-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Модернізація МВРС діагностичним обладнанням. Модеранізація стендів для випробування високовольтних вимикачів, розрядників та гасників коливань
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
2 020 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 455.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 455.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2018 16:45 - 10.09.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Cкарга на дії Замовника
Номер:
7ec5ae0147914946901a29759a119503
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-30-001494-a.c7
Назва:
Cкарга на дії Замовника
Скарга:
Наше підприємство вважає документи учсника ТОВ "ХАРКІВСТЕНД" такими, що не відповідають вимогам тендерної докуентації Замовника.
Перелік невідповідностей наведено у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ЕЛПО УКРАЇНА.pdf 28.09.2018 13:47
- Плат. доручення.pdf 28.09.2018 13:47
- Гарантия.zip 28.09.2018 13:47
- ПР_Л_2_ТОВ_ХАРКІВСТЕНД.pdf 28.09.2018 13:47
- Статут ХС (1).pdf 28.09.2018 13:47
- Лист-згода з умовами ТД (Д7).pdf 28.09.2018 13:47
- Рішення від 02.10.2018 № 10075 + лист Замовнику.pdf 03.10.2018 10:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2018 № 10635.pdf 18.10.2018 16:43
- рішення від 17.10.2018 №10635.pdf 22.10.2018 17:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2018 13:47
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.10.2018 17:26
Вимога
Є відповідь
Оскарження дій Замовника
Номер:
a3736955ff9545cca9830cfea14fe2fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-30-001494-a.c6
Назва:
Оскарження дій Замовника
Вимога:
Наше підприємство вважає рішення Замовника щодо ацкцепту учасника ТОВ "ХАРКІВСТЕНД" таким, що порушує Закон України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.09.2018 10:17
Дата подачі:
25.09.2018 10:17
Вирішення:
Учасником ТОВ "Харківстенд" надано всі документи, що вимагались тендерною документацією. Надані документи оформлені належним чином. Підстави для перегляду рішення тендерного комітету відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Номер:
aa4379b0ef934b5787b1611e5e49e28a
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-30-001494-a.c5
Назва:
Дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації
Вимога:
Відповідно до Додатка 2 «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону» п. 3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» висувається вимога, що під аналогічним договором слід розуміти договір на модернізацію та/або ремонт стендів для випробування гідравлічних гасників коливань та/або повітряних вимикачів. Така вимога є дискримінаційною.
Щоб уникнути створення умов для упередженого проведення торгів на аукціоні, просимо замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме змінити вказаний текст на «під аналогічним договором слід розуміти договір на модернізацію та/або ремонт та/або виготовлення та/або розробку випробувальних стендів для локомотиво- та/або вагоноремонтних підприємств».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2018 16:38
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель по оголошеній процедурі відкритих торгів на закупівлю «Модернізація МВРС діагностичним обладнанням. Модернізація стендів для випробування високовольтних вимикачів, розрядників та гасників коливань», оголошення № UA-2018-08-30-001494-a повідомляємо наступне. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме: в Додаток №2
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги що містяться у тендерної документації.
Номер:
58dce4d07f7c403992f52397b85279bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-30-001494-a.c4
Назва:
Дискримінаційні вимоги що містяться у тендерної документації.
Вимога:
Відповідно до п. 7 Листа-згоди з умовами тендерної документації, який викладено в Додатку 7 Тендерної документації, «Уважно вивчивши тендерну документацію, цим погоджуємось з її умовами та подаємо свою пропозицію на участь у процедурі відкритих торгів на закупівлю:_____________________ (вказакати предмет закіпівлі)».
В п. 4.1 Розділу І тендерної документації назва предмета закупівлі: Модернізація МВРС діагностичним обладнанням. Модеранізація стендів для випробування високовольтних вимикачів, розрядників та гасників коливань конкретна назва послуг
Код за ДК 021: 2015 – 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високовольтного обладнання Назва предмету закупівлі визначеного на Державного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
При цьому в. п. 4.2 Розділу І Тендерної документації вказано, що Опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції:
Лот №1 модернізація стенду для випробування гідравлічних гасників коливань СВД-11-0,047 зав. № 08
Лот №2 модернізація стенду для випробування повітряних вимикачів ВОВ-25.
Враховуючи вищевикладене, у разі подання тендерної пропозиції стосовно одного лота, яким чином необхідно заповнити п. 7 Листа-згоди з умовами тендерної документації, який викладено в Додатку 7 Тендерної документації?
Відповідно до ч. 2 Розділу ІІІ Тендерної документації Текст банківської гарантії не повинен містити:
- умов про обов’язкове надання учасником (Принципалом) письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання;
- умов, що обмежують замовника (Бенефіціара) у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги;
- умов про нотаріально завірені документи (копії документів), які надаються замовником (Беніфіціаром).
Оскільки текст банківської гарантії готує не Учасник закупівлі, а банківська установа, то така вимога є дискримінаційною. Оскільки, написання тексту гарантії не залежить від Учасника, а наявність вищевказаного тексту може призвести до відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Вимагаємо від замовника внести відповідні зміни до Тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2018 13:06
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши ваші вимогу в системі електронних закупівель по оголошеній процедурі відкритих торгів на закупівлю «Модернізація МВРС діагностичним обладнанням. Модернізація стендів для випробування високовольтних вимикачів, розрядників та гасників коливань», оголошення № UA-2018-08-30-001494-a повідомляємо наступне. Щодо першої вимоги - готуючи інформацію згідно додатку №7 необхідно вказати назву предмету закупівлі та опис окремої частини закупівлі (згідно лоту №1 та/або лоту №2).
Щодо другої вимоги – відповідно до п. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право зазначати в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції». Визначені Замовником вимоги щодо оформлення забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, згідно п. 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, то вони не суперечать вимогам Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639.
Тому, Замовник не вбачає в своїх діях дискримінаційних умов.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Невідповідність змісту технічного завдання (Додаток 1) вимогам діючого законодавства ДСТУ 8634:2016 Додаток А Рекомендації щодо змісту та оформлення технічного завдання
Номер:
6d5e4bd2392347bead265aff8e926ae4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-30-001494-a.b3
Назва:
Невідповідність змісту технічного завдання (Додаток 1) вимогам діючого законодавства ДСТУ 8634:2016 Додаток А Рекомендації щодо змісту та оформлення технічного завдання
Вимога:
На жаль у додатку 1 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики послуг» у наведених таблицях по Лотам 1 і 2 ми не знайшли жодної цифри, які відносяться до технічної, якісної та кількісної характеристики об’єктів модернізації, окрім пустого місця в колонках. Нам не зрозуміло, як можна зробити модернізацію складних випробувальних стендів та ще скласти кошторис на складові матеріали, засоби вимірювальної техніки та методи вимірювання фізичних величин без обмежень у цифрах значень фізичних величин? На цій підставі будь-який пристрій може замінити випробувальні стенди. Як Замовник планує приймати плоди праці Виконавця, за якими технічними та якісними критеріями? Все це повинно бути зазначено у ТЗ Замовника.
Щоб уникнути марнотратства фінансових коштів і придбання фєйкового обладнання в процесі виконання модернізації, вимагаємо привести зміст Додатка 1 у відповідність до діючого законодавства ДСТУ 8634:2016 Додаток А Рекомендації щодо змісту та оформлення технічного завдання.
Ось так виглядають вимоги ДСТУ 8634:2016 Додаток А Рекомендації щодо змісту та оформлення технічного завдання:
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.09.2018 15:36
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель по оголошеній процедурі відкритих торгів на закупівлю «Модернізація МВРС діагностичним обладнанням. Модернізація стендів для випробування високовольтних вимикачів, розрядників та гасників коливань», оголошення № UA-2018-08-30-001494-a повідомляємо наступне. Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації (доповнення додатками), в яких буде зазначена необхідна інформація
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Невідповідність змісту дефектних актів (Додаток 9 и 10) вимогам діючого законодавства ГОСТ 2.602-95 ЕСКД Ремонтные документы в части п.7 Требования к построению, содержанию и изложению документов
Номер:
c30cc713482a42779e2b8195dc086110
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-30-001494-a.c1
Назва:
Невідповідність змісту дефектних актів (Додаток 9 и 10) вимогам діючого законодавства ГОСТ 2.602-95 ЕСКД Ремонтные документы в части п.7 Требования к построению, содержанию и изложению документов
Вимога:
Наше підприємство більше 10 років займається розробкою та виготовленням нестандартного технологічного та випробувального обладнання. У нас багатий досвід у розробці ПКД на виготовлення нового чи модернізацію застарілого випробувального обладнання, яке вже більше 10 років успішно експлуатується у 11 структурних підрозділах ПАТ «Укрзалізниця». У нас є науковий і виробничий потенціал щоб прийняти участь в аукціоні UA-2018-08-30-001494-a «Модернізація МВРС діагностичним обладнанням. Модернізація стендів для випробування високовольтних вимикачів, розрядників та гасників коливань» у моторвагонному депо Фастів РФ «Південно-західна залізниця». Але ретельно вивчивши технічну інформацію у додатках 9 и 10 до ТД, ми не змогли скласти кошторис на наші послуги у відповідності до додатка 8 проекту договору по Лотам 1 и 2 з вагомих причин оскільки зміст дефектних актів, наданих у складі тендерної документації (Додаток 9 и 10), не відповідають вимогам діючого законодавства ГОСТ 2.602-95 ЕСКД «Ремонтные документы» в частині п.7 «Требования к построению, содержанию и изложению документов» . У п.п.7.15.5. «Требования на дефектацию изделий» зазначено зразок карти дефектації та ремонту, в якій конкретизовані види дефектів та відхилення вимірів від паспортних. Надані замовником дефектні акти не містить наступної технічної інформації:
Щоб уникнути створення умов для упередженого проведення торгів на аукціоні серед обмеженого кола виробничих фірм і створити однакові умови для участі інших учасників, вимагаємо:
1. Доповнити зміст дефектних актів технічною інформацією про предмет закупівлі (модернізації) із наданням у складі ТД фотокопій дефектних складових частин випробувальних стендів із протоколами вимірів фізичних параметрів та їх порівняння із нормованими у паспорті виробника, згідно зазначених у ГОСТ2.602-95 рекомендацій (дивись наведений вище зразок).
2. Надати у складі ТД вхідні технічні данні для проведення модернізації, а саме, копії: паспорту, керівництва із експлуатації та затверджену виробником програму і методику атестації, які є в наявності до моменту проведення модернізації.
3. Збільшити термін подачі документів мінімум на 30 календарних днів, які потрібні іншим потенційним учасникам торгів для власного обстеження об’єктів модернізації, складання дефектних актів і розрахунку на їх підставі кошторису з виконання робіт.
4. Збільшити термін виконання договору до 120 календарних днів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Жалоба 1 от КОМПРО .pdf 02.09.2018 22:53
Дата подачі:
02.09.2018 22:54
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши вашу вимогу в системі електронних закупівель щодо невідповідності змісту дефектних актів (Додаток 9 и 10) вимогам діючого законодавства ГОСТ 2.602-95 ЕСКД Ремонтные документы в части п.7 Требования к построению, содержанию и изложению документов по оголошеній процедурі відкритих торгів на закупівлю «Модернізація МВРС діагностичним обладнанням. Модернізація стендів для випробування високовольтних вимикачів, розрядників та гасників коливань», оголошення № UA-2018-08-30-001494-a повідомляємо наступне. Щодо першої вимоги - нормативний документ ГОСТ 2.602-95 ЕСКД Ремонтные документы в части п.7 Требования к построению, содержанию и изложению застосовується для широкого впливу використання ремонту та модернізації, представниками Замовника та вимогами дефектних актів чітко зазначено нормативний документ необхідний для застосування під час ремонту та модернізації стендів, а саме:
По лоту №1 - Інструкція по випробовуванню гасників коливань (амортизаторів) вагонів на стенді, затверджена ПКТБ ЦВ МПС, Москва 1964р.;
Інструкція ЦТЭП-15/ ЦТтеп-47 по утриманню та ремонту гасників коливань локомотивів та вагонів електропоїздів, затверджена від 30.12.86р ;
По лоту №2 - ТИ 161 «Технологічні інструкції на деповський ремонт головного вимикача типу ВОВ-25М».
У зв’язку з вище зазначеним, до умов тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Також слід зазначити, що на підприємстві відсутні спеціалісти для визначення, та обстеження фізичних параметрів в зв’язку з чим необхідно провести модернізацію з залученням сторонніх організацій.
Щодо модернізації стенду ВОВ-25-4М для випробування повітряних вимикачів, основною потребою Замовника, є повне відновлення робочого ресурсу наявного стенду з проведенням відповідної модернізації, шляхом переводу його від аналогового керування на цифрове з послідуючим створенням комп’ютерної бази облікових даних, яка проводитиме автоматичну фіксацію облікових даних, при цьому забезпечити збереження аналогової схеми стенду, що в свою чергу, при виході з ладу будь-якого складового елементу стенду залишить можливість використання стенду в аналоговому режимі з отриманням параметрів замірів
Щодо другої вимоги - до умов тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Щодо третьої вимоги – кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде визначений при публікації затверджених змін до умов тендерної документації
Щодо четвертої вимоги - дана вимога не може бути задоволена, оскільки даний термін продовжить надання послуг до 2019р., що суперечить вимогам проекту договору, та фінансування на дану закупівлю передбаченого планами закупівлі та фінансового 2018р.
Статус вимоги:
Задоволено