• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Камери відеоспостереження в комплекті з подальшим їх монтажем та пусконалагодженням в будівлях виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, вул. Адміральська, 20 літера Б)

Завершена

648 234.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 241.17 UAH
Період оскарження: 03.06.2025 12:12 - 08.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на оскарження результатів кваліфікації

Номер: e44d0611bee44f22b46eb7e40c55ade5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-03-005793-a.a2
Назва: Скарга на оскарження результатів кваліфікації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2025 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.07.2025 15:10
Дата виконання рішення Замовником: 15.07.2025 10:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано замовником
Автор: ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1", Сергій Конінський +380966158616 samospasatel.puls@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8d41db183b5e490a9e98fd217cb8b0a7
Заголовок пункту скарги: За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-03-005793-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА №1" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Камери відеоспостереження в комплекті з подальшим їх монтажем та пусконалагодженням в будівлях виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, вул. Адміральська, 20 літера Б)

За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне –
« у зв’язку з наявністю підстав для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1", поданої на участь у відкритих торгах з особливостями згідно з предметом закупівлі - ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Камери відеоспостереження в комплекті з подальшим їх монтажем та пусконалагодженням в будівлях виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, вул. Адміральська, 20 літера Б), (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-03-005793-a), а саме:
- відповідно до Додатку 1 тендерної документації, Учасник надає свою тендерну пропозицію згідно технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації
У тендерній пропозиції учасника у файлі «Цінова пропозиція мережеве обладнання» відсутні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, моделі, марки тощо, що унеможливлює оцінити його пропозицію на відповідність технічним вимогам, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації.,
Також, згідно Додатку №3 до тендерної документації, учасник надає перелік витратних матеріалів та їх кількість для монтажу та пусконалагодження. Така інформація відсутня у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

ВИРІШИЛА:
1. Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями ТОВ "ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА № 1" за предметом ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Камери відеоспостереження в комплекті з подальшим їх монтажем та пусконалагодженням в будівлях виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, вул. Адміральська, 20 літера Б), (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-03-005793-a).
2. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, у зв’язку з чим підлягає відхиленню на підставі абз. 2 підпункту 2 п. 44 особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р (зі змінами).
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ст. п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону з врахуванням особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р (зі змінами).

Протокол, щодо прийняття рішення уповноваженою особою Виконавчого комітету Миколаївської міської ради № 48 від 23.06.2025року

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА №1» (далі – Скаржник) категорично не погоджується з даним рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника та вважає його таким, що порушує права Скаржника з таких підстав.

Стосовно підстав відхилення зазначаємо наступне:
Відповідно до умов Тендерної документації, де в Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п. 2 «Зміст тендерної документації» зазначено наступне :
2.1. Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені тендерною документацією. Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу Додатку №2 до тендерної документації; У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним п. 47 Особливостей. Документи подаються, відповідно до розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації; - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Документи
подаються, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації;
- інші документи, що вимагаються тендерною документацію відповідно до Додатку №2 до тендерної документації;
- заповненою формою «ПРОПОЗИЦІЯ». Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначену у Додатку №2 до тендерної документації.»

На підставі вказаної інструкції та положень статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (де Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності), Скаржником надано вищезазначені документи, серед яких надано Тех. вимоги 2, які Скаржником надані щодо предмету закупівлі Замовнику (в складі Тендерної пропозиції, до скарги надається), які на 100% відповідають встановленим технічним характеристикам предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації, до скарги надається).
Згідно статті 23 п. 1 зазначено – «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Таким чином Скаржник надав Технічні, кількісні та якісні характеристики обладнання поставка якого буде здійснюватись у разі укладання Договору.

Щодо не надання технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі у файлі «Цінова пропозиція мережеве обладнання», зазначаємо наступне, згідно Розділу 3 пункту 2.1.,
«заповненою формою «ПРОПОЗИЦІЯ». Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначену у Додатку №2 до тендерної документації.»

Оскільки, Замовником чітко не визначено порядок заповнення форми «Пропозиція», а саме яку саме надавати інформацію у вказаному документі, Скаржником Заповнено файл «Пропозиція», в якому вказана пропозиція закупівлі у відповідності до предмету здійснення закупівлі.
Окрім того в документі «Пропозиція» (Додаток 1 до тендерної документації), та зазначено вираз «Учасник надає свою тендерну пропозицію згідно технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншими вимогами тендерної документації»
Учасником надано Технічні характеристики в файлі Тех. вимоги 2 (до скарги додається)

Також Замовником зазначено, що пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, щодо предмета закупівлі тендерної документації, що не відповідає дійсності, оскільки пропозиція учасника у відповідності до ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, шляхом заповнення з окремими полями.
Відповідно до тендерної пропозиції Скаржника (до скарги додається) серед інших документів в розділі документи «Тендерної пропозиції», знаходиться Документ «Технічні характеристик», в якому зазначено, Технічні, якісні та кількісні характеристик обладнання, поставку якого здійснить Скаржник у випадку перемоги в аукціоні.

Таким чином учасник процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА №1» надавши замовнику відомості про технічні характеристики, щодо предмету закупівлі, які ми як учасник можемо виконати та які в повній мірі відповідають технічному завданню замовника виконав умову про необхідні технічні характеристики предмету закупівлі в повному обсязі (що в повній мірі відповідає нормам ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»), а отже Замовником хибно визначено причину відхилення п.п.2 п. 44 Особливостей, оскільки В абз 2 п.43 Особливостей зазначено наступне «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно до Тендерної документації, в розділі 3 «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п. 2.1. зазначено вимогу Замовником, що «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначену у Додатку №2 до тендерної документації»
Скаржником надано всі документи у відповідності до Додатку № 2 до Тендерної документації
Таким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА №1» в своїй тендерній пропозиції повністю виконано технічні вимоги замовника в цій частині
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол 48 від 23.06.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на відхилення

Номер: 31a0de97926f479aafbf98e46f0ba7bf
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-03-005793-a.c1
Назва: Скарга на відхилення
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.06.2025 14:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.07.2025 14:19
Автор: ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ", Єрохін Сергій +380675860682 tender@ohholding.zp.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 108332d4bfc94df0b5b66ac9c89fc374
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилення щодо неподання документів, які не вимагалися надавати у складі пропозиції.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 03 червня 2025 року ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оприлюднене оголошення UA-2025-06-03-005793-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 35125300-2 Камери відеоспостереження для охоронних систем (Камери відеоспостереження в комплекті з подальшим їх монтажем та пусконалагодженням в будівлях виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, вул. Адміральська, 20 літера Б).
ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ - СЛАВУТИЧ» (далі - Скаржник) приймало участь у вищевказаній закупівлі.
19 червня 2025 року Замовником було прийняте рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Скаржника, яке опубліковано протоколом уповноваженої особи № 27 від 19.06.2025.
З даним рішенням не можна погодитися, оскільки Скаржником подано пропозицію у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та виконані всі вимоги тендерної документації, рішення Замовника є не правомірним та таким, що прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (далі – Особливості) та вимог тендерної документації.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовник порушив статтю 5 Закону, зокрема, частину першу пункту 1, добросовісну конкуренцію серед учасників, частину першу пункту 4, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, частину першу пункту 5, об'єктивність та неупередженість оцінки тендерних пропозицій.
Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей: - Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Замовник в протоколі від № 27 від 19.06.2025 зазначає:
- відповідно до Додатку 3 тендерної документації Технічні вимоги кожен комплект камер повинен містити Ліцензію на кожну камеру та канал: відображення у реальному часі, зберігання відео даних на сервері pStore, моніторингові функції та ведення статистики у платформі (Сумістність інтегрування у платформу керування Hikcentral).
У тендерній пропозиції учасника відсутні ліцензії на камери відеоспостереження, що не відповідає технічному завданню. У документі зазначено, що для кожної камери та каналу необхідна ліцензія для відображення у реальному часі, зберігання відео даних на сервері pStore, моніторингові функції та ведення статистики у платформі (сумістність інтегрування у платформу керування Hikcentral). Відсуність ліцензії не передбачає відображення відео у реальному часі, а також моніторингових функцій і ведення статистики, як описано в технічному завданні.
Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Скаржник заперечує даний пункт відхилення виходячи з:






Відповідно до вимог тендерної документації:
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
до предмету закупівлі
ДК 021:2015-35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Камери відеоспостереження в комплекті з подальшим їх монтажем та пусконалагодженням в будівлях виконавчого комітету Миколаївської міської ради, що розташовані за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20, вул. Адміральська, 20 літера Б)

Загальна кількість: – 27 комплектів з них:
Найменування Характеристики Кількість
1. Комплект №1, кількість 11 комплектів
Камера Особливості:
Тип корпусу: купольний
Тип: Дротова
Роздільна здатність камери: 4 Мп
Тип підсвічування: ІЧ+видиме світло
Дальність підсвічування: 30м
Вид: Вулична
Інтерфейси: Ethernet; 1вх/1вих
Роздільна здатність відео: 2688х1520
Розмір матриці: 1/1.8"
Тип матриці: 1/1.8" Progressive Scan CMOS
Формат відео: H.264, H.264+, H.265, H.265+
Фокусна відстань: 2.8 мм
Кут огляду по горизонталі: 111°
Роздільна здатність відео: 2688 х 1520, 2560 х 1440, 1920 х 1080, 1280 х 720, 640 х 480, 640 х 360
Частота кадрів (головний потік): 2688 х 1520, 1920 х 1080, 1280 х 720 - 25 к/с
Частота кадрів (додатковий потік): 1280 х 720, 640 х 480, 640 х 360 - 25 к/с
Частота кадрів (дод2. потік): 1920 х 1080, 1280 х 720, 640 х 480, 640 х 360 - 10 к/с
Кут огляду по вертикалі: 57.6°
Матеріал корпуса: Алюмінієвий сплав
Слот для карт пам'яті: MicroSD
Максимальний обсяг карти пам'яті, ГБ: 512
Мін. чутливість: колір: 0.0005 лк (F1.0, AGC ON), 0 лк з підсвічуванням
Швидкість затвора: 1/3 – 1/100 000 с
WDR 130 дБ
Придушення шуму (DNR): 3D
BLC Підтримує
HLC підтримує
ROI 1 зона для головного та дод. Потоку
Панорамування: 0 ° - 355 °
кут нахилу: 0 ° - 75 °
поворот: 0 ° - 355 °
Кути огляду Р: 111°, В: 57.6°, Д: 138.5°
Фокусна відстань 2.8 мм
Апертура: F1.0
Тип підсвічування: ІЧ(інфра червоне)+ видиме світло
Дальність підсвічування: 30 м, Спосіб зберігання: NAS (NFS, SMB/CIFS); ANR; micro SD 512 ГБ Аудіо інтерфейси: 1вх/1вих Вбудований мікрофон: Так Інтерфейси тривоги: 1 вх/1вих, Мережевий інтерфейс: 1 RJ45 10 M/100 M
Виявлення об'єкту: 61 м, Спостереження за об'єктом: 24 м, Розпізнання об'єкта: 12 м, Ідентифікація об'єкта: 6 м
Основні функції обробки: 4 зони маскування
Перетин лінії: Підтримує, Вторгнення в область: Підтримує, Вхід та вихід з регіону Підтримує, Виявлення осіб Підтримує
Цільові типи: Підтримує
Тригери тривоги: виявлення руху (підтримується спрацьовування сигналізації за вказаними типами цілей (людина та автомобіль)), сигналізація саботажу, виключення
Живлення: 12В DC
PoE 802.3af
Потужність споживання: 8.5 Вт
Робоча температура: –30 °C - +60 °C
Ступінь захисту: IP67
Розміри: Ø 121.5 х 97.6 мм
Вага: 525 г
Матеріал: алюміній
Вага брутто: 0.82 кг
Сумісність: повна сумісний із протоколами передачі даних Hik EHome 5.0, Hik ISAPI protocol, Hik OTAP, Hik-Connect, Hik ISUP, Сумістність інтегрування у платформу керування Hikcentral 1
Розподільча коробка Матеріал: Cплав алюмінію
Розміри: Φ121 × 36.2 мм
Навантаження 4500 г
Вага: 250 г
Колір: білий
IP68 1
Ліцензія ПЗ Ліцензія на кожну камеру та канал: відображення у реальному часі, зберігання відео даних на сервері pStore, моніторингові функції та ведення статистики у платформі (Сумістність інтегрування у платформу керування Hikcentral) 1
2. Комплект № 2 – кількість 12 комплектів
Камера Особливості:
Тип корпусу: купольний
Тип: Дротова
Роздільна здатність камери: 4 Мп
Тип підсвічування: ІЧ+видиме світло
Дальність підсвічування 40м
Вид: Вулична
Інтерфейси: Ethernet
Роздільна здатність відео: 2688х1520
Розмір матриці: 1/1.8"
Тип матриці: 1/1.8" Progressive Scan CMOS
Формат відео: H.264, H.264+, H.265, H.265+
Фокусна відстань: 2.8 мм
Кут огляду по горизонталі: 104°
Роздільна здатність відео: 2688 х 1520, 2560 х 1440, 1920 х 1080, 1280 х 720, 640 х 480, 640 х 360
Частота кадрів (головний потік): 2688 х 1520, 1920 х 1080, 1280 х 720 - 25 к/с
Частота кадрів (додатковий потік): 1280 х 720, 640 х 480, 640 х 360 - 25 к/с
Частота кадрів (дод2. потік): 1920 х 1080, 1280 х 720, 640 х 480, 640 х 360 - 10 к/с
Кут огляду по вертикалі: 54.4°
Матеріал корпуса: Алюмінієвий сплав
Слот для карт пам'яті: MicroSD
Максимальний обсяг карти пам'яті, ГБ: 512
Мін. чутливість: колір: 0.0005 лк (F1.0, AGC ON), 0 лк з підсвічуванням
Швидкість затвора: 1/3 – 1/100 000 с
WDR 130 дБ
Придушення шуму (DNR): 3D
BLC Підтримує
HLC підтримує
ROI 1 зона для головного та дод. Потоку
Панорамування: 0 ° - 355 °
кут нахилу: 0 ° - 75 °
поворот: 0 ° - 355 °
Кути огляду Р: 104°, В: 54.4°, Д: 126.7°
Фокусна відстань 2.8 мм
Апертура: F1.0
Тип підсвічування: ІЧ(инфра червоне)+ видиме світло
Дальність підсвічування: 30 м, Спосіб зберігання: NAS (NFS, SMB/CIFS); ANR; micro SD 512 ГБ Аудіо інтерфейси: 1вх/1вих Вбудований мікрофон: Так Інтерфейси тривоги: 1 вх/1вих, Мережевий інтерфейс: 1 RJ45 10 M/100 M
Виявлення об'єкту: 61 м, Спостереження за об'єктом: 24 м, Розпізнання об'єкта: 12 м, Ідентифікація об'єкта: 6 м
Основні функції обробки: 4 зони маскування
Перетин лінії: Підтримує, Вторгнення в область: Підтримує, Вхід та вихід з регіону Підтримує, Виявлення осіб Підтримує
Цільові типи: Підтримує
Тригери тривоги: виявлення руху (підтримується спрацьовування сигналізації за вказаними типами цілей (людина та автомобіль)), сигналізація саботажу, виключення
Живлення: 12В DC
PoE 802.3af
Потужність споживання: 8.5 Вт
Робоча температура: –30 °C - +60 °C
Ступінь захисту: IP67
Розміри: Ø 138.3 х 115,4 мм
Вага: 525 г
Матеріал: алюміній
Вага брутто: 0.82 кг
Сумісність: повна сумісний із протоколами передачі даних Hik EHome 5.0, Hik ISAPI protocol, Hik OTAP, Hik-Connect, Hik ISUP, Сумістність інтегрування у платформу керування Hikcentral 1
Розподільча коробка Матеріал: Cплав алюмінію
Розміри: Φ137 × 42 мм
Навантаження 4500 г
Вага: 250 г
Колір: білий
IP68 1
Ліцензія ПЗ Ліцензія на кожну камеру та канал: відображення у реальному часі, зберігання відео даних на сервері pStore, моніторингові функції та ведення статистики у платформі (Сумістність інтегрування у платформу керування Hikcentral) 1
3. Комплект № 3 – кількість 4 комплектів
Камера Особливості:
Тип корпусу: купольний
Тип: Дротова
Роздільна здатність камери: 4 Мп + 4 Mп
Тип підсвічування: видиме світло
Матриця 2 x 1/1.8" CMOS
Мін.чутливість: Колір: 0,0005 лк @ (F1.0, AGC ON), 0 лк з підсвічуванням
Швидкість затвора: 1/3 - 1/100, 000 с
Придушення шуму: (DNR ) 3D
WDR 130 дБ
Регулювання по осях поворот: -30° - 30°, нахил: -75° - 75°
Фокусна відстань: 4 мм
Відстань фокусування 3.6м - ∞
Апертура :F1.
Кути огляду ;Г: 180°± 10°;
Дальність підсвічування: 40 м
Відео компресія: H.265+/H.265/H.264+/H.264
Кількість потоків :2
Частота кадрів (головний потік): 5120 x 1440 12.5 к/с з WDR, 20 к/с без
Частота кадрів (додатковий потік): 1920 x 536, 960 x 272 12.5 к/с з WDR, 20 к/с без
BLC: Підтримує
HLC ;Підтримує
Метод зберігання: NAS (NFS, SMB/CIFS), ANR, NVR, microSD до 256 ГБ
Сумісність: ONVIF (Profile S, Profile G, Profile T), ISAPI, SDK, ISUP
Аудіо інтерфейси: 1 вх/1 вих,
Мережеві інтерфейси:1 RJ45 10 M/100 M
Інтерфейси тривоги:1 вх/1 вих
Виявлення об'єкта77 м
Перетин лінії:Підтримує
Вторгнення в область:Підтримує
Вхід та вихід з регіону:Підтримує
Виявлення аудіо винятків:Підтримує
Метальні типи : Підтримує
Живлення: 12 В DC
PoE: 802.3af, Class 3
Потужність споживання: 11 Вт
Робоча температура: -30 °C - 60 °C
Ступінь захисту: IP67
Розміри: Ø 155 x 155.7 мм
Вага: 1.1 кг
Матеріал: метал
Вес брутто: 1.914 кг
Сумісність: повна сумісний із протоколами передачі даних Hik EHome 5.0, Hik ISAPI protocol, Hik OTAP, Hik-Connect, Hik ISUP, Сумістність інтегрування у платформу керування Hikcentral 1
Розподільча коробка Матеріал: Cплав алюмінію
Розміри: Φ155 × 183.5 × 240 мм
Навантаження 3000 г
Вага: 725 г
Колір: білий
IP68 1
Ліцензія ПЗ Ліцензія на кожну камеру та канал: відображення у реальному часі, зберігання відео даних на сервері pStore, моніторингові функції та ведення статистики у платформі (Сумістність інтегрування у платформу керування Hikcentral) 1
Найменування послуг з монтажу та пусконалагодження
Найменування послуг Од. вим К-ть
Нарізка та маркування кабелю, за 1 м посл. 1525
Протяжка кабелю в гофрі, за 1 м посл. 1525
Кріплення гофри до стелі на висоті понад 2 метри, за 1 м посл. 750
Штроблення отворів у штукатурці посл. 30
Монтаж камери та встановлення ПЗ посл. 27
Прокладання кабелю скрізь отвори, за 1 м посл. 100
Монтаж конектора RJ45 посл. 54
Розробка порта в патчпанелі посл. 27
Прокладання кабелю в гофрі на висоті вище 2 метрів, за 1 м посл. 1500
Протяжка кабелю у кабель каналі, за 1 м посл. 400
Тестування кабельних ліній посл. 27
Маркування посл. 27
Матеріали для монтажу та пусконалагодження
Найменування товару Од. вим. К-ть
Кабель "віта пара" 4x2x0.51 бухта 305 м КПВ-ВП бухта 5
Гофра діаметр 25мм, бухта 50 м бухта 18
Кліпси для гофри діаметр 25мм шт 1000
Прохідні гермовводи діаметр 36 шт 27
Витратні матеріали для монтажу та пусконалагодження *Учасник надає перелік витратних матеріалів та їх кількість

Якщо це технічне завдання містить посилання на конкретну марку чи виробника, або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, таке посилання є необхідним та обґрунтованим. Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент».
Скаржника наголошує, що документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання саме у складі пропозиції Ліцензії на кожну камеру.
У той же час у складі пропозиції Скаржника міститься файл «Технічні вимоги.pdf.p7s», що свідчить про погодження з технічними вимогами та виконання умов тендерної документації.
Таким чином, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника