• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Патрони для автоматичної та напівавтоматичної зброї

Завершена

1 692 160.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 140.00 UAH
Період оскарження: 03.06.2025 10:47 - 08.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

на неправомірне визначення переможця

Номер: 5d987ea200e944b6a1dfce21f3f6a08a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-03-003234-a.c1
Назва: на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Вих. № 16/06/1 від 16.06.2025 р. До Антимонопольного комітету України вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м.Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРОБОРОНЕКСПОРТ» (далі скорочено – Скаржник) (Код ЄДРПОУ 33345054) Адреса: 02002, Київ, вул. Є. Сверстюка 19, к.1128 Електронна пошта: ukroboronexport.ltd@gmail.com Телефон: (098)2804940 Замовник: Управління поліції охорони в Запорізькій області (далі скорочено – Замовник). (Код ЄДРПОУ 40108947) 69118, Україна, м. Запоріжжя Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-03-003234-a Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неправомірного визначення переможця 03 червня 2025 року Управління поліції охорони в Запорізькій області (надалі – Замовник) оголосила закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Патрони для автоматичної та напівавтоматичної зброї ДК 021:2015 код 35330000-6 Боєприпаси «Єдиний закупівельний словник» з розміщенням тендерної документації в електронній системі закупівель за UA-2025-06-03-003234-a (ЛОТ 1). Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає добросовісну конкуренція серед учасників, максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Товариство з обмеженою відповідальністю «Укроборонекспорт» (надалі Скаржник) виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі та у повній відповідності з вимогами Тендерної документації на закупівлю Замовника, подало відповідну тендерну пропозицію шляхом її розміщення в електронній системі закупівель. За результатами розкриття пропозицій ЛОТ 1 11-го червня 2024 року у закупівлі взяли участь 2 учасника: Учасник Пропозиція за результатами аукціону, грн. без ПДВ Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України 587 200,00 Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт" 588 600,00 Пропозиція Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України не відповідає Вимогам Замовника до предмета закупівлі, у зв’язку з чим Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт мало бути обране переможцем відкритих торгів. 1. У відповідності з Ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", "Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації". 2. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління поліції охорони у Запорізькій області від 12 червня 2025 року № 175 Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України визначено переможцем процедури закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт" не погоджується з таким рішенням з таких підстав. - Пунктом 4 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «4. Ліцензія та/або дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (якщо ні, то надається довідка про це в довільній формі). - Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України надало у складі пропозиції документ (файл) з назвою «№25.Ліцензія міністерства екон. розв. і торг. Укр.. PDF» - Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено 11) виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж;» - - органом ліцензування є Міністерство внутрішніх справ України. З огляду на викладене Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України не виконало вимоги тендерної документації, а відтак його пропозиція підлягає відхиленню. – з підстав передбачених другим абзацом п. 2) ч. 1 ст. 31 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. А ч. 5 згаданої статті містить імперативне положення, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Дії Замовника в частині визначення переможцем процедури закупівлі Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України та ухвалення рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю пропозиція якого не відповідає Вимогам Замовника до предмета закупівлі та містить недостовірну інформацію, порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та порушує такі принципи публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи зазначене, з метою недопущення збитків державного бюджету, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» і такими принципами публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі і запобігання корупційним діям і зловживанням, ПРОСИМО АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ: 1.Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати рішення Уповноваженої особи Управління поліції охорони в Запорізькій області оформлене протоколом від 12 червня 2025 року № 175 щодо визначення переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти з Казенним науково-виробничим об'єднанням "Форт" МВС України договір про закупівлю. Додатки: 1 Копія рішення Уповноваженої особи Управління поліції охорони в Запорізькій області оформлене протоколом від 12 червня 2025 року № 175 2 Копія Ліцензії МЕРТ України. Директор ___________ М.М. Черевко
Дата розгляду скарги: 26.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2025 17:20
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.07.2025 16:40
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРОБОРОНЕКСПОРТ", Черевко Михайло Миколайович 380982804940 ukroboronexport.ltd@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b8e74b9bcf244907877540fbe609716e
Заголовок пункту скарги: на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 03 червня 2025 року Управління поліції охорони в Запорізькій області (надалі – Замовник) оголосила закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Патрони для автоматичної та напівавтоматичної зброї ДК 021:2015 код 35330000-6 Боєприпаси «Єдиний закупівельний словник» з розміщенням тендерної документації в електронній системі закупівель за UA-2025-06-03-003234-a (ЛОТ 1).
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає добросовісну конкуренція серед учасників, максимальну економію, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укроборонекспорт» (надалі Скаржник) виявив бажання взяти участь у вказаній закупівлі та у повній відповідності з вимогами Тендерної документації на закупівлю Замовника, подало відповідну тендерну пропозицію шляхом її розміщення в електронній системі закупівель.
За результатами розкриття пропозицій ЛОТ 1 11-го червня 2024 року у закупівлі взяли участь 2 учасника:
Учасник Пропозиція за результатами аукціону,
грн. без ПДВ
Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України 587 200,00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт" 588 600,00
Пропозиція Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України не відповідає Вимогам Замовника до предмета закупівлі, у зв’язку з чим Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт мало бути обране переможцем відкритих торгів.

1. У відповідності з Ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", "Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації".

2. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління поліції охорони у Запорізькій області від 12 червня 2025 року № 175 Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України визначено переможцем процедури закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укроборонекспорт" не погоджується з таким рішенням з таких підстав.
- Пунктом 4 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації вимагалось: «4. Ліцензія та/або дозвіл на право здійснення учасником діяльності, передбаченої цією закупівлею, якщо їх отримання передбачено чинним законодавством України (якщо ні, то надається довідка про це в довільній формі).
- Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України надало у складі пропозиції документ (файл) з назвою «№25.Ліцензія міністерства екон. розв. і торг. Укр.. PDF»
- Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» встановлено 11) виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж;»
- - органом ліцензування є Міністерство внутрішніх справ України.
З огляду на викладене Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України не виконало вимоги тендерної документації, а відтак його пропозиція підлягає відхиленню.
– з підстав передбачених другим абзацом п. 2) ч. 1 ст. 31 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
А ч. 5 згаданої статті містить імперативне положення, що Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Дії Замовника в частині визначення переможцем процедури закупівлі Казенне науково-виробниче об'єднання "Форт" МВС України та ухвалення рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю пропозиція якого не відповідає Вимогам Замовника до предмета закупівлі та містить недостовірну інформацію, порушує права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі та порушує такі принципи публічних закупівель як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій і запобігання корупційним діям і зловживанням, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи зазначене, з метою недопущення збитків державного бюджету, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» і такими принципами публічних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі і запобігання корупційним діям і зловживанням,

ПРОСИМО АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ:

1.Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Уповноваженої особи Управління поліції охорони в Запорізькій області оформлене протоколом від 12 червня 2025 року № 175 щодо визначення переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти з Казенним науково-виробничим об'єднанням "Форт" МВС України договір про закупівлю.


Додатки: 1 Копія рішення Уповноваженої особи Управління поліції охорони в Запорізькій області оформлене протоколом від 12 червня 2025 року № 175
2 Копія Ліцензії МЕРТ України.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір