-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо, бензин А 92)
Торги не відбулися
10 355 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 103 550.00 UAH
мін. крок: 1% або 103 550.00 UAH
Період оскарження:
02.06.2025 10:00 - 07.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
00ae239df8274ccd94fdffa0c3f32b3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-06-02-001310-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Цінова.pdf 16.06.2025 21:41
- рішення від 11.05.2023 № 6365.pdf 16.06.2025 21:41
- рішення від 30.10.2024 № 17669.pdf 16.06.2025 21:41
- рішення від 28.10.2024 № 17447.pdf 16.06.2025 21:41
- Скарга.pdf.asice.zip 16.06.2025 21:41
- sign.p7s 16.06.2025 21:42
- рішення від 18.06.2025 №9702.pdf 18.06.2025 17:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2025 №10102.pdf 26.06.2025 12:00
- рішення від 25.06.2025 №10102.pdf 27.06.2025 16:41
- 18_3 протокол пояснення на скаргу від 16 06 2025 р.docx 20.06.2025 10:46
- гл щодо постачання.pdf 20.06.2025 10:46
- ДП-З Литва (паспорт+сертифікат).pdf 20.06.2025 10:46
- 18_3 протокол пояснення на скаргу від 16 06 2025 р.pdf 20.06.2025 10:46
- Погодження з договором.pdf 20.06.2025 10:46
- А-92-Е10.pdf 20.06.2025 10:46
- Документи якості ДП клас С.pdf 20.06.2025 10:46
- Сертифікат, Паспорт, Декларація ДП-З.pdf.p7s 20.06.2025 10:46
- Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л.pdf.p7s 20.06.2025 10:46
- Сертифікат, паспорт, декларація ДП-Л.pdf 20.06.2025 10:46
- Сертифікат, Паспорт, Декларація ДП-З.pdf 20.06.2025 10:46
- ТЯХПЗ.pdf 20.06.2025 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2025 21:48
Дата розгляду скарги:
25.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2025 17:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.06.2025 16:41
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
733de1f975474390ae95bdeb4bad0fbd
Заголовок пункту скарги:
Скарга на протиправні дії Замовника у вигляді визнання переможцем ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2025-06-02-001310-a Відокремлений підрозділ Національного університету біоресурсів і природокористування України "Великоснітинське навчально-дослідне господарство ім. О.В.Музиченка"
розпочав процедуру аукціону Відкриті торги з особливостями по закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти.
Відповідно до інформації з торговельного майданчика пропозицію на участь в зазначеній вище закупівлі подано 5-ма учасниками, серед яких:
1. ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" (визнано переможцем, далі – Учасник, Переможець);
2. ТОВ "ПРОЛЮКС РІТЕЙЛ" (не розглянуто);
3. ТОВ "АВТО ОЙЛ" (не розглянуто, далі – Скаржник);
4. ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" (не розглянуто);
5. ПАТ "УКPНAФТА" (не розглянуто).
За результатами оцінки поданих тендерних пропозицій переможцем з найменшою ціновою пропозицією став учасник ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР". За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Замовником було прийнято рішення про визнання його переможцем, що підтверджується оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу інформацією (Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-06-02-001310-a від 11.06.2025 року).
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також порушено процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника протиправними і просимо скасування зазначеного рішення. Таке твердження ґрунтується на наступному.
Чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника і переможця процедури закупівлі, які передбачені статтею 31 Закону.
Так, відповідно до статті 31 Закону:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:…
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…».
Аналогічна норма міститься, також, у пункті 44 чинної редакції Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (із змінами):
“2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей”. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
1. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагалось:
1.1“Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, що наведені у Додатку 8 цієї тендерної документації.
Додаток 8 Документації містить перелік інформації та документів, які подаються учасником Процедури закупівлі у складі Пропозиції, зокрема:
1. Тендерна (цінова) пропозиція складена за формою та змістом, що визначений у Додатку №1 до Тендерної документації за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання).
У складі поданої первинної тендерної пропозиції ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" (цінова форма) файл:«Цінова.pdf» відсутнє заповнення Технічних та якісних характеристик щодо кожної позиції предмета закупівлі (Графа 5), які мають обов’язково бути заповнені згідно заданої форми Замовника Додатку 1, що є прямим порушенням вимог п.п. 1.1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та переліку документів згідно Додатку 8.
Відсутність у документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" підтвердження технічних та якісних характеристик щодо кожної позиції предмета закупівлі у графі 5, необхідність зазначення яких передбачена формою ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Замовника, свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" умовам його ж технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тобто у наданому учасником документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у файлі: «Цінова.pdf» на запропонований ним товар Дизельне паливо Євро-5 відсутнє підтвердження відповідності саме ДСТУ 7688:2015 та на запропонований ним товар Бензин А-92 відсутнє підтвердження відповідності саме ДСТУ 7687:2015. Враховуючи викладене вище, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", визначені підпунком 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Звертаємо увагу, що подання оновлених документів після аукціону НЕ скасовує обов’язковості надання повного комплекту документів у первин-ній
тендерній пропозиції, яка є предметом оцінки.
Зазначаємо, що в даному випадку у Замовника відсутні правові підста-ви надавати учаснику ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" можливість усунення цієї невідповідності за 24 години, натомість є підстави для відхилення тен-дерної пропозиції ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" на підставі норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
❗ Додатково інформуємо, що така ситуація вже розглядалась Антимоно-польним комітетом України. У рішенні №6365-р/пк-пз від 11.05.2023 (UA-2023-04-13-009534-a) колегія вказала: відсутність у формі «Цінова пропо-зиція» каталожного номеру та найменування виробника за окремими позиціями 4 та 5, необхідність зазначення яких передбачена Додатком 4 до тендерної документації, є невиправною невідповідністю, яка тягне за собою відхилення пропозиції Учасника. АМКУ в подібних рішеннях (і зокрема №6365-р/пк-пз) говорить: «Подання окремого файлу з характеристиками не звільняє учасника від обов’язку заповнити відповідні поля в офіційній формі цінової пропозиції (якщо такі поля передбачені)».
Також звертаємо увагу, що АМКУ неодноразово зазначав, що подання окремого документа з технічними характеристиками (наприклад, Додаток №4) не замінює належного заповнення форми Додатку №1, якщо така ви-мога прямо встановлена, як в нашому випадку. АМКУ у своїй узагальне-ній практиці відзначив, що замовник не може надати 24 години в разі виявлення невідповідності в таких документах (або, відповідно, відсут-ності таких документів):
— щодо надання та/або заповнення форм «тендерна пропозиція», «цінова пропозиція», «технічна специфікація» тощо з інформацією про назву предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його кількість, виробника, країни походження тощо.
Зазначений вище висновок підтверджується, зокрема, практикою розгляду скарг Комісією АМКУ в аналогічних ситуаціях: (Замовник правомірно відхилив пропозицію учасника, який не заповнив технічні характеристики у формі цінової пропозиції. Ці дані не можуть бути надані додатково, оскільки є змістовною частиною тендерної пропозиції):
- №6365-р/пк-пз від 11.05.2023 (UA-2023-04-13-009534-a);
- №17669-р/пк-пз від 30.10.2024 (UA-2024-10-02-002215-a);
- №17447-р/пк-пз від 28.10.2024 (UA-2024-09-13-010229-a);
- №13077-р/пк-пз (UA-2024-06-21-002905-a);
- №12782-р/пк-пз (UA-2024-07-01-005578-a).
Також звертаємо увагу, що відсутність заповнення обов’язкової графи "технічні та якісні характеристики" щодо кожної позиції предмета закупівлі за встановленої формою «Тендерна (Цінова) пропозиція» згідно Додатку 1 тендерної документації НЕ відноситься до формальних помилок (згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок») та п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника. Наказ №710 не застосовується до випадків, коли мова йде про незаповнені обов’язкові графи офіційної форми, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. За практикою АМКУ, така помилка не є формальною, а свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД;
Також подання Додатку 4 не звільняє учасника від обов’язку заповнити форму цінової пропозиції згідно з її структурою Додатку 1.
Враховуючи все наведене вище, пропозиція учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" повинна бути відхилена Замовником як така, що суперечить умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з викладеного вище, дії Замовника, що полягають у прийнятті протиправного рішення про визнання учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" переможцем процедури закупівлі, призвели до неможливості Скаржника ТОВ «АВТО ОЙЛ» стати переможцем процедури закупівлі, чим ущемлені наші законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стала відсутність дотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме:
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується визнання переможцем учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР".
3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" та провести оцінку тендерної пропозиції наступного учасника після усунення Замовником порушення процедури закупівлі.
Документи, які підтверджують зазначені у цій Скарзі ознаки порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», містяться у складі Тендерної документації і тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-06-02-001310-a та додаються у Додатках до цієї скарги в якості доказів.
Додатки:
1. Цінова.pdf
2.Рішення №6365-р/пк-пз від 11.05.2023 (UA-2023-04-13-009534-a);
3.Рішення №17669-р/пк-пз від 30.10.2024 (UA-2024-10-02-002215-a);
4.Рішення №17447-р/пк-пз від 28.10.2024 (UA-2024-09-13-010229-a).
З повагою
Директор ТОВ “АВТО ОЙЛ” Лариса Володимирівна БАРЧЕДІПОНФУТ
розпочав процедуру аукціону Відкриті торги з особливостями по закупівлі: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти.
Відповідно до інформації з торговельного майданчика пропозицію на участь в зазначеній вище закупівлі подано 5-ма учасниками, серед яких:
1. ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" (визнано переможцем, далі – Учасник, Переможець);
2. ТОВ "ПРОЛЮКС РІТЕЙЛ" (не розглянуто);
3. ТОВ "АВТО ОЙЛ" (не розглянуто, далі – Скаржник);
4. ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" (не розглянуто);
5. ПАТ "УКPНAФТА" (не розглянуто).
За результатами оцінки поданих тендерних пропозицій переможцем з найменшою ціновою пропозицією став учасник ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР". За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника Замовником було прийнято рішення про визнання його переможцем, що підтверджується оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу інформацією (Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю UA-2025-06-02-001310-a від 11.06.2025 року).
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також порушено процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника протиправними і просимо скасування зазначеного рішення. Таке твердження ґрунтується на наступному.
Чинна редакція Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) містить вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника і переможця процедури закупівлі, які передбачені статтею 31 Закону.
Так, відповідно до статті 31 Закону:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:…
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації…».
Аналогічна норма міститься, також, у пункті 44 чинної редакції Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (із змінами):
“2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей”. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
1. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагалось:
1.1“Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі, що наведені у Додатку 8 цієї тендерної документації.
Додаток 8 Документації містить перелік інформації та документів, які подаються учасником Процедури закупівлі у складі Пропозиції, зокрема:
1. Тендерна (цінова) пропозиція складена за формою та змістом, що визначений у Додатку №1 до Тендерної документації за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання).
У складі поданої первинної тендерної пропозиції ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" (цінова форма) файл:«Цінова.pdf» відсутнє заповнення Технічних та якісних характеристик щодо кожної позиції предмета закупівлі (Графа 5), які мають обов’язково бути заповнені згідно заданої форми Замовника Додатку 1, що є прямим порушенням вимог п.п. 1.1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та переліку документів згідно Додатку 8.
Відсутність у документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" підтвердження технічних та якісних характеристик щодо кожної позиції предмета закупівлі у графі 5, необхідність зазначення яких передбачена формою ДОДАТКУ 1 до тендерної документації Замовника, свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" умовам його ж технічної специфікації та вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Тобто у наданому учасником документі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» у файлі: «Цінова.pdf» на запропонований ним товар Дизельне паливо Євро-5 відсутнє підтвердження відповідності саме ДСТУ 7688:2015 та на запропонований ним товар Бензин А-92 відсутнє підтвердження відповідності саме ДСТУ 7687:2015. Враховуючи викладене вище, у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР", визначені підпунком 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Звертаємо увагу, що подання оновлених документів після аукціону НЕ скасовує обов’язковості надання повного комплекту документів у первин-ній
тендерній пропозиції, яка є предметом оцінки.
Зазначаємо, що в даному випадку у Замовника відсутні правові підста-ви надавати учаснику ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" можливість усунення цієї невідповідності за 24 години, натомість є підстави для відхилення тен-дерної пропозиції ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" на підставі норм підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
❗ Додатково інформуємо, що така ситуація вже розглядалась Антимоно-польним комітетом України. У рішенні №6365-р/пк-пз від 11.05.2023 (UA-2023-04-13-009534-a) колегія вказала: відсутність у формі «Цінова пропо-зиція» каталожного номеру та найменування виробника за окремими позиціями 4 та 5, необхідність зазначення яких передбачена Додатком 4 до тендерної документації, є невиправною невідповідністю, яка тягне за собою відхилення пропозиції Учасника. АМКУ в подібних рішеннях (і зокрема №6365-р/пк-пз) говорить: «Подання окремого файлу з характеристиками не звільняє учасника від обов’язку заповнити відповідні поля в офіційній формі цінової пропозиції (якщо такі поля передбачені)».
Також звертаємо увагу, що АМКУ неодноразово зазначав, що подання окремого документа з технічними характеристиками (наприклад, Додаток №4) не замінює належного заповнення форми Додатку №1, якщо така ви-мога прямо встановлена, як в нашому випадку. АМКУ у своїй узагальне-ній практиці відзначив, що замовник не може надати 24 години в разі виявлення невідповідності в таких документах (або, відповідно, відсут-ності таких документів):
— щодо надання та/або заповнення форм «тендерна пропозиція», «цінова пропозиція», «технічна специфікація» тощо з інформацією про назву предмета закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, його кількість, виробника, країни походження тощо.
Зазначений вище висновок підтверджується, зокрема, практикою розгляду скарг Комісією АМКУ в аналогічних ситуаціях: (Замовник правомірно відхилив пропозицію учасника, який не заповнив технічні характеристики у формі цінової пропозиції. Ці дані не можуть бути надані додатково, оскільки є змістовною частиною тендерної пропозиції):
- №6365-р/пк-пз від 11.05.2023 (UA-2023-04-13-009534-a);
- №17669-р/пк-пз від 30.10.2024 (UA-2024-10-02-002215-a);
- №17447-р/пк-пз від 28.10.2024 (UA-2024-09-13-010229-a);
- №13077-р/пк-пз (UA-2024-06-21-002905-a);
- №12782-р/пк-пз (UA-2024-07-01-005578-a).
Також звертаємо увагу, що відсутність заповнення обов’язкової графи "технічні та якісні характеристики" щодо кожної позиції предмета закупівлі за встановленої формою «Тендерна (Цінова) пропозиція» згідно Додатку 1 тендерної документації НЕ відноситься до формальних помилок (згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок») та п.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника. Наказ №710 не застосовується до випадків, коли мова йде про незаповнені обов’язкові графи офіційної форми, що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. За практикою АМКУ, така помилка не є формальною, а свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умовам ТД;
Також подання Додатку 4 не звільняє учасника від обов’язку заповнити форму цінової пропозиції згідно з її структурою Додатку 1.
Враховуючи все наведене вище, пропозиція учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" повинна бути відхилена Замовником як така, що суперечить умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з викладеного вище, дії Замовника, що полягають у прийнятті протиправного рішення про визнання учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" переможцем процедури закупівлі, призвели до неможливості Скаржника ТОВ «АВТО ОЙЛ» стати переможцем процедури закупівлі, чим ущемлені наші законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стала відсутність дотримання Замовником принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону, а саме:
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується визнання переможцем учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР".
3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" та провести оцінку тендерної пропозиції наступного учасника після усунення Замовником порушення процедури закупівлі.
Документи, які підтверджують зазначені у цій Скарзі ознаки порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», містяться у складі Тендерної документації і тендерної пропозиції учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-06-02-001310-a та додаються у Додатках до цієї скарги в якості доказів.
Додатки:
1. Цінова.pdf
2.Рішення №6365-р/пк-пз від 11.05.2023 (UA-2023-04-13-009534-a);
3.Рішення №17669-р/пк-пз від 30.10.2024 (UA-2024-10-02-002215-a);
4.Рішення №17447-р/пк-пз від 28.10.2024 (UA-2024-09-13-010229-a).
З повагою
Директор ТОВ “АВТО ОЙЛ” Лариса Володимирівна БАРЧЕДІПОНФУТ
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується визнання переможцем учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР". 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ "УКРПЕТРОЛЦЕНТР" та провести оцінку тендерної пропозиції наступного учасника після усунення Замовником порушення процедури закупівлі.