-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Двері, код ДК 021:2015-44220000-8 Столярні вироби (44221200-7 Двері)
Торги відмінено
169 952.98
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 849.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 849.76 UAH
Період оскарження:
02.06.2025 14:13 - 07.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
неправомірне обрання переможця
Номер:
22628f005feb4597861844e00b6d092d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-02-007387-a.a4
Назва:
неправомірне обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ДСНС Аварійний Суми.docx 30.06.2025 11:17
- 11_[06-06-2025 11.41.43]1 Технічна специфікація.PDF 30.06.2025 11:17
- Протокол №235 розгляд та намір укласти договір Двері.docx 30.06.2025 11:18
- рішення АМКУ стара редакція ТЗ.pdf 30.06.2025 11:18
- Скарга ДСНС Аварійний Суми.pdf 30.06.2025 11:18
- рішення неправомірне надання 24годин.pdf 30.06.2025 11:18
- 12_[25-06-2025 12.01.33]1 Технічна специфікація виправлена.PDF 30.06.2025 11:18
- sign.p7s 30.06.2025 11:21
- Доповнення до скарги ДСНС Аварійний Суми.docx 08.07.2025 23:46
- Доповненя до скарги ДСНС Аварійний Суми.pdf 08.07.2025 23:46
- рішення від 02.07.2025 №10441.pdf 02.07.2025 15:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2025 №10864.pdf 11.07.2025 12:08
- рішення від 10.07.2025 №10864.pdf 15.07.2025 11:57
- Пояснення по суті скарги.pdf 04.07.2025 13:03
- Пояснення по суті скарги.docx 04.07.2025 13:03
- Протокол №288 про відміну прийнятого рішення Двері.pdf 15.07.2025 14:11
- Протокол №288 про відміну прийнятого рішення Двері.docx 15.07.2025 14:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2025 11:35
Дата розгляду скарги:
10.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.07.2025 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2025 11:57
Дата виконання рішення Замовником:
15.07.2025 14:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення комісії АМКУ Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.07.2025 №10864-р/пк-пз щодо скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Карацюби Олександра Володимировича переможцем за процедурою закупівлі — "Двері, код ДК 021:2015-44220000-8 Столярні вироби (44221200-7 Двері)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-02-007387-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
44c51bf35a8b41cfa99f24ad0de7c0ad
Заголовок пункту скарги:
неправомірне надання 24 годин
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
02-06-2025р. АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ розмістив оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) № UA-2025-06-02-007387-a на закупівлю : «Двері, код ДК 021:2015-44220000-8 Столярні вироби (44221200-7 Двері)» на суму 169 952,98 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 10-06-2025, 00:00.
10-06-2025, 14:08 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" на суму 142 000 UAH, з ПДВ
2. ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" на суму 164 150 UAH, з ПДВ
3. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 165 207,40 UAH, з ПДВ
Системою ЕСЗ цінова пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію, яка була пізніше відхилена Замовником , як така , що не відповідає вимогам ТД. Наступна пропозиція ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" перейшла на кваліфікацію . Перебуваючи на кваліфікації , Замовник виявив у даній тендерній пропозиції невідповідності та оприлюднив 25-06-25, 11:31:18 повідомлення про усунення невідповідностей надавши Учаснику 24 години на виправлення, а саме:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" у процедурі закупівлі UA-2025-06-02-007387-a виявлено наступні невідповідності: І. Розділом 1 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено в трьох позиціях: “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024.” Учасником ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" надано “Технічну специфікацію” №1 від 06.06.2025 (файл “ 1 Технічна специфікація.PDF”), в якій вказано “Фарбування RAL матова RAL”, без вказання номеру . Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Технічну специфікацію складену учасником згідно з Таблицею 2 Додатку 1 до Тендерної документації з уточненою інформацією в частині “Фарбування RAL матова RAL”».
Виконуючи дану вимогу даний Учасник завантажив виправлену документацію. Відповідно до протоколу Замовника № 235 від 26.06.2025р. пропозиція ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" була визнана переможною.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі- Скаржник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1. Відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Замовник у своєму повідомленні про усунення невідповідностей вказує: « Розділом 1 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено в трьох позиціях: “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024.” Учасником ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" надано “Технічну специфікацію” №1 від 06.06.2025 (файл “ 1 Технічна специфікація.PDF”), в якій вказано “Фарбування RAL матова RAL”, без вказання номеру . Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Технічну специфікацію складену учасником згідно з Таблицею 2 Додатку 1 до Тендерної документації з уточненою інформацією в частині “Фарбування RAL матова RAL”».
Відповідно до ТД Додаток 3 містить технічну специфікацію з описом технічних, якісних та кількісних характеристик товару , що закуповується Замовником а саме колір виробів у відповідності до палітри RAL 7024. Таким чином, Замовник у своєму повідомлені підтверджує, що учасник- переможець надав додаток 3 з технічними, якісними та кількісними характеристиками Товару, який не відповідає характеристикам, які закуповуються.
Відповідно до вищевказаної норми законодавець визначив вичерпний перелік випадків, коли при виявлених невідповідностях не надається 24 години на виправлення. Таким чином, Замовник порушив діюче законодавство щодо надання Учаснику -переможцю 24 години на виправлення вказаних невідповідностей.
З метою виправлення даного порушення, Скаржником 26-06-25, 16:08:11 через ЕСЗ була направлена вимога Замовнику наступного змісту:
«Шановний Замовник, Ви неправомірно виставили повідомлення про усунення невідповідностей щодо фарбування. Дана відповідність стосується якісних та технічних характеристик товару, а відповідно до п.43 Особливостей при наявності таких невідповідностей така пропозиція учасника підлягає відхиленню без надання 24 годин на виправлення. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ФОП Карацюба та відхилити пропозицію цього учасника. У випадку ігнорування чи надання неаргументованної відповіді будемо звертатись в АМКУ з відповідною скаргою».
27-06-25, 10:27:41 Замовник розмістив відповідь, у якій відмовив у задоволенні нашої вимоги з наступних підстав:
«Шановний Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"! Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірності надання замовником повідомлення про усунення невідповідностей ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" у частині фарбування згідно RAL, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), замовник має право надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, якщо ці невідповідності не стосуються технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі. У пропозиції ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" в технічній специфікації було зазначено: “Фарбування RAL матова RAL”, без конкретизації номера кольору. Замовником ця інформація була розцінена як описова неточність, що потребує уточнення, але не свідчить про невідповідність предмета закупівлі вимогам тендерної документації. У зв’язку з цим, замовником надано 24 години на виправлення відповідно до п. 43 Особливостей. Учасником було виправлено відповідний запис на “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024”, тобто надано деталізацію вже задекларованої характеристики без зміни її суті чи якості. Уточнена інформація – “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024” – не змінює суть або технічні характеристики предмета закупівлі, а лише деталізує попередньо вказані загальні відомості. Таким чином, виявлена невідповідність не підпадає під критерій "невідповідності технічним та якісним характеристикам товару" у розумінні п.43 Особливостей, що обґрунтовує правомірність дій замовника щодо надання 24 годин на її усунення. Правомірність дій замовника підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, зокрема: • У рішенні №12865-р/пк-пз від 29.07.2024 АМКУ наголошує, що лише істотні невідповідності, які змінюють технічні або якісні характеристики, не підлягають виправленню; • У Узагальненні практики від 13.02.2025 АМКУ роз’яснив, що замовник має право надати 24 години на уточнення даних, які не впливають на технічну суть товару, а є лише уточненням/деталізацією. З огляду на викладене, виявлена неточність не є істотною, і замовник діяв у межах законодавства та принципів добросовісної конкуренції, коли надав учаснику 24 години для її усунення. Таким чином, підстав для скасування рішення про визнання ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" переможцем та для відхилення його тендерної пропозиції немає. У разі незгоди з прийнятим рішенням, Ви маєте право звернутися до органу оскарження відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. З повагою, уповноважена особа Сергій САЙ»
Після отримання відмови від Замовника, нами була проаналізована тендерна пропозиція Учасника-переможця та встановлена ще одна невідповідність пов’язана з відсутністю інформації про кількість запропонованого товару в позиції 3 технічних специфікацій учасника – переможця в обох редакціях.
З метою виправлення даного порушення, Скаржником 27-06-25, 13:50:50 через ЕСЗ була направлена ще одна вимога Замовнику наступного змісту:
« Шановний Замовник, тендерна пропозиція ФОП Карацюба не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі п.43 Особливостей, так як даний учасник надав Технічну специфікацію (таблиця 2) в якій по позиції 3 не вказана кількість запропонованого товару (в обох редакціях документа). Таким чином стає незрозумілим чи пропонує його взагалі учасник. Вимагаємо скасувати Ваше рішення та відхилити таку тендерну пропозицію. У разі ігнорування чи надання необгрунтованої відповіді будемо звертатись в АМКУ».
27-06-25, 16:08:26 Замовник розмістив відповідь , у якій відмовив у задоволенні нашої вимоги з наступних підстав:
«Шановний Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Кількість запропонованого товару чітко вказана в інших складових тендерної пропозиції переможця, зокрема у ціновій пропозиції, яка була подана у складі пропозиції. Таким чином, інформація щодо кількості товару є наявною та не суперечливою. Відповідно до практики Антимонопольного комітету України як органу оскарження, орган оскарження неодноразово зазначав, що формальне незазначення тієї чи іншої інформації в одному з документів тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення, якщо така інформація наявна в інших документах пропозиції та є такою, що дозволяє ідентифікувати зміст пропозиції в цілому (Узагальнена практика Колегії АМКУ (жовтень 2019). АМКУ зазначає, що відсутність у документах частини потрібної інформації (наприклад, кількості товару чи деталей) не є підставою для відхилення, якщо така інформація наявна в інших складових тендерної пропозиції, і дозволяє однозначно ідентифікувати її зміст). Також Комітет не підтримує вимог учасників щодо відхилення тендерних пропозицій в аналогічних випадках, якщо відсутня суперечність в інформації та така відсутність не впливає на зміст пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція переможця містить повну та узгоджену інформацію щодо кількості товару, а отже, відсутні правові підстави для її відхилення. Дякуємо за Вашу увагу до закупівлі. З повагою, уповноважена особа Сергій САЙ»
Таким чином, Замовник двічі порушив діюче законодавство, так як тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню відповідно до п.43 Особливостей з наступних підстав :
1. ТД Додаток 1 Розділ 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.3.1. містить вимогу: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 2. Дана таблиця містить стовбці з технічними характеристиками товару що закуповується:
№ Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики зазначені в Додатку 3 до тендерної документації
1 Двері 2100х790 мм шт. 3
Мал. 1
Орієнтовний вигляд, мал. 1
Профіль: алюмінієвий
Серія: Kurtoglu 40C
Конструкція 790 х 2100
Скління: с/п 4б+12+4сат
Ручка Merkury натискна Fapim, чорний, комплект — 3
Без порогу зазор 10 мм, шт. - 3х1
Тримач щітки, білий під фарбування, м/п — 3х0,73
Замок Stublina D35 із засувкою, шт. - 3
Накладка циліндра (під ручку Меркури), чорний, шт. - 3х2
Петля дверна Stublina 2004, чорний, шт. - 9
Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024
Рама П-образна, шт. - 3
Стулка з профілю Т, шт. - 3
Циліндр 70 мм (30/40) ключ/ключ, шт. - 3х1
2 Двері 2100х940 мм шт. 7
Мал. 2
Орієнтовний вигляд, мал. 2
Профіль: алюмінієвий
Серія: Kurtoglu 40C
Конструкція 940 х 2100
Скління: с/п 4б+12+4сат
Ручка Merkury натискна Fapim, чорний, комплект — 7
Без порогу зазор 10 мм, шт. - 7х1
Тримач щітки, білий під фарбування, м/п — 7х0,88
Замок Stublina D35 із засувкою, шт. - 7
Накладка циліндра (під ручку Меркури), чорний, шт. - 7х2
Петля дверна Stublina 2004, чорний, шт. - 21
Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024
Рама П-образна, шт. - 7
Стулка з профілю Т, шт. - 7
Циліндр 70 мм (30/40) ключ/ключ, шт. -7х1
3
Двері 2100х1260 мм
шт.
1
Мал. 3
Орієнтовний вигляд, мал. 3
Профіль: алюмінієвий
Серія: Kurtoglu 40C
Конструкція 1260 х 2100
Скління: с/п 4б+12+4сат
Без порогу зазор 10 мм, шт. - 1
Тримач щітки, білий під фарбування, м/п — 0,4005
Тримач щітки, білий під фарбування, м/п — 0,8275
Доводчик Geze TS.1500 з тягою, чорний, шт. - 1
Замок Stublina D35 ролик 3032.00, шт. - 1
Накладка циліндра (під ручку Merkury), чорний, шт. - 2
Петля дверна Stublina 2004, чорний, шт. - 6
Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024
Рама П-образна, шт. - 1
Ручка оф.пряма нержавійка 500мм (гвинти 70 мм) чорний, шт. - 1
Стулка з профілю Т, шт. - 2
Циліндр 70 мм (30/40) ключ/ключ, шт. - 1
Шпингалет дверний 3061.00, чорний, шт. - 2
По кожній позиції дверної конструкції Замовником вказано : «Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024».
Учасник переможець у складі своєї тендерної пропозиції завантажив 06-06-2025 файл «1 Технічна специфікація.PDF» з таблицею 2, яка була змінена учасником –переможцем, тобто надана ним редакція таблиці не відповідає редакції таблиці ТД, а саме фраза «Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024» була замінена на фразу «Фарбування RAL матова RAL » по всіх позиціях товару, що теж саме відображено в стовбці «Технічні характеристики товару запропонованого учасником». Таким чином, надана учасником-переможцем редакція Технічної специфікації (таблиця 2) яка містить технічні , якісні та кількісні характеристики не відповідає ТД, а тому слід вважати, що даний учасник не виконав вимогу п.3.1. Додатку 1 ТД. Окрім того , відсутність інформації про фарбування запропонованого товару відноситься до технічних характеристик .
Таким чином, Учасник-переможець у своїй тендерній пропозиції запропонував Товар, який за своїми технічними та якісними характеристиками не відповідає товару, що закуповується Замовником. Окрім того, такий запропонований товар має спрощенні технічні та якісні характеристики, які здешевлюють собівартість такого товару, що ставить учасників в нерівне становище, а подальші дії Замовника по прийняттю даного факту як належного приводять до дискримінації інших учасників. Ці дві невідповідності є підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до п.43 Особливостей.
2. ТД Додаток 1 Розділ 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.3.1. містить вимогу: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 2. Дана таблиця містить стовбець де Учасник повинен вказати кількість запропонованого товару . Учасник- переможець у складі своєї тендерної пропозиції завантажив 06-06-2025 файл «1 Технічна специфікація.PDF» та 25-06-2025 файл «1 Технічна специфікація виправлена.PDF» з таблицею 2 де в позиції 3 відсутня вказана інформація учасника про кількість запропонованого товару. Ця невідповідність є також підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника на підставі п.43 Особливостей так як відноситься до технічних характеристик товару.
На підставі вищенаведених фактів, вимогами ТД та вимогою замовника підтверджується , що виявлені та вказані учаснику –переможцю невідповідності на які було надано 24 години на виправлення відносяться до технічних та якісних характеристик запропонованого Товару і ніяк не відносяться до переліку вказаному в п.43 Особливостей.
Такого ж самого висновку дотримується Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях №9932-р/пк-пз від 06.06.2024р. та № 4025-р/пк-пз від 14.03.2025
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
10-06-2025, 14:08 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" на суму 142 000 UAH, з ПДВ
2. ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" на суму 164 150 UAH, з ПДВ
3. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 165 207,40 UAH, з ПДВ
Системою ЕСЗ цінова пропозиція ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію, яка була пізніше відхилена Замовником , як така , що не відповідає вимогам ТД. Наступна пропозиція ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" перейшла на кваліфікацію . Перебуваючи на кваліфікації , Замовник виявив у даній тендерній пропозиції невідповідності та оприлюднив 25-06-25, 11:31:18 повідомлення про усунення невідповідностей надавши Учаснику 24 години на виправлення, а саме:
«Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" у процедурі закупівлі UA-2025-06-02-007387-a виявлено наступні невідповідності: І. Розділом 1 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено в трьох позиціях: “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024.” Учасником ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" надано “Технічну специфікацію” №1 від 06.06.2025 (файл “ 1 Технічна специфікація.PDF”), в якій вказано “Фарбування RAL матова RAL”, без вказання номеру . Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Технічну специфікацію складену учасником згідно з Таблицею 2 Додатку 1 до Тендерної документації з уточненою інформацією в частині “Фарбування RAL матова RAL”».
Виконуючи дану вимогу даний Учасник завантажив виправлену документацію. Відповідно до протоколу Замовника № 235 від 26.06.2025р. пропозиція ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" була визнана переможною.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі- Скаржник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:
1. Відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Замовник у своєму повідомленні про усунення невідповідностей вказує: « Розділом 1 Додатку №3 до Тендерної документації встановлено в трьох позиціях: “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024.” Учасником ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" надано “Технічну специфікацію” №1 від 06.06.2025 (файл “ 1 Технічна специфікація.PDF”), в якій вказано “Фарбування RAL матова RAL”, без вказання номеру . Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Технічну специфікацію складену учасником згідно з Таблицею 2 Додатку 1 до Тендерної документації з уточненою інформацією в частині “Фарбування RAL матова RAL”».
Відповідно до ТД Додаток 3 містить технічну специфікацію з описом технічних, якісних та кількісних характеристик товару , що закуповується Замовником а саме колір виробів у відповідності до палітри RAL 7024. Таким чином, Замовник у своєму повідомлені підтверджує, що учасник- переможець надав додаток 3 з технічними, якісними та кількісними характеристиками Товару, який не відповідає характеристикам, які закуповуються.
Відповідно до вищевказаної норми законодавець визначив вичерпний перелік випадків, коли при виявлених невідповідностях не надається 24 години на виправлення. Таким чином, Замовник порушив діюче законодавство щодо надання Учаснику -переможцю 24 години на виправлення вказаних невідповідностей.
З метою виправлення даного порушення, Скаржником 26-06-25, 16:08:11 через ЕСЗ була направлена вимога Замовнику наступного змісту:
«Шановний Замовник, Ви неправомірно виставили повідомлення про усунення невідповідностей щодо фарбування. Дана відповідність стосується якісних та технічних характеристик товару, а відповідно до п.43 Особливостей при наявності таких невідповідностей така пропозиція учасника підлягає відхиленню без надання 24 годин на виправлення. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ФОП Карацюба та відхилити пропозицію цього учасника. У випадку ігнорування чи надання неаргументованної відповіді будемо звертатись в АМКУ з відповідною скаргою».
27-06-25, 10:27:41 Замовник розмістив відповідь, у якій відмовив у задоволенні нашої вимоги з наступних підстав:
«Шановний Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"! Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірності надання замовником повідомлення про усунення невідповідностей ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" у частині фарбування згідно RAL, повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), замовник має право надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, якщо ці невідповідності не стосуються технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі. У пропозиції ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" в технічній специфікації було зазначено: “Фарбування RAL матова RAL”, без конкретизації номера кольору. Замовником ця інформація була розцінена як описова неточність, що потребує уточнення, але не свідчить про невідповідність предмета закупівлі вимогам тендерної документації. У зв’язку з цим, замовником надано 24 години на виправлення відповідно до п. 43 Особливостей. Учасником було виправлено відповідний запис на “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024”, тобто надано деталізацію вже задекларованої характеристики без зміни її суті чи якості. Уточнена інформація – “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024” – не змінює суть або технічні характеристики предмета закупівлі, а лише деталізує попередньо вказані загальні відомості. Таким чином, виявлена невідповідність не підпадає під критерій "невідповідності технічним та якісним характеристикам товару" у розумінні п.43 Особливостей, що обґрунтовує правомірність дій замовника щодо надання 24 годин на її усунення. Правомірність дій замовника підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, зокрема: • У рішенні №12865-р/пк-пз від 29.07.2024 АМКУ наголошує, що лише істотні невідповідності, які змінюють технічні або якісні характеристики, не підлягають виправленню; • У Узагальненні практики від 13.02.2025 АМКУ роз’яснив, що замовник має право надати 24 години на уточнення даних, які не впливають на технічну суть товару, а є лише уточненням/деталізацією. З огляду на викладене, виявлена неточність не є істотною, і замовник діяв у межах законодавства та принципів добросовісної конкуренції, коли надав учаснику 24 години для її усунення. Таким чином, підстав для скасування рішення про визнання ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" переможцем та для відхилення його тендерної пропозиції немає. У разі незгоди з прийнятим рішенням, Ви маєте право звернутися до органу оскарження відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей. З повагою, уповноважена особа Сергій САЙ»
Після отримання відмови від Замовника, нами була проаналізована тендерна пропозиція Учасника-переможця та встановлена ще одна невідповідність пов’язана з відсутністю інформації про кількість запропонованого товару в позиції 3 технічних специфікацій учасника – переможця в обох редакціях.
З метою виправлення даного порушення, Скаржником 27-06-25, 13:50:50 через ЕСЗ була направлена ще одна вимога Замовнику наступного змісту:
« Шановний Замовник, тендерна пропозиція ФОП Карацюба не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі п.43 Особливостей, так як даний учасник надав Технічну специфікацію (таблиця 2) в якій по позиції 3 не вказана кількість запропонованого товару (в обох редакціях документа). Таким чином стає незрозумілим чи пропонує його взагалі учасник. Вимагаємо скасувати Ваше рішення та відхилити таку тендерну пропозицію. У разі ігнорування чи надання необгрунтованої відповіді будемо звертатись в АМКУ».
27-06-25, 16:08:26 Замовник розмістив відповідь , у якій відмовив у задоволенні нашої вимоги з наступних підстав:
«Шановний Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне. Кількість запропонованого товару чітко вказана в інших складових тендерної пропозиції переможця, зокрема у ціновій пропозиції, яка була подана у складі пропозиції. Таким чином, інформація щодо кількості товару є наявною та не суперечливою. Відповідно до практики Антимонопольного комітету України як органу оскарження, орган оскарження неодноразово зазначав, що формальне незазначення тієї чи іншої інформації в одному з документів тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення, якщо така інформація наявна в інших документах пропозиції та є такою, що дозволяє ідентифікувати зміст пропозиції в цілому (Узагальнена практика Колегії АМКУ (жовтень 2019). АМКУ зазначає, що відсутність у документах частини потрібної інформації (наприклад, кількості товару чи деталей) не є підставою для відхилення, якщо така інформація наявна в інших складових тендерної пропозиції, і дозволяє однозначно ідентифікувати її зміст). Також Комітет не підтримує вимог учасників щодо відхилення тендерних пропозицій в аналогічних випадках, якщо відсутня суперечність в інформації та така відсутність не впливає на зміст пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція переможця містить повну та узгоджену інформацію щодо кількості товару, а отже, відсутні правові підстави для її відхилення. Дякуємо за Вашу увагу до закупівлі. З повагою, уповноважена особа Сергій САЙ»
Таким чином, Замовник двічі порушив діюче законодавство, так як тендерна пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню відповідно до п.43 Особливостей з наступних підстав :
1. ТД Додаток 1 Розділ 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.3.1. містить вимогу: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 2. Дана таблиця містить стовбці з технічними характеристиками товару що закуповується:
№ Найменування товару Од. виміру Кількість Технічні характеристики зазначені в Додатку 3 до тендерної документації
1 Двері 2100х790 мм шт. 3
Мал. 1
Орієнтовний вигляд, мал. 1
Профіль: алюмінієвий
Серія: Kurtoglu 40C
Конструкція 790 х 2100
Скління: с/п 4б+12+4сат
Ручка Merkury натискна Fapim, чорний, комплект — 3
Без порогу зазор 10 мм, шт. - 3х1
Тримач щітки, білий під фарбування, м/п — 3х0,73
Замок Stublina D35 із засувкою, шт. - 3
Накладка циліндра (під ручку Меркури), чорний, шт. - 3х2
Петля дверна Stublina 2004, чорний, шт. - 9
Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024
Рама П-образна, шт. - 3
Стулка з профілю Т, шт. - 3
Циліндр 70 мм (30/40) ключ/ключ, шт. - 3х1
2 Двері 2100х940 мм шт. 7
Мал. 2
Орієнтовний вигляд, мал. 2
Профіль: алюмінієвий
Серія: Kurtoglu 40C
Конструкція 940 х 2100
Скління: с/п 4б+12+4сат
Ручка Merkury натискна Fapim, чорний, комплект — 7
Без порогу зазор 10 мм, шт. - 7х1
Тримач щітки, білий під фарбування, м/п — 7х0,88
Замок Stublina D35 із засувкою, шт. - 7
Накладка циліндра (під ручку Меркури), чорний, шт. - 7х2
Петля дверна Stublina 2004, чорний, шт. - 21
Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024
Рама П-образна, шт. - 7
Стулка з профілю Т, шт. - 7
Циліндр 70 мм (30/40) ключ/ключ, шт. -7х1
3
Двері 2100х1260 мм
шт.
1
Мал. 3
Орієнтовний вигляд, мал. 3
Профіль: алюмінієвий
Серія: Kurtoglu 40C
Конструкція 1260 х 2100
Скління: с/п 4б+12+4сат
Без порогу зазор 10 мм, шт. - 1
Тримач щітки, білий під фарбування, м/п — 0,4005
Тримач щітки, білий під фарбування, м/п — 0,8275
Доводчик Geze TS.1500 з тягою, чорний, шт. - 1
Замок Stublina D35 ролик 3032.00, шт. - 1
Накладка циліндра (під ручку Merkury), чорний, шт. - 2
Петля дверна Stublina 2004, чорний, шт. - 6
Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024
Рама П-образна, шт. - 1
Ручка оф.пряма нержавійка 500мм (гвинти 70 мм) чорний, шт. - 1
Стулка з профілю Т, шт. - 2
Циліндр 70 мм (30/40) ключ/ключ, шт. - 1
Шпингалет дверний 3061.00, чорний, шт. - 2
По кожній позиції дверної конструкції Замовником вказано : «Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024».
Учасник переможець у складі своєї тендерної пропозиції завантажив 06-06-2025 файл «1 Технічна специфікація.PDF» з таблицею 2, яка була змінена учасником –переможцем, тобто надана ним редакція таблиці не відповідає редакції таблиці ТД, а саме фраза «Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024» була замінена на фразу «Фарбування RAL матова RAL » по всіх позиціях товару, що теж саме відображено в стовбці «Технічні характеристики товару запропонованого учасником». Таким чином, надана учасником-переможцем редакція Технічної специфікації (таблиця 2) яка містить технічні , якісні та кількісні характеристики не відповідає ТД, а тому слід вважати, що даний учасник не виконав вимогу п.3.1. Додатку 1 ТД. Окрім того , відсутність інформації про фарбування запропонованого товару відноситься до технічних характеристик .
Таким чином, Учасник-переможець у своїй тендерній пропозиції запропонував Товар, який за своїми технічними та якісними характеристиками не відповідає товару, що закуповується Замовником. Окрім того, такий запропонований товар має спрощенні технічні та якісні характеристики, які здешевлюють собівартість такого товару, що ставить учасників в нерівне становище, а подальші дії Замовника по прийняттю даного факту як належного приводять до дискримінації інших учасників. Ці дві невідповідності є підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до п.43 Особливостей.
2. ТД Додаток 1 Розділ 3 «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» п.3.1. містить вимогу: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 3 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає «Технічну специфікацію», складену учасником згідно з Таблицею 2. Дана таблиця містить стовбець де Учасник повинен вказати кількість запропонованого товару . Учасник- переможець у складі своєї тендерної пропозиції завантажив 06-06-2025 файл «1 Технічна специфікація.PDF» та 25-06-2025 файл «1 Технічна специфікація виправлена.PDF» з таблицею 2 де в позиції 3 відсутня вказана інформація учасника про кількість запропонованого товару. Ця невідповідність є також підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника на підставі п.43 Особливостей так як відноситься до технічних характеристик товару.
На підставі вищенаведених фактів, вимогами ТД та вимогою замовника підтверджується , що виявлені та вказані учаснику –переможцю невідповідності на які було надано 24 години на виправлення відносяться до технічних та якісних характеристик запропонованого Товару і ніяк не відносяться до переліку вказаному в п.43 Особливостей.
Такого ж самого висновку дотримується Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях №9932-р/пк-пз від 06.06.2024р. та № 4025-р/пк-пз від 14.03.2025
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Прийняти нашу скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокол № 235 від 26.06.2025р. згідно якого пропозиція ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" була визнана переможною. 3. Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП "Карацюба Олександр Володимирович", як таку , що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможця
Номер:
70fea79717284dba98338aaa65abca00
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-02-007387-a.b3
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, тендерна пропозиція ФОП Карацюба не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню на підставі п.43 Особливостей, так як даний учасник надав Технічну специфікацію (таблиця 2) в якій по позиції 3 не вказана кількість запропонованого товару (в обох редакціях документа). Таким чином стає незрозумілим чи пропонує його взагалі учасник. Вимагаємо скасувати Ваше рішення та відхилити таку тендерну пропозицію. У разі ігнорування чи надання необгрунтованої відповіді будемо звертатись в АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.06.2025 13:50
Вирішення:
Шановний Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"!
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Кількість запропонованого товару чітко вказана в інших складових тендерної пропозиції переможця, зокрема у ціновій пропозиції, яка була подана у складі пропозиції. Таким чином, інформація щодо кількості товару є наявною та не суперечливою.
Відповідно до практики Антимонопольного комітету України як органу оскарження, орган оскарження неодноразово зазначав, що формальне незазначення тієї чи іншої інформації в одному з документів тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення, якщо така інформація наявна в інших документах пропозиції та є такою, що дозволяє ідентифікувати зміст пропозиції в цілому (Узагальнена практика Колегії АМКУ (жовтень 2019). АМКУ зазначає, що відсутність у документах частини потрібної інформації (наприклад, кількості товару чи деталей) не є підставою для відхилення, якщо така інформація наявна в інших складових тендерної пропозиції, і дозволяє однозначно ідентифікувати її зміст).
Також Комітет не підтримує вимог учасників щодо відхилення тендерних пропозицій в аналогічних випадках, якщо відсутня суперечність в інформації та така відсутність не впливає на зміст пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція переможця містить повну та узгоджену інформацію щодо кількості товару, а отже, відсутні правові підстави для її відхилення.
Дякуємо за Вашу увагу до закупівлі.
З повагою,
уповноважена особа Сергій САЙ
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
неправомірне обрання переможця
Номер:
e5bda90b302846f585fe01ea53ae752b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-02-007387-a.c2
Назва:
неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, Ви неправомірно виставили повідомлення про усунення невідповідностей щодо фарбування. Дана відповідність стосується якісних та технічних характеристик товару, а відповідно до п.43 Особливостей при наявності таких невідповідностей така пропозиція учасника підлягає відхиленню без надання 24 годин на виправлення. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ФОП Карацюба та відхилити пропозицію цього учасника. У випадку ігнорування чи надання неаргументованної відповіді будемо звертатись в АМКУ з відповідною скаргою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.06.2025 16:08
Вирішення:
Шановний Учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"!
Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірності надання замовником повідомлення про усунення невідповідностей ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" у частині фарбування згідно RAL, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель в умовах воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), замовник має право надати учаснику 24 години на усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, якщо ці невідповідності не стосуються технічних, якісних або кількісних характеристик предмета закупівлі.
У пропозиції ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" в технічній специфікації було зазначено: “Фарбування RAL матова RAL”, без конкретизації номера кольору. Замовником ця інформація була розцінена як описова неточність, що потребує уточнення, але не свідчить про невідповідність предмета закупівлі вимогам тендерної документації.
У зв’язку з цим, замовником надано 24 години на виправлення відповідно до п. 43 Особливостей.
Учасником було виправлено відповідний запис на “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024”, тобто надано деталізацію вже задекларованої характеристики без зміни її суті чи якості. Уточнена інформація – “Фарбування RAL 7024 матова RAL 7024” – не змінює суть або технічні характеристики предмета закупівлі, а лише деталізує попередньо вказані загальні відомості. Таким чином, виявлена невідповідність не підпадає під критерій "невідповідності технічним та якісним характеристикам товару" у розумінні п.43 Особливостей, що обґрунтовує правомірність дій замовника щодо надання 24 годин на її усунення.
Правомірність дій замовника підтверджується практикою Антимонопольного комітету України, зокрема:
• У рішенні №12865-р/пк-пз від 29.07.2024 АМКУ наголошує, що лише істотні невідповідності, які змінюють технічні або якісні характеристики, не підлягають виправленню;
• У Узагальненні практики від 13.02.2025 АМКУ роз’яснив, що замовник має право надати 24 години на уточнення даних, які не впливають на технічну суть товару, а є лише уточненням/деталізацією.
З огляду на викладене, виявлена неточність не є істотною, і замовник діяв у межах законодавства та принципів добросовісної конкуренції, коли надав учаснику 24 години для її усунення.
Таким чином, підстав для скасування рішення про визнання ФОП "Карацюба Олександр Володимирович" переможцем та для відхилення його тендерної пропозиції немає.
У разі незгоди з прийнятим рішенням, Ви маєте право звернутися до органу оскарження відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
З повагою,
уповноважена особа Сергій САЙ
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
завантажити лист
Номер:
8188c626d7314224b0a13f67b7085678
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-02-007387-a.b1
Назва:
завантажити лист
Вимога:
вимагаємо завантажити на майданчик копію листа ПП екіпаж на підставі якого було дискваліфіковано нашу пропозицію
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь ПП Екіпаж.pdf 26.06.2025 13:01
Дата подачі:
26.06.2025 11:59
Вирішення:
Добрий день, шановний Учасник! На Вашу вимогу, надаємо лист ПП "Екіпаж" від 24.06.2025.
Статус вимоги:
Задоволено