• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Стимулятори росту та захист рослин за ДК 021:2015 код 24450000-3 «Агрохімічна продукція»

Завершена

642 606.07 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 213.04 UAH
Період оскарження: 04.06.2025 10:29 - 11.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5ca5d334b0bd416b87702a42a34deb8a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-04-002489-a.a1
Назва: Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2025 14:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.07.2025 09:26
Автор: ТОВ "ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ", Андрій Бурчик +380972793008 office@pst.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d61b35a73e0046b792fbc680f5a87386
Заголовок пункту скарги: При визначенні Переможця застосував необ'єктивну та упереджену методику оцінки тендерних пропозицій, вказавши на недоліки Скаржника (дискваліфікація), проте аналогічний недолік Переможця не був оцінений при розгляді Замовником його пропозиції та визнання його Переможцем.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 04.06.25 р. Замовником КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА було оголошено про проведення процедури відкритих торгів з урахуванням особливостей вiдповiдно до Постанови КМУ вiд12 жовтня 2022р. № 1178, про що було опублiковане оголошення iдентифiкатор закупiвлi UA-2025-06-04-002489-a в електроннiй системi закупiвель, по предмету закупiвлi вiдповiдно коду ДК 021:2015 - 24450000-3 - Агрохiмiчна продукцiя (Агрохiмiчна продукцiя) очiкувана вapтість закупівлі 642606,07 грн.



За результатами електронного аукціону тендерна пропозиція ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» на суму 550000,00 грн. була найменшою «економічно вигіднішою».
Згідно реєстру пропозицiй у вiдкритих торгах (тендерi) прийняли участь два учасники, а саме:
1) ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ»
2) ТОВ «РАПІТВІНА»
19.06.2025р. оприлюднено в системi ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №64/2025 від 19.06.2025 про вiдхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» з наступних підстав, а саме: «підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації вимагається надання документа "Копія чинної ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, видана на Учасника".
Поряд з цим 19.06.2025р. оприлюднено в системi ПРОТОКОЛ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №65/2025 про визнання переможцем ТОВ «РАПІТВІНА».
ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» (надалi - Скаржник) не може погодитися з прийнятим Замовником, на нашу думку, незаконним, необґрунтованим та yпередженим рiшенням, викладеним y Протоколi №65/2025 з наступних підстав:
Замовник вимагає надати в тендерній документації в Додатку 3 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та інші вимоги до учасників»: учасник повинен надати «2.2. Копія чинної ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, видана на Учасника».
Переможцем ТОВ «РАПІТВІНА» було надано зокрема Витяг державної служби України з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА), а не копію чинної ліцензії на перевезення небезпечних вантажів, виданої на Учасника, як вимагалося в тендерній документації Замовника. Проте, Замовник, не дивлячись на вказані обставини, оголосив Переможцем ТОВ «РАПІТВІНА», хоча б мав відхилити пропозицію ТОВ «РАПІТВІНА».
Також звертаємо увагу на те, що Замовник відхилив протоколом №64/2025 від 19.06.2025р. тендерну пропозицію ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ», акцентуючи увагу на тому, що ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» не надала копію чинної ліцензії на перевезення, як вимагалося в тендерній документації.
На думку Скаржника, Замовник при визначеннi Переможця застосyвав необ’єктивну та неупереджену методику оцiнки тендерних пропозицiй, вказавши на недоліки Скаржника (дисквалiфiкацiя), проте аналогічний недолiк Переможця не був оцiнений при розгляді Замовником його пропозиції та визнання його Переможцем.
ТОВ «ПОЛІССЯ-ТАВРІЯ» не може залишити поза увагою порушення Замовником його прав. Ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить принципи здійснення публічних закупівель, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням та ін. Проте, Замовник, всупереч ст.5
ЗУ «Про публічні закупівлі» порушив права Скаржника, застосовуючи непрозорість закупівель і зловживаючи наданими правами.
Враховуючи викладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір