-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 “30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Обладнання для копіювальних та друкарських робіт)”
ДК 021:2015 “30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Обладнання для копіювальних та друкарських робіт)”
Завершена
347 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 735.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 735.00 UAH
Період оскарження:
06.09.2018 11:23 - 20.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на відхилення пропозиції ТВД ІБФ ЛДС
Номер:
ffc8070d0a4c4fe19c2d225098259790
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-06-000609-a.c2
Назва:
Скарга на відхилення пропозиції ТВД ІБФ ЛДС
Вимога:
Тендерним комітетом була відхилена тендерна пропозиція ТДВ "ІБФ "ЛДС".
Вимагаємо скасувати Ваше рішення у зв'язку з помилковим рішенням про невідповідність нашой тендерної пропозиції.
- Функція Scan to PC Desktop SE WorkGroup Edition v12, виконує необхідні Вам всі фунції Office Open XML. Надана у вкладенні офіційна брошура від Xerox, що підтверджує, цю можливість на сторінці 2 в таблиці - у т.ч. SET (Scanner Enhancement Tools) on the Desktop, Convert scanned documents and PDF to Word (.doc, .docx), Excel® (.xls, .xlsx), and PowerPoint® 2007 (.pptx). Також інформуємо, що до офіційного представинцтва Xerox ніхто не звертався, щоб перевірити дану інформацію, тому Ваше твердження, що це не підтверджується виробником - не відповідає дійсності.
- Фунцію безпровідного друку виконує функція - Адаптер безпровідної мережі (комплект Wi-Fi) (497K11500), яка входить в комплект поставки і це ми підвердили тим, вказавши, що наші технічні параметри, відповідають вимагаємим параметрам вказаних в тендерній документації. Прийом продукції при постачанні був би проведений з перевіркою всіх вказаних параметрів з тендерної документації і Ви змогли б в цьому впевнитись.
- Аналогічні предмети закуплі підтверджуються не кодом ДК, а продукцію що входить в специфікацію договору (в яких код ДК не є обовязковим) та видаткових (в яких код ДК не вказується взагалі). В специфікації вкладеного нами договора - у нас наявні БФП багатофункіональні друкуючі пристрої та витратні матеріали до них. Код ДК - Компютерне обладнання вказаний в договорі, тому що питома вага даного обладання в договорі була більшою.
Запропонована продукція повністю відповідає необхідним технічним та якісним характеристикам вказаним в тендерній документації, а по багатьом технічним пунктам - навіть перевищує в кращий бік, включаючи один з головних інших критеріїв - ціна.
Пов'язані документи:
Учасник
- Xerox_Scan_to_PC_SE12_v_Pro12_Brochure.pdf 05.10.2018 13:00
- Відхилення вимоги учасника.pdf 10.10.2018 18:11
Дата подачі:
05.10.2018 13:00
Вирішення:
- «Вимога:
«Функція Scan to PC Desktop SE WorkGroup Edition v12, виконує необхідні Вам всі фунції Office Open XML. Надана у вкладенні офіційна брошура від Xerox, що підтверджує, цю можливість на сторінці 2 в таблиці - у т.ч. SET (Scanner Enhancement Tools) on the Desktop, Convert scanned documents and PDF to Word (.doc, .docx), Excel® (.xls, .xlsx), and PowerPoint® 2007 (.pptx). Також інформуємо, що до офіційного представинцтва Xerox ніхто не звертався, щоб перевірити дану інформацію, тому Ваше твердження, що це не підтверджується виробником - не відповідає дійсності.»
Відповідь: у складі наданої тендерної пропозиції учасник не надав документів, що підтверджують відповідність його пропозиції технічним, якісним і кількісним характеристикам предмету закупівлі в повному обсязі.
З поданих учасником документів, що були надані до завершення строку прийому пропозицій, замовник дійшов висновку про невідповідність окремих параметрів пропозиції учасника в технічній частині. Брошура з технічним описом товару, що була надана учасником після завершення строку прийому пропозиції, не може бути взята до уваги»
- «Вимога:
«Фунцію безпровідного друку виконує функція - Адаптер безпровідної мережі (комплект Wi-Fi) (497K11500), яка входить в комплект поставки і це ми підвердили тим, вказавши, що наші технічні параметри, відповідають вимагаємим параметрам вказаних в тендерній документації. Прийом продукції при постачанні був би проведений з перевіркою всіх вказаних параметрів з тендерної документації і Ви змогли б в цьому впевнитись.»
Відповідь: поставка та приймання товару здійснюється у суворій відповідності до специфікації, яка є невід’ємною частиною договору та відповідає технічній пропозиції учасника. При цьому, для кожної позиції обладнання у згаданих документах мають бути наведені вичерпні відомості щодо обладнання та його комплектації, що дозволить належним чином здійснити процедури прийому та оприбуткування обладнання».
- «Вимога:
«Аналогічні предмети закуплі підтверджуються не кодом ДК, а продукцію що входить в специфікацію договору (в яких код ДК не є обовязковим) та видаткових (в яких код ДК не вказується взагалі). В специфікації вкладеного нами договора - у нас наявні БФП багатофункіональні друкуючі пристрої та витратні матеріали до них. Код ДК - Компютерне обладнання вказаний в договорі, тому що питома вага даного обладання в договорі була більшою.»
Відповідь: відповідно до ст.1 п.18 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Зміни до тендерної документації
Номер:
08c4a7f5df234ae5968f83d1b0f7397f
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-06-000609-a.a1
Назва:
Зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику!
Просимо внести зміни до технічного опису позиції №1 у частині сканування - Office Open XML (PowerPoint, Word), у звязку з тим, що таке формулювання є досить вузьким та характерним для лише одного бренду. Доречним було б розширити данну вимогу та вказати, що саме має виконувати ця опція.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.pdf 19.09.2018 10:13
Дата подачі:
14.09.2018 14:51
Вирішення:
Дана вимога не є обмеженням конкурентного середовища, оскільки в нашому підприємстві є необхідність сканування документів саме у форматі Office Open XML. Практично всі виробники обладнання реалізують підтримку даного формату апаратними або програмно-апаратними засобами.
Починаючи з випуску версії 2007, в системах Microsoft Office використовуються формати файлів на основі XML, такі як DOCX, XLSX і PPTX.
Формат Open XML забезпечує такі переваги:
- компактний формат файлів, виконується автоматичне стиснення документів (в деяких випадках розмір документа зменшується на 75 відсотків);
- збільшення можливості відновлення пошкоджених файлів;
- покращена конфіденційність і додатковий контроль над персональними даними;
- забезпечується конфіденційність при спільному використанні документів, оскільки персональні дані та конфіденційні бізнес-відомості, такі як імена авторів, примітки, виправлення і шляхи до файлів, можна легко знайти і видалити за допомогою інспектора документів;
- покращена інтеграція і сумісність бізнес-даних. При використанні форматів Open XML для забезпечення сумісності даних в Office документи, листи, презентації і форми можна зберігати в форматі XML, який знаходиться у вільному доступі для використання і ліцензування та є безкоштовним;
- спрощене виявлення документів, що містять макроси.
Будь який іншій формат сканованих документів може ускладнити роботу у системі документообігу, та може потребувати додаткових програмних продуктів або ліцензій для роботи з ними, що не передбачається рамками даної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено