• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи

Торги не відбулися

1 830 427.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 152.14 UAH
Період оскарження: 30.05.2025 11:34 - 15.06.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на переможця

Номер: 690b5049634e4a8b96514bc396598fbc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-30-002287-a.a1
Назва: Скарга на переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.07.2025 14:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.07.2025 17:09
Дата виконання рішення Замовником: 24.07.2025 09:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порядок денний: Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-30-002287-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 03.07.2025 № 258 (далі – Рішення), згідно з яким уповноважена особа вирішила визначити переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» (код ЄДРПОУ: 41962557) за процедурою - Ремонт (реставраційний) по влаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання на об’єкті пам’ятки культурної спадщини: Навчальний корпус № 2 Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» за адресою: м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 34 ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи, ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-30-002287-a. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2025 №11228-р/пк-пз зобов’язано Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського (код ЄДРПОУ: 02125473) скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 03.07.2025 № 258
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4c54bb4551794ebdb9c30161d43546d9
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 10 додатку 2 до тендерної документації: для підтвердження технічних вимог та розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості послуг у формі кошторисної документації (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) у форматі pdf та imd
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пункту 10 додатку 2 до тендерної документації: для підтвердження технічних вимог та розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості послуг у формі кошторисної документації (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частині кошторисної документації) у форматі pdf та imd у складі:
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- підсумкова відомість ресурсів;
- пояснювальна записка;
- відомість ресурсів, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у якій обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Учасники повинні надати діючий сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, а також, в разі якщо це передбачено чинним законодавством, свідоцтво про підвищення кваліфікації.
Ціна пропозиції надається у паперовому вигляді, а також у електронному вигляді, складеного за допомогою програмного комплексу АВК-5 останньої версії, або іншого програмного продукту що синхронізовано з названим та ліцензовано в Україні. Учасники у складі пропозиції надають Ліцензію на використання програмного комплексу, який використовуватимуть для розробки кошторисної документації, без права передачі третім особам, дійсну на момент подання пропозиції або інший документ, який підтверджує законні підстави використання зазначеного програмного забезпечення.
Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Надати в складі пропозиції підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, розрахунок податку на додану вартість або єдиного податку. Договірна ціна повинна бути визначена згідно з КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та технічного завдання.
Кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами Замовником не сплачуються.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік робіт з надання послуги/виконання робіт або зміну обсягів та складу робіт/послуг (та/або не враховані в ціні пропозиції усі пункти відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) або складові розрахунку ціни тендерної пропозиції не повністю узгоджуються між собою за усіма кількісними та вартісними показниками та не заповнені в повному обсязі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та відхиляється Замовником.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації:
4 – Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками – розряд – 3,4;
Середній розряд робіт – розряд – 4,3

В складі пропозиції містяться кошторисні розрахунки (файл: 52. Кошторис) та інформаційна модель (файл: 52.2. 107).
По-перше, в складі пропозиції відсутня пояснювальна записка пропечатана та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Крім того, інформаційна модель також не містить печатки та підпису сертифікованого інженера-проектувальника.
По-друге, відповідно до відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-02: 4 – Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками – розряд – 3,3.

Відповідно до відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-03: 4 – Середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками – розряд – 3,3

Отже, відомості про середній розряд робіт, що виконуються робітниками-монтажниками не узгоджуються між кошторисними документами учасника та тендерною документацією.
По-третє, відповідно до локального кошторису на будівельні роботи №02-01-03 середній розряд робіт – 4,2 розряд.

Отже, відомості про середній розряд робіт не узгоджуються між кошторисними документами учасника та тендерною документацією.
Аналогічної позиції дотримується орган оскарження в рішенні №16187-р/пк-пз від 02.10.2024.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол № 258 від 03.07.2025.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ «ПОЖЕЖНІ ОХОРОННІ СИСТЕМИ», що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір