• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деталі контактної мережі (Затискач живлячий, з'єднувальний ) Код ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем

Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)

Завершена

790 465.50 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 952.33 UAH
Період оскарження: 02.06.2025 15:32 - 21.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі

Номер: 2fbd4396927a4a7a92bbad7647577c60
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-02-009887-a.b1
Назва: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Детальніше у скарзі, яка додається
Дата розгляду скарги: 15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2025 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.07.2025 18:01
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2025 14:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШЕНО: Відповідно до рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.07.2025 №11099-р/пк-пз: скасувати протокольне рішення від 01.07.2025 №95 щодо визначення учасника ТОВ «ЛИВАРНО-МЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД «ВЕСТА» переможцем процедури закупівлі Деталі контактної мережі (Затискач живлячий, з'єднувальний) Код ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕКСІМ", Романов Максим 380668308071 SMARTEKSIM@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bcfd9e2c5aad4ff7a9258c2ea478ed7c
Заголовок пункту скарги: Невідповідність вимогам Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).

У Додатку 2 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
3. Цінова пропозиція за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції Переможця міститься цінова пропозиція вих. № 115 від 23.06.2025 р. у колонці 9 «Гарантійний строк зберігання або гарантійний строк придатності, (місяці/дні)*1» по всіх позиціях зазначено «36».

Додаток 4 містить інструкцію (роз’яснення) щодо заповнення окремих колонок цінової пропозиції:
У разі якщо технічними вимогами не визначено гарантійні строки:
у колонці 8 вказується гарантійний строк експлуатації товару, який обчислюється від дня введення товару в експлуатацію;
у колонці 9 вказується гарантійний строк зберігання товару, але не менше 1 року з дня отримання товару кінцевим споживачем до моменту його введення в експлуатацію (ч. 3 ст. 269 Господарського кодексу України).
Гарантійні строки експлуатації та зберігання товару не повинні бути меншими, ніж передбачено стандартами, технічними умовами, іншою норматив-но-технічною документацією, за якою виготовляється товар.
В той же час єдиним документом де учасник зазначає гарантійні строки зберігання це порівняльна таблиця вих № 0119 від 23.06.2025 р. в якій зазначено, що гарантійний строк зберігання становить не менше 36 місяців з дати виготовлення.

Слід відмітити, що події від яких починається відлік перебігу гарантійного строку зберігання відрізняються, так умовами документації встановлено, що перебіг має починатись «з дня отримання товару кінцевим споживачем», а переможець зазначає, що «з дати виготовлення».
Невідомо скільки виготовлений товар пролежить на складі виробника до моменту коли його фактично продадуть і поставлять покупцю, для якого перебіг має починатись з дня отримання такого товару.
Таким чином, запропонований до постачання товар, може пролежати на складі виробника, до прикладу, 2,5 роки, а потім буде відвантажений Замовнику. За таких обставин через 6 місяців товар буде непридатним до використання, а Замовник навіть не знатиме про таку обставину і встановить неробочий товар. В свою чергу несправний товар може призвести до аварійної ситуації, а бюджетні кошти витрачені марно.
Пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 7ea83460fbe94de2818ff70c91e335a6
Заголовок пункту скарги: Невідповідність вимогам Додатку 4 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).

У Додатку 2 до тендерної документації визначено Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції


Відповідно до вимог п. 6.3-6.4, Додатку 2 до ТД вимагається:
6.3. У разі якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб:
- військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України,
або
- посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні,
або
- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні,
або
- посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні,
або
- витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою.
6.4. У разі якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- ухвалу слідчого судді, суду щодо арешту активів,
або
- нотаріально засвідчену копію згоди власника щодо управління активами,
а також:
- договір управління майном, укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, та управителем,
або
рішення Кабінету Міністрів України щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні.
Додатково:
в) У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм законодавства України не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в Додатку 2 до тендерної документації документ, то він надає лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів.
У складі тендерної пропозиції Переможця відсутній лист-пояснення на пункти 6.3 та 6.4 розділу 2 Додатку 2
За таких обставин тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена.

Аналогічна позиція з даного питання викладена у Рішенні АМКУ №9546-р/пк-пз від 16.06.2025 в якаому зазначено : «У складі Пропозиції Переможця відсутні вищенаведені документи або лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію (копії) роз’яснення (роз’яснень) державних органів. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 1a490f6b5e804423a2f0aa3e6bbeb13c
Заголовок пункту скарги: Невідповідність банківської гарантії тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення: Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 3.2, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді гарантії. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей.
Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 3% від очікуваної вартості закупівлі – 28 456,76 грн. (двадцять вісім тисяч чотириста п’ятдесят шість гривень, 76 копійок)

У додатку 5 зазначено наступне:
І. Вимоги до банківської гарантії, яка надається Учасником (Принципалом) як забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає Банківська установа (Гарант):
3. Забезпечення тендерної пропозиції складається за Формою забезпечення тендерної пропозиції і Вимогами до забезпечення тендерної пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 з урахуванням Особливостей.

У складі тендерної пропозиції Переможця міститься гарантія 4275-25 від 24.06.2025 р. зі строком дії до 02.10.2025 р. у якій зазначено:
4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;

Відповідно до поданої до складу тендерної пропозиції цінової пропозиції № 115 від 23.06.2025р.у п. 2 якої зазначено: «. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.»

Отже, тендерна пропозиція Переможця дійсна до 22.10.2025 р., а банківська гарантія дійсна до 02.10.2025 р. Таким чином, банківська гарантія не покриває строк дії тендерної пропозиції учасника на 20 днів.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір