• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, Світильник офісний LED квадрат 36W, Світильник рамка LED ART PANEL 48W, Світильник LED накладний 18W, Світильник LED накладний 36W, Світильник LED накладний 52W, Світильник балка для LED лампи Т8 G13 L=1200мм ,Світильник LED (квадрат) точковий врізний 12W, Світильник LED коло 16W, Світильник LED коло 36W , Прожектор LED 50Вт , Прожектор LED 100Вт , Світильник балка під люмінісцентну лампу Т8 G13, Лампа настільна G23 11Вт

Завершена

351 253.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 756.27 UAH
Період оскарження: 02.06.2025 09:28 - 07.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 7156f63685d046ceb4989f6333ec1648
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-02-000800-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.07.2025 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.07.2025 16:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 16.07.2025 17:39
Автор: ФОП "ОЗАДОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАЛЕНТИНОВИЧ", Володимир Озадовський +380992859988 ovv.tender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ed7da4276b6c408ba57d462b70e2ee77
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»
(на рішення Замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)


ЗАКОН УКРАЇНИ “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”.
Цей Закон визначає правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності.


Пунктом 1 “Визначення термінів”, статті 1-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначені терміни:

декларування відповідності - підтвердження відповідності першою стороною;
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
оцінка відповідності - процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані;
підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене;
презумпція відповідності - припущення, яке визнається достовірним, поки не буде доведено інше, про те, що продукція, пов’язаний з нею процес або метод виробництва чи інший об’єкт відповідає вимогам відповідного технічного регламенту, що визначені в ньому, а орган з оцінки відповідності відповідає спеціальним вимогам до призначених органів з оцінки відповідності (далі - призначений орган) чи визнаних незалежних організацій;
процедура оцінки відповідності - будь-яка процедура, яка безпосередньо чи опосередковано використовується для визначення того, що задані вимоги виконуються;
ризик - можливість виникнення та вірогідні масштаби наслідків негативного впливу протягом певного періоду часу;
система оцінки відповідності - правила, процедури та управління для проведення оцінки відповідності;
технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва;


Пунктом 1 , статті 5-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, Кабінет Міністрів України:

забезпечує здійснення державної політики у сфері технічного регулювання;
спрямовує і координує роботу центральних органів виконавчої влади, взаємодіє із Службою безпеки України, на яких покладаються функції технічного регулювання у визначених сферах діяльності (далі - відповідні державні органи);
визначає сфери діяльності, в яких відповідні державні органи здійснюють функції технічного регулювання;
у межах своєї компетенції затверджує технічні регламенти, якщо їх не затверджено законами чи актами відповідних державних органів або міністерств, визначених частиною третьою статті 8 цього Закону;

{Технічні регламенти: Постанови КМ № 717, № 62, № 702, № 753, № 754, № 755, № 927, № 340, № 514, № 607, № 1062, № 1067, № 1077, № 1193, № 94, № 163, № 1025, № 1055, № 355, № 359, № 360, № 380, № 381, № 151, № 536, № 802, № 804, № 814, № 884, № 27, № 150, № 151, № 152, № 153, № 154, № 155, № 156, № 157, № 158, № 264, № 534, № 733, № 734, № 735, № 736, № 737, № 738, № 739, № 740, № 741, № 742, № 1184, № 667 від 29.07.2020, № 991 від 21.10.2020, № 8 від 05.01.2021, № 432 від 28.04.2021, № 523 від 26.05.2021, № 676 від 30.06.2021, № 1177 від 10.11.2021, № 1375 від 23.12.2021, № 1376 від 23.12.2021, № 1379 від 23.12.2021, № 1381 від 23.12.2021, № 532 від 03.05.2022, № 1023 від 13.09.2022, № 154 від 21.02.2023, № 535 від 26.05.2023, № 834 від 08.08.2023, № 1018 від 22.09.2023, № 1263 від 01.12.2023, № 3 від 03.01.2024, № 28 від 12.01.2024, № 539 від 10.05.2024, № 844 від 23.07.2024, № 845 від 23.07.2024, № 847 від 23.07.2024, № 949 від 20.08.2024, № 512 від 02.05.2025}

затверджує процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами;
укладає міжнародні договори України про взаємне визнання результатів оцінки відповідності;
здійснює інші повноваження у сфері технічного регулювання, визначені законами України.


Пунктом 1, 4, статті 9-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено, що:

1. Цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману.
Законами також можуть бути визначені інші цілі прийняття технічних регламентів.

4.Технічні регламенти затверджуються законами, актами Кабінету Міністрів України відповідних державних органів та міністерств, визначених частиною третьою статті 8 цього Закону.
Технічні регламенти, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, затверджуються законами або актами Кабінету Міністрів України.


Пунктом 2, статті 10-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено Зміст, форма та структура технічних регламентів:

2. Технічні регламенти, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, також, як правило, містять, не обмежуючись цим переліком:
процедури оцінки відповідності, які повинні або можуть застосовуватися для оцінки відповідності продукції технічним вимогам, визначеним у технічних регламентах, а в разі якщо такі процедури затверджені іншими нормативно-правовими актами, - посилання на них;
спеціальні вимоги до призначених органів, їх обов’язки (у разі якщо технічними регламентами передбачене застосування процедур оцінки відповідності із залученням призначених органів);
вимоги щодо складання, зберігання та надання органам державного ринкового нагляду декларації про відповідність та технічної документації;
правила та умови нанесення знака відповідності технічним регламентам.



Пунктом 1, статті 11-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено Відповідність вимогам технічних регламентів:

1. Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах.


Пунктом 1, 6, статті 11-2, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено Переліки національних стандартів для цілей застосування технічних регламентів:

1.Переліки національних стандартів для цілей застосування технічних регламентів формуються відповідними державними органами в ході консультацій з національним органом стандартизації згідно з правилами їх формування, затвердженими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері технічного регулювання.
Національний орган стандартизації за запитами відповідних державних органів надає їм інформаційну та методологічну допомогу у формуванні переліків національних стандартів для цілей застосування технічних регламентів.
6.Переліки національних стандартів для цілей застосування технічних регламентів не пізніше п’яти робочих днів з дня їх затвердження розміщуються на офіційних веб-сайтах відповідних державних органів, а у випадках, визначених частиною третьою статті 8 цього Закону, - також на офіційних веб-сайтах міністерств, що затвердили відповідні переліки національних стандартів.


Пунктом 3, статті 14-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено Процедури оцінки відповідності, застосування яких передбачене технічними регламентами:

3.У разі якщо технічними регламентами передбачене застосування процедур оцінки відповідності, такі процедури містяться в технічних регламентах, затверджених законами чи актами Кабінету Міністрів України, або окремо затверджуються Кабінетом Міністрів України.



Пунктом 1, статті 25-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів:
1.Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.


Абз. 3, 2-го пункту, статті 25-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів:

Виробники та інші особи, зазначені в цій частині, застосовують процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів самостійно, а у випадках, визначених у технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, - із залученням відповідних органів з оцінки відповідності.


Пунктом 1-5, 7, статті 28-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено Декларування відповідності вимогам технічних регламентів:

1. У випадках, визначених у технічних регламентах, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, виробник або уповноважений представник (від імені та під відповідальність виробника) повинен складати декларацію про відповідність.
2. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено.
3. Декларація про відповідність складається згідно з вимогами до її змісту, примірною структурою чи формою, що встановлюються відповідними технічними регламентами.
4. У разі якщо на певний вид продукції поширюється дія кількох технічних регламентів, що вимагають складання декларації про відповідність, повинна бути складена єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів, якщо це передбачено відповідними технічними регламентами. В такій декларації про відповідність повинні бути зазначені відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування.
Єдина декларація про відповідність може мати форму досьє, яке складається з відповідних окремих декларацій про відповідність.
5.У випадках та відповідно до вимог, визначених у певних технічних регламентах, продукція при наданні на ринку або введенні в експлуатацію (експлуатації) повинна супроводжуватися декларацією про відповідність, її копією чи спрощеною декларацією про відповідність.
7. Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність продукції вимогам, установленим у відповідних технічних регламентах.



ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання”

Загальна частина
1. Цей Технічний регламент встановлює вимоги стосовно захисту здоров’я та безпеки людей і свійських тварин та майна, яким повинно відповідати низьковольтне електричне обладнання (далі - електрообладнання) з метою надання його на ринку України.
Цей Технічний регламент розроблено на основі Директиви 2014/35/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно надання на ринку електричного обладнання, призначеного для використання в певних межах напруги.
2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на електрообладнання, призначене для використання за номінальної напруги від 50 до 1000 В змінного струму та від 75 до 1500 В постійного струму, крім обладнання та явищ, зазначених у додатку 1.


Пунктом 8, 37-40, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання”

8. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 3, та проводять процедуру оцінки відповідності, зазначену в додатку 3, або забезпечують її проведення.
Якщо відповідність електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, була доведена зазначеною процедурою оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам.

37. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання цілей, пов’язаних з безпечністю, було доведено.
38. Декларація про відповідність складається згідно з примірною структурою, встановленою в додатку 4, містить відомості, визначені в додатку 3, та постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову.
39. У разі коли на електрообладнання поширюється дія кількох технічних регламентів, що вимагають складення декларації про відповідність, складається єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів. В такій декларації про відповідність зазначаються відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування.
Єдина декларація про відповідність може мати форму досьє, яке складається з відповідних окремих декларацій про відповідність.
40. Виробник шляхом складення декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність електрообладнання вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті.


Додатком 3, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання”, визначено вимогу:

Технічна документація
2. Виробник розробляє технічну документацію. Технічна документація повинна давати можливість оцінити відповідність електрообладнання відповідним вимогам та повинна включати належний аналіз і оцінку ризику (ризиків). У технічній документації зазначаються вимоги, які застосовуються, та охоплюються, наскільки це стосується такої оцінки, питання проектування, виробництва і функціонування електрообладнання. Технічна документація повинна в належних випадках містити як мінімум такі елементи:
загальний опис електрообладнання;
ескізний проект, виробничі креслення та схеми компонентів, складальних вузлів, електричних кіл тощо;
описи та пояснення, необхідні для розуміння зазначених креслень і схем та функціонування електрообладнання;
список стандартів, застосованих повністю чи частково, з переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, або список міжнародних стандартів чи національних стандартів, зазначених у пунктах 35 і 36 Технічного регламенту. У разі коли зазначені стандарти з переліку національних стандартів, міжнародні стандарти або національні стандарти не були застосовані, наводяться описи рішень, прийнятих з метою забезпечення відповідності цілям, пов’язаним з безпечністю, які визначені в Технічному регламенті, включаючи список інших відповідних технічних специфікацій, що були застосовані. У разі часткового застосування стандартів з переліку національних стандартів або міжнародних чи національних стандартів, зазначених у пунктах 35 і 36 Технічного регламенту, у технічній документації вказуються їх частини, які були застосовані;

Пунктом 6, Додатка 4, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання”, визначено вимогу:

6. Посилання на відповідні стандарти з переліку національних стандартів, що були застосовані, або посилання на інші технічні специфікації, стосовно яких декларується відповідність


ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077 “Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання”
Загальна частина
1. Цей Технічний регламент встановлює вимоги до обладнання з метою забезпечення надання на ринку України обладнання, яке відповідає належному рівню електромагнітної сумісності.
Цей Технічний регламент розроблено на основі Директиви 2014/30/ЄС Європейського Парламенту та Ради від 26 лютого 2014 р. про гармонізацію законодавства держав-членів стосовно електромагнітної сумісності.
2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на будь-яку апаратуру або стаціонарну установку.


Пунктом 13, 15, 38, 40-43 ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077 “Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання”


13. Виробники складають технічну документацію, визначену в додатку 2 або додатку 3, та проводять відповідну процедуру оцінки відповідності, зазначену в пункті 39 цього Технічного регламенту, або забезпечують її проведення.
Якщо відповідність апаратури вимогам, які до неї застосовуються, була доведена в результаті проведення зазначеної процедури оцінки відповідності, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності технічним регламентам.

15. Виробники забезпечують застосування процедур, необхідних для підтримання відповідності серійного виробництва вимогам цього Технічного регламенту. При цьому враховуються зміни в конструкції чи характеристиках апаратури та зміни в національних стандартах, визначених у пункті 38 цього Технічного регламенту, або в інших технічних специфікаціях, шляхом посилання на які декларується відповідність апаратури.

38. Перелік національних стандартів для цілей застосування цього Технічного регламенту (далі - перелік національних стандартів) затверджується та оприлюднюється відповідно до закону.

40. У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання суттєвих вимог, визначених у додатку 1, було доведено.
41. Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову.
42. У разі коли на апаратуру поширюється дія кількох технічних регламентів, що потребують складення декларації про відповідність, складається єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів. У такій декларації про відповідність зазначаються відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування.
Єдина декларація про відповідність може мати форму досьє, яке складається з відповідних окремих декларацій про відповідність.
43. Виробник шляхом складання декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність апаратури вимогам, установленим у цьому Технічному регламенті.


Додатком 2, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077 “Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання” визнвчено вимогу:

Технічна документація
3. Виробник розробляє технічну документацію, яка містить достатню інформацію для проведення оцінки відповідності апаратури відповідним вимогам та повинна включати результати та процедуру аналізу і оцінки ризику (ризиків).
У технічній документації зазначаються вимоги до апаратури та питання проектування, виробництва і функціонування апаратури, які стосуються такої оцінки ризику (ризиків). Технічна документація повинна містити як мінімум такі елементи:
загальний опис апаратури;
ескізний проект, виробничі креслення та схеми компонентів, складальних вузлів, електричних кіл тощо;
описи та пояснення, необхідні для розуміння зазначених креслень і схем та функціонування апаратури;
список стандартів, застосованих повністю чи частково, включених до переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності апаратури суттєвим вимогам, а в разі, коли зазначені стандарти не були застосовані, - описи рішень, прийнятих з метою забезпечення відповідності суттєвим вимогам, які визначені в Технічному регламенті, у тому числі список інших відповідних технічних специфікацій, що були застосовані. У разі часткового застосування стандартів, включених до переліку національних стандартів у технічній документації, зазначаються їх частини, які були застосовані;
результати виконаних проектних розрахунків, проведених досліджень тощо;
протоколи випробувань.

Пунктом 6, Додатка 4, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077 “Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання” визначено вимогу:

6. Посилання на відповідні стандарти, включені до переліку національних стандартів, що були застосовані (із зазначенням дат видання стандартів), або посилання на інші технічні специфікації (із зазначенням дат видання специфікації), стосовно яких декларується
відповідність



ЗАКОН УКРАЇНИ “Про публічні закупівлі”.

Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Пунктом 5, Статті 23, ЗАКОН УКРАЇНИ “Про публічні закупівлі”, передбачено наступне:

6.Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.

Пунктом 11, статті 29 ЗАКОН УКРАЇНИ “Про публічні закупівлі”, передбачено наступне:

У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.




ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування

Загальні положення
1. Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.


абзацем 2 підпункту 2 пункту 44, ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, передбачено наступне:

44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;.





Нами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Озадовський Володимир Валентинович, було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2025-06-02-000800-a, предмет закупівлі: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, Світильник офісний LED квадрат 36W, Світильник рамка LED ART PANEL 48W, Світильник LED накладний 18W, Світильник LED накладний 36W, Світильник LED накладний 52W, Світильник балка для LED лампи Т8 G13 L=1200мм ,Світильник LED (квадрат) точковий врізний 12W, Світильник LED коло 16W, Світильник LED коло 36W , Прожектор LED 50Вт , Прожектор LED 100Вт , Світильник балка під люмінісцентну лампу Т8 G13, Лампа настольна G23 11Вт, яка була оголошена Замовником "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради".

За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ Рябчук Людмилою Василівною було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу № 3 від 12.06.2025 року, № 73-ВТО, ФОП Рябчук Л. В. було дискваліфіковано.

ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ Рябчук Людмилою Василівною 18.06.2025р, було подано “Скаргу” до Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України, з наступними вимогами:

1.Прийняти скаргу до розгляду;
2.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Рябчук Людмили Василівни в межах закупівлі UA-2025-06-02-000800-a.

25.06.2025р, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 10125-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Рябчук Людмили Василівни (код ЄДРПОУ: 3236312209) від 16 червня 2025 № UA-2025-06- 02-000800-a.a1, Комісія постановила зобов'язати Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ: 01985423) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Рябчук Людмили Василівни (код ЄДРПОУ: 3236312209) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Озадовського Володимира Валентиновича (код ЄДРПОУ: 2895705419) переможцем за процедурою закупівлі — "31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, Світильник офісний LED квадрат 36W, Світильник рамка LED ART PANEL 48W, Світильник LED накладний 18W, Світильник LED накладний 36W, Світильник LED накладний 52W, Світильник балка для LED лампи Т8 G13 L=1200мм ,Світильник LED (квадрат) точковий врізний 12W, Світильник LED коло 16W, Світильник LED коло 36W , Прожектор LED 50Вт , Прожектор LED 100Вт , Світильник балка під люмінісцентну лампу Т8 G13, Лампа настільна G23 11Вт", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-02-000800-a.

30.06.2025р, Комісією Антимонопольного комітету України, розміщєно РІШЕННЯ № 10125-р/пк-пз від 25.06.2025 про ПОСТАНОВУ:

Зобов'язати Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ: 01985423) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Рябчук Людмили Василівни (код ЄДРПОУ: 3236312209) та рішення про визначення фізичної особипідприємця Озадовського Володимира Валентиновича (код ЄДРПОУ: 2895705419) переможцем за процедурою закупівлі — "31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, Світильник офісний LED квадрат 36W, Світильник рамка LED ART PANEL 48W, Світильник LED накладний 18W, Світильник LED накладний 36W, Світильник LED накладний 52W, Світильник балка для LED лампи Т8 G13 L=1200мм ,Світильник LED (квадрат) точковий врізний 12W, Світильник LED коло 16W, Світильник LED коло 36W , Прожектор LED 50Вт , Прожектор LED 100Вт , Світильник балка під люмінісцентну лампу Т8 G13, Лампа настільна G23 11Вт", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-06-02-000800-a.


30.06.25р Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ: 01985423), ПРОТОКОЛ № 6 від 30.06.2025 року, № 73-ВТО, було прийняте рішення:
1. Тендерна пропозиція учасника відповідає вимогам тендерної документації замовника за Процедурою закупівлі. Визначити учасника ФОП "Рябчук Людмила Василівна" переможцем Процедури закупівлі.
2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП "ОЗАДОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАЛЕНТИНОВИЧ ФОП "Рябчук Людмила Василівна".
3. Оприлюднити рішення про визначення ФОП "Рябчук Людмила Василівна" переможцем Процедури закупівлі в електронній системі закупівель в установлені Законом з урахуванням Особливостей строки.


01.07.25р Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ: 01985423), ПРОТОКОЛОМ № 5 від 01.07.2025, № 73 - ВТО було прийняте рішення:
1. Скасувати протокольне рішення Замовника № 3 від 12.06.2025 року, № 73-ВТО, що до прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "Рябчук Людмила Василівна" за предметом закупівлі: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, Світильник офісний LED квадрат 36W, Світильник рамка LED ART PANEL 48W, Світильник LED накладний 18W, Світильник LED накладний 36W, Світильник LED накладний 52W, Світильник балка для LED лампи Т8 G13 L=1200мм ,Світильник LED (квадрат) точковий врізний 12W, Світильник LED коло 16W, Світильник LED коло 36W , Прожектор LED 50Вт , Прожектор LED 100Вт , Світильник балка під люмінісцентну лампу Т8 G13, Лампа настольна G23 11Вт..
2. Скасувати протокольне рішення Замовника № 4 від 13.06.2025 року, що до визначення ФОП "ОЗАДОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВАЛЕНТИНОВИЧ" переможцем закупівлі: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, Світильник офісний LED квадрат 36W, Світильник рамка LED ART PANEL 48W, Світильник LED накладний 18W, Світильник LED накладний 36W, Світильник LED накладний 52W, Світильник балка для LED лампи Т8 G13 L=1200мм ,Світильник LED (квадрат) точковий врізний 12W, Світильник LED коло 16W, Світильник LED коло 36W , Прожектор LED 50Вт , Прожектор LED 100Вт , Світильник балка під люмінісцентну лампу Т8 G13, Лампа настольна G23 11Вт.



Нами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Озадовський Володимир Валентинович, було вивчено тендерної документацію замовника за Процедурою закупівлі UA-2025-06-02-000800-a.
У додатку 2 тендерної документації, за Процедурою закупівлі UA-2025-06-02-000800-a, розміщенна вимога:



Перелік документів які підтверджують якість товару
на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, Світильник офісний LED квадрат 36W, Світильник рамка LED ART PANEL 48W, Світильник LED накладний 18W, Світильник LED накладний 36W, Світильник LED накладний 52W, Світильник балка для LED лампи Т8 G13 L=1200мм ,Світильник LED (квадрат) точковий врізний 12W, Світильник LED коло 16W, Світильник LED коло 36W , Прожектор LED 50Вт , Прожектор LED 100Вт , Світильник балка під люмінісцентну лампу Т8 G13, Лампа настольна G23 11Вт
№ з/п Найменування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
1 2
1 У складі тендерної пропозиції надати заповнену та завірену належним чином інформацію про технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі. Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), вимогам до якості, умовам Договору.
Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам щодо якості товару чинним на момент подання документів це може бути - декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості на пропоновану продукцію виданий виробником або його уповноваженим органом. Копія(ї) додається(ються) у складі тендерної пропозиції Учасника.
2 У разі якщо Учасником пропонується еквівалент товару, то він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Учасник у складі пропозиції надає документ (порівняльну таблицю) з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.


Згідно з Пунктом 5, Статті 23, ЗАКОН УКРАЇНИ “Про публічні закупівлі”, передбачено наступне:
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам

Нами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Озадовський Володимир Валентинович, було вивчено Тендерну пропозицію надану ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ Рябчук Людмилою Василівною (ФОП Рябчук Л.В.).
На вимогу додатку 2 тендерної документації, за Процедурою закупівлі UA-2025-06-02-000800-a, “Перелік документів які підтверджують якість товару” Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам щодо якості товару чинним на момент подання документів це може бути - декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості на пропоновану продукцію виданий виробником або його уповноваженим органом., ФОП Рябчук Л.В. у складі Тендерної пропозиції надано наступні документи:

Декларація ДВО, ДКУ, ДПП.pdf ( ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 01/16-12-24, 1. Модель апаратури/виріб Світлотехнічна продукція, LED світильники ТМ GLX, асортимент згідно додатку, код УКТ ЗЕД 9405)
Декларація ДУО, ДПО, ДП, ДПК, ДО.pdf ( ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 01/22-01-25 1. Модель апаратури/виріб Світлотехнічна продукція, LED світильники, прожектори ТМ GLX, асортимент згідно додатку, код УКТ ЗЕД 9405 )
Декларація ЛПО, ЛВО, ЛБО.pdf ( ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 01/20-01-25 1. Модель апаратури/виріб Світильники люмінісцентні та бактерицидні, ТМ GLX, асортимент згідно додатку, код УКТ ЗЕД 9405 )
Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН.pdf ( ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ № 01/14-10-24, 1. Модель апаратури/виріб Світлотехнічна продукція, світильники, прожектори (промислові, побутові) ТМ GLX, асортимент згідно додатку, код УКТ ЗЕД 9405 ).


Нами, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Озадовський Володимир Валентинович, було вивчено надані ФОП Рябчук Л.В., документі Декларація ДВО, ДКУ, ДПП.pdf, Декларація ДУО, ДПО, ДП, ДПК, ДО.pdf, Декларація ЛПО, ЛВО, ЛБО.pdf, Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН.pdf.У п.4 наданих документів містеця посилання на вимоги технічним регламентам України:
4.Об’єкт декларації відповідає вимогам відповідним технічним регламентам:
Технічного регламенту низьковольтного технічного обладнання (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1067);
Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1077).

Згідно з п. 38, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання” визначено вимогу:
Декларація про відповідність складається згідно з примірною структурою, встановленою в додатку 4, містить відомості, визначені в додатку 3, та постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а у разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову.
У п.2 додатку 3 ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання” надано вимогу:
Виробник розробляє технічну документацію. Технічна документація повинна давати можливість оцінити відповідність електрообладнання відповідним вимогам та повинна включати належний аналіз і оцінку ризику (ризиків). У технічній документації зазначаються вимоги, які застосовуються, та охоплюються, наскільки це стосується такої оцінки, питання проектування, виробництва і функціонування електрообладнання. Технічна документація повинна в належних випадках містити як мінімум такі елементи:
загальний опис електрообладнання;
ескізний проект, виробничі креслення та схеми компонентів, складальних вузлів, електричних кіл тощо;
описи та пояснення, необхідні для розуміння зазначених креслень і схем та функціонування електрообладнання;
список стандартів, застосованих повністю чи частково, з переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, або список міжнародних стандартів чи національних стандартів, зазначених у пунктах 35 і 36 Технічного регламенту. У разі коли зазначені стандарти з переліку національних стандартів, міжнародні стандарти або національні стандарти не були застосовані, наводяться описи рішень, прийнятих з метою забезпечення відповідності цілям, пов’язаним з безпечністю, які визначені в Технічному регламенті, включаючи список інших відповідних технічних специфікацій, що були застосовані. У разі часткового застосування стандартів з переліку національних стандартів або міжнародних чи національних стандартів, зазначених у пунктах 35 і 36 Технічного регламенту, у технічній документації вказуються їх частини, які були застосовані;

Пунктом 6, Додатка 4, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання”, визначено вимогу:
Посилання на відповідні стандарти з переліку національних стандартів, що були застосовані, або посилання на інші технічні специфікації, стосовно яких декларується відповідність



Згідно з п. 41, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077 “Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання” визначено вимогу:
Декларація про відповідність, що складається за формою згідно з додатком 4, містить відомості, визначені в додатках 2 та / або 3, і постійно оновлюється. Декларація про відповідність складається державною мовою, а в разі, коли вона була складена іншою мовою, - перекладається на державну мову
Абзацем 2, та абзацем 6, п.3, Додатка 2, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077 “Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання” визнвчено вимогу:
У технічній документації зазначаються вимоги до апаратури та питання проектування, виробництва і функціонування апаратури, які стосуються такої оцінки ризику (ризиків). Технічна документація повинна містити як мінімум такі елементи:
список стандартів, застосованих повністю чи частково, включених до переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності апаратури суттєвим вимогам, а в разі, коли зазначені стандарти не були застосовані, - описи рішень, прийнятих з метою забезпечення відповідності суттєвим вимогам, які визначені в Технічному регламенті, у тому числі список інших відповідних технічних специфікацій, що були застосовані. У разі часткового застосування стандартів, включених до переліку національних стандартів у технічній документації, зазначаються їх частини, які були застосовані;


Пунктом 6, Додатка 4, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077 “Про затвердження Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання” визначено вимогу:
Посилання на відповідні стандарти, включені до переліку національних стандартів, що були застосовані (із зазначенням дат видання стандартів), або посилання на інші технічні специфікації (із зазначенням дат видання специфікації), стосовно яких декларується
відповідність

Пунктом 2, статті 28-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено вимогу:
У декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено.

Пунктом 3, статті 28-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено вимогу:
Декларація про відповідність складається згідно з вимогами до її змісту, примірною структурою чи формою, що встановлюються відповідними технічними регламентами.


У наданих ФОП Рябчук Л.В. у складі Тендерної пропозиції наступних документах:

Декларація ДВО, ДКУ, ДПП.pdf,
Декларація ДУО, ДПО, ДП, ДПК, ДО.pdf,
Декларація ЛПО, ЛВО, ЛБО.pdf,
Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН.pdf

Відсутня інформаця, згідно вимог ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”:

 список стандартів, застосованих повністю чи частково, з переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності електрообладнання цілям, пов’язаним з безпечністю, або список міжнародних стандартів чи національних стандартів, зазначених у пунктах 35 і 36 Технічного регламенту. У разі коли зазначені стандарти з переліку національних стандартів, міжнародні стандарти або національні стандарти не були застосовані, наводяться описи рішень, прийнятих з метою забезпечення відповідності цілям, пов’язаним з безпечністю, які визначені в Технічному регламенті, включаючи список інших відповідних технічних специфікацій, що були застосовані. У разі часткового застосування стандартів з переліку національних стандартів або міжнародних чи національних стандартів, зазначених у пунктах 35 і 36 Технічного регламенту, у технічній документації вказуються їх частини, які були застосовані;
Посилання на відповідні стандарти з переліку національних стандартів, що були застосовані, або посилання на інші технічні специфікації, стосовно яких декларується відповідність
список стандартів, застосованих повністю чи частково, включених до переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності апаратури суттєвим вимогам, а в разі, коли зазначені стандарти не були застосовані, - описи рішень, прийнятих з метою забезпечення відповідності суттєвим вимогам, які визначені в Технічному регламенті, у тому числі список інших відповідних технічних специфікацій, що були застосовані. У разі часткового застосування стандартів, включених до переліку національних стандартів у технічній документації, зазначаються їх частини, які були застосовані;
Посилання на відповідні стандарти, включені до переліку національних стандартів, що були застосовані (із зазначенням дат видання стандартів), або посилання на інші технічні специфікації (із зазначенням дат видання специфікації), стосовно яких декларується
відповідність.

Що суперечить вимогам:
 Пункту 3, статті 28-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”;
вимогам додатку 2 тендерної документації, за Процедурою закупівлі UA-2025-06-02-000800-a, “Перелік документів які підтверджують якість товару” (Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), вимогам до якості, умовам Договору)


Пунктом 1, статті 9-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, визначено, що:

1. Цілями прийняття технічних регламентів є захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману.

Пунктом 1 ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання”визначено, що:
Цей Технічний регламент встановлює вимоги стосовно захисту здоров’я та безпеки людей і свійських тварин та майна, яким повинно відповідати низьковольтне електричне обладнання (далі - електрообладнання) з метою надання його на ринку України


Надані ФОП Рябчук Л.В. у складі Тендерної пропозиції документи
Декларація ДВО, ДКУ, ДПП.pdf,
Декларація ДУО, ДПО, ДП, ДПК, ДО.pdf,
Декларація ЛПО, ЛВО, ЛБО.pdf,
Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН.pdf

Складено з порушенням вимог чинних Законів України ( ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067, ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1077, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності” ), що не гарантує:

 виконання цілей п.1 статті 9-ї, “ЗАКОН УКРАЇНИ Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, про захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману.

виконання цілей п.1 ” ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 16 грудня 2015 р. № 1067 “Про затвердження Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання”. Цей Технічний регламент встановлює вимоги стосовно захисту здоров’я та безпеки людей і свійських тварин та майна, яким повинно відповідати низьковольтне електричне обладнання (далі - електрообладнання) з метою надання його на ринку України


На вимогу абз. 2 підпункту 2 пункту 44, ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, передбачено наступне:

44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей

Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник ФОП Рябчук Л. В. не виконав вимоги Замовника (умови та вимоги тендерної документації замовника, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 2 Тендерної документації), Тендерна пропозиція учасника ФОП Рябчук Л. В. не відповідає вимогам тендерної документації що до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно Додатку 2 Тендерної документації, замовника та чинним Законам України.
Тому вважаємо визнання Учасника ФОП Рябчук Л. В. переможцем у закупіувлі безпідставним та незаконним.


У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України».
Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей.
Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене

Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Озадовський Володимир Валентинович просить:

1.Прийняти скаргу до розгляду;
2.Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Рябчук Людмили Василівни в межах закупівлі UA-2025-06-02-000800-a на підставі порушення вимог чинних Законів України та вимог Додатку 2 Тендерної документауії.;
3.Зобов’язати Замовника визнати Тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Рябчук Людмили Василівни в межах закупівлі UA-2025-06-02-000800-a як такову, що не відповідає Вимогам Додатку 2 Тендерної документації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та чинним Законам України;
4.На вимогу абз. 2 підпункту 2 пункту 44, ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, Зобов’язати Замовника відхилити Тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Рябчук Людмили Василівни в межах закупівлі UA-2025-06-02-000800-a як такову, що не відповідає Вимогам Додатку 2 Тендерної документації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, та чинним Законам України;
5.На вимогу п. 11 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” Зобов’язати Замовника розпочати розгляд наступної тендерної пропозиції/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.

Додатки:
1.Документ “5 - ПРОТОКОЛ_скасування_рiшення.docx”
2.Документ “6-ПР визначення переможця — копия.docx”
3.Документ “Декларація ДВО, ДКУ, ДПП.pdf”
4.Документ “Декларація ДУО, ДПО, ДП, ДПК, ДО.pdf”
5.Документ “Декларація ЛПО, ЛВО, ЛБО.pdf”
6.Документ “Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН.pdf”
7.Документ “Додаток №2 зміни.doc”
8.Документ “Електронний протокол наміру укласти договір.pdf”
9.Документ “Скарга до АМКУ Лікарня Мечникова.docx”
10.Документ “рішення від 25.06.2025 № 10125.pdf”
11.Документ “Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2025 № 10125.pdf”
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерноїї пропозиції учасника

Номер: a0e6b1edb36b4b62a9117a8caf34a41c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-06-02-000800-a.a1
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерноїї пропозиції учасника
Скарга:
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення Замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Рябчук Людмила Василівна було прийнято участь, а саме подано тендерну пропозицію, по закупівлі UA-2025-06-02-000800-a, предмет закупівлі: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, Світильник офісний LED квадрат 36W, Світильник рамка LED ART PANEL 48W, Світильник LED накладний 18W, Світильник LED накладний 36W, Світильник LED накладний 52W, Світильник балка для LED лампи Т8 G13 L=1200мм ,Світильник LED (квадрат) точковий врізний 12W, Світильник LED коло 16W, Світильник LED коло 36W , Прожектор LED 50Вт , Прожектор LED 100Вт , Світильник балка під люмінісцентну лампу Т8 G13, Лампа настольна G23 11Вт, яка була оголошена Замовником "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради". За результатами проведення вищевказаної закупівлі, ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ Рябчук Людмилою Василівною було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу № 3 від 12.06.2025 року, № 73-ВТО, ФОП Рябчук Л. В. було дискваліфіковано. Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Рябчук Л. В. незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, умови тендерної документації, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ФОП Рябчук Л. В. подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини Протоколом № 3 від 12.06.2025 року, № 73-ВТО було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рябчук Л. В. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44Особливостей "тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей». Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов Тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам ТД та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження Протоколом № 3 від 12.06.2025 року, № 73-ВТО було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Рябчук Л. В. на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44Особливостей "тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей». Як причину дискваліфікації Замовником зазначено: «Під час розгляду тендерної пропозиції першого Учасника процедури закупівлі було встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Замовника а саме:  Замовник у Додатку № 2 у таблиці «Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі» читко зазначив що якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), вимогам до якості, умовам Договору. Однако учасник по позиції № 13 «Лампа настольна G 2311 Вт надав декларацію про відповідність на «Світильник ЛН (лампа настольна)» в якій зазначено що товар відповідає технічному регламенту низьковольтного технічного обладнання (постанова КМУ від 16.12.2015 №1067), при тому в декларації немає посилань на відповідні стандарти (ДСТУ) з переліку національних стандартів, що були застосовані. Згідно п. 38 постанови КМУ від 16.12.2015 №1067, Декларація про відповідність складається згідно з примірною структурою, встановленою в додатку 4 до постанови, містить відомості, визначені в додатку 3 до постанови, та постійно оновлюється. Декларація обов’язково має містити пункт в якому зазначені посилання на відповідні стандарти з переліку національних стандартів, що були застосовані. Тому у зв’язку з відсутністю зазначених в декларації стандартів, товар «Світильник ЛН (лампа настольна)» не відповідає вимогам замовника.». З такими доводами Замовника Учасник не погоджується з наступних підстав: У Додатку № 2 в «Переліку документів які підтверджують якість товару», п. 1 таблиці «Найменування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Замовник зазначив: «У складі тендерної пропозиції надати заповнену та завірену належним чином інформацію про технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі. Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), вимогам до якості, умовам Договору. Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам щодо якості товару чинним на момент подання документів це може бути - декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості на пропоновану продукцію виданий виробником або його уповноваженим органом. Копія(ї) додається(ються) у складі тендерної пропозиції Учасника.». На виконання зазначених вимог Замовника, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав: - Документ «Додаток 2 Перелік документів які підтверджують якість товару» (Учасник надав підписаний документ, таким чином демонструючи відповідність та згоду з вимогами Замовника); - Документ «Додаток 2 Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 2» (Учасник надав заповнений та підписаний документ, в якому зазначені характеристики запропонованого Учасником товару); - Документ «Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Учасник надав заповнений та підписаний документ, в якому зазначені найменування та кількість запропонованого Учасником товару); - Документ «Додаток 2 Інформація про загальні вимоги» (Учасник надав підписаний документ, таким чином демонструючи відповідність та згоду з вимогами Замовника); - Декларації про відповідність, видані виробником товару, в т. ч. документ «Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН» № 01/14-10-24 від 14.10.2024 року на товар «Світильник ЛН (лампа настольна)». - Додатково Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця». Враховуючи вищезазначене, Замовником була встановлена загальна вимога щодо відповідності товару діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), вимогам до якості, умовам Договору…, яку Учасник підтвердив підписаним документом «Додаток 2 Перелік документів які підтверджують якість товару». Також Замовником була встановлена вимога щодо надання одного з документів: декларації про відповідність та/або сертифікату відповідності/якості та/або паспорту якості на пропоновану продукцію, виданий виробником або його уповноваженим органом, яку Учасник виконав, надавши Декларації про відповідність, видані виробником товару, в т. ч. документ «Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН» № 01/14-10-24 від 14.10.2024 року на товар «Світильник ЛН (лампа настольна)». Вимогами Тендерної документації, в т. ч. в Додатку 2 Замовником не передбачено, що в Декларації про відповідність повинні бути зазначені державні стандарти (ДСТУ), постанови КМУ, тощо, яким відповідає товар та не зазначено які саме ДСТУ, постанови КМУ або інші нормативні документи повинні бути зазначені та не встановлено будь-яких вимог до декларацій відповідності, окрім того, що вони повинні бути видані виробником товару або його уповноваженим органом. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, вважаємо дискваліфікацію Учасника ФОП Рябчук Л. В. безпідставною та незаконною. У відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з урахуванням правової норми абзацу першого пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (надалі – Особливості) скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вище наведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Приймаючи до уваги, що вищевказані порушення установленого порядку проведення процедури закупівлі впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси, у відповідності до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Рябчук Людмила Василівна просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ Рябчук Людмили Василівни в межах закупівлі UA-2025-06-02-000800-a. Додатки: 1. Протокол відхилення тендерної пропозиції. 2. Декларація про відповідність – документ під назвою «Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН»; 3. Документ «Додаток 2 Перелік документів які підтверджують якість товару»; 4. Документ «Додаток 2 Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 2»; 5. Документ «Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»; 6. Документ «Додаток 2 Інформація про загальні вимоги»; 7. Документ «Порівняльна таблиця».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2025 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.06.2025 11:57
Дата виконання рішення Замовником: 30.06.2025 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення адміністративної колегії Антимонопольного комітету України - виконане.
Автор: ФОП Рябчук Людмила Василівна, Людмила Рябчук 380684519109 riabchuk.tender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d20e0722ff4747688e16d3692826f496
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерноїї пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: У Додатку № 2 в «Переліку документів які підтверджують якість товару», п. 1 таблиці «Найменування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Замовник зазначив: «У складі тендерної пропозиції надати заповнену та завірену належним чином інформацію про технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі. Якість товару повинна відповідати діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), вимогам до якості, умовам Договору.
Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо відповідності запропонованого ним товару технічним вимогам щодо якості товару чинним на момент подання документів це може бути - декларація про відповідність та/або сертифікат відповідності/якості та/або паспорт якості на пропоновану продукцію виданий виробником або його уповноваженим органом. Копія(ї) додається(ються) у складі тендерної пропозиції Учасника.».

На виконання зазначених вимог Замовника, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- Документ «Додаток 2 Перелік документів які підтверджують якість товару» (Учасник надав підписаний документ, таким чином демонструючи відповідність та згоду з вимогами Замовника);
- Документ «Додаток 2 Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі 2» (Учасник надав заповнений та підписаний документ, в якому зазначені характеристики запропонованого Учасником товару);
- Документ «Додаток 2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» (Учасник надав заповнений та підписаний документ, в якому зазначені найменування та кількість запропонованого Учасником товару);
- Документ «Додаток 2 Інформація про загальні вимоги» (Учасник надав підписаний документ, таким чином демонструючи відповідність та згоду з вимогами Замовника);
- Декларації про відповідність, видані виробником товару, в т. ч. документ «Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН» № 01/14-10-24 від 14.10.2024 року на товар «Світильник ЛН (лампа настольна)».
- Додатково Учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця».
Враховуючи вищезазначене, Замовником була встановлена загальна вимога щодо відповідності товару діючим на території України державним стандартам (ДСТУ), вимогам до якості, умовам Договору…, яку Учасник підтвердив підписаним документом «Додаток 2 Перелік документів які підтверджують якість товару».
Також Замовником була встановлена вимога щодо надання одного з документів: декларації про відповідність та/або сертифікату відповідності/якості та/або паспорту якості на пропоновану продукцію, виданий виробником або його уповноваженим органом, яку Учасник виконав, надавши Декларації про відповідність, видані виробником товару, в т. ч. документ «Декларація НСП, РСП, ЖСП, ГСП, ЛН» № 01/14-10-24 від 14.10.2024 року на товар «Світильник ЛН (лампа настольна)».

Вимогами Тендерної документації, в т. ч. в Додатку 2 Замовником не передбачено, що в Декларації про відповідність повинні бути зазначені державні стандарти (ДСТУ), постанови КМУ, тощо, яким відповідає товар та не зазначено які саме ДСТУ, постанови КМУ або інші нормативні документи повинні бути зазначені та не встановлено будь-яких вимог до декларацій відповідності, окрім того, що вони повинні бути видані виробником товару або його уповноваженим органом.


Враховуючи все вищезазначене, вважаємо що Учасник повністю виконав всі вимоги Замовника, вважаємо дискваліфікацію Учасника ФОП Рябчук Л. В. безпідставною та незаконною.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника