-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Збірно-розбірна споруда спеціального призначення (казарма) з урахуванням монтажних робіт
Завершена
22 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 227 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 227 000.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2025 10:22 - 07.06.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій учасників
Номер:
7604fd14ed7b440483939c9ccd6e10c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-30-001637-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій учасників
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель,
що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій учасників
30 травня 2025 року Кінологічний навчальний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 2418) (далі — Замовник) оголосило закупівлю Збірно-розбірна споруда спеціального призначення (казарма) з урахуванням монтажних робіт (UA-2025-05-30-001637-a) (далі – Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 11 червня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в процедурі закупівлі взялт учасники:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТМЕТАЛ УКРАЇНА"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛУКРСТРОЙ"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕД БУД»
Скаржником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕД БУД» оскаржується рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника ТОВ "ГЛОБАЛУКРСТРОЙ" та прийняття рішення про намір укласти договір ( Повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 .
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 20.06.2025 15:56
- Ліцензія.pdf 20.06.2025 15:56
- Технічний паспорт Казарма.pdf 20.06.2025 15:56
- додаток_Скріншоти_з_сервісу_Опендатабот.docx 20.06.2025 15:56
- Протокол 329-25.pdf 20.06.2025 15:56
- Лист пояснення по ліцензіі_ (1).pdf 20.06.2025 15:56
- Аналогічний договір.pdf 20.06.2025 15:56
- sign.p7s 20.06.2025 16:06
- рішення від 24.06.2025 №9989.pdf 24.06.2025 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2025 №10407.pdf 02.07.2025 15:06
- рішення від 01.07.2025 №10407.pdf 04.07.2025 13:19
- Пояснення по суті скарги.docx1.pdf 26.06.2025 16:22
- Пояснення по суті скарги.docx 26.06.2025 16:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2025 16:12
Дата розгляду скарги:
01.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.06.2025 16:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.07.2025 13:19
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6795be64c04b493aba50316ecf4fa083
Заголовок пункту скарги:
1. Порушення вимоги щодо надання Ліцензії на право виконання монтажу внутрішніх та зовнішніх мереж, систем, приладів із засобів вимірювання, що підлягають ліцензуванню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1, пункт 2.1), а також технічного завдання, кожен учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру, якщо виконання таких робіт передбачає необхідність отримання дозволу відповідно до чинного законодавства України.
Предметом закупівлі є «Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт», ДК 021:2015 – 44211100-3. Відповідно до технічного завдання, у межах цієї закупівлі передбачено не лише постачання конструкцій, але й виконання комплексу робіт, згідно Технічного завдання пунку 6.22 Інженерні мережі, зокрема:
«Споруда має бути оснащена системами: освітлення, водяного обігріву з точками підключення до загальної системи опалення, системою водопостачання (на умивальники та душові повинна подаватися гаряча і холодна вода) з точками підключення до загальної системи водопостачання, системою водовідведення з точками підключення до загальної системи каналізації, системою вентиляції з рекуперацією повітря, системою кондиціонування повітря, системою пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, системою охоронної сигналізації в кімнатах зберігання зброї системи збору та відводу дощових вод з покрівлі, системою заземлення та блискавкозахисту. Виводи інженерних мереж води та каналізації виконати з шаром теплоізоляції, підведеним гріючим кабелем та запірною арматурою; виводи виконати враховуючи глибину промерзання ґрунту. Після підключення усіх інженерних мереж до загальних систем провести пусконалагоджувальні роботи в присутності відповідального за експлуатацію споруди. Виводи інженерних мереж опалення, водопостачання, каналізації та електропостачання погодити із Замовником. Передбачити ззовні наявність ввідного щита електророзподільчого ГРЩ з врахуванням прогнозованого обсягу споживання, передбачити ввід аварійного живлення».
Згідно ДСТУ 8855:2019, а саме таблиці 1- Класи наслідків (відповідальності) об'єктів, споруди на який перебуває понад 50 до 400 включно, належить до середніх класів наслідків- СС2, Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт розрахована на перебування 208 осіб особового складу, отже роботи з влаштування інженерних мереж належать до класу СС2, при цьому хочемо наголосити що виробнитво споруди відбувається згідно технічних умов завода виробника. Роботи з влаштування інженерних мереж повині здійснюватись згідно ДСТУ. Відповідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222 від 02.03.2015 пункт 9 статті 7 вимагає наявнсть ліцензії для виконання монтажних робіт для об'єктів середнього класу наслідків - СС2. Згідно Додатку до Ліцензії, пункту 2.00.01 Монтаж внутрішніх інжерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, а саме: 2.01.01 Водопостачання та водовідведення; 2.01.02 Опалення; 2.01.03 Вентиляції і кондиціонування повітря; 2.01.06. Електропостачання та електроосвітлення, влашування інженерних мереж згідно п. 6.22. Технічного завдання потребує ліцензії, з класом наслідків СС2. Лист-пояснення №205 від 05.06.2025 року ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» суперечить Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222 від 02.03.2015 р.
Предметом закупівлі є «Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт», ДК 021:2015 – 44211100-3. Відповідно до технічного завдання, у межах цієї закупівлі передбачено не лише постачання конструкцій, але й виконання комплексу робіт, згідно Технічного завдання пунку 6.22 Інженерні мережі, зокрема:
«Споруда має бути оснащена системами: освітлення, водяного обігріву з точками підключення до загальної системи опалення, системою водопостачання (на умивальники та душові повинна подаватися гаряча і холодна вода) з точками підключення до загальної системи водопостачання, системою водовідведення з точками підключення до загальної системи каналізації, системою вентиляції з рекуперацією повітря, системою кондиціонування повітря, системою пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, системою охоронної сигналізації в кімнатах зберігання зброї системи збору та відводу дощових вод з покрівлі, системою заземлення та блискавкозахисту. Виводи інженерних мереж води та каналізації виконати з шаром теплоізоляції, підведеним гріючим кабелем та запірною арматурою; виводи виконати враховуючи глибину промерзання ґрунту. Після підключення усіх інженерних мереж до загальних систем провести пусконалагоджувальні роботи в присутності відповідального за експлуатацію споруди. Виводи інженерних мереж опалення, водопостачання, каналізації та електропостачання погодити із Замовником. Передбачити ззовні наявність ввідного щита електророзподільчого ГРЩ з врахуванням прогнозованого обсягу споживання, передбачити ввід аварійного живлення».
Згідно ДСТУ 8855:2019, а саме таблиці 1- Класи наслідків (відповідальності) об'єктів, споруди на який перебуває понад 50 до 400 включно, належить до середніх класів наслідків- СС2, Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт розрахована на перебування 208 осіб особового складу, отже роботи з влаштування інженерних мереж належать до класу СС2, при цьому хочемо наголосити що виробнитво споруди відбувається згідно технічних умов завода виробника. Роботи з влаштування інженерних мереж повині здійснюватись згідно ДСТУ. Відповідно Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222 від 02.03.2015 пункт 9 статті 7 вимагає наявнсть ліцензії для виконання монтажних робіт для об'єктів середнього класу наслідків - СС2. Згідно Додатку до Ліцензії, пункту 2.00.01 Монтаж внутрішніх інжерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, а саме: 2.01.01 Водопостачання та водовідведення; 2.01.02 Опалення; 2.01.03 Вентиляції і кондиціонування повітря; 2.01.06. Електропостачання та електроосвітлення, влашування інженерних мереж згідно п. 6.22. Технічного завдання потребує ліцензії, з класом наслідків СС2. Лист-пояснення №205 від 05.06.2025 року ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» суперечить Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222 від 02.03.2015 р.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ», та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем торгів процедури закупівлі Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» , який не надав ліцензії та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
bb68766aee78478fa8f2dfec6bdb8ef9
Заголовок пункту скарги:
2. Порушення вимоги щодо надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Обсяг робіт по влашуванню інженерних мереж та монтажу складних технічних систем. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність», а також Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року, виконання таких робіт потребує наявності відповідного дозволу.
Крім того, роботи, що є предметом закупівлі, належать до переліку робіт підвищеної небезпеки, відповідно до пункту 3 чинного Переліку робіт підвищеної небезпеки, зокрема: монтаж і налагодження інженерних систем (водопостачання, каналізація, вентиляція, електроустановки, пожежна сигналізація тощо).
Учасником, визнаним переможцем процедури закупівлі, не надано жодного документа, що підтверджував би його право на виконання вищезазначених робіт. Натомість надано лист-пояснення №205 від 05.06.2025 року ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ», в якому стверджується, що дозвіл/декларація не потрібена. Така форма не є належним підтвердженням та не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить постанові КМУ №1107 від 26.10.2011 року.
Крім того, ця вимога міститься також у технічному завданні (Додаток 2), тому невідповідність не може бути виправлена відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, роботи, що є предметом закупівлі, належать до переліку робіт підвищеної небезпеки, відповідно до пункту 3 чинного Переліку робіт підвищеної небезпеки, зокрема: монтаж і налагодження інженерних систем (водопостачання, каналізація, вентиляція, електроустановки, пожежна сигналізація тощо).
Учасником, визнаним переможцем процедури закупівлі, не надано жодного документа, що підтверджував би його право на виконання вищезазначених робіт. Натомість надано лист-пояснення №205 від 05.06.2025 року ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ», в якому стверджується, що дозвіл/декларація не потрібена. Така форма не є належним підтвердженням та не відповідає вимогам тендерної документації та суперечить постанові КМУ №1107 від 26.10.2011 року.
Крім того, ця вимога міститься також у технічному завданні (Додаток 2), тому невідповідність не може бути виправлена відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ», та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем торгів процедури закупівлі Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» , який не надав ліцензії та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
3f25e933173f473389528ccf49358530
Заголовок пункту скарги:
3. Порушення вимоги щодо надання пожежної ліцензії на виконання видів робіт, що підлягають ліцензуванню.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1, пункт 2.1), а також технічного завдання, кожен учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру, якщо виконання таких робіт передбачає необхідність отримання дозволу відповідно до чинного законодавства України.
Предметом закупівлі є «Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт», ДК 021:2015 – 44211100-3. Відповідно до технічного завдання, у межах цієї закупівлі передбачено не лише постачання конструкцій, але й виконання комплексу робіт, згідно Технічного завдання пунку 6.22 Інженерні мережі, зокрема:
«Споруда має бути оснащена системами: освітлення, водяного обігріву з точками підключення до загальної системи опалення, системою водопостачання (на умивальники та душові повинна подаватися гаряча і холодна вода) з точками підключення до загальної системи водопостачання, системою водовідведення з точками підключення до загальної системи каналізації, системою вентиляції з рекуперацією повітря, системою кондиціонування повітря, системою пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, системою охоронної сигналізації в кімнатах зберігання зброї системи збору та відводу дощових вод з покрівлі, системою заземлення та блискавкозахисту. Виводи інженерних мереж води та каналізації виконати з шаром теплоізоляції, підведеним гріючим кабелем та запірною арматурою; виводи виконати враховуючи глибину промерзання ґрунту. Після підключення усіх інженерних мереж до загальних систем провести пусконалагоджувальні роботи в присутності відповідального за експлуатацію споруди. Виводи інженерних мереж опалення, водопостачання, каналізації та електропостачання погодити із Замовником. Передбачити ззовні наявність ввідного щита електророзподільчого ГРЩ з врахуванням прогнозованого обсягу споживання, передбачити ввід аварійного живлення».
Відповідно Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23 листопада 2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» суб'єкт господарювання зобовязаний отримати ліцезію на провадження діяльності з виконання робіт протипожежного призначення. Отже, лист-пояснення №205 від 05.06.2025 року ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» суперечить Постанові КМУ №852 від 23 листопада 2016 року.
Відповідно до практики АМКУ:
- у рішенні №1870-р/пк-пз від 17.03.2021 зазначено: ненадання дозвільного документа, який прямо передбачено умовами тендерної документації, є безумовною підставою для відхилення;
- у рішенні №1966-р/пк-пз від 31.03.2021 вказано, що лист з твердженням про непотрібність ліцензії не може замінити надання документа;
- у рішенні №322-р/пк-пз від 19.01.2023 підкреслено, що наявність вимоги щодо подання конкретного документа є достатньою підставою для обов’язкового його подання;
- у рішенні №4375-р/пк-пз від 03.09.2020 АМКУ наголосив: формальна подача довідки замість передбаченого документа не є належним виконанням умов тендеру.
Отже, пропозиція Учасника, який не надав ліцензії та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не відповідає вимогам тендерної документації, а рішення Замовника щодо її допуску до оцінки є необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню.
Предметом закупівлі є «Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт», ДК 021:2015 – 44211100-3. Відповідно до технічного завдання, у межах цієї закупівлі передбачено не лише постачання конструкцій, але й виконання комплексу робіт, згідно Технічного завдання пунку 6.22 Інженерні мережі, зокрема:
«Споруда має бути оснащена системами: освітлення, водяного обігріву з точками підключення до загальної системи опалення, системою водопостачання (на умивальники та душові повинна подаватися гаряча і холодна вода) з точками підключення до загальної системи водопостачання, системою водовідведення з точками підключення до загальної системи каналізації, системою вентиляції з рекуперацією повітря, системою кондиціонування повітря, системою пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, системою охоронної сигналізації в кімнатах зберігання зброї системи збору та відводу дощових вод з покрівлі, системою заземлення та блискавкозахисту. Виводи інженерних мереж води та каналізації виконати з шаром теплоізоляції, підведеним гріючим кабелем та запірною арматурою; виводи виконати враховуючи глибину промерзання ґрунту. Після підключення усіх інженерних мереж до загальних систем провести пусконалагоджувальні роботи в присутності відповідального за експлуатацію споруди. Виводи інженерних мереж опалення, водопостачання, каналізації та електропостачання погодити із Замовником. Передбачити ззовні наявність ввідного щита електророзподільчого ГРЩ з врахуванням прогнозованого обсягу споживання, передбачити ввід аварійного живлення».
Відповідно Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23 листопада 2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» суб'єкт господарювання зобовязаний отримати ліцезію на провадження діяльності з виконання робіт протипожежного призначення. Отже, лист-пояснення №205 від 05.06.2025 року ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» суперечить Постанові КМУ №852 від 23 листопада 2016 року.
Відповідно до практики АМКУ:
- у рішенні №1870-р/пк-пз від 17.03.2021 зазначено: ненадання дозвільного документа, який прямо передбачено умовами тендерної документації, є безумовною підставою для відхилення;
- у рішенні №1966-р/пк-пз від 31.03.2021 вказано, що лист з твердженням про непотрібність ліцензії не може замінити надання документа;
- у рішенні №322-р/пк-пз від 19.01.2023 підкреслено, що наявність вимоги щодо подання конкретного документа є достатньою підставою для обов’язкового його подання;
- у рішенні №4375-р/пк-пз від 03.09.2020 АМКУ наголосив: формальна подача довідки замість передбаченого документа не є належним виконанням умов тендеру.
Отже, пропозиція Учасника, який не надав ліцензії та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки не відповідає вимогам тендерної документації, а рішення Замовника щодо її допуску до оцінки є необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ», та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем торгів процедури закупівлі Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» , який не надав ліцензії та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір).
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
1d6b31c0f04a47038a6c70da55e570b5
Заголовок пункту скарги:
4. Ненадання технічного паспорта виробника та підтвердження повноважень.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з Додатком 2 до тендерної документації, пунктом 4 визначено перелік документів, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам. Зокрема:
- технічний паспорт (проект технічного паспорту) виробника на товар;
- сертифікат відповідності або аналогічний документ, що підтверджує якість товару.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» надало технічний паспорт, який не виданий виробником продукції – компанією «Villa Yapi Prefabrik» (Туреччина), а представником, без підтвердження повноважень діяти від імені виробника. Крім того, технічний паспорт не містить базових ідентифікаційних відомостей про виробника: назви, адреси, контактів тощо, що унеможливлює перевірку достовірності документа.
Також у складі пропозиції відсутній документ, який би підтверджував повноваження ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» представляти інтереси виробника та/або надавати гарантії від його імені.
Практика АМКУ чітко визначає, що документи, які прямо вимагаються тендерною документацією, мають бути надані у точній формі, а будь-яка невідповідність — підстава для відхилення.
Так, у рішенні АМКУ № 4375-р/пк-пз від 03.09.2020 року Комітет зазначив, що подання документів, які формально не відповідають вимогам документації, не може вважатися належним виконанням.
У рішенні № 457-р/пк-пз від 17.01.2023 підкреслено: «У разі коли документація містить вимогу про надання документа, виданого саме виробником, надання іншої форми документа (навіть аналогічного за змістом) не вважається достатнім підтвердженням».
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» не відповідає технічним умовам, вимогам тендерної документації, та підлягає відхиленню.
- технічний паспорт (проект технічного паспорту) виробника на товар;
- сертифікат відповідності або аналогічний документ, що підтверджує якість товару.
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» надало технічний паспорт, який не виданий виробником продукції – компанією «Villa Yapi Prefabrik» (Туреччина), а представником, без підтвердження повноважень діяти від імені виробника. Крім того, технічний паспорт не містить базових ідентифікаційних відомостей про виробника: назви, адреси, контактів тощо, що унеможливлює перевірку достовірності документа.
Також у складі пропозиції відсутній документ, який би підтверджував повноваження ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» представляти інтереси виробника та/або надавати гарантії від його імені.
Практика АМКУ чітко визначає, що документи, які прямо вимагаються тендерною документацією, мають бути надані у точній формі, а будь-яка невідповідність — підстава для відхилення.
Так, у рішенні АМКУ № 4375-р/пк-пз від 03.09.2020 року Комітет зазначив, що подання документів, які формально не відповідають вимогам документації, не може вважатися належним виконанням.
У рішенні № 457-р/пк-пз від 17.01.2023 підкреслено: «У разі коли документація містить вимогу про надання документа, виданого саме виробником, надання іншої форми документа (навіть аналогічного за змістом) не вважається достатнім підтвердженням».
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» не відповідає технічним умовам, вимогам тендерної документації, та підлягає відхиленню.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ», та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем торгів процедури закупівлі Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» , який не надав ліцензії та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір).
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
3a84bc48b33246babb2fe9e0cc0f39d1
Заголовок пункту скарги:
5.Порушення при підтвердженні досвіду виконання аналогічного договору.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» у складі пропозиції надало договір №04-04/2025 від 04.04.2025, укладений із ТОВ «ШОБЕЛІ УКРАЇНА». Разом з тим, відповідно до пункту 3 Додатку №2 до цього договору («Технічне завдання…»), замовником вказано Фермерське господарство «Доля», а не ТОВ «ШОБЕЛІ УКРАЇНА», як зазначено в самому договорі.
Крім того, акт приймання-передачі, наданий як доказ виконання аналогічного договору, не містить підпису Замовника – ФГ «Доля», що унеможливлює підтвердження виконання умов договору. Таким чином, документи, надані Учасником, не є належним підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів, як це передбачено тендерною документацією.
У рішенні АМКУ №184-р/пк-пз від 21.01.2022 року Комітет зазначає:
"Договір без належного підпису Замовника та акту приймання-передачі не може підтверджувати факт виконання аналогічного договору".
Також у рішенні №3555-р/пк-пз від 18.08.2020 року вказано, що документальне підтвердження досвіду має бути повним, достовірним та містити всі необхідні реквізити — зокрема, підписи обох сторін.
Таким чином, документи, надані ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» на підтвердження досвіду, не підтверджують фактичне виконання аналогічного договору і мали стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Крім того, акт приймання-передачі, наданий як доказ виконання аналогічного договору, не містить підпису Замовника – ФГ «Доля», що унеможливлює підтвердження виконання умов договору. Таким чином, документи, надані Учасником, не є належним підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів, як це передбачено тендерною документацією.
У рішенні АМКУ №184-р/пк-пз від 21.01.2022 року Комітет зазначає:
"Договір без належного підпису Замовника та акту приймання-передачі не може підтверджувати факт виконання аналогічного договору".
Також у рішенні №3555-р/пк-пз від 18.08.2020 року вказано, що документальне підтвердження досвіду має бути повним, достовірним та містити всі необхідні реквізити — зокрема, підписи обох сторін.
Таким чином, документи, надані ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» на підтвердження досвіду, не підтверджують фактичне виконання аналогічного договору і мали стати підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ», та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем торгів процедури закупівлі Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» , який не надав ліцензії та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір).
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
6453118a72e54c6194a237fa243efae8
Заголовок пункту скарги:
6.Наявність зв’язку переможця з громадянкою Російської Федерації – загроза національній безпеці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
За результатами аналізу відкритих реєстрів юридичних осіб та відомостей про бенефіціарних власників, встановлено, що ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» має зв’язок із ТОВ «ГВ», співзасновником якого є Мамедов Вячеслав Анатолійович — особа, яка також є засновником ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ».
У свою чергу, в установчих документах ТОВ «ГВ» зазначено кінцевим бенефіціаром громадянку Російської Федерації – Серебрянську Маргариту Вікторівну.
Це свідчить про опосередковану участь пов’язаної з державою-агресором особи у процедурі закупівлі, яка проводиться Замовником – державним органом оборонного сектору, а саме Кінологічний навчальний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 2418).
Ураховуючи, що предмет закупівлі стосується модульної інфраструктури для потреб прикордонної служби, що прямо пов’язано з національною безпекою, залучення компанії, пов’язаної з громадянкою держави-агресора, є неприпустимим з міркувань безпеки та обороноздатності України.
Крім того, відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, переможець повинен подати документи, що підтверджують відсутність підстав, у тому числі передбачених антикорупційним та кримінальним законодавством.
Однак жодного документа, який би спростовував наявність таких зв’язків або виключав ризики, учасником надано не було.
Антимонопольний комітет неодноразово наголошував у своїх рішеннях (зокрема, №228-р/пк-пз від 08.02.2023), що у разі виявлення наявності зв’язку з особами, які мають громадянство держави-агресора, Замовник зобов’язаний вжити заходів щодо відхилення такої тендерної пропозиції, у тому числі з урахуванням п. 43 Особливостей.
Крім того, згідно з відкритими роз’ясненнями Служби безпеки України, участь у закупівлях пов’язаних із сектором безпеки осіб, які можуть мати відношення до РФ, становить реальну загрозу для національної безпеки.
У свою чергу, в установчих документах ТОВ «ГВ» зазначено кінцевим бенефіціаром громадянку Російської Федерації – Серебрянську Маргариту Вікторівну.
Це свідчить про опосередковану участь пов’язаної з державою-агресором особи у процедурі закупівлі, яка проводиться Замовником – державним органом оборонного сектору, а саме Кінологічний навчальний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 2418).
Ураховуючи, що предмет закупівлі стосується модульної інфраструктури для потреб прикордонної служби, що прямо пов’язано з національною безпекою, залучення компанії, пов’язаної з громадянкою держави-агресора, є неприпустимим з міркувань безпеки та обороноздатності України.
Крім того, відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022, переможець повинен подати документи, що підтверджують відсутність підстав, у тому числі передбачених антикорупційним та кримінальним законодавством.
Однак жодного документа, який би спростовував наявність таких зв’язків або виключав ризики, учасником надано не було.
Антимонопольний комітет неодноразово наголошував у своїх рішеннях (зокрема, №228-р/пк-пз від 08.02.2023), що у разі виявлення наявності зв’язку з особами, які мають громадянство держави-агресора, Замовник зобов’язаний вжити заходів щодо відхилення такої тендерної пропозиції, у тому числі з урахуванням п. 43 Особливостей.
Крім того, згідно з відкритими роз’ясненнями Служби безпеки України, участь у закупівлях пов’язаних із сектором безпеки осіб, які можуть мати відношення до РФ, становить реальну загрозу для національної безпеки.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника про визначення переможцем торгів процедури закупівлі учасника Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ», та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір від 16 червня 2025 року) неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення Замовника про визнання переможцем торгів процедури закупівлі Учасника ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» , який не надав ліцензії та прийняття рішення про намір укласти договір (Повідомлення про намір укласти договір).
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушень
Номер:
34b1c864ce3c41c9aae301e98de39155
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-30-001637-a.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Вимога про усунення порушень
30 травня 2025 року Кінологічний навчальний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 2418) (далі — Замовник) оголосило закупівлю Збірно-розбірна споруда спеціального призначення (казарма) з урахуванням монтажних робіт (UA-2025-05-30-001637-a) (далі – Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій відбулося 11 червня 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь в процедурі закупівлі взяли учасники:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТМЕТАЛ УКРАЇНА"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛУКРСТРОЙ"
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕД БУД"
1. Порушення вимоги щодо надання ліцензії на виконання видів робіт, що підлягають ліцензуванню.
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника (Додаток 1, пункт 2.1), а також технічного завдання, кожен учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру, якщо виконання таких робіт передбачає отримання дозволу або ліцензії згідно із законодавством.
Предметом закупівлі є «Модульна збірно-розбірна споруда (навчальний корпус з навчальними класами) з урахуванням монтажних робіт», ДК 021:2015 – 44211100-3. Згідно з технічним завданням, предмет закупівлі включає не лише постачання споруди, а й виконання комплексу інженерних, монтажних та пусконалагоджувальних робіт, зокрема:
- система водяного обігріву з підключенням до мереж;
- системи водопостачання та каналізації;
- вентиляція з рекуперацією повітря;
- монтаж зовнішніх інженерних мереж і підключення до них
- пусконалагоджувальні роботи.
Таким чином, згідно з Постановою КМУ № 256 від 13.03.2020, такі роботи підпадають під категорії діяльності, що підлягають ліцензуванню в частині будівництва об’єктів IV–V категорії складності. Крім того, з огляду на призначення споруди — навчальний корпус — вона відноситься до об’єктів, що підпадають під дію цього регулювання.
Учасником, визнаним переможцем, не надано належного дозвільного документа (ліцензії), який би підтверджував право на виконання зазначених видів робіт. Натомість у складі тендерної пропозиції надано лише лист, що ліцензія нібито не потрібна, що не може бути визнано документальним підтвердженням відповідності вимогам тендерної документації.
У зв’язку з тим, що відповідна вимога міститься і в технічному завданні, така невідповідність не може бути усунута, згідно з ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відсутність у складі тендерної пропозиції належної ліцензії є суттєвим порушенням, що суперечить вимогам документації, а також статтям 16 та 22 Закону. Таким чином, тендерна пропозиція такого учасника підлягала безумовному відхиленню, а дії Замовника щодо її допуску є неправомірними.
Практика Антимонопольного комітету України також підтверджує необхідність надання саме того документа, який прямо вимагається тендерною документацією. Так, у рішенні АМКУ №1870-р/пк-пз від 17.03.2021 року Комітет зазначив, що ненадання дозвільного документа, який прямо передбачено вимогами тендерної документації, є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Аналогічну позицію висловлено в рішенні №1966-р/пк-пз від 31.03.2021, де зазначено, що посилання учасника на нібито необов’язковість ліцензії, без належного правового підтвердження, не може вважатися достатнім для визнання пропозиції такою, що відповідає вимогам.
Крім того, в рішенні АМКУ №322-р/пк-пз від 19.01.2023 наголошується, що «наявність вимоги щодо подання конкретного документа свідчить про обов’язковість його надання, а невиконання такої вимоги є підставою для відхилення пропозиції незалежно від змісту інших поданих учасником матеріалів».
Ця вимога є стандартною та обов’язковою в межах процедур закупівель, які охоплюють діяльність, що підлягає ліцензуванню відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
Учасника, який не надав ліцензії у складі своєї тендерної пропозиції не надало відповідної довідки або дозвільного документа. Натомість було надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази з охорони праці, яка не є підтвердженням правомірності проведення господарської діяльності відповідного характеру. Такий документ стосується вимог безпеки, але не підтверджує наявності дозволу чи ліцензії на провадження діяльності, яка охоплює предмет закупівлі.
Відповідно до практики АМКУ, зокрема рішення № 4375-р/пк-пз від 03.09.2020, відсутність документа, що прямо передбачений умовами закупівлі, є підставою для безумовного відхилення тендерної пропозиції. Комітет неодноразово наголошував, що подання документів, які формально не відповідають вимогам тендерної документації, не може вважатися належним виконанням таких вимог. Довідка довільної форми з вказівкою на відсутність ліцензії або надання декларації, яка не стосується дозволу на господарську діяльність, не є допустимою заміною.
Крім того, правова природа декларації з охорони праці не відповідає меті, яку має виконувати вимога щодо надання довідки про ліцензію. Ненадання відповідного документа свідчить про порушення принципу законності та суперечить статтям 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, пропозиція Учасника, який не надав ліцензії не відповідає вимогам тендерної документації, а рішення Замовника щодо її допуску до оцінки є необґрунтованим і таким, що підлягає скасуванню.
2. Довідкою наданою ТОВ "ГЛОБАЛУКРСТРОЙ" щодо підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам (Довідка додаток 2.pdf) поданою Учасником, ТОВ "ГЛОБАЛУКРСТРОЙ" підтверджує відповідність своєї пропозиції вимогам встановленим Замовником. Разом з тим, пунктом 4 Вимог до предмету закупівлі зазначених в ДОДАТКУ 2 до тендерної пропозиції (Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі), Замовником визначено перелік документів, які повинен надати учасник у складі своєї пропозиції, в тому числі:
- технічний паспорт (проект технічного паспорту) виробника на товар, що пропонується;
- сертифікат відповідності (якості) або аналогічний документ, що підтверджує якість товару.
Учасником, ТОВ "ГЛОБАЛУКРСТРОЙ", у складі тендерної пропозиції не було надано Технічний паспорт (проект технічного паспорту) виробника на товар (Технічний паспорт Казарма.pdf), а був наданий Технічний паспорт виданий не Виробником даної продукції «Villa Yapi Prefabrik», Туреччина, а представником виробника, що в свою чергу, суперечить вимогам до предмету закупівлі. Крім того, Технічний паспорт наданий ТОВ "ГЛОБАЛУКРСТРОЙ", не містить жодної інформації про виробника продукції, в тому числі контактні дані, місце знаходження виробника, тощо. Також Учасником, у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа оформленого належним чином, що підтверджує повноваження ТОВ "ГЛОБАЛУКРСТРОЙ" бути повноважним представником Виробника та надавати гарантію від імені Виробника продукції, який зазначений, в тому числі і в Сертифікаті відповідності (Сертифікат відповідності(3).pdf).
3. Визначеним переможцем закупівлі ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» завантажено в електронну систему закупівель Договір №04-04/2025 від 04 квітня 2025 року, що укладено з ТОВ «ШОБЕЛІ УКРАЇНА». Разом з тим, згідно п.3 Додатку №2 до Договору «Технічне завдання на розробку збірно-розбірної модульної споруди «Будівля мобільна побутова» Замовником визначено не ТОВ «ШОБЕЛІ УКРАЇНА», як зазначено в тексті самого Договору, а Фермерське господарство «Доля». Крім того, Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надано Акт приймання-передачі (Акт приймання-передачі до аналогічного договор(1).pdf), що не містить підпису Замовника - Фермерськго господарства «Доля». Враховуючи п.3 Додатку №2 до Договору «Технічне завдання на розробку збірно-розбірної модульної споруди «Будівля мобільна побутова», в тексті договору Договір №04-04/2025, відсутнє Фермерськго господарства «Доля», як третя сторона та як Замовник визначений п.3 Додатку №2 до Договору.
Враховуючи викладне, повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» гарантує всім учасникам рівні умови участі у процедурах закупівель. Проте дії Замовника, який визнав переможцем учасника, що надав пропозицію з суттєвими невідповідностями, порушують принципи відкритості та недискримінації. Фактично інші учасники, які дотримались усіх вимог документації, опинились у нерівному становищі, що суперечить ст. 5 Закону, яка зобов’язує замовника забезпечити об’єктивний та неупереджений вибір переможця. Залишення без реагування істотних порушень, наведених у цій скарзі, призведе до зниження довіри до системи Prozorro та створить умови для маніпуляцій під час проведення процедур закупівель. АМКУ неодноразово вказував у своїй практиці, що рішення Замовника має бути обґрунтованим, а всі дії — такими, що відповідають принципам відкритості, рівного ставлення та законності. Таким чином, ми вважаємо, що рішення Замовника є упередженим, непрозорим і підлягає скасуванню.
Керуючись статтями 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» п.43, 44 Особливостей,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення про намір укласти договір ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» (Повідомлення від 16.06.2025)
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
3. Прийняти рішення відповідно до законодавства з урахуванням принципів добросовісної конкуренції, недискримінації та прозорості.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень 17.06.2025 17:28
Дата подачі:
17.06.2025 17:28
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо процедури закупівлі UA-2025-05-30-001637-а
Кінологічний навчальний центр Державної прикордонної служби України (військова частина 2418) (далі- Замовник) уважно розглянувши вимоги учасника ТОВ «Ред Буд» (далі-Учасник) стосовно закупівлі "Збірно-розбірна споруда спеціального призначення (казарма) з урахуванням монтажних робіт" повідомляє наступне:
Щодо ліцензії на будівельну діяльність
У відповідності до Додатку 2 тендерної документації Замовником визначено : «Для підтвердження якості та відповідності технічним вимогам Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
- чинну ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом;»
Предметом закупівлі є збірно-розбірна споруда модульного типу, монтаж готових конструкцій у цілісну споруду з урахуванням монтажних робіт та влаштуванням систем електропостачання водопостачання та водовідведення, теплопостачання. Монтаж споруди не є капітальним будівництвом, не належить до об’єктів з класом наслідків СС2 чи СС3.
Задля забезпечення належної якості Товару Замовником визначена вимога наявності в Учасника чинної ліцензії або документу дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності. Проте, вказана вимога не може мати імперативний характер, оскільки згідно вимог законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про архітектурну діяльність» підлягає обов’язковому ліцензуванню будівництво складних об’єктів (IV–V категорій), господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (так звана «будівельна ліцензія»). Предмет закупівлі не належить до капітального будівництва.
Посилання Учасника на Постанову КМУ № 256 від 30.03.2016 року «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» носить виключно інформативний характер, оскільки Постанова КМУ № 256 втратила чинність на підставі Постанови КМУ № 219 від 13.03.2020 року.
Враховуючи вищевикладене, з метою недопущень безпідставних обмежень конкуренції в публічних закупівлях Замовником надано право вибору перед Учасниками закупівлі стосовно порядку підтвердження виду діяльності на постачання Товару відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі.
Щодо технічного паспорта від виробника
Замовником визначено: на підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі згідно до Додатків 1 та 2 до тендерної пропозиції учасники закупівлі у складі своєї пропозиції повинні надати в тому числі:
- технічний паспорт (проект технічного паспорту) виробника на товар, що пропонується;
- сертифікат відповідності (якості) або аналогічний документ, що підтверджує якість товару
- довідку/лист у довільній формі, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, встановленим Замовником у Технічних вимогах до предмету закупівлі.
Такі документи були надані Учасником-переможцем.
Замовник звертає увагу, що тендерна документація не містить окремих чи додаткових вимог щодо оформлення технічного паспорту (проекту технічного паспорту) на товар. Чи надається він виробником чи представником виробника, чи має бути у ньому зазначена адреса виробника чи представника виробника або ж гарантія на товар надається виробником чи представником виробника, тощо.
Важливо зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не зобов’язує подавати технічний паспорт виключно від юридичної особи-виробника. Тому надання документа від офіційного представника виробника жодним чином не суперечить законодавству.
Поданий технічний паспорт разом із сертифікатом відповідності є достатнім підтвердженням того, що Товар відповідає вимогам Замовника.
Щодо аналогічного договору
У відповідності до Додатку 1 до тендерної документації по закупівлі, учасники на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, установлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинні надати:
- не менше однієї копії виконаного (виконаних) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі. Аналогічним вважається договір на постачання збірно-розбірної споруди.
- копії/ю документів/а на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору
У складі тендерної пропозиції учасник-переможець ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» надав копії договору №04-04/2025 від 04.04.2025 року, укладеного між ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» та ТОВ «ШОБЕЛІ УКРАЇНА» (далі – Аналогічний договір), предметом якого є монтаж збірно-розбірної модульної споруди «Будівля мобільна побутова» та акт приймання-передачі від 09.05.2025 року до аналогічного договору, який підтверджує його виконання.
Замовник звертає увагу, що наданий аналогічний договір разом з підтверджуючим документом про його виконання у повній мірі відповідають умовам тендерної документації.
Виявлені у додатку 2 до аналогічного договору неузгодженості з приводу виявленої інформації про Фермерське господарство «Доля» як Замовника, а не ТОВ «ШОБЕЛІ УКРАЇНА» не спростовує сам факт укладення договору між ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» та ТОВ «ШОБЕЛІ УКРАЇНА». Аналогічний договір та його додатки, а також акт приймання-передачі від 09.05.2025 року до аналогічного договору підписані сторонами ТОВ «ГЛОБАЛУКРСТРОЙ» та ТОВ «ШОБЕЛІ УКРАЇНА».
Більше того, у Замовника відсутня інформація, що вищезгаданий аналогічний договір є недійсний або нікчемний. Замовник вважає, що вимога в цій частині є безпідставною та задоволенню не підлягає.
Замовник діяв виключно у межах своїх повноважень та відповідно до принципів, які закріплені у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Всі документи, які подав Учасник, повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Тому ми вважаємо, що вимога не містить обґрунтованих юридичних підстав для скасування нашого рішення щодо визначення переможця. Наше рішення є об’єктивним, законним і таким, що сприяє чесній конкуренції між учасниками.
Статус вимоги:
Відхилено