характеристики окремої моделі товару, яка є в комерційному доступі. Вимоги до габаритів, навантаження, наявності певних тримачів, кнопок, ременя конкретних розмірів, — також співпадають із технічним описом цієї конкретної моделі, а не з типовими (стандартними) параметрами аналогічного обладнання на ринку.
Встановлення такого набору вимог порушує принцип недискримінації учасників, закріплений у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також вимоги частини 3 статті 22 Закону щодо формування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі «без посилань на конкретні торговельні марки чи фірми, патенти, конструкції або типи, місце походження або виробника, а також без опису характеристик, що притаманні лише одному виробникові чи торговельній марці».
Зазначені замовником характеристики:
• по-перше, не допускають пропозиції еквіваленту через відсутність жодної ремарки «або еквівалент»,
• по-друге, підлаштовані під унікальні властивості і функціонал лише одного виробника та моделі, що штучно обмежує коло потенційних учасників.
Оскільки функціональні особливості, синхронізація саме з переліком визначених програм, специфічні розміри, кількість і зміст тренувальних програм, тип дисплея та навіть деталі конструкції (наприклад, Touch & Run, висота поручнів тощо) є не типовими для всіх бігових доріжок, а індивідуалізованими під одну модель, це унеможливлює участь інших виробників та імпортерів, які можуть запропонувати товари з аналогічною функціональністю, але іншою організацією управління або іншими підтримуваними програмами, дисплеями тощо.
Відповідно до рішення АМКУ (наприклад, № 1642-р/пк-пз від 18.02.2022), встановлення у тендерній документації жорстких, індивідуалізованих під одного виробника характеристик без зазначення еквіваленту розцінюється як порушення законодавства про публічні закупівлі та дискримінація учасників.
Таким чином, вимоги замовника щодо предмета закупівлі є дискримінаційними та сформульовані у порушення принципів відкритості, добросовісної конкуренції та рівних прав учасників. Це має наслідком обмеження конкуренції та порушення частини 3 статті 22, статті 5 та статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
У встановлених замовником технічних вимогах до предмета закупівлі міститься цілий ряд детальних характеристик, які відтворюють властивості і функціонал конкретної моделі товару, що фактично унеможливлює подання пропозицій еквівалентів від інших виробників. Такі вимоги є надмірно деталізованими, дублюють опис певної моделі, не супроводжуються ремаркою «або еквівалент» та призводять до необґрунтованого обмеження конкуренції.
Згідно з пунктом 3 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації можуть визначатися у вигляді експлуатаційних або функціональних вимог, за умови, що ці вимоги є достатньо точними, але не повинні перешкоджати рівній участі усіх потенційних учасників. При цьому, якщо використовується посилання на стандарти чи конкретні характеристики, обов’язковим є вираз «або еквівалент». Відповідно до пункту 4 статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилань на конкретні марки, виробників, торгівельні назви чи характеристики, що притаманні лише одному виробникові.
Таким чином, встановлення технічного завдання із детальним переліком унікальних функціональних та експлуатаційних характеристик, характерних лише для конкретної моделі (без допуску еквіваленту) порушує вищезазначені норми Закону та принципи проведення закупівель, зокрема принципи недискримінації учасників, відкритості, прозорості та об’єктивного визначення переможця.
У зв’язку з викладеним, просимо привести технічне завдання у відповідність до вимог чинного законодавства, внести відповідні зміни до тендерної документації, сформулювати технічні специфікації у спосіб, який не містить дискримінаційних ознак, а також передбачити можливість пропонування еквівалентної продукції.
Прошу орган оскарження зобов’язати замовника привести технічне завдання у відповідність до вимог Закону, виключити дискримінаційні умови, встановити загальні вимоги і параметри в межах діапазонів та сформувати вимоги до предмета закупівлі із застосуванням принципу відкритості та рівної конкуренції.
Як, результат, стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачає:
«Замовник під час здійснення закупівель зобов’язаний дотримуватися принципів недискримінації учасників, рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції».
Також, стаття 3 Закону "Про публічні закупівлі" зобов'язує замовника забезпечити: «ефективне та раціональне використання бюджетних коштів».
Обмеження участі товарів з незначними технічними відхиленнями: зменшує кількість конкурентних пропозицій, підвищує вартість закупівлі, обмежує можливість замовника отримати якісний товар за кращу ціну.
Частина 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі": «Технічні специфікації... не повинні створювати штучних бар'єрів для участі у процедурі закупівлі».
Встановлення надто вузьких рамок без об'єктивного технічного обґрунтування призводить до необґрунтованого обмеження ринку.
Звертаємо увагу, що існує аналогічна практика, адже ПІК «ВІРТГЕН УКРАЇНА» попередньо оскаржували аналогічні дискримінаційні вимоги замовників. Так, Рішенням Комісії АМКУ № 19665-р/пк-пз від 10.12.2024 вже було встановлено, що аналогічні вимоги до предмету закупівлі «Коток дорожній вібраційний» є дискримінаційними, а замовника зобов’язано усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Аналогічними також є : Рішення №18054 -р/пк-пз від 07.11.2024, Рішення № 18712-р/пк-пз від 21.11.2024.
З огляду на викладене, просимо зобов'язати Замовника дозволити пропонувати товар в складі пропозиції з несуттєво зміненими технічними характеристиками, та викласти тендерну документацію (в частину характеристик Додатку 2 до тендерної документації) – розширивши параметри, в наступній редакції, що дозволить скаржнику запропонувати кращий та дешевший товар:

Параметри та вимоги Відповідність ТАК/НІ
Технічні характеристики
Потужність двигуна: 2,0 к.с.
• Тип доріжки: Електрична
• Регулювання кута нахилу полотна: Електрична 0-22%
• Швидкість 0,5 -8 км/год



• Датчики пульсу: так
• Утримувач для пляшок: так
• Утримувач для планшета: так
• Транспортувальні ролики: так
• Система амортизації: Shock Absorbing System
• Ключ аварійної зупинки: так
• Приймач нагрудного ременя ЧСС: так
• Нагрудний ремінь HR у комплекті: ні
• Аудіо вихід: ні
• Складна конструкція: ні
• Вантажопідйомність: 180 кг
• Вага: 141 кг
• Джерело живлення : Мережа 220В
• Категорія: SC (EN957)
• Застосування: для дому
Розміри:
• Довжина: 205 см
• Ширина: 85,5 см
• Висота: 109 см

Розміри полотна бігової доріжки:
• Довжина: 150 см
• Ширина: 54 см
Програми:
• Загальна кількість програм: 18
• Попередньо встановлені програми: 12
• Користувальницькі програми: 3
• Програма HRC: так
• Ручна програма: так
Показання дисплея:
• Час
• Швидкість
• Відстань
• Частота пульсу
• Калорії
Система ременів:
• Вантажопідйомність: 200 кг
• Розмір м'якого ремінця: 95 x 16 см.
• Довжина ременя на стегнах: 4,8 см.
• Довжина ременя: 205 см.
• Ширина шлейки: 3,5 см.
• Діаметр люверсу: 1,5 см (без карабінів)
• Довжина ремінця: 60 см.
• Ширина ножного ременя: 3,5 см/4 см (м'яка частина)

Можливість синхронізації з наступними програмами (через Bluetooth):
• Zwift (Android 7.0+/iOS 9.0+) та додаткова програма Zwift Companion (Android 7.0+/iOS9.0+), що дозволяють керувати пристроєм з вашого телефону, Kinomap(Android 5.0+/iOS9.0+)
1. Навчання у формі гри у віртуальному 3D середовищі
2. Можливість встановлення цілей та складання планів тренувань.
3. Можливість спілкування з іншими онлайн-користувачами.
4. Можливість створення власного аватара, який представлятиме вас на екрані.
5. Сумісність з додатками: Apple Health, Strava, Training Peaks, Garmin Connect, Adidas Training, Map My Fitness, Today's Plan.
• Сумісність з Kinomap (Android 5.0+/ iOS9.0+).
1. Попередньо запрограмовані маршрути з( відео)
• Рекомендується перевірити сумісність бігової доріжки з вашим пристроєм заздалегідь.
• Для коректної роботи програм необхідно активувати Wi-Fi, Bluetooth та GPS. а також усі дозволи, необхідні для програм, мають бути «ввімкнені» ; створювати пару з пристроєм лише в програмі, а не в налаштуваннях Bluetooth мобільного пристрою
• Практичні кнопки для регулювання швидкості та нахилу.
• 7-дюймовий ЖК-дисплей.
• Широкий вибір програм.
• Можливість прослуховування улюбленої музики через вбудовані динаміки (через Bluetooth).
• Висота поручнів: 88 см від талії / 109 см від землі.
• Відстань між поручнями: 73 см.
• Висота бігової поверхні від землі: 21,5 см.
• Програма HRC. тренажер автоматично регулює опір, щоб підтримувати пульс користувача в оптимальній зоні
• Елементи управління Touch & Run: кнопки управління також розташовані на бічних напрямних; ви можете почати/зупинити тренування однією кнопкою. Технічні характеристики
Не менше ніж 2,0 к.с.
Електрична
Електрична Не менше ніж 12%
Швидкість мінімальна не більше ніж 0,5 км/год
Швидкість максімальна не менше ніж 8 км/год

• Датчики пульсу: так
• Утримувач для пляшок: так
• Утримувач для планшета: так
• Транспортувальні ролики: так
• Система амортизації: будь яка
• Ключ аварійної зупинки: так
• так
• Нагрудний ремінь HR у комплекті: ні
• Аудіо вихід: ні
• Складна конструкція: ні
Вантажопідйомність: не менше ніж 150 кг
Вага: не менше ніж 100 кг
• Джерело живлення : Мережа 220В
видалити
видалити
Розміри:
Довжина: Не менше ніж 200 см
Ширина: Не менше ніж 80 см
Висота: Не менше ніж 105 см

Розміри полотна бігової доріжки:
Довжина: Не менше ніж 150 см
Ширина: Не менше ніж 50 см
Програми:
Загальна кількість програм: Не менше ніж 12
Попередньо встановлені програми: Не менше ніж 9
Користувальницькі програми: Не менше ніж 3
• Програма HRC: так
• Ручна програма: так

• Час
• Швидкість
• Відстань
• Частота пульсу
• Калорії

Вантажопідйомність: не менше ніж 200 кг
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити

Наявність Bluetooth APP (Можливість синхронізації з програмами Zwift & Kinomap та інші)

Остальне видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити
Видалити


Видалити
Видалити
Видалити

Видалити




Видалити

• 7-дюймовий ЖК-дисплей.
Видалити
Видалити

Висота поручнів: не вище ніж 85 см від рівня бігової поверхні
Відстань між поручнями: не менше ніж 70 см.
Видалити
Видалити


Видалити


Відповідно до частини другої статті 18 Закону, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою мають бути завантажені документальне підтвердження/докази.
Відповідно до пункту 5 частини п’ятої статті 18 Закону скарга повинна містити, зокрема, перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Пункт 6 частини п’ятої статті 18 Закону до скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (в тому числі у форматі pdf), що підтверджують інформацію, викладену у скарзі, та порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.


Відповідно до пункту 56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення уповноваженої особи Замовника, про затвердження Тендерної документації року що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі :
1. Тендерна документація що містить дані вимоги.
2. Витяг з ЄДР юридичних осіб щодо Скаржника – ФОП ФЄТІСОВ А.М, із зазначенням видів економічної діяльності, що стосується предмета закупівлі.


Отже вищезазначені вимоги обмежують права скаржника на рівну конкуренцію та містить дискримінаційний характер для усіх потенційних учасників закупівлі. Вважаю, що в цілому, ці вимоги Замовника є абсолютно необґрунтованими.
Скаржник переконаний, що зміна у тендерної документації цих вимог наддасть можливість брати участь у процедурі Закупівлі всім потенційним Учасникам, в тому суб’єктним господарювання, що належать до приватної форми власності, але при цьому мають відповідно дозвільні документи для надання медичних послуг, що є предметом закупівлі.

З урахуванням запропонованих змін, Замовником не будуть порушуватись права та законні інтереси Учасників та законодавчо встановлені принципи здійснення публічних закупівель.

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей та відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,
А тому на підставі наявних роз'яснень, Скаржник просить усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною Документації), та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства для забезпечення участі повного кола учасників.

Керуючись пунктом 56, 59 Особливостей та статтями 5, 8, 18, Закону України «Про публічні закупівлі»,
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації