-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДБН А.2.2-3:2014. поточний ремонт приміщення станції швидкої медичної допомоги, розташоване за адресою: м. Мирноград, вул. Соборна, б.20
Торги не відбулися
199 980.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2018 16:29 - 29.10.2018 16:22
Вимога
Вирішена
Оскарження дискваліфікації
Номер:
fc2d149974e04c94828e8ca3e8f9ab4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-10-23-000924-c.c1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Вивчивши результати протоколу, я вважаю , що вказані причини не є підставою для моєї дискваліфікації. Так як замовник у вимогах до кваліфікації учасників
у п.4.4 інформації щодо закупівлі чітко не вказав, що ШОСТА сторінка паспорту, має бути сканованою ВКЛЮЧНО! Також викликає здивувуння ,що замовник, ну дуже швидко розглянув мою пропозицію, а щоб бути точнішим ,витратив на це аж 4 години робочого дня, не надавши навіть можливости дозавантажити у систему цю ВАЖЛИВУ пусту 6 сторінку паспорту." А пачєму я далжна ...."- некоректна відповідь для людини ,яка працює юрисконсультом та займається цією закупівлею. А хто ж тоді повинен ? Причина відхилення є формально нікчемною та не має ніякого сенсу. Окрім того, у кваліфикаційних документах чітко прописано Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі наявності факту зазначення у документах, поданих до пропозиції, будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі.Ви навіть не витратили дві хвилини щоб подзвонити і вказати на формальну помилку " НЕДОВАНТАЖЕНОЇ ШОСТОЇ СТОРІНКИ" Відповідно до п. 2 наказу Міністерства юстиції України від 31.03.2015 № 466/5 "Про деякі питання надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг", мають однакову юридичну силу, автентичність цього документу може бути перевірена на сайті Міністерства юстиції України за адресою: https://usr.minjust.gov.ua/.- ним Ви теж могли скористатись.
Всі ми прекрасно розуміємо, що головна причина дискваліфікації мене не у відсутності скану пустої сторінки паспорту та є формально нікчемною і не має ніякого сенсу.
Пов'язані документи:
Учасник
- Причина дискваліфікації))).TIF 06.11.2018 12:26
Дата подачі:
06.11.2018 12:26
Вирішення:
Доброго дня! Допорогові закупівлі проподяться відповідно до положень "Порядку здійснення допорогових закупівель" затвердженого наказом №35 від 13.04.2016р. ДП №Зовнішторгвидав України (надалі - Порядок). Відповідно до п.6.1. Порядку закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреби Замовника та укладання з ними відповідних договорів. Закупівля за №3061251 "ДБН а.2.2-3:2014. Поточний ремонт приміщення станції швидкої медичної допомоги, розташоване за адресою: м. Мирноград, вул. Соборна, б.20" була оголошення з дотриманням положень п.6.2. Порядку. Відповідно до п.6.3. Замовник під час оголошення закупівлі розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору ...., а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. У відповідність до положень п.6.5. Порядку Користувачі системи мають можливість у період уточнень (підготовки пропозиції до участі у закупівлі) звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Положеннями Порядку непередбачено зв`язок Замовника через електронну пошту або телефоними дзвінками з Користувачами та Учасника не в період уточнення та в період Оцінки "Кваліфікація". п.6.9. Порядку зазначено,що пропозиція ПОВИННА ВІДПОВІДАТИ ВИМОГАМ, зазаначеним Замовником під час оголошення закупівлі. У вимогі Замовника зазначеної у п.4.4. інформації щодо закупівлі чітко прописано - Учасник повинен надати в електроному (сканованому форматі pdf - окремими файлами) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи - Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру, або копія реєстраціного номеру облікової картки платника податків (у разі відсутності з реглігійних переконань, копію сторінок паспорту з відповідною відміткою. Також, учасником надається ЗАВІРЕНА КОПІЯ СТОРІНОК ПАСПОРТУ уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (А САМЕ СТОРІНОК 1-6 та місце проживання)..............). Учасник на виконання вищенаведенної вимоги надав у складі своєї пропозиції кольорові копії сторінок паспорту з 1-5 та сторінок 12- місце реєстрації проживання, 13- пуста. Замовник прийняв рішення про дискваліфікацію Учасника так, як вимога наведена у п.4.4. не виконана. Відповідно до п.10.1 Порядку Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до ЗАКІНЧЕННЯ ПЕРІОДУ ПРИЙОМУ ПРОПОЗИЦІЙ. Щодо питання про проведення перевірки документу (паспорту) на сайті https://usr.minjust.gov.ua, на вище наведеному сайті є можливість здійснити перевірку та отримання відомостей з ЕДР, а на сайті hppts://nd.dmsu.gov.ua Державної міграційної служби України є можливість проведення перевірки дійсності документу (паспорту) за номер та серією, перевірка здійснена була та в цілому розглянути всі сторінки документу (паспотру) можливості не має. Також здійснена перевірка наданих документів (копії офіційних документів) у складі пропозиції Учасника як фізичної особи підприємця на сайті Youcontrol та роздруковано досье. На підставі викладеного раніше Замвоник залишає своє рішення без зімн. А також повідомляє, що дана процедура закупівлі завершена, та розпочата нова 06.11.2018р. за №3114584.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні