• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (спеціальний робочий одяг)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

27 642 703.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 231.30 UAH
Період оскарження: 03.06.2025 19:49 - 09.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 35b2db85a211443782b6e3d6e3e7ac0a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-03-014153-a.c2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
1. Невиконання ТОВ «УМТК» вимог пунктів 1.2.2, 2.2.2, 4.2.4, 6.2.5 Додатку 5 до тендерної документації в частині надання інформації про ґудзик. 2. Невідповідність координат кольору основної тканини згідно вимог пункту 5.2.2. та 5.3 Додатку 5 до тендерної документації ТОВ «УМТК». 3. Відсутність у тендерній пропозиції ТОВ «УМТК» копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (або висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, або звіт про таку експертизу, або протоколу випробувань, або іншого аналогічного документу, що підтверджує відповідність продукції медико-санітарному законодавству України), виданий уповноваженим державним органом на Стрічку еластичну згідно пунктів 2.2.4. а 5.2.8. Додатку 5 до тендерної документації. Підсумовуючи викладене вище, ТОВ «УМТК» було неправомірно обрано Замовником переможцем процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «УМТК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним тендерною документацією, і має бути відхилена відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Переможця згідно з умовами тендерної документації та оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Натомість, всупереч вимогам Закону, Особливостей та умовам власної тендерної документації, Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Враховуючи викладене, Скаржник вважає, що прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника порушують його права та охоронювані законом інтереси. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити зазначені нижче дії. Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону, ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника оформлене у Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю б/н від 26.06.2025 щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УМТК» по Лоту 1 ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (спеціальний робочий одяг): спеціальний робочий одяг (18130000-9 Спеціальний робочий одяг) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення оформлене у Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю б/н від 26.06.2025 щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УМТК» по Лоту 1 ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (спеціальний робочий одяг): спеціальний робочий одяг (18130000-9 Спеціальний робочий одяг). Додатки: 1. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю б/н від 26.06.2025 щодо обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УМТК» (файл «Повідомлення про намір».) 2. ІНФОРМАЦІЯ про матеріал вих. № 54-06 від 10.06.2025 року (файл «Інф ґудз синій»). 3. Протокол випробувань № 2023.00.11.13.04 від 13.11.2023 (файл «Протокол Адванта синій»). 4. ІНФОРМАЦІЯ про матеріал» вих. № 58-06 від 10.06.2025 року (файл «Інф стрічка ел»). 5. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 17.05.2023 року № 12.2-18-3/5686. 6. Тендерна документація (нова редакція)
Дата розгляду скарги: 11.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.07.2025 15:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.07.2025 17:50
Автор: ФОП Кваша Олексндр Григорійович, Олександр Кваша 380660446740 Fopkvasha25@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a4d5959175b641aa8869b11048981de8
Заголовок пункту скарги: Скарга не неправомірне обрання переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про обрання ТОВ "УМТК" переможцем процедури закупівлі та наміром укласти з ТОВ "УМТК" договору про закупівлю, оформленого у Повідомленні. Скаржник вважає, що Замовником грубо порушено його права, як учасника процедури закупівлі, а також порушені принципи здійснення закупівель закріплені в статті 5 Закону, зокрема щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників.
У тендерній пропозиції ТОВ "УМТК" наявні наступні невідповідності вимогам тендерної документації по закупівлі № UA-2025-06-03-014153-a, для Лоту 1 ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (спеціальний робочий одяг): спеціальний робочий одяг (18130000-9 Спеціальний робочий одяг), а саме: 1. Невиконання ТОВ «УМТК» вимог пунктів 1.2.2, 2.2.2, 4.2.4, 6.2.5 Додатку 5 до тендерної документації в частині надання інформації про ґудзик.
2. Невідповідність координат кольору основної тканини згідно вимог пункту 5.2.2. та 5.3 Додатку 5 до тендерної документації ТОВ «УМТК».
3. Відсутність у тендерній пропозиції ТОВ «УМТК» копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (або висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, або звіт про таку експертизу, або протоколу випробувань, або іншого аналогічного документу, що підтверджує відповідність продукції медико-санітарному законодавству України), виданий уповноваженим державним органом на Стрічку еластичну згідно пунктів 2.2.4. а 5.2.8. Додатку 5 до тендерної документації.
Підсумовуючи викладене вище, ТОВ «УМТК» було неправомірно обрано Замовником переможцем процедури закупівлі, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «УМТК» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним тендерною документацією, і має бути відхилена відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Переможця згідно з умовами тендерної документації та оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Натомість, всупереч вимогам Закону, Особливостей та умовам власної тендерної документації, Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, тоді як вона фактично їм не відповідає, призводять до неможливості розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовником та до позбавлення Скаржника можливості стати переможцем цієї процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси.
Документи (докази), що підтверджують наявність у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів, додаються до цієї скарги, а також знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема на сайті Prozorro за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-06-03-014153-a?oldVersion=true
Враховуючи викладене, Скаржник вважає, що прийняті рішення, дії чи бездіяльність Замовника порушують його права та охоронювані законом інтереси. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені в АМКУ шляхом зобов’язання Замовника здійснити дії щодо скасування свого рішення, що оформлене у Повідомленні про намір укласти договір про закупівлю б/н від 26.06.2025 щодо обрання переможцем ТОВ «УМТК».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: f8374ea77e774d9288fd2ef353f04bd0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-03-014153-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА на неправомірне визначення переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Під час проведення закупівель Замовник керується Законом та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). У пункті 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником згідно з вимогами статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктами 3 і 4 частини другої статті 22 Закону замовник у тендерній документації зазначає відомості щодо встановлення умов до предмета закупівлі у вигляді інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні його характеристики, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі; інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Згідно з частиною п’ятою статті 23 Закону замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Так, у пункті 7 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника встановлено, що відповідна інформація надається згідно з додатком 5 «Технічна специфікація» тендерної документації Замовника. Також зазначаємо, що ПрАТ «АК «Київводоканал» є єдиним у місті Києві оператором критичної інфраструктури, що в умовах воєнного стану вживає всіх можливих заходів, спрямованих на стабільне функціонування об’єктів критичної інфраструктури, що забезпечують життєдіяльність міста Києва та деяких населених пунктів Київської області (безперебійне надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення). Забезпечення працівників Замовника спецодягом є вкрай важливим для безперебійної роботи Товариства та виконання прямих обов’язків із забезпечення життєдіяльності міста Києва та деяких населених пунктів Київської області. Подання необґрунтованих та безпідставних вимог новоствореним Учасником ФОП Кваша О.Г., який навіть не надав в тендерній пропозиції по Лоту 1 документів, крім витягу ЄДРПОУ, для розгляду й перевірки, що свідчить про намір учасника спотворити, затягнути та зірвати торги, перешкоджає нормальній та безперебійній роботі критичній та життєво важливій інфраструктурі ПрАТ «АК «Київводоканал». Така недобросовісна поведінка суб’єкта господарювання може розцінюватись як маніпулювання результатами торгів, а саме: подання фіктивної пропозиції, використання недостовірної інформації, що є порушенням Закону України «Про захист економічної конкуренції» і може призвести до застосування штрафів та інших санкцій. Вимогу ФОП Кваша О. Г. від 26.06.2025 № 260625 розглянуто за результатами розгляду повідомляємо. ФОП Кваша О. Г. у вимозі наполягає, що у довідці про ґудзик, поданій ТОВ «УМТК» у документі під назвою «Інформація про матеріал» вих. № 54-06 від 10.06.2025 року (файл «Інф ґудз синій.pdf»), відсутні дані про склад матеріалу та опис складових. Такі твердження не відповідають дійсності виходячи з наступного. У документі під назвою «Інформація про матеріал» вих. № 54-06 від 10.06.2025 в розділі Характеристики (опис) товару зазначено: Ґудзик амінопластовий. Діаметр:17 мм. Колір: синій. Форма: кругла. З урахуванням того, що предмет закупівлі повинен виготовлятись із застосуванням простих монолітних ґудзиків, які не містять складових, а також враховуючи, що учасником зазначено склад – амінопластовий, як це вимагалось Додатком 5 тендерної документації. То учасник виконав встановлені вимоги, зазначив склад матеріалу та опис складових, тому відсутні підстави для відхилення пропозиції з наведеної підстави. Також у вимозі вказано, що значення показників тканини Адванта темно-синього кольору, що вказані у протоколі випробувань № 2023.00.11.13.04 від 13.11.2023 не відповідають вимогам тендерної документації. З цього приводу повідомляємо наступне. Додатком 5 до тендерної документації визначено, що змішана тканина з якої виготовляється робочий одяг повинна відповідати наступним координатам кольору: L* – 23,42; a* – 2,47; b* – -12,42. При цьому допускається кольорова відмінність ΔЕ Lab не більше 3. В наданому протоколі випробувань № 2023.00.11.13.04 від 13.11.2023 вказано, що тканина Адванта темно-синього кольору має похибку відносно визначених координат ΔЕ Lab – 2,98, що відповідає встановленій в тендерній документації вимозі, тому відсутні підстави для відхилення пропозиції з наведеної підстави. Стосовно невідповідності пропозиції ТОВ «УМТК» по Лотах 2–6 звертаємо увагу на наступне. Відповідно до норм чинного закупівельного законодавства з вимогами щодо правомірності оцінки пропозицій учасників може звернутись учасник даної процедури закупівлі. ФОП Кваша О. Г. пропозицій для участі в закупівлі UA-2025-06-03-014153-a по Лотах 2–6 не подано, відтак, в розумінні Закону, ФОП Кваша О. Г. не є учасником закупівлі по Лотах 2–6, а прийняті рішення Замовником по цих лотах не зачіпають та не можуть порушувати його законні права та інтереси, тому вимога в цій частині не підлягає розгляду. Ураховуючи викладене, під час розгляду пропозиції та прийняття рішення про визначення переможця тендерних пропозицій Учасника ТОВ «УМТК» по Лотам 1-6 Замовником дотримано всі вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель в цілому, а позиція Учасника ФОП Кваша О.Г. щодо наявності підстав для скасування рішення про визначення переможця закупівлі є необґрунтованою. Таким чином у Замовника відсутні правові підстави для перегляду рішення про визначення тендерних пропозицій учасника ТОВ «УМТК» по Лотам 1-6 переможцем та відхилення.
Статус вимоги: Відхилено