• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (термомодернізація) даху та фасаду учбово-лабораторного корпусу «В» за адресою: вул. Львівська, 75 м. Луцьк Волинська область

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 65 робочих днів

53 304 691.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 533 046.92 UAH
Період оскарження: 04.06.2025 19:07 - 16.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника

Номер: 98d40675f2b44ee78a99ace220de29f2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-04-013817-a.a3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.07.2025 15:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.08.2025 10:38
Дата виконання рішення Замовником: 03.09.2025 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протокол № 486 від 03.09.2025 року Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт (термомодернізація) даху та фасаду учбово-лабораторного корпусу «В» за адресою: вул. Львівська, 75 м. Луцьк Волинська область — код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Мінекономіки від 23.12.2015 № 1749 (далі — ДК 021:2015), — 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 19.07.2025 р. № 381 (далі – Рішення), згідно якого відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.08.2025 р. № 12066-р/пк-пз зобов’язано ЛНТУ скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", В'ячеслав Маципура +380974177216 matcberg@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b9d6f8aa5c794de99f5548cf9be4571f
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з підставами для відхилення пропозиції, що вказані Уповноваженою особою Замовника у Протоколі №381 та вважає відхилення тендерної пропозиції Скаржника неправомірним з підстав, описаних у Скарзі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Повідомляємо, що тендерна документація не містить інших обов’язкових вимог та/або мінімального чи вичерпного переліку обладнання та матеріально-технічної бази учасника, яке необхідно було б надати учасникам.
Також Документація не містить умови, що інформація про транспортні засоби, механізми та устаткування, які надаються Учасником у довідці за формою 1, повинна відповідати по кількості чи/або по номенклатурі інформації, зазначеній у підсумковій відомості ресурсів чи інших кошторисних розрахунках.

За таких умов, Документація не містила окремих вимог до оформлення довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, зокрема, відсутні вимоги щодо необхідності зазначення інформації у відповідності до підсумкової відомості ресурсів чи інших кошторисних розрахунків.

Також Документація не містить умови, що інформація про наявність працівників, які надаються учасником у довідці за формою 2, зокрема їх кількість та спосіб залучення, повинні відповідати кошторисним розрахункам учасника.
За таких умов, Документація не містила окремих вимог до оформлення довідки про працівників, зокрема, відсутні вимоги щодо необхідності зазначення інформації у відповідності до підсумкової відомості ресурсів чи інших кошторисних розрахунків.
Разом з тим, у довідці №16-06-2025/15 від 16.06.2025 допущена помилка в імені та по-батькові працівника, таким чином, не застосувавши п. 43 Особливостей та не надавши Скаржнику можливості виправити невідповідність у довідці №16-06-2025/15 від 16.06.2025 Замовник допустив порушення при проведенні процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: b84e5e3433954fe5889bcfb0a4b5fcf7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-04-013817-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 11.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.07.2025 15:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.07.2025 18:13
Дата виконання рішення Замовником: 17.07.2025 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення від 27.06.2025 р. № 333 згідно з яким визначено переможцем ПП "Зевс - Гарант" скасоване
Автор: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", В'ячеслав Маципура +380974177216 matcberg@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2cc8bc5092ba4fd186676c853a411264
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця закупівлі ПП "ЗЕВС -ГАРАНТ" (Протокол №333 від 27.06.2025)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: пропозиція переможця не відповідає умовам пунктів 13 та 14 Додатку №1 Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей), а саме встановлено невідповідність у Локальному кошторисі та Розрахунку вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів) переможця, а також невідповідність до п. 23 табличної форми Додатку №1 щодо підтвердження наявності внутрішнього аудитора наданням сертифікату внутрішнього аудитора виданого згідно вимог ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: fe106769a6ba4cb7bd090aef42ad69fe
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-04-013817-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо скасувати неправомірне визначення переможцем закупівлі ПП "Зевс - Гарант"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу на закупівлю Капітального ремонту (термомодернізацію) даху та фасаду учбово-лабораторного корпусу «В» за адресою: вул. Львівська, 75 м. Луцьк Волинська область за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі №UA-2025-06-04-013817-a, щодо скасування рішення про прийняття пропозиції ПП «Зевс-Гарант» (код ЄДРПОУ 36177829) та визначення його переможцем, надаємо наступну відповідь: 1. Щодо визначених Вами невідповідностей у локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01, а саме: № пункту технічної специфікації Умова Документації Пропозиція ПП "Зевс - Гарант" Примітка: 12 (Демонтаж) Улаштування з листової сталі брандмауерів,парапетів Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів У пропозиції учасника відсутній «демонтаж» Зазначаємо, що у складі пропозиції ПП «Зевс-Гарант» надано локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01, у якому міститься пункт 12 у такому вигляді: 12 КР8-40-5 к дем.=0,7 Улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів 100м 6,4 5375,05 5358,26 16,79 16,19 34400 34293 107 104 53,2630 0,1571 340,88 1,01 В локальних кошторисах зазначається обґрунтування (шифр норми), а саме – КР8-40-5 к дем.=0,7. Шифр норми – єдиний достовірний показник виду робіт, який точно визначає, чи це демонтаж, монтаж, ремонт, тощо. Шифр норми - КР8-40-5 к дем.=0,7 однозначно ідентифікує норму як демонтажну, що підтверджується описом у держаному збірнику кошторисних норм РЕКН. Адже, шифр КР8-40-5 зазвичай означає – улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів (що є дійсно монтажем), однак до цієї норми застосовано коефіцієнт к дем.=0,7, відповідно до Методичних вказівок (зокремо ДБН Д.1.1-1-2000 або Настанови, Наказ №281 від 01.11.2021 року – це коригування норми, яке дозволяє використовувати монтажну норму для ДЕМОНТАЖНИХ РОБІТ. Окрім того, КР8-40-5 – улаштування з листової сталі брандмауерів, парапетів передбачено для демонтажу використання коефіцієнту 0,7. Тому, найменування робіт, прописаних ПП «Зевс-Гарант» без слова «демонтаж» варто вважати формальною помилкою, оскільки розрахунки локального кошторису №02-01-01 проводились враховуючи саме демонтажні роботи. 2. Щодо Підсумкової відомості ресурсів, яка була надана ПП «Зевс-Гарант», яка на Вашу думку не відповідає переліку та обсягам матеріалів та обладнанню, що визначені умовами закупівлі зазначаємо, що відповідно до п. 5.9 Настанови з визначення вартості будівництва, а саме: «При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних обставин (ускладнення умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядної організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. ПП «Зевс-Гарантом» надано Лист-пояснення №6/3 від 18.06.2025 року. Оскільки у багатьох позиціях замінено гусеничні крани на автомобільні – це зменшує вартість машино-годин, що допомагає в економії коштів державного бюджетного. Відсутність підіймачів зменшує експлуатаційні витрати. Хоча й зростає обсяг ручної праці, загальна вартість знижується. Отже, це практичний, нормативно дозволений підхід, що не погіршує технологію виконання робіт, а в певних випадках дозволяє оптимізувати вартість і зменшити загальні витрати. 3. Щодо відсутності такого обладнання, як киркувальник, лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 Кн [5 т] та термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг, зазначаємо, що у складі локального кошторису передбачено виконання робіт, які відповідно до окремих нормативів можуть передбачати використання обладнання типу "киркувальник". Однак, відповідно до фактичної організації процесу на об'єкті, зазначені роботи виконуються бульдозером з ковшем спеціальної конструкції - відвал, який здатний ефективно впоратися із різноплановими завданнями, згідно до наданих ПП «Зевс Гарант» кошторисних розрахунків. Вартість експлуатації окремого обладнання не включалась до складу вартості, оскільки воно не використовується, а витрати на його роботу не понесені. Це відповідає п. 5.9 Настанови з визначення вартості будівництва (наказ №281 від 01.11.2021), де передбачено можливість адаптації складу ресурсів за фактичних умов, без зміни технології робіт. У кошторисній документації передбачено застосування електричних лебідок з тяговим зусиллям 0,5 кН замість лебідки з тягою 49,05 кН. Така заміна обумовлена технічними особливостями об’єкта, де не передбачається підіймання важких елементів конструкцій. Роботи з фарбування та грунтування виконуються із застосуванням лебідки з меншим тяговим зусиллям, що дозволяє виконувати роботи з більш ергономічним підходом. Вартість робіт розрахована з урахуванням змінених умов відповідно до п. 5.9 Настанови з визначення вартості будівництва (наказ Мінрегіону №281 від 01.11.2021). Технологія виконання робіт при цьому не змінюється, і жодні ключові показники нормативів не порушено. У кошторисній документації не передбачено окремої позиції «термопенали з масою завантаження електродів до 5 кг», оскільки обсяг зварювальних робіт є обмеженим, а застосовувані електроди використовуються протягом короткого часу після відкриття упаковки. Електроди зберігаються в умовах, що виключають дію вологи, відповідно до вимог інструкцій виробника. Застосування термопеналів у даних умовах не є обов’язковим, що підтверджується положеннями ДСТУ EN ISO 3834-2:2022 Вимоги до якості для зварювання плавленням металевих матеріалів та інструкціями з експлуатації електродів. 4. Щодо невідповідності в обсязі машино-годин перфоратора електромагнітного, то в підсумковій відомості зазначено, що перфоратор електромагнітний використовується в обсязі 9,52 маш.год, для влаштування блискавкозахисту, окрім того - 0,492 маш.год., для установки пожежних драбин, ПП «Зевс Гарантом» використано перфоратор електричний, що зменшило обсяг використання перфоратора електромагнітного. 5. Щодо невідповідності обсягів Шурупів з напівкруглою головкою, діаметром стрижня 8 мм, довжина 100 мм (не 0,0020102 т, а 0,00201 т), Гвинти самонарізні, марка СМ1-35 (не 0,00151878 т, а 0,0015188 т) та Розчин готовий кладковий важкий цементно-вапняковий, марка М50 (не 4,503568 м3, а 4,50357 м3) зазначаємо, що ці невідповідності не лише не впливають на загальну вартість та обсягів виконання робіт, але й передбачені стандартами округлення згідно з кошторисними нормативами, а саме: Настановою з визначення вартості будівництва згідно з Наказом Мінрегіону №281 від 01.11.2021 р.) У кошторисних документаціях допускається округлення показників до 5 або 6 знаків після коми, залежно від програми або формату виводу даних, що не є арифметичною помилкою, яка могла б повпливати на вартість виконаних робіт чи якість їх виконання, а відповідає прийнятим стандартам точності округлення у кошторисному програмному забезпеченні. Це не впливає на розрахунки вартості, обсяги закупівлі чи виконання робіт, і не є підставою для визнання пропозиції такою, що не відповідає вимогам ТД. Окрім того, тендерною документацією не вимагалось від учасника надати Лист-згоду з технічним завданням, тому заміна певних машин, механізмів чи обладнання у тендерній пропозиції, якщо вона є нормативно обумовленою та оптимізує виконання робіт, не впливаючи на якість, однак зменшує загальну вартість, що забезпечує економію державного бюджету, не може вважатись невідповідністю умовам тендерної документації та іншим вимогам предмета закупівлі. Згідно з вимогами Тендерної документації Замовниками вимагалось лише надання Сертифікату внутрішнього аудитора виданого згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015) (п.23 Переліку для учасників), тому учасником виконані вимоги тендерної документації, так як надавати документи, що підтверджують працевлаштування внутрішнього аудитора Замовником не вимагалось. Отже, враховуючи вищевикладене, у Замовника немає підстав відхиляти тендерну пропозицію ПП «Зевс Гарант», оскільки вона відповідає вимогам Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Прийнята до розгляду
КЕП

скарга на рішення та дії замовника щодо відміни процедури закупівлі: «Капітальний ремонт (термомодернізація) даху та фасаду учбово-лабораторного корпусу «В» за адресою: вул. Львівська, 75 м. Луцьк Волинська область ДК 021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» з причини «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»

Номер: ae1815901f2d48b8ad05038faa6af357
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-04-013817-a.c4
Назва: скарга на рішення та дії замовника щодо відміни процедури закупівлі: «Капітальний ремонт (термомодернізація) даху та фасаду учбово-лабораторного корпусу «В» за адресою: вул. Львівська, 75 м. Луцьк Волинська область ДК 021-2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» з причини «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 25.09.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.09.2025 16:44
Автор: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", В'ячеслав Маципура +380974177216 matcberg@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 948292c7664b4d0d8f38c6c0e72a1a4c
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням №487 від 06 вересня 2025 року щодо відміни зазначеної вище Закупівлі з причини, вказаної Замовником, а саме: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки протокол відміни торгів не містить порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням №487 від 06 вересня 2025 року щодо відміни зазначеної вище Закупівлі з причини, вказаної Замовником, а саме: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки протокол відміни торгів не містить порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
Зазначене вище дає можливість встановити відсутність порушень законодавства в сфері публічних закупівель, а отже і підстав для відміни тендеру не вбачається, оскільки відсутні підстави: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Законодавство не визначає можливість відміни торгів з підстав зазначених Замовником як порушень.
З огляду на викладене вище, Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)