• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Колодка чавунна гальмівна вагонна типу С з вставкою

Завершена

1 511 472.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 115.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2018 18:21 - 07.10.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін в Умови закупівлі

Номер: 74729092d51344afb2531f76000f6c18
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-18-000739-a.b2
Назва: Внесення змін в Умови закупівлі
Вимога:
1. Просимо внести зміни в П.5. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, п.п 5.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та зменшити строк до 90 днів, в звязку з постійним підвищенням цін... 2. Просимо внести зміни в додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, та Примітку (за наявності реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних) видалити, так як вона суперечить вимогам пункту 201.1 статті 201 розділу V Податкового кодексу України а саме: Постачальник - платник податку - зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлений цим Кодексом термін. Ви це виклали в додатку 4 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю" П. 6.3. Постачальник зобов’язаний: п.п. 6.3.4. Своєчасно та правильно із зазначенням податкових реквізитів складати та реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог чинного податкового законодавства України. Нагадуємо, що Ви оплачуєте саме ТОВАР, а не очікуєте податковий кредит!!! Тому наполегливо просимо Вас виключити з Проекту договору залежність умов оплати від реєстрації податкової накладної. 3. Просимо внести зміни в П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, і п.п. 7.2. викласти в наступній редакції: - за несвоєчасну поставку ТОВАРУ, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% вартості ТОВАРУ, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. До речі, звертаємо Вашу увагу, на пункт про те,, що ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% вартості ТОВАРУ присутній у діючих договорах філій ПАТ "УЗ" у т. ч. у філії "ЦЗВ", а також в Умовах Договорів в поточних публікаціях філій ПАТ "УЗ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію). Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо тендерної документації та ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (додаток 4)

Номер: 7032fdb3bf7a4e18a22165eee77fc860
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-18-000739-a.c1
Назва: Щодо тендерної документації та ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (додаток 4)
Вимога:
1. Звертаємо Вашу увагу на те що, очікувана вартість закупівлі не відповідає середньо-ринковій ціні по Україні та Протоколу № ЦЦТех 61/61 від 11.09.2018 року, наради від 06.09.2018 року при директору з ІТЗ ПАТ УЗ щодо організації закупівлі колодок гальмівних у ІІ півріччі 2018 року. Тому просимо розглянути збільшення бюджету закупівлі відповідно до ринкових цін. 2. П.5. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, п.п 5.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Просимо зменшити строк до 90 днів, в звязку з постійним підвищенням цін... 3. Просимо внести зміни в додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, та викласти п.п. 4.1. в неступній редакції: оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки товару. Примітку (за наявності реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних) видалити, так як вона суперечить вимогам пункту 201.1 статті 201 розділу V Податкового кодексу України а саме: Постачальник - платник податку - зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлений цим Кодексом термін. Ви це виклали в додатку 4 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю" П. 6.3. Постачальник зобов’язаний: п.п. 6.3.4. Своєчасно та правильно із зазначенням податкових реквізитів складати та реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог чинного податкового законодавства України. Нагадуємо, що Ви оплачуєте саме ТОВАР, а не очікуєте податковий кредит!!! Тому просимо Вас виключити з Проекту договору залежність умов оплати від реєстрації податкової накладної. 4. Відповідальність по Договору повинна бути адекватною, а у Вас, у всьому винен ПОСТАЧАЛЬНИК. Тому просимо внести зміни в П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, і п.п. 7.2. викласти в наступній редакції: - за несвоєчасну поставку ТОВАРУ, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% вартості ТОВАРУ, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. До речі, пункти про те, що оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки товару, та про те, що ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% вартості ТОВАРУ присутній у діючих договорах філій ПАТ "УЗ" у т. ч. у філії "ЦЗВ", а також в Умовах Договорів в поточних публікаціях філій ПАТ "УЗ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. В частині очікуваної вартості та оплати замовником внесені зміни. В інших частинах замовник не вбачає підстав для внесення змін. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено